Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sami jste zrestituovali sídlo a teď kážete, kárá ODS sociální demokraty

Občanská demokratická strana se pustila do sociálních demokratů. Ti nedávno vytáhli do boje proti církevním restitucím s obrázky, na nichž se ruka v ornátu natahuje po tučném měšci s restitucí. "Ze sídla získaného v restituci se káže proti restituci," připomněla ODS osudy Lidového domu, sídla ČSSD.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Caroline P... Bártowa čamrda

Sprosté Nečasovy lži replikované iDnes...vs....fakta

1.4.1990 - K tomuto datu bylo na základě hospodářské smlouvy převedeno vlastnictví Lidového domu z Ústředního výboru KSČ na ČSSD. ...  2.10.1993 - Ministerstvo financí ČR podalo určovací žalobu za účelem zjištění, kdo je skutečným vlastníkem Lidového domu.

8.4.1994 - Soud rozhodl ve prospěch akciové společnosti Cíl, jejímž většinovým vlastníkem byla sociální demokracie. Tato společnost založená sociálními demokraty v roce 1939 podle soudu nikdy nepřestala po právní stránce existovat. Ministerstvo financí se proti verdiktu odvolalo.

26.10.1994 - Městský soud v Praze v odvolacím řízení potvrdil, že vlastníkem nemovitosti je společnost Cíl. Také proti tomuto verdiktu se ministerstvo financí odvolalo.

22.11.1995 - Vrchní soud v Praze potvrdil, že společnost Cíl nebyla nikdy znárodněna, a tudíž nepatří státu.

11.1.2000 - Ústavní soud rozhodl, že ČSSD je jediným akcionářem společnosti Cíl, která Lidový dům vlastní.

0/0
2.9.2012 21:10

bezejmenný

Vy si tak máte co vyčítat

chytněte se za ruce a běžte už konečně do ......!!!

0/0
2.9.2012 7:31

denny2606

pravda zvítězí!

kdyby madam Spravedlnost nebyla slepá, "Lidový dům" by nyní právem vlastnil panu Altnerovi.

+1/0
1.9.2012 22:03

Bobyzboby

[Re: pravda zvítězí!] Čí pravda zvítězí Denny?

Možná byste, Denny, mohl mít i pravdu :-/.

Protože 'slepá spravedlnost' znamená 'nestranná spravedlnost' :-P.

A proto, jak píšete, 'kdyby spravedlnost slepá nebyla', tak Altner by klidně mohl dosáhnout svého ;-€.

V[>-]

+1/0
2.9.2012 6:44

Čamrda Píková hopkající VeVeřice

Re: pravda zvítězí!

no slepí bzli ti co Altnera poslali do Bohnic a vyloučili z advokátní komory

0/0
2.9.2012 10:15

Praotec Tunel999

Socani se museli o ten barak

dost dlouho nakladne soudit. Chapu ze banda zlodeju to muze nazyvat restituce..;-D

0/0
1.9.2012 21:44

Bobyzboby

ODS je prolhaná verbež a mladá fronta jejich trouba

Podklady byly naprosto jasné, každý soud musel vždy rychle uznat že ČSSD je v právu a Lidový dům jejich akciové společnosti vždy patřil.

Přesto ódesácký bu*erant Kočárník utrácel celých 7 let ze státní kasy za advokáty a prodlužoval soudní spor jak se dalo i nedalo, jen aby socdem nemohli dům používat.

Přirovnávat černoprdelnickou loupež stoletetí k této trapné anabázi můžou jen ódesáci a jejich mladá fronta!!

V[>-]

+3/0
1.9.2012 21:24

celermartin

nesouhlasim se zvyhodnovanim jedne skupiny restituentu

neznamena to,ze bych byl proti restitucim kdo vsak cetl navrh zakona o cirkevnich restitucich,bude se mnou zcela urcite souhlasit.myslim,ze v demokraticke zemi by mel platit jeden zakon pro vsechny.i dalsi kroky nasich vladcu jsou pro mne tezko k pochopeni.pokud byl cirkevni majetek ukraden komunisty(tato strana toho ma na svedomi vic,vcetne zlocinu proti lidskosti,zrady statu 1968),o cemz svedci navrhovany zakon o cirkevnich restitucich,jak je mozne ze nebyla doposud prohlasena za zlocinou a zakazana.zaroven ucet predkladany tem kteri to maji vse zaplatit by mel podle mne krome castky obsahovat take to z ceho byla tato vypocitana.nacasovani cirkevnich restituci do doby,kdy je CR v ne zrovna nejlepsi ekonomicke situaci muze schvalit jen nezodpovedny clovek.cirkev ktere jde prece predevsim o lidi a jejich pan ve Vatikanu nepatri mezi nejchudsi,snad pochopi,ze by restituce v teto dobe zataly sekeru jeste hloubeji do statni pokladny

+1/0
1.9.2012 11:19

celermartin

Re: nesouhlasim se zvyhodnovanim jedne skupiny restituentu

dodatek.pominul jsem to hlavni.jsou li stale pochybnosti o ci majetek cirkvim nalezel ci ho mely pouze v uzivani,nemel by takovyto zakon byt schvalovan az do celkoveho vyjasneni tohoto.existuji li dve skupiny odborniku z nihz jedna popira expertizu druhe,mohlo by schvaleni zakona zpusobit vice skod nez uzitku.

+1/0
1.9.2012 11:36

Caroline P... Bártowa čamrda

ODS napíše na bilboardy "Sprosté Nečasovy lži"

o restituci která nebyla.

 A iDnes to oslavuje jako "Hrdinný pravicový čin pravičáka".  iDnes už  jenom chybí nějaký klip jak "Bába a dědek se modlí za restituce" ... takže fakta ...1.4.1990 - K tomuto datu bylo na základě hospodářské smlouvy převedeno

vlastnictví Lidového domu z Ústředního výboru KSČ na ČSSD....na určovací žalobu ministra financí , zlodějin a tunelování  za ODS soudruha Kočárníka  z roku 1993 soudy vždy  rozhodly takto ...

+6/0
1.9.2012 10:01

Caroline P... Bártowa čamrda

Re: pokračování

2.10.1993 - Ministerstvo financí ČR podalo určovací žalobu za účelem zjištění, kdo je skutečným vlastníkem Lidového domu.

8.4.1994 - Soud rozhodl ve prospěch akciové společnosti Cíl, jejímž většinovým vlastníkem byla sociální demokracie. Tato společnost založená sociálními demokraty v roce 1939 podle soudu nikdy nepřestala po právní stránce existovat. Ministerstvo financí se proti verdiktu odvolalo.

26.10.1994 - Městský soud v Praze v odvolacím řízení potvrdil, že vlastníkem nemovitosti je společnost Cíl. Také proti tomuto verdiktu se ministerstvo financí odvolalo.

22.11.1995 - Vrchní soud v Praze potvrdil, že společnost Cíl nebyla nikdy znárodněna, a tudíž nepatří státu!!.

11.1.2000 - Ústavní soud rozhodl, že ČSSD je jediným akcionářem společnosti Cíl, která Lidový dům vlastní!!.

+6/0
1.9.2012 10:03

opportunity

Re: pokračování

Ale to je vedlejší, hlavně že můžou na někoho plivat. Skutečnost je moc složitá, heslo je jednoduché.

+3/0
1.9.2012 10:18

Xerxes

Re: pokračování

A hlavně tato lež poslouží (alespoň dle autorů z ODS) jako argument před volbami. Na své kmotry, kteří si pomohli podvodem k miliónům, se v těchto letech zapomnělo ? Ono v oné divoké privatizaci se obohatilo dost gaunerů napříč politickým spektrem. Pan profesor o tom ví své. Pánové Macek, Kožený a další jsou asi čistí andělé. Kdežto Gross a další jsou vyvrhelové. Inu, koho chleba jíš, toho píseň zpívej. To platí napříč politickým spektrem. ODS a ČSSD je již profláklá, čistá KSČM má ze svých řad hodně milionářů z rozdaných fondů původní hnusné KSČ . Ostatně spousta dnešních zbohatlíků jsou vlastně překabátění komouši, kteří se krást naučili v dobách vlády této hnusoty. A bohužel tito bezcharakterní sv.. áci a podrazáci se rozlezli do všech dnešních parlamentních stran. Najde někdo recept na odstranění těchto zrůd ?

+1/0
1.9.2012 11:48

dolito

předseda Ó,DěS a premiér této země Nečas

Ó, DěS a naše vláda mají v čele člověka, který nezná rozdíl mezi obsahem restituce a smlouvou, jejíž platnost byla potvrzena soudem pravomocným rozsudkem. Tedy jeho žvanění byly nesmysly. Jestliže nezná obsah slova restituce, jak může obhajovat restituce církevního majetku, on neví o co jde a přesto se do toho motá. Za další mě neuvěřitelně naštval, protože se ve své zpochybněné chytrosti otřel o Járu Cimrmana použitím jeho absolutního rýmu, opakováním slova restituce. Z úst zpochybněně chytrého suchara to tedy znělo přihlouple a navíc on se směje svému vtipu, což rovněž nesvědčí o nějakém velkém intelektu. Němcová vedle něj se tomu nevtipu smála jako kdyby šlo o bůhví co, asi z vrozené podlézavosti.

+3/0
1.9.2012 9:42

Decebal

Tak nevím

Petře Nečasi, je to opravdu nedůstojné a trapné...čekám, co uděláte pro lidi!!!V

+3/0
1.9.2012 9:19

Dr. F. Otze

ti odsmani v čele s přesčasem nečasem

jsou tak trapní a ubozí...;-D

+2/0
1.9.2012 9:09

vítek z prčice

to byl zážitek

Nečase v TV zásadně nesleduji, jeho primitivní, premiéra nedůstojné, lhaní mě uráží. Co si to vůbec k občanům dovoluje? Tentokrá (církevní majetek) jsem TV nestačil včas vypnout a opravdu, to byl zážitek! Nevěcné žvanění, plné nenávisti k opozici. Občanský "demokrat" první kategorie. Také se nevrátil ke svému "nezadlužíme budoucí generace". Tehdy z toho, jaksi předem, obviňoval ČSSD. A nyní zadlužení budoucích generací církevními "restitucemi" vehementně prosazuje. Takového pána bych "chtěl" poznat v soukromí, který se nezná k tomu, co řekl včera.  Udělal bych s ním to, co s Nečasem, udělat bohužel nemůžu. Ale všeho dočasu, i Nečasů. !!

+4/0
1.9.2012 0:07

Decebal

Re: to byl zážitek

No, ten svazák, tě chce uchránit od Řecka, on je moc hodný a dětem nosí dárky!!!:-)V

+1/0
1.9.2012 9:06

Dr. F. Otze

Re: to byl zážitek

dle nečasových slov nás chce ochránit před levicí i kdybychom měli chcípnout

+2/0
1.9.2012 9:10

Hrustic

Zaoralek

zapomnel dodat, ze majetek a.s.Cil uz prosustroval Tvrdik s Paroubkem :-P

+3/0
31.8.2012 23:56

m4x

Nove cirkve maji podil na vyrovnani diky Katolicke cirkvi

Nekomu se muze nelibit ze i cirkve ktere vznikly pozdeji a o nic neprisly maji podil na tomto vyrovnani. Jenze to co oni dostanou neni nic navic. Je to podil, ktereho se v jejich prospech zrekla Katolicka cirkev, aby usnadnila kompromis a dohodu vsech zucastnenych stran. Dlouhodobe je tato dohoda vyhodna pro stat i kraje a myslim ze ne zcela vyhodna pro cirkev, co se financni stranky tyce. Nesporonou vyhodou je ale odluka a budouci nezavislost na statnim financovani, ktere bylo za komunismu symbolem vlady jedne strany, ktera rozhodovala kdo v kostele muze mluvit a kdo ne. To uz se 20 let nastesti nedeje, ale stavajici model financovani cirkvi z vynosu zabaveneho majetku je pozustatkem minule doby. Navic od chvile co vstupil v platnost blokacni zakon uz se o vynosech mluvit neda a kazdy rok navic co trva soucasny stav je spatny pro vsechny, protoze to vsechno nezadrzitelne chatra, ekonomickej prinos z toho zadnej neni a naklady na provoz se plati z dani. Snad to konecne projde...

+1/0
31.8.2012 22:51

Praotec Tunel999

Re: Nove cirkve maji podil na vyrovnani diky Katolicke cirkvi

Co kdyby se toho zrekla kat cirkev ve prospech danovych poplatniku co to budou muset platit?;-D

0/0
1.9.2012 21:46

kecálek reloaded 5

Nejvtipnější na tom je

že právní kontinuita např. římskokatolické církve je nezpochybnitelná, kdežto tato nová ČSSD, která si zrestituovala majetek té původní ČSSD nemá žádnou kontinuitzu. Je to stejné, jako kdybych si založil spolek s názvem Česká obec legionářská a následně se na základě shody názvu s historicky existujícím subjektem domáhal jeho majetku.

+3/0
31.8.2012 22:48

vítek z prčice

Re: Nejvtipnější na tom je

Je to kecálku pořád jedna ČSSD. :-)

+1/0
1.9.2012 0:08

kecálek reloaded 5

Re: Nejvtipnější na tom je

Původní ČSSD zanikla sloučením s KSČ v roce 1948... Tzv. "obnovovací sjezd" v roce 1990 byl v podstatě založením nové strany pod starým názvem.

+4/0
1.9.2012 0:55

88a zase88

Co tam dela, nen nemakacenko benda?

Nikdy nepracoval. Je mi z nej na zvraceni. Snad ho nekdy potkam. To bude zirat. Takovej nemakacenko dostane "policek" pesti do tech pulitru, co ma v obrouckach brejli.

+1/0
31.8.2012 22:38

kecálek reloaded 5

Re: Co tam dela, nen nemakacenko benda?

Benda je stejně jako Dienstbier mladší profesionální syn - má doživotní politickou trafiku, protože se jmenuje stejně jako jeho otec. Prostě parazit.

0/0
31.8.2012 22:50

Decebal

Re: Co tam dela, nen nemakacenko benda?

Asi tak: Na vodu už jezdím jenom s Vendou, s Vendou, do kanoe nevlezu už s Bendou, s Bendou,

... Benda nemožný je zadák, nemá vlohy a je laj-, laj-, lajdák. Máro, jak je v Plzni, pořád kvoká!?:-)V

0/0
1.9.2012 9:12

bindis

ČSSD, ODS, TOP, VV, LIDEM, KSČ

Všechno jedná verbeš. Vy tam nahoře, co si hrajete na ochránce, blahodárce a služebníky občanů přestaňte už krást a okradat své občany, bando jedna zlodějská.

0/0
31.8.2012 22:10

88a zase88

Re: ČSSD, ODS, TOP, VV, LIDEM, KSČ

Tak proc volis ODS?

+1/0
31.8.2012 22:41

kecálek reloaded 5

TROLL alert

0/0
31.8.2012 22:50

Petrolin3

Premier srandista.

Před volbami létal po podiu s dvěma cégry-síťovkami .Jedna byla plná, druhá skoro prázdná.Chtěl tím říci,že za jeho vlády budeme nosit jen plné kabele.Prázdné síťovky budeme nosit za vlády socialistů.Jaksi mu to nevyšlo,už ani ty síťky na nákup nepotřebujeme.Nyní pobíhá po pódiu s plakáty.Reagoval pozdě.Navíc na plakátech jsou bludy.Teče mu asi do bot,když podniká takové akce.

+1/0
31.8.2012 22:06

Černohorec,Ochrapaná PravdoLáska

Sprosté lži premiéra Nečase o "restituci" Lidového domu

1.4.1990 - K tomuto datu bylo na základě hospodářské smlouvy převedeno vlastnictví Lidového domu z Ústředního výboru KSČ na ČSSD.

2.10.1993 - Ministerstvo financí ČR podalo určovací žalobu za účelem zjištění, kdo je skutečným vlastníkem Lidového domu.

8.4.1994 - Soud rozhodl ve prospěch akciové společnosti Cíl, jejímž většinovým vlastníkem byla sociální demokracie. Tato společnost založená sociálními demokraty v roce 1939 podle soudu nikdy nepřestala po právní stránce existovat. Ministerstvo financí se proti verdiktu odvolalo.

26.10.1994 - Městský soud v Praze v odvolacím řízení potvrdil, že vlastníkem nemovitosti je společnost Cíl. Také proti tomuto verdiktu se ministerstvo financí odvolalo.

22.11.1995 - Vrchní soud v Praze potvrdil, že společnost Cíl nebyla nikdy znárodněna, a tudíž nepatří státu. 11.1.2000 - Ústavní soud rozhodl, že ČSSD je jediným akcionářem společnosti Cíl, která Lidový dům vlastní.

+17/0
31.8.2012 20:35

Knýža Ostereich von Slinta

Re: Sprosté lži premiéra Nečase o

ale stejně Nečas lže častěji než Kalousek chlastá

+2/0
31.8.2012 20:43

Caroline P... Bártowa čamrda

Re: Sprosté lži premiéra Nečase o

ostudou je analovlezlost redaktorů i komentátorů že se bojí říci pravdu.

               !!!!!!    Premiér Nečas lže častěji než močí !!!!!!

Soudruzi z iDnes takhle Křištálovou lupu nezískáte Rv

+3/0
31.8.2012 20:58

Bivoj, biji Odstop a VeVerky

Re: Sprosté lži premiéra Nečase o

!!;-D!!;-D!!;-D!!;-D!!

0/0
31.8.2012 22:00

Václav Propiska Ješita z Hradu

Re: Sprosté lži premiéra Nečase o

novináři iDnes mají jasný pokyn ;-D.... pokud soudruh Nečas nelže častěji než iDnes a nekazí jí tím lhací kšefty  , tak to mají tolerovat Rv

+1/0
31.8.2012 21:17

Václav z Hradu - Chief Penthief

Re: Sprosté lži premiéra Nečase o

R^ pozor na BIS, strohá fakta jsou nebezpečnější než Marxův Kapitál Rv

+1/0
31.8.2012 21:24

Chemický Ali

a kdo si zrestituoval celou CR

;-D

0/0
31.8.2012 19:14

ČeStNý PřEdSeDa

ODS - typická strakostrana

Zloděj křičí chyťte zloděje !!

+4/0
31.8.2012 19:10

Black Dragon

Re: ODS - typická strakostrana

Ale jistě... Ale strakostrana ČSSD se napakuje, ael to nevadí, že obyčejný člověče? :-P

+3/0
31.8.2012 19:24

ČeStNý PřEdSeDa

Re: ODS - typická strakostrana

Odklánějí všichni politici, ale v tomto případě je řeč o účelové a pomlouvačné lži v podání ODS.

+1/0
31.8.2012 22:21

Black Dragon

Re: ODS - typická strakostrana

A naopak to není? 8-o

Naprosto nesouhlasím s "církevními restitucemi", ale u Thora a Odina, ale ČSSD je stejná banda maňasů.

0/0
31.8.2012 22:55

Black Dragon

Re: ODS - typická strakostrana

To druhé ale je mimo ;-D

0/0
31.8.2012 23:02

odsjezlo

tupci z ODS zase lžou

!!!!  Žádná restituce tam neproběhla ;-D;-D;-D

+4/0
31.8.2012 19:08

franto

politika ČSSD připomíná v posledních letech

to rčení: KDO NIC NEDĚLÁ, NIC NEZKAZÍ.

Sobotko, měli by jste se trošku odvázat ať víme na co se máme připravit. (Tím ovšem nemyslím odvaz směrem k činnosti pana hejtmana Ratha ;-)

+5/0
31.8.2012 18:39

Hradolog

Výzva redakci!

Nemohli byste přestat publikovat fotografie toho fyzicky ošklivého pána??!! Myslím že se jmenuje Nečas.

+2/0
31.8.2012 18:07

Roko Blábola 14

Re: Výzva redakci!

Najdi si jiného. V modelingu na pánské spodní prádlo se to jistě hemží spoustou krasavců, kteří by mohli zfleku dělat premiéra:-)

+1/0
31.8.2012 18:11

pakoss

Ano, správně !! Představitelé ČSSD z Lihového domu.......

lžou, rezsévají nenávist, rozdělují společnost a svojí populistickou kampaní ohlupují lidi.....Rv,

Je jim třeba jasně připomenout, že jim rozumní lidé nevěří a jejich nenávistnou kampaní pohrdají!

ČSSD nemohla už níže klesnout, je to béčko KSČm Rv

+12/0
31.8.2012 17:41

zab5

Re: Ano, správně !! Představitelé ČSSD z Lihového domu.......

Amen

+1/0
31.8.2012 17:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.