Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Kritikou Tibetu Nečas překročil meze. Udobřuje si Klause?

Znělo to jako Václav Klaus, ale nebyl to Václav Klaus. Hovořil předseda vlády Petr Nečas, ovšem prezident Klaus by jeho slova pravděpodobně podepsal; vždyť v podobném duchu on či jeho lidé vystupují, píše ve svém komentáři zástupce šéfredaktora MF DNES Michal Musil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pejsekCDN

Souhlas. Překročil meze

a dle mého zatloukl poslední hřebíček do rakve ODS.

0/0
12.9.2012 10:57

IMR

Vysoká hra

Nečiňme závěry v prvním plánu. Zjevná podpora ruských zájmů dává Nečasovi možnost manévrovat v současné vnitropolitické situaci. Nakloní-li si na svoji stranu Kreml, ubere tím značné množství vlivu, který nyní čerpá hradní klaka, před kterou panáčkuje Tluchoř a smečka pražských radních (z kauz DPP, IZIP apod). Politika páchne septikem, to snad jistě víte, ale takovou manévrovací schopnost jakou provádí Petr Nečas má už jen ten na Hradě. Já myslím, že Nečas se profiluje do jednoho z nejprofesionálnějších politiků evropského formátu. Mám li být upřímný, osobně podpořím spravedlivost pro Pussy Riot v rámci nevládní akce, ale ne za vidiny možného politicko-ekonomického marazmu jenž se etabluje například v Maďarsku, nebo Řecku. Buďme sami politicky aktivní a nechme Nečase se alespoň pokusit vymést chlév Augiášův. Ikdyž on sám po tom bude dosti páchnout.

0/0
12.9.2012 9:34

jarda ....

ne ne a ne....

Má pravdu

0/0
12.9.2012 1:26

veritas70

Stydím se za svého premiéra

At si táhne ke svým milcům do Číny a Ruska, když je tak obdivuje...

+1/0
11.9.2012 17:51

Pravda vyděsí!

Nečas pouze řekl, co všichni víme: vše z Ruska je hnus.

0/0
11.9.2012 16:43

zuzkadost

kolikrát byl Nečas v Číně nebo Rusku?

ty jeho kecy jen provokují ;-)

0/0
11.9.2012 15:50

na to se nedá dívat

podle Necase

podpora Dalajlamy neprospiva demokracii a svobode. smim se zeptat, koho tedy muzeme podporovat, abysme svobode a demokracii prospeli? Putina? nebo rovnou Kimovic rodinu?:-P

+1/0
11.9.2012 14:34

Soulburner CXLVI. Věčný

Re: podle Necase

Ne, naše demokratické přátele ze Saudské Arábie, proti kterým ani Havel ani Klaus neřeknou zlé slůvko.

+4/0
11.9.2012 14:48

dedouch

Premiér Nečas má v tomto pravdu

I Když spremiérem Nečasem ve velké většině nesouhlasím, zde si myslím, že má pravdu. Vždyť "západ" dělá to samé. Také s "těmi" věcmi nesouihlasí, ale v zájmu obchodu nedělá kolem všeho humbuk. Pompézní vztahy s dalaljámou a kritika všeho, co příjde z Ruska (nyní odsouzení té skupiny) nám opravdu ničí obchody. Viz návštěva dalaljámy a zurušení dodávek Tatrovek pro Čínskou armádu za presidentování p. V. HavlaRv

+3/0
11.9.2012 13:34

Alekks ban

Re: Premiér Nečas má v tomto pravdu

protože havel zbožňoval uctívání západu a neváhal kvůli tomu obětovat ekonomické zájmy obyvatelstva.

+3/0
11.9.2012 13:37

veritas70

Re: Premiér Nečas má v tomto pravdu

Takže se vykašlem na právo lidí na svobodný názor a svobodnou zemi, protože pak prodáme víc náklaďáků.... To je ubohost...

+1/0
11.9.2012 17:53

tenkdomacas

Re: Premiér Nečas má v tomto pravdu

k čemu je vám svobodný názor,když potřebujete v první řadě prodat náklaďáky. Názoru se nenajíte.

0/0
21.10.2012 8:03

Černohorec,Ochrapaná PravdoLáska

Havel se musí v kotli obracet

Ale možná to čertíkům ušetří  práci ;-D

+2/0
11.9.2012 13:12

Alekks ban

Re: Havel se musí v kotli obracet

;-D;-D;-D

0/0
11.9.2012 13:14

weneto

No zajímalo by mne kolik let

By holky dostaly za takové vystoupení (řekněme) v Medině. A doufám, že po kdyby namísto ukamenování dostaly 20 let tak by naši pokrokoví vývozci demokracie poslaly děkovný dopis saudům za mírnost a tímto příkladem poukazovali na lidskou tvář tamějšího režimu.

holt když dva dělají to samé není to to samé

+2/0
11.9.2012 13:02

Soulburner CXLVI. Věčný

Re: No zajímalo by mne kolik let

V jaké Medině, kdyby udělaly totéž v synagoze (ženy vstoupily na místo kam nesmí), to by bylo tóčo. V Izraeli, u našich demokratických spojenců by se nečekalo ani na soud, ortodoxové by je podle svých náboženských zásad ukamenovali.

+1/0
11.9.2012 13:03

sid_cz

Re: No zajímalo by mne kolik let

takže budem poměřovat s muslimáky avlastně můžeme Putinovi děkovat, že je nepostavil ke zdi ? ? já měl za to, že Rusko směřuje se stát demokratickou zemí západního tipu, tak se spíše ptejme, co by se stalo v Německu, UK, USA , Kanadě, Austrli ?? nebo třeba u nás

0/0
11.9.2012 13:09

Soulburner CXLVI. Věčný

Re: No zajímalo by mne kolik let

Ano ptejme se? Co by se stalo u nás, kdyby punkerky vtrhly během bohoslužeb do katedrály, nacpaly se na místo kněze a začaly tam urážet věřící. Co by se stalo u nás, kdyby to bylo během bohoslužeb v synagoze?

+2/0
11.9.2012 13:11

sid_cz

Re: No zajímalo by mne kolik let

a dostyl by tedy u nás 2 roky natvrdo ??

0/0
11.9.2012 13:15

Soulburner CXLVI. Věčný

Re: No zajímalo by mne kolik let

A nebo 4? nebo 6? jako organizovaná skupina

+1/0
11.9.2012 13:16

Alekks ban

Re: No zajímalo by mne kolik let

to co provedly pussy riot v rusku je trestné nejen u nás, ale v celé civilizované evropě. výše trestu je jiná otázka, ale pak bychom mohli diskutovat nad výší trestů u zlodějů, vrahů, násilníků nebo neplatičů alimentů.

a rusko rozhodně nesměřuje k tomu, stát se demokratickou zemí západního typu. tou nikdy nebylo a pravděpodobně nikdy nebude.

+2/0
11.9.2012 13:14

pan Rosomak

Re: No zajímalo by mne kolik let

ano zeptejme se co by se stalo kdyby neco podobneho provedli v mesite v UK

+2/0
11.9.2012 13:14

sid_cz

Re: No zajímalo by mne kolik let

proč mešitě ??? sakra uvědomujete si vůbec, že to vystoupení bylo politické a nikoliv proti církvi, věřícím, víře ??? já je neobhajuji, sám považuji to vystoupení za nevkusné a do kostela nepatřící

0/0
11.9.2012 13:18

Soulburner CXLVI. Věčný

Re: No zajímalo by mne kolik let

Pozor, bylo proti církvi. Protože prohlásily církev za zaprodance v žoldu.

+1/0
11.9.2012 13:19

sid_cz

Re: No zajímalo by mne kolik let

bylo maximálně asi proti současným špičkám ruské církve, ne proti víře jako takové, církev by měla být všude apolitická, protože bůh je jen jeden a pro všechny

0/0
11.9.2012 13:22

Soulburner CXLVI. Věčný

Re: No zajímalo by mne kolik let

Vy jste nějaký papež, který určuje co by která víra měla dělat? Jakým právem?

Jejich vystoupení bylo jasně proti pravoslavné církvi, jejich texty byly jasnou urážkou věřících.

+1/0
11.9.2012 13:23

sid_cz

Re: No zajímalo by mne kolik let

nejsem papež, NEBYLO proti pravoslavné víře, ale proti Putinovi a špičkám pravoslavné církve, jistě jste zaregistroval jak tiskem proběhlo třeba, jak ten jejich páprda měl na fotce "vymazané" luxusní hodinky , to asi o úrovni těch špiček něco vypovýdá

veškeré křesťanské víry jsou , nebo by měly být apolitické, protože jak pravičák, tak levičák jsou si před bohem rovni, církev by neměla vstupovta do politických sfér, pokud je dané zřízení demokratické

0/0
11.9.2012 13:31

Soulburner CXLVI. Věčný

Re: No zajímalo by mne kolik let

Bylo to jasně proti pravoslavné církvi a text urážel naprosto jasně cítění věřících.

Dám vám tip, stoupněte si doprostřed katedrály a začněte vřískat o božích exkrementech. Uvidíte jestli vás pohladí po hlavičce jakožto vtipného žertéře, nebo jestli urazíte cítění věřících co se tam budou modlit.

Nebuďte jako Lenin nebo Gottwald a nechte církve jejim věřícím a nerozhodujte jak se mají chovat.

+2/0
11.9.2012 13:34

sid_cz

Re: No zajímalo by mne kolik let

já tak nerozhoduji a nejsem ani lenin ani gottwald, spíš naopak, mě tak osobně přijou takhle naopak ti, co to odsouzení schvalují, prostě zatočíme s vámi po bolševicku, však buďte rádi, v arábii by vás ukamenovali, to jsou opravdu argumenty

0/0
11.9.2012 13:39

Soulburner CXLVI. Věčný

Re: No zajímalo by mne kolik let

Stále se vyhýbáte klíčové věci. Myslíte si, že když uprostřed kostela na místě kde podle zásad náboženství nesmíte být začnete křičet o výkalech boha této církve, tak to věřící vůbec neuráží?

0/0
11.9.2012 13:41

sid_cz

Re: No zajímalo by mne kolik let

nepochybně jsem tu  i jinde v diskusích napsal, že vystoupení bylo nevkusné, do chrámu nepatří a hudebně jsou holky nuly

ale i přesto stále považuji nepodmíněný trest za zcela neadkvátní

+1/0
11.9.2012 13:45

Soulburner CXLVI. Věčný

Re: No zajímalo by mne kolik let

Ale na to se neptám.

Když si stoupnete v kostele na místo kam podle zásad víry nesmíte a začnete křičet o exkrementech nejvyššího tak to věřící neuráží?

0/0
11.9.2012 13:47

Alekks ban

Re: No zajímalo by mne kolik let

nevkusnost je příliš subjektivní. ony porušily zákon.

+1/0
11.9.2012 13:47

Alekks ban

Re: No zajímalo by mne kolik let

přesně jak tady kdosi psal, kdyby někdo znásilnil ženskou a pak u toho vykřikoval protiputinovská hesla, tak by to byl bojovník za svobodu? zákon mluví jasně a holky dostaly trest v dolní hranici sazby. zda je zákon příliš tvrdý je jiná otázka, ale pak musíme stejnou položit například v případě trestu smrti, který se v západní kultuře ještě stále praktikuje.

+3/0
11.9.2012 13:46

Alekks ban

Re: No zajímalo by mne kolik let

upozorňuju, že jsem militantní ateista :-) a církve považuju za zlo. ale ctím zákony země, ve které žiji.

+1/0
11.9.2012 13:49

sid_cz

Re: No zajímalo by mne kolik let

proč sem taháte nějaké znásilnění, ty holky fyzicky nikomu neublížily a TEXT té "písně" byl politický

0/0
11.9.2012 14:00

Soulburner CXLVI. Věčný

Re: No zajímalo by mne kolik let

text té písničky urážel věřící. místo kde píseň vykonaly urážely věřící. fakt je to tak těžké pochopit? proč vy, který nejste pravoslavný vnucujete pravoslavným, kteří se cítili uražení, svůj postoj?

+1/0
11.9.2012 14:01

Alekks ban

Re: No zajímalo by mne kolik let

ale porušily naprosto regulérní zákon, který je platný téměř ve všech zemích světa! je to tak těžký pochopit???

+1/0
11.9.2012 14:23

sid_cz

Re: No zajímalo by mne kolik let

nebylo to proti pravoslavné církvi, ale proti jejím špičkám a jmenovaný byl patriarcha Gundaj

0/0
11.9.2012 14:02

Soulburner CXLVI. Věčný

Re: No zajímalo by mne kolik let

Bylo to proti pravoslavné církvi. Patriarcha je něco jako papež, zosobnění církve. Zase český komunismem vychovaný člověk chce určovat církvím, jak mají fungovat. A jeho přístup má být závazný pro věřící.

0/0
11.9.2012 14:04

sid_cz

Re: No zajímalo by mne kolik let

i patriarcha je jen člověk

0/0
11.9.2012 14:06

Soulburner CXLVI. Věčný

Re: No zajímalo by mne kolik let

A co to má do zásad náboženství? O víře rozhodují její věřící. A pro ně text i chování holek byly naprosto jasně urážlivé. Konec konců za urážlivé ho považují i představitelé církví u nás, stačí si jen přečíst když je někdo pustí ke slovu. Také byste jim nadiktoval svůj postoj, že to nemá co koho urážet?

0/0
11.9.2012 14:08

pan Rosomak

Re: No zajímalo by mne kolik let

znamena to ze pokud znasilnim v rusku kadetku policejni akademie tak staci abych pritom pokrikoval protiputinovska hesla a pro vas uz budu bojovnik za svobodu a politicky vezen a nikoliv zlocinec?

+2/0
11.9.2012 13:24

Alekks ban

Re: No zajímalo by mne kolik let

pleteš si pojmy s dojmy. za prvé to bylo namířené proti církvi a za druhé směšovat pojmy víra a církev je dost nebezpečné a dnes je umíme velmi dobře rozlišit (pokud chceme).

+3/0
11.9.2012 13:24

denny2606

Re: No zajímalo by mne kolik let

Tak se ptejme. Krom Německa a UK by vyfasovali řádově stejně. V USA, nebo Austrálii dle toho, kde konkrétně, v kterém státě, v které oblasti. To je můj názor, ale jestli má někdo zkušennost, tak svůj názor v pohodě pozměním!

+1/0
11.9.2012 13:15

sid_cz

Re: No zajímalo by mne kolik let

jste si jistý ?? já to právě nevím, ono to bylo POLITICKÉ vystoupení,na špatném místě ale ne proti víře a věřícím, já bych osobně tipoval pokutu, prospěšné práce, max podmínku

0/0
11.9.2012 13:21

Soulburner CXLVI. Věčný

Re: No zajímalo by mne kolik let

Sno věřící naprosto neuráží když se začne v kostele křičet něco o exkrmentech Boha. To je velmi těší a považují to za super vtipnou recesi.

+1/0
11.9.2012 13:22

sid_cz

Re: No zajímalo by mne kolik let

fajn, tak to ukončím děkovným dopisem Putinovi, že mladé blbé holky nepostavil ke zdi, ale dostaly jen 2 roky , však co to je, dřív tak dlouho trvala vojenská povinná služba a všichni jsme ji tehdy s radostí absolvovali

0/0
11.9.2012 13:35

Soulburner CXLVI. Věčný

Re: No zajímalo by mne kolik let

Takže vy si fakt myslíte, že když stojí žena na místě, na které podle zásad nějaké víry smí jen kněz a vřeští o exkrementech božích, tak to věřící naprosto neuráží?

+2/0
11.9.2012 13:37

Alekks ban

Re: No zajímalo by mne kolik let

demagogu

+1/0
11.9.2012 13:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.