- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud nemá řidič přestávku a hned pokračuje dál, je to nepochopitelné. Stačilo by sjednotit nástupní a výstupní zastávku.
V Brně se takhle "převléká" linka 46 na 66 a naopak na zastávce Lesnická. Cestující který sedí ve 46 a jede dál, jen uslyší hlášení "linka číslo 66 směr Haškova".
Zvláštní náhodou se stalo, že po všech těch změnách ještě více narostl význam těch stanic metra, které DP plánoval tak výhodně prodat (Českomoravská, Vysočanská a Kačerov). Skoro se zdá, jako by celá změna jízdních řádů a překládání linek bylo hlavně kvůli tomu, aby se do nových komerčních prostorů nahnalo každý den ještě více lidí...
jsem se v manipulacnim prostoru jednou taktez ocitl. Omluvou mi budiz, ze jsem usnul (pochopitelne s hladinkou v krvi)
alespoň ti rychlejší mají šanci přestoupit. Pohledem do jízdních řádů linek 191 a 143 lze zjistit, že o víkendu ve večerních hodinách, kdy obě linky mají interval 20 minut, přijíždí všechny spoje linky 191 na zastávku stadion Strahov jednu minutu po odjezdu "navazující" linky 143. To je nepochybně schválnost ROPIDu, aby si cestující to zrušení linky 217 řádně při čekání vychutnali. Zejména v zimě na kopci, kde se není kde ukrýt před větrem, to bude lahůdka. Zkuste dát vyhledat spojení Klamovka - Dejvická ve večerních hodinách (před změnami linkou 217 bez přestupu za 20 minut), požene vás to s několika přestupy případně s pěší chůzí do kopce přes půlku Prahy. Vše nasvědčuje tomu, že odměny pracovníků ROPIDu bezprostředně souvisejí s počtem změn, takže změna za každou cenu.
Tak to je bomba. Proste vy nam tudy jezdit nebudete, protoze jsme tak rozhodli. A kdyby nahodou jo, tak si to vyzerte. Ona vas ta neposlusnost prejde, vofce...
měli doplácet jen mimopražští? Užívejte si Pražané dosyta nesmyslů které produkuje vaše vedení města!
Skomplikovať spojenie, kvôli čomu klesne vyťaženosť a vznikne dôvod, prečo ho zrušiť úplne.
Celá republika řeší problémy pražáků. Co nás po tom !! Jejich chyba, že se na změny nepřipravili.
Pry bylo hlavni motivaci zefektivnit provoz a snizit naklady. U dotovaneho podniku by melo nasledovat snizeni dotaci nebo jizdneho.
v Brně se to bohužel stalo před časem rovněž. Autobusy, které zajížděly do centra na tamní poměrně moderní autobusové nádraží končí v Krpoli a odtud lidé musí pokračovat městskou dopravou.