- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak že chyba je na straně řidiče 100%.
To je ale hlupák, to si myslel, že jsou závory z betonu?
jak je v naší zemi zvykem...
čekal jsem že video bude obsahovat záznam z kamery v kabině strojvůdce, když už to může za jízdy sledovat každý pasažér.
Řidiči by si také měli uvědomit (a málokdo to tuší), že malá drezína nemusí vždy sepnout zabezpečovací zařízení a proto nejezdí často samostatně, ale v závěsu nebo těsně za jiným vlakem. Proto když světla ještě svítí, vlak sice projel a závory jdou nahoru (pokud tam nějaké jsou), může vám klidně před autem ještě profrčet i drezína, která využívá zpoždění než se vypne přejezd. Prostě čekat až to dobliká se vyplácí
Drezína využívá zpoždění, než se vypne přejezd Pán je velkej vtipálek
proč nějakej cestující, to auto nevzal palicí, když řidič nemyslí palicí.
dnes jsem napočítal asi dvacítku aut, co projela železniční přejezd na červenou a jednu hlídku Pčr co kontrolovala lékárníčku.
Já jsem před časem viděl v TV pořad o projíždění aut přes železniční přejezd. Byl tam televizní štáb s kamerami, zabírajícími přejezd a policajti. Kontrolovali, zda auta zastaví, jakmile začnou blikat výstražná světla, ale toho, že vjíždějí na přejezd dřív, než blikat přestanou - jakmile se zvednou závory - si nevšiml nikdo. Ani reportéři, ani policajti.
Např. v Německu je již řada přejezdů zabezpečená radary, které zaregistrují přítomnost uváznutého vozidla mezi závorami s následným zastavením přijíždějícího vlaku u návěstidla, které jej kryje.
Až budeme mít alespoň na koridorových tratích všude závory, můžeme řešit radary.
Zatím nejsou ani ty závory.
Jen místo ponořit a vytáhnout jako podběrák pozvedne a spustí, a má ho! To nemohl Žaluda ještě dát někomu dvacku aby udělal program, že se doplňková závora na 6 vteřin nebude zvedat?
Jakej lapač . Stačí dodržet zákon a počkat na zhasnutí světel.
... proč ty závory neprojel? Vždyť se tím udělá méně škody, než když to tam nechá stát. Co kdyby ten vlak vykolejil? Pořizovačka Pendolina byla asi 650mio, zůstatková po 10letech je dle mého laického odhadu cirka 200mio - na to by mu povinné ručení asi nestačilo. Nehledě na odškodnění zranění lidí v tom vlaku.
asi byl rád že vyskočil dobrou stranou