Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letadlo vyhodili do vzduchu, tvrdí polská opozice o havárii u Smolensku

Polská opoziční strana Právo a spravedlnost zveřejnila svou verzi událostí, které předcházely tragické havárii polského vládního letadla u západoruského Smolensku v roce 2010. Autoři dokumentu v rozporu s oficiální verzí vyšetřovatelů dospěli k závěru, že havárii způsobila série explozí na palubě letadla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Led c 9

Zbožňuju

všechny ty dunící nádoby, co nevytáhly paty z rodné Horní Dolní, ale stoprocentně vědí, co se tam i jinde stalo. Existují amatérské záběry z lesa, kam letadlo spadlo, kde jsou slyšet výstřely z krátkých ručních zbraní a polský hlas volající: "Niestrzelajcie". Myslím, že netřeba překlad. Prezident Kaczynski byl silným oponentem vývoje v EU, byl proti LS, jenže na rozdíl od našeho Klause má se svými 40 miliony obyvatel Polsko poněkud jinou váhu. V roce 2003 spadl týden před setkáním premiérů EU vrtulník s Leszkem Millerem, když se měla na této úrovni schvalovat tehdejší verze evropské ústavy. Spolu se španělským premiérem Aznarem byl Leszek Miller proti změnám v EU. Pád vrtulníku zázrakem přežil a na summit ho dovezli na vozíku. Ve Španělsku zase týden před volbami bouchly bomby ve vlacích a Aznar prohrál ve všeobecné atmosféře strachu volby s proevropským socanem Zapaterou. Naivkové co znají svět akorát z TV a z idnesu si jsou ale jisti, že tohle jsou nesmysly.

0/0
11.9.2012 23:48

bar.bu.do

Re: Zbožňuju

.. některá z obětí nesla známky střelných zranění?

+1/0
12.9.2012 7:54

Led c 9

Re: Zbožňuju

no když se dalo 50 let v polovině světa tvrdit, že ty Poláky zastřelené v Katyni zabili nacisti, tak si kladu otázku: A copak ti vyšetřovatelé nepoznali kdy byli ti lidé zastřeleni? Existují forenzní metody, podle kterých se doba smrti dá poměrně přesně stanovit. Zde se bavíme o tom, že Poláci byli zastřeleni ve 40. roce (39 podzim internace, nějakou dobu je věznili), zatímco nacisti okupovali ukrajinu o cca 1,5 roku později. Takže prosím přestaňte operovat tím, co vyšetřovatelé poznají a co nepoznají. Když někdo bude nějaká tajná služba zabít, tak to udělá a vy budete mít v úmrtním listě srdeční selhání i kdybyste měl strangulační rýhu na krku nebo díru v hlavě.

0/0
12.9.2012 10:58

bar.bu.do

Re: Zbožňuju

... proč do problému uzeného s bramborovou kaší taháte poláky zabité za války? Mimochodem svázaných špagátem vyrobeným v Německu a zastřelených německou municí z německých zbraní ...

0/0
12.9.2012 11:28

Led c 9

Re: Zbožňuju

slyšel jste někdy o argumentu analogií? Když mohli vyšetřovatelé "nevidět" dobu smrti u polských důstojníků v Katyni, mohli "nevidět" střelné rány u pasažérů letadla. Provazy a munice jsou jen jedny v řadě důkazů. Nicméně s tím letadlem: mohlo to být tak jak tvrdí oficiální verze, mohlo to být tak, jak jsem popsal já, mohlo to být i jinak. Faktem zůstává Kaczynského silný odpor vůči SU a LS, Millerův pád vrtulníkem i Aznarova prohra voleb po výbuších vlaků.  POkud člověk nebyl u dění, může být jakákoli verze dezinformací. MInimálně v těchto sférách vysoké politiky. A proto mi vyadí ty výkřiky, že co zas ti Poláci mají, a tyhle kraviny zase a podobně. O to mi šlo v původním příspěvku: Koukni, Pepíku, tady je jiná verze než co říkali na Nově, hele....

0/0
12.9.2012 13:51

Led c 9

Re: Zbožňuju

oprava: odpor vůči EU a LS (SU je překlep)

0/0
12.9.2012 13:52

captain cook

Re: Zbožňuju

to byli vysetrovatele tak hloupi a amatersti,ze nepoznali u obeti strelne rany?8-o

0/0
12.9.2012 9:43

soldatik.imperii

Všude jsou hlupáci. Nebrat ten nesmysl vážně

Rv

0/0
11.9.2012 16:33

Led c 9

Re: Všude jsou hlupáci. Nebrat ten nesmysl vážně

Všude jsou hlupáci, nebrat jejich reakce vážně.

0/0
11.9.2012 23:53

captain cook

Re: Všude jsou hlupáci. Nebrat ten nesmysl vážně

neboj, nikdo te vazne nebere;-)

0/0
12.9.2012 9:44

Antonín, topič

NJN,

za všechno zlé může někdo jinej, to je ostatně rétorika jak Poláků, tak i prvního uplakánka světa, který tedy za druhé války taky trpěl, a víc, než Poláci.

0/0
11.9.2012 10:37

vopruzníček

Putin svolal Státní dumu a hovoří k ní:

"Takhle to, sakra, dál nejde! Musíme udělat pořádek v těch časových pásmech!

Ráno volám do Pekingu a chci přát k narozeninám - a tam mi říkají, že to bylo včera.

...Hned nato chci kondolovat ve Varšavě a dozvídám se, že ještě neodletěli...!"

0/0
11.9.2012 7:35

antimultivitamin

A jéje už je to tu zas

Pád letadla u Smolenska má už dávno známého viníka. Byl jím sám pan Kaczynski, který snad poprvé v životě zaplatil za své špatné rozhodnutí. Ze všech dostupných informací je zřejmě, že přinutil piloty přistát za každou cenu. Tentokráte se ale přepočítal, protože tu cenu zaplatil on a ne daňový poplatníci, jak byl ze své politické praxe zvyklí. Ale je dobré si tuto událost připomínat! Je to takové memento politické ignorance a připomenutí, že politická imunita nikoho neudělá imunním proti fyzikálním zákonům.

+4/0
10.9.2012 22:44

no to snad neni mozny

Re: A jéje už je to tu zas

on uz to na pilota jednou zkousel kdyz se ho snazil tlacit na pristani za spatnych podminek v kazachstanu,ale byl poslan pilotem nekam. ,, vy jste prezident, ale ja jsem kapitan letadla a tady rozhoduji ja"

+1/0
11.9.2012 7:30

Led c 9

Re: A jéje už je to tu zas

A vy jste u toho chlapci byli nebo jste se o tom jen někde dočetli?

0/0
11.9.2012 23:50

captain cook

Re: A jéje už je to tu zas

a ty jsi u toho byl, ze tvrdis pravy opak?;-D

0/0
12.9.2012 9:45

poyut

Jo,vyhodili Polaci

Rv

0/0
10.9.2012 21:31

nezavislypolitologamater

Takž všechny ty řeči

o ruském šlendriánu při navádění letadla byly neoprávněné a Poláci si vyhodili letadlo do vzduchu sami?

+1/0
10.9.2012 20:43

antimultivitamin

Re: Takž všechny ty řeči

I to je možné, ale nemyslím si to. Ovšem zpátečník Kaczynski s politickými názory zavánějícími klerofašismem byl hodně velká překážka v rozvoji polské politické kultury a vymanění se z područí církve.

0/0
10.9.2012 22:46

quadro

Re: Takž všechny ty řeči

Jo? Ale hlasni ucel klerofasismu je vymanit se z podruci cirkve, pokud tomu prekazel, tak to klerofasista nebyl.

0/0
11.9.2012 5:20

Led c 9

Re: Takž všechny ty řeči

No nebudu to komentovat, jen připomenu, že Kaczynski byl v prvé řadě proti Lisabonské smlouvě. A se 40ti miliony obyvatel v zádech měl trochu jinou váhu než Klaus. I když spolu hodně kroků v těchto věcech koordinovali.

0/0
11.9.2012 23:53

biggles

Re: Takž všechny ty řeči

i ty nejpřihlouplejší konspirační nápady polského bulváru a některých exotů, trumfnul s přehledem tento arciblábol polské opozice ...

+1/0
10.9.2012 22:59

KMJ01

Hmmm.

Jestli je nebo není podezření oprávněné nevím , nicméně nějaké ruské vyšetřovací komisi nevěřím ani pozdravení .

+3/0
10.9.2012 19:03

Santa1

Re: Hmmm.

Jasně, rusko-polská komise se dohodla s jedněmi Poláky, proti druhým Polákům. Něco jako kontradablšpion.

+2/0
10.9.2012 19:14

quadro

Re: Hmmm.

I u nas byli komunisti, kteri konali pro SSSR.. Proc tak odborny vyrazy? Proc ne treba uzitecni idioti?

0/0
11.9.2012 5:33

emilo66

Re: Hmmm.

Jistě ruská al kaida nastražila výbušniny do polského vládního letadla a nad Smolenskem to ve vyrobené mlze odpálila. Jedna Katyň Rusům nestačila a chtěli počet obětí navýšit dodatečně.            Zdrástvujte!!

0/0
10.9.2012 19:39

_Xeon_

Re: Hmmm.

... a teď úročí nabytý prospěch... ;-D

0/0
10.9.2012 20:37

_Xeon_

Re: Hmmm.

ouha, to mělo být o příspěvek výše.

0/0
10.9.2012 20:38

biggles

Právo a spravedlnost ...

- po lobotomii... ;-D

+2/0
10.9.2012 18:55

Oerteplur

Bylo to především neštěstí

takové konspirace jsou hodně přitažené za vlasy a zbytečně vytvářejí nepřátelské ovzduší. Rusové jsou sice svérázní ale nevěřím, že by byli schopni něčeho takového. Jejich mentalitu znám velmi dobře. Pokud Poláci věří nějakému spiknutí, tak by se měli zřejmě spíš otočit do vlastních řad.

+2/0
10.9.2012 18:47

Santa1

Re: Bylo to především neštěstí

Ale to právě udělali, obviňují Donalda Tuska, vy jste ten článek nečetl.

0/0
10.9.2012 19:09

Menetekel

Re: Bylo to především neštěstí

ani ne. Jsem z něho znechucen.

0/0
10.9.2012 19:23

_Xeon_

Re: Bylo to především neštěstí

R^;-D

0/0
11.9.2012 8:06

hbx

proč

Proč asi Rusáci nepředali Polákům všechny důkazy a součásti z letadla?;-€

0/0
10.9.2012 18:44

Abwehr

Re: proč

Pšonek ........

+1/0
10.9.2012 18:46

hbx

Re: proč

Moravák....

0/0
10.9.2012 18:55

modrá, zlodějská sztaka

Re: proč

To vyjde nastejno, nevydařený slovák, který se po přehození přes hranice stal Moravákem!

0/0
10.9.2012 19:42

Gemars Moše Dajan

Re: proč

Well, Češi jsou zas nevydaření Němci.

0/0
10.9.2012 21:43

captain cook

Re: proč

to je kazdopadne radi do zapadni civilizace

0/0
12.9.2012 9:48

biggles

Re: proč

nejspíš proto, že to po nich nikdo nepožadoval - po oficiálním ukončení vyšetřování si mohou poláci se svým majetkem dělat co chtějí...

0/0
10.9.2012 18:59

hbx

Re: proč

Požadoval, požadoval, ale nic se neděje.;-O

0/0
10.9.2012 19:08

biggles

Re: proč

uveďte nějaké podrobnosti, nebo zdroj - poláci si stěžovali na kdeco, le nikde jsem podobné tvrzení nenašel.

0/0
10.9.2012 21:33

emilo66

Re: proč

Myslíš, že v Rusku nežijí sběrači kovů? Nějaké hliníky, duraly a měděné kabely z letadla se vypařili. Nebyl náhodou film "Cikáni jsou do nebe" ruské produkce?

0/0
10.9.2012 19:46

Ulrich

Chybí motiv. Paranoici.

Neexistuje žádný smysluplný důvod, proč by to někdo dělal. Zvláště Rusové. Takže lidé ve vedení Práva a spravedlnosti trpí stihomamem. A přitom je to druhá nejvýznamnější strana v zemi. Uf.

+4/0
10.9.2012 18:19

hbx

Re: Chybí motiv. Paranoici.

Proč povraždili Sověti tisíce polských důstojníků. Motiv????????

0/0
10.9.2012 18:40

Abwehr

Re: Chybí motiv. Paranoici.

A proč poláci povraždili tisíce ruských zajatců ?

0/0
10.9.2012 18:44

hbx

Re: Chybí motiv. Paranoici.

Kterých???????????Kde je jako vzali????????????;-D;-D;-D;-D

0/0
10.9.2012 18:55

biggles

Re: Chybí motiv. Paranoici.

o jeden konflikt dřív povraždili poláci zajaté ruské důstojníky

0/0
10.9.2012 19:03

Gemars Moše Dajan

Re: Chybí motiv. Paranoici.

Tu válku (obě války) ale Poláci neodstartovali.

0/0
10.9.2012 21:48

biggles

Re: Chybí motiv. Paranoici.

no a? to jako dělá povraždění tisíců zajatých vojáků nějak omluvitelným?

0/0
10.9.2012 22:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.