Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Libyjští ozbrojenci zabili amerického velvyslance, zřejmě kvůli filmu

Ozbrojenci zabili v libyjském Benghází amerického velvyslance a tři další zaměstnance diplomatické mise. Čtveřice nepřežila úterní útok na americký konzulát. Rozzuření ozbrojenci ho napadli zřejmě kvůli filmu hanobícímu muslimského proroka Mohameda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ciryl

zabiti americkeho velvyslance.

Toto neni duvod zabit amer. velvyslance kvuli filmu.Muslimove vedou nabozenskou valku ne jen proti USA. Muslimove nenavidi zidy a USA jsou jejich spojenci.Zidi emigrovali do Amer.kdyz je Hitler zacal likvidovat.Egyptane vyhnali Zidy ze sve zeme.Protestu..,zabijeni US obcanu..,paleni US vlajek bude stale vice v muslimskem svete.Je to nabozenska otazka.Ten MuslimBrotherhood dokaze muslimy zfanatizovat . Navic Zidi ovladaji finance po celem svete.Hlavne v USA Banky.Newspaper atd. Vsechny tyto utoky a zabijeni je k vuli nabozensvi ...Nez jsem toto dopsal tak vidim v TV ze to zacalo v CAIRO v Egypte.;-(

+1/0
14.9.2012 5:03

poyut

Re: zabiti americkeho velvyslance.

R^

0/0
14.9.2012 13:11

panka

Podpora

Podporujes lumpa, lumparnou se ti odvdeci. Podporujes vraha....

0/0
13.9.2012 4:00

poyut

Re: Podpora

Podporujes vraha.vrah zavrazdi dal,jak je v Iraku,Apganu,Lybii,Syrii..a jinde.

0/0
14.9.2012 13:13

Antonin, topič

Je to taková Brusel,

jak se místní amifans urputně snaží popřít podíl USA na nastolení nového libyjského režimu, ano, toho, který teď nese odpovědnost za smrt jejich velvyslance.

Ta situace je smutná, ta snaha je trapná, moc trapná.

+4/0
12.9.2012 21:25

greenalien

...

Jeho podíl na libyjské revoluci nikdo nepopírá, já myslím že on sám má být na co hrdý. Akorát nevím proč by měl "režim" nést zodpovědnost za jeho smrt, když šlo o akci party teroristů.

0/0
12.9.2012 21:51

poyut

Re: ...

Uz nemohl byt hrdy na chaos,vrazdy v Lybii.

+1/0
12.9.2012 22:29

chataricek

Kdo s čím zachází

Američani, lidé ze země bez historie a tradice - o to s větším mindrákem...tak rádi dělající světového četníky, tito Amaričané umožnili nástup radikálního islámu v Libyi. Bezprecedentně napadli suverénní stát - v rámci zájmu pár finančníků, co tahají za provázky. Teď se jim to začíná vracet - a bude hůř. Bohužel. Kaddáfí byl většinou obyvatel Libye podporován. To jen zde se píše v duchu 70. let dvacátého století - jen s jinými bratry na věčné časy... Řešení? Přestat si lhát, ven z EU a začít se starat o vlastní zemi, kde máme problémů habaděj!!! A kde začít? Když už ne defenestrací parlamentu - pak alespoň nevolit žádnou ze stávajících stran - co jsou u koryt - myslím i ty parlamentní. Naopak - Svobodné, Republikány, Piráty, DS ano.

+3/0
12.9.2012 20:43

ciryl

Re: Kdo s čím zachází

Mas v necem pravdu.Ty cetniky sveta USA dela.Jen ze kdyby to nedelali,tak tu mozna nejsme.Nekdo to delat musi .Mas pravdu ze bude hure.Americane nemaji penize a tusim ze se neco stane vazneho.Ze Kaddafiho vetsina obcanu podporovala,to je fakt.Jen ze tak jako u nas hodne obyvatel CSSR podporovali komunistickou vladu....Proc? Museli, aby nemeli problemy .Ti co nepodporovali rezim byli odstaveni od kariery,deti se nedostali na vysoke skoly atd. Ti odpurci komunismu sedeli na Pankraci anebo pracovali v Jachymove.Tak to bylo i v Libyi. Heslo v kazdem rezimu.."kdo nejde s nami ,jde proti nam ";-)

0/0
15.9.2012 1:15

mayer

Události na ČT1

podle zástupců libyjské vlády mají smrt diplomatů na svědomí příznivci svrženého diktátora Kaddáfího. A je to.

0/0
12.9.2012 20:26

OliveraKatarina

Ten antiislámský Žid Bacil drze provokuje.....

Chudáci američani......:-(;-O[>-]

+1/0
12.9.2012 18:59

janzlatousty4

to myslíte vážně?

;-D;-D;-D;-D

0/0
12.9.2012 20:26

janzlatousty4

tO je divné, to je divné, že pragmatik takový vývoj predik

oval od počáatku, je fakt, že se to pravdoláskařům nelíbilo, nadávali na Kadáfího a argumentaci, že je menším zlem než islamisté zavrhovali. Popisovali nám, jaký nádherný demokratický a tolerantní ráj  v Libyi nastal a jak míří země po odstranění Kadáfího muslimskými lidumily  do demkratického ráje a prosperity.

Tragikomický a předvítalný vývoj je úžasný v tom, že dav těch milých demokratů lynčoval právě americkéh velvyslance, který byl konformním , a politicky korektním  loajálním úředníkem Baracka Hussaina Obamy...To je skoro jako  z toho přísloví o božích mlýnech.

BTW: BARACKOVI TO ASI V PĚDVOLEBNÍ DOB2 radost neudělalo

+2/0
12.9.2012 18:40

Antonin, topič

Re: tO je divné, to je divné, že pragmatik takový vývoj predik

Babrack si jako start kampaně zvolil vídeo s odlovem bin Ladina, ale nějako to mezitím zapadlo.

0/0
12.9.2012 21:26

Captain Obvious

Zvířata...

Posuďte sami...

-

http://www.ksfo.com/Article.asp?id=2531507&spid=40489

0/0
12.9.2012 17:51

MajklNajt

Re: Zvířata...

Ble!

0/0
12.9.2012 17:59

AP6Y3

Re: Zvířata...

To jste se také rozčiloval, když to samé udělali s Kaddáfím?

+4/0
12.9.2012 18:36

greenalien

Re: Zvířata...

Co tam můžeš vidět je, jak ho nesou. Odnesli ho do nemocnice v Benghází kde nakonec zemřel na následky dušení kouřem, žádná jiná zranění neměl.

0/0
12.9.2012 19:53

Captain Obvious

Re: Zvířata...

Ta ambasáda se ovšem nevzňala sama od sebe. Kdyby ji libyjští ozbrojenci nezapálili, ten diplomat by se kouře nenadýchal a byl by naživu. Píše se tam ještě, že měl být údajně mučen, al-Džazíra zase tvrdí, že zemřel až po nadýchání kouře. Ať tak, či tak, je mrtvý, vinou těch ozbrojenců, v tom se zprávy shodují.

0/0
12.9.2012 20:15

greenalien

...

A já někde píšu že ho ten útok nezabil?

0/0
12.9.2012 20:23

Captain Obvious

Re: ...

V tom případě nechápu Vaši reakci na můj první příspěvek, kterým jsem chtěl jen poukázat na to, jaké bestie dokážou ti lidé být a co je výsledkem jejich řádění (mrtvý diplomat). Nic víc, nic míň.

0/0
12.9.2012 20:34

greenalien

Re: ...

Aha tak tady došlo k nedorozumění, myslel jsem že ty fotky se prezentují jako nějaký lynč nebo řádění s tělem, jak naznačuje reakce 18:36.

0/0
12.9.2012 20:36

Captain Obvious

Re: ...

Ok.:-)

0/0
12.9.2012 20:40

Karel2002

Kde se stala chyba?

Přece je Američané, Britové a Francouzi osvobodili od vlády komunistického diktátora? Nebožtík Havel si také pochvaloval tuto získanou svobodu a nové demokratické a humánní libyjské vedení. Stejně tak i v Egyptě. Sýrie na vysvobození a vládu demokratů zatím ještě čeká. Proč tedy útok na osvoboditele?

+3/0
12.9.2012 17:38

enola_gay

Re: Kde se stala chyba?

Protože ručníkáři jsou nevdělaná a nevděčná lůza. :) Osobně bych na tahle osvobozovací dobrodružství nepřispěl ani decilitrem leteckého paliva.

+1/0
12.9.2012 17:45

greenalien

Alternativní scénář:

USA společně s Francií a Velkou Británií tiše posvětí Kaddáfího brutální útok na vlastní obyvatelstvo. V roce 2012 se radikálové začnou mstít a zabijí amerického velvyslance. Jestlipak si tenhle scénář místní kaddáfisté připouštějí?

Jsou to smutné zpráva, doufám že tenhle útok nějak postrčí civilizovaný svět aby poskytl libyjské vládě dostatečnou podporu na to, aby mohla s podobnou verbeží zatočit lépe nežli doposud.

0/0
12.9.2012 17:32

greenalien

Re: Alternativní scénář:

*zprávy

0/0
12.9.2012 17:34

poyut

Re: Alternativní scénář:

Lybijci zvolili presny terc!

0/0
12.9.2012 21:03

enola_gay

Re: Alternativní scénář:

Jak by takové "posvěcení" v praxi vypadalo? Pokud by západ nedodával zbraně žádné straně, odmítal komentovat situaci s tím, že je to interní záležitost dané země, tak by snad ani radikální ručníkáři neměli záminku.

0/0
12.9.2012 17:41

greenalien

Re: Alternativní scénář:

On mu západ do té doby už zbraně dodal, především lehké pěchotní zbraně a existovala tady nějaká spolupráce tajných služeb s těmi libyjskými. Nevěřím, že by se celá záležitost neintervence přešla mlčením, když by západ měl možnost efektivně zasáhnout. Mlčení je tichý souhlas.

Každopádně

0/0
12.9.2012 17:50

enola_gay

Re: Alternativní scénář:

"Mlčení je tichý souhlas." To by pak znamenalo, že se budou zlobit i na Křováky a obyvatele Grónska, ti totiž taky dění v Libyi a Sýrii nekomentují. :) Zbytek je bohužel pravda... a situace, že by v USA vyhrál volby někdo jiný mimo dvojici coca cola/pepsi, třeba nějaký libertarián, který by veškeré zahraniční intervence zatrhl, je utopie.

+1/0
12.9.2012 18:07

greenalien

Re: Alternativní scénář:

Jenže Grónsko anebo Křováci nemají stejné možnosti jako USA, Francie anebo Spojené království a pochopitelně ani podobné vazby na Kaddáfího.

0/0
12.9.2012 20:38

Dluhousek Mirda Parkanovic

Jsou to furt ti samí lidé

kterým jsme fandili jako našim bratrům demokratům.

Na druhou stranu tu frustraci docela chápu. Mírumilovná a humanistická západní civilizace se vyznačuje tím, že ovládá celou zeměkouli, bombarduje co chce a vraždění označuje za dobro. Tak proč by se v menším měřítku neměli chovat stejně.

Rozdíl mezi stovkou tisíc utlučenejch v náboženském bordelu nebo v humanitárním bombardování není.

+2/0
12.9.2012 16:58

enola_gay

Re: Jsou to furt ti samí lidé

Použij rozum, oranžádo... Ti, kteří vyplenili ambasádu právě po tvém humanitárním bombardování volali a kritizovali západ, že nebombarduje více.

+2/0
12.9.2012 17:28

Dluhousek Mirda Parkanovic

Re: Jsou to furt ti samí lidé

no a soudruhu?

0/0
12.9.2012 17:30

enola_gay

Re: Jsou to furt ti samí lidé

Čí frustraci tedy chápeš?

0/0
12.9.2012 17:33

Dluhousek Mirda Parkanovic

Re: Jsou to furt ti samí lidé

Zkus přemejšlet. Tvá připomínka naprosto nic z toho co píšu nevyvrací.

0/0
12.9.2012 18:12

Cowboy.from.hell

.

Pořád stejný. Za 5, 10 nebo 50 let to jiný nebude.

+1/0
12.9.2012 16:08

Albert Joey Dreistein

Škoda, že neumím kreslit. taky bych se umělecky vyjádřil

co si o muslimech a "proroku" mohamedovi myslím.:-/

0/0
12.9.2012 15:58

kajak v zakoně

Re: Škoda, že neumím kreslit. taky bych se umělecky vyjádřil

ale asi byses nepodepsal, že...;-D

+2/0
12.9.2012 16:34

Chytrakz hospody

Máte, co jste chtěli

Za Kadáffího by se tohle nestalo;-O

+5/0
12.9.2012 15:57

kajak v zakoně

Re: Máte, co jste chtěli

já nic nechtěl a tak nic nemam...

0/0
12.9.2012 16:34

bednarik62

Opravdu

se někdo domnívá, že mírumilovná bezbrannost křesťanů zvítězí nad brutalitou a krvežíznivostí zaostalých muslímů? Jsme pro ně tupé ovce a skot, jímž nakrmí své nadpočetné potomky !!

+1/0
12.9.2012 15:54

maršál císařských vojsk Russworm

Re: Opravdu

Islám je samozřejmě náboženstvím míru. Čím víc takových ůtoků bude, tím mírumilovnější Islám bude.. Logicky, protože každým takovým útokem ubývá počet nevěřících.

Nakonec bude Islám tím nejpokojnějším a nejmírumilovnějším náboženstvím na světě a všichni co přežijí budou vedle sebe žít v naprosté harmonii a souznění, velebíce Alláha, proroka a své duchovní vůdce..

+1/0
12.9.2012 16:35

kostej_

budou to dávat i tady?

zpravy.idnes.cz/usamovo-utociste-bojuje-o-ztracene-turisty-porada-filmovy-festival-1iz-/zahranicni.aspx?c=A110521_142552_zahranicni_aha

0/0
12.9.2012 15:52

nerad potkávám hlupáky

waleyo, bután a další muzejní kousky:)

Je úsměvné jak tu ostatní posíláte do timurovců, označujete za bolševiky či jinak urážíte.

Přitom jak tak sleduji diskuze o Libyi za posledních pár měsíců, ti stejní lidé co zde píší o islamistické lůze a teroristech to sem psali už v době, kdy naše slavná mírová NATO bombardovala libyjiské civilisty aby je ochránila před zlým Mojmírem. Ti stejní lidé už tenkrát psali, že Mojmír sice není žádný anděl ale, že tahle islamistická cháska bude mnohem horší.

Na vás dva úsměvné hlupáky(bylo vás tehdy víc, kdepak asi dnes je zbytek?) si pamatuji, jak jste zde psali o bojovnících za svobodu, demokratických a pokrokových lidech a další žvásty a stejně jako dnes jste ostatní posílali do timurovců, bolševiků atd.

Dnes když se ukazuje pravda se ani trochu nestydíte se tady ukazovat a plácat ty svoje nesmysly dál. Dovolte mi abych se vám zasmál.;-D Jste k smíchu.

+13/0
12.9.2012 15:50

velitel mesta bugulmy

Re: waleyo, bután a další muzejní kousky:)

Něco ti řeknu, hošíku. Na rozdíl od tebe jsem několik let v islámské zemi žil a region jsem procestoval celý, včetně Libye. Islám je tam na vzestup a ten tvůj Mojmír by ho ani náhodou nemohl zadržet. Byla jen otázka času, kdy ho jeho krajané vyřídí.

+1/0
12.9.2012 15:53

Blue Thief Species 8472

Re: waleyo, bután a další muzejní kousky:)

Problem je, ze kdyby ho meli vyrizovat jeho krajane, tak to delaji dodnes. Misto toho ho vyridili evropsti danovi poplatnici rukama pilotu GB, Fra, It a dalsich, plus samozrejme nemala podpora ze strany USA a jejich armady, vcetne CIA a vycviku tech jak rikas "krajanu"..;-D

+3/0
12.9.2012 15:56

maršál císařských vojsk Russworm

Re: waleyo, bután a další muzejní kousky:)

Kdyby mu "demokratický" západ nemydlil schody a neházel hrách pod nohy, tak s přehledem.. Dojel na stejnej princip, jako svého času Mossadegh, Sadat, Husajn a teď al-Asad.

+2/0
12.9.2012 16:00

Dluhousek Mirda Parkanovic

Re: waleyo, bután a další muzejní kousky:)

Ty znalče, jak se můžeš chlubit znalostí regionu když si ani nepamatuješ události z nedávna.

Kaddáfí měl kompletně celé povstání pod kontrolou a v poslední fázi, kdy je měl dorazit ho zastavil západ. Ten samý západ, který islamistům dovážel horem dolem zbraně.

+1/0
12.9.2012 16:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.