Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nad zavražděnými Ruskami našli krví psaný vzkaz za svobodu Pussy Riot

V tatarské Kazani nalezli zavražděné matku a dceru. Vrah na místě činu zanechal zřejmě krví psaný nápis v angličtině "Osvoboďte Pussy Riot!". Obhájci nedávno odsouzených zpěvaček i jejich nejbližší to však považují za provokaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hell365

Kdyby zahrály v nějakém supermarketu,

posvátném chrámu konzumu, to by místní ateisti vylítli z kůže, za to že je rušily v posvátném nakupování...;-D

+1/0
31.8.2012 9:55

on7.

Kdy se najde mrtvola

se vzakezem za svobodu Smetany?

0/0
31.8.2012 8:30

hell365

Re: Kdy se najde mrtvola

Kdo to je?

0/0
31.8.2012 9:38

hell365

Re: Kdy se najde mrtvola

To je ten autobusák co už je na svobodě? To by vzkaz mohl znít: Svobodu svobodnému Smetanovi:-P;-);-D:-):-(;-(8-o

0/0
31.8.2012 9:48

on7.

Re: Kdy se najde mrtvola

zase ho zavrou :-P

0/0
31.8.2012 13:09

eQuido

Re: Kdy se najde mrtvola

Zase ho zavřou - za ignorování zákonů. To je snad v pořádku, ne?

0/0
5.9.2012 14:13

Litvinenko

No, ZATÍM TO VYPADÁ NA PROVOKACI FSB, JAKO TEHDY V MOSKVĚ

1999 !!! PODÍVEJTE SE DO NOVÉHO ČÍSLA REFLEXU STRANA 5!!! Ruská ambasáda tam radí Reflexu, co tam mají žurnalisté psát a co nemají !!! Ale nejsme v roce 1968, soudruzi !!! Dneska už tu nevládnete vy, my sme svobodní a SME V NATO!!! RUSKÁ AMBASÁDA NEBUDE RADIT ČESKÝM ŽURNALISTŮM CO PSÁT A CO NE !!!!!!!!!

+5/0
31.8.2012 8:23

Achille Volfoni

Re: No, ZATÍM TO VYPADÁ NA PROVOKACI FSB, JAKO TEHDY V MOSKVĚ

tak Reflex jo?....hmm tak to je skutečně kvalitní plátekR^

0/0
31.8.2012 11:55

on7.

False flag

0/0
31.8.2012 7:53

berserg

nic není černobílé

Cestoval jsem dost po východě a pravoslavných chrámů jsem navštívil hodně. Uvidíte tam věci, nad kterým nám "Středoevropanům" zůstává rozum stát (například jak tam davy věřících líbají mumifikované mnichy apod.) . Průměrný český ateista velice těžko pochopí silné náboženské cítění těchto lidí. My považujeme za normální nebýt zastánci žádného náboženství. Ve skutečnosti je to přesně naopak. Většina světa něčemu věří, z tohoto pojetí jsme my Češi ty divní. Mě osobně vůbec nepřekvapuje reakce ruských věřících a myslím, že s tím měly PR počítat, přeci v tom prostředí vyrostly. Na druhou stranu na východě se dějí opravdu zoufalé věci a proto mě vůbec nepřekvapují ani zoufalé činy a snahy na sebe upozornit. A z tohoto hlediska byly PR maximálně úspěšní, mluví o nich přeci celý svět. Oni totiž nejsou první, kteří se snaží poukázat na špinavosti, ale jsou jedni z mála, kterým se podařilo to, o co jim zřejmě šlo - být viděni a slyšeni co největším množstvím lidí. Držím jim palce.

+3/0
31.8.2012 7:38

hbx

Re: nic není černobílé

Reakce Ruských věřících. Myslíte Putina?

0/0
31.8.2012 8:22

Max Braun

Re: nic není černobílé

R^

0/0
31.8.2012 14:57

STOPLEFT

Tak tohle si Putine vymyslel mediálně skoro tak skvěle

jako výlov amfór. Hotovej Tvrdík 2. R^;-D

+1/0
31.8.2012 6:48

Bizard

nic bych nedal za to že tím úchylem byl pravoslavný kněz

nebo příslušník KGB. U obou bych jistou dávku nevyrovnanosti čekal.

Holky který udělaly blbost (spíše ve smyslu formy, než obsahu) a vyfásly dva roky v tomle fakt nejedou...

0/0
31.8.2012 6:13

Ezechiel

Re: nic bych nedal za to že tím úchylem byl pravoslavný kněz

mas pravdu, ze z basy to udelaly tezko

+1/0
31.8.2012 6:48

ProMoDro

Továryšč

Smirnovův výrok je typickou ukázkou toho jak si církve libují ve spolčení s mocí a ve vymývání tupých mozků

+1/0
31.8.2012 0:46

mendox

Re: Továryšč

Mám stejný názor, navíc mě zaujala ta nenávist pravoslavných proti těm, kteří s nimi nesouhlasí. Mít tu moc, určitě by pro výstrahu upálili pár čarodejnic. A pak se nelze divit, že víra je v našich zemích tam, kde je.

0/0
31.8.2012 9:08

hell365

Re: Továryšč

vskutku podivný myšlenkový překotoč;-D

0/0
31.8.2012 9:43

dinid

Tak se těm rusáckým Pussy pipinám

ten jejich nechutný pokus o vlastní zviditelnění nějak vymknul z křidýlek...:-/

+6/−1
31.8.2012 0:24

ProMoDro

Re: Tak se těm rusáckým Pussy pipinám

.. no tak to je opravdu hodně nekvalitní příspěvek Rv .. měl byste navštívit odbornou pomoc !

+1/0
31.8.2012 0:43

Houda2

Re: Tak se těm rusáckým Pussy pipinám

To je....tak na úrovni páté pomocné, souhlas...

0/0
31.8.2012 8:14

STOPLEFT

Re: Tak se těm rusáckým Pussy pipinám

Jistě. V noci opustili lapák, aby zabily nějakou holku a vylepšili svůj mediální obraz. Už jste si vzal tabletku?

0/0
31.8.2012 6:48

hell365

Re: Tak se těm rusáckým Pussy pipinám

No 2 ještě nechytli

0/0
31.8.2012 9:42

Baden-Baden-Baden

Proces s PR nebyl politický. Jsou potrestány za urážku

věřících a hanobení jejich víry!!!!!!

+2/−1
31.8.2012 0:08

hilsner_urquell

Re: Proces s PR nebyl politický. Jsou potrestány za urážku

a vám půřijde normální, že v 21. století existuje v tzv. demokracii politický uskupení, za jehož urážku se chodí sedět ?

+1/0
31.8.2012 0:23

Bizard

Re: Proces s PR nebyl politický. Jsou potrestány za urážku

pokud vím, žádaly Bohorodičku, aby je zbavila Putina. Proti tomu snad nejde říct ani popel, ne?

Pokud také vím, tak Bůh proti tomu nijak neprotestoval, Bohoridička se na holky i celou velkou Rus vyprdla a Putina jim nechala, takže jediný problém mají ukoptění rádoby věřící, kteří jsou tak moc věřící, že věří i ruskýmu soudu...

+1/0
31.8.2012 6:17

hafo1976

Souhlas

Vždycky se najdou lidi, co budou odsouzení Pussy Riot obhajovat. Stále asi existuje posvátná úcta (hrůza) k Rusku a jeho mocipánům. Máme to zakořeněné asi stejně jako nenávist k Němcům za to že nás chtěli vždycky pohltit. A´t už provedly cokoli a jakkoli, myslím že v Rusku je úplně zbytečné dělat protesty, jediné řešení je odejít z té bláznivé země jinam. Rusko totiž nikdy nebylo a nebude "normální" země. Je to taková Potěmputinova vesnice ;-D

+3/0
30.8.2012 23:24

Parcival

Re: Souhlas

Přemýšlel jsem proč to dělají. Kromě lidí omezených svým intelektem na bipolární vidění světa jsou mezi nimi bohužel i takoví, co skutečně věří, že nejde o politický proces jehož cílem je zastrašit Putinovi odpůrce a kritiky. ....a podle BISky jsou tu( vČR) i nějací "profesionálové", kteří jsou za tu práci placeni. Ale ti asi nebudou ztrácet čas tady, proč taky?

+1/0
30.8.2012 23:50

Isabelle

Re: Souhlas

Zpivaly  ... tancily ... putinovy se neklanily R^

+2/0
30.8.2012 23:58

davnopryc

Re: Souhlas

....tobe strasi na vezi....

0/0
31.8.2012 1:23

hilsner_urquell

Sv. automobil

kdyby Pussy riot místo v kostele hrály na parkovišti, byla by to smrtelná urážka všech šoférů? Byly by souzeny za nenávist k autmobilismu? Proč se musej ostatní pořád přizpůpsobovat různejm uctívačům imiginárních kamarádů a chodit kolem nich po špičkách?

+4/0
30.8.2012 23:15

Surinam

Re: Sv. automobil

Proč má každý tendenci znevažovat něčí víru?

+5/0
30.8.2012 23:49

Parcival

Re: Sv. automobil

Já třeba věřím, že ten medializovaný proces s nepřiměřeně vysokými tresty má zastrašit Putinovy odpůrce.

0/0
30.8.2012 23:51

Surinam

Re: Sv. automobil

To je dost dobře možné, o tom se nepřu. Ale není to podstata Vašeho životního přesvědčení, což u skutečných věříčích náboženství je, a nevidím důvody, proč náboženskou víru znevažovat.

+1/0
30.8.2012 23:57

hilsner_urquell

Re: Sv. automobil

protože víra není nějaká dovednost nebo zásluha, je to názor, kterej si má člověk dokázat obhájit - ovšem argumenty - ne tak, že bude křičet, že ho ostatní málo respektujou a jak se každá půrkotina dotkla

0/0
30.8.2012 23:57

hilsner_urquell

Re: Sv. automobil

*jak se každá prkotina dotkla jeho náboženskýho cítění

0/0
30.8.2012 23:58

Surinam

Re: Sv. automobil

Právo na něco také není dovednost či zásluha. Takhle můžeme být netolerantní naprosto ke všem, dokud se nám neobhájí argumenty. (Navíc vzniká otázka, na základě čeho budeme uznávat, že argumenty mají nějakou platnost, protože budeme muset vycházet z nějakého systému logiky, přičemž každý může vyjít z jiné axiomatizace.)

Stačí si dát určitou maximu: Chovejme se k ostatním slušně a reagujme negativně teprve, pokud oni se nechovají slušně; a pokud se tak někdo nechová, neházejme s ním všechny ostatní, kdož jsou s ním v určité sounáležitosti, do jednoho pytle.

0/0
31.8.2012 0:03

hilsner_urquell

Re: Sv. automobil

asi si úplně nerozumíme - mě jde zhruba o tohle:

Zrovna tak, jako věřící má právo tvrdit, že Bůh stvořil Zemi a že všechno v Bibli nebo Koránu je podle pravdy, tak mám já právo mu v kterýmkoli detailu odporovat, nebo říkat, že jeho svatá kniha je fikce. Tím odporováním se nedopouštím ničeho špatnýho. Tím příkladem s parkovištěm jsem myslel to, že málokdo se tak lehce urazí pro maličkost, jako půrávě věřící. A půřijde mi absurdní, aby zákon trestal urážku víry přísnějš než urážku čehokoli jinýho...

0/0
31.8.2012 0:18

Surinam

Re: Sv. automobil

V tom případě máte v zásadě pravdu. Ale v původním příspěvku jsem to tak nečetl, protože hrát na parkovišti znamená hrát na otevřeném prostoru a klasifikovalo by se to právně patrně v Rusku jinak, stejně jako by se to jinak klasifikovalo i u nás; spíše by pak šlo o to, že na to neměly povolení, než o čin výtržnictví. Krom toho existuje alespoň v našem právu tzv. společenská závažnost činu, která říká, že když urazíte např. politika, tak ten si vesměs má zvyknout, ale když urazíte někoho podle vyznání, rasy nebo pohlaví, tak jste padouch, což určitě není úplně dobře, ale je vcelku jasné, že rozdíl mezitím, že se někdo narodí toho pohlaví a té rasy si nevybírá, že je vychován v určitém náboženském přesvědčení je také určitý determinant, a proto se to také nějak právně zohledňuje. Čímž nijak neobhajuji pozitivní diskriminaci, jsem její zásadní odpůrce.

0/0
31.8.2012 0:35

soldat

Re: Sv. automobil

protože víra a náboženství je to nejhorší co lidstvo potkalo, náboženství má na svědomí tolik zla, že Hitler je proti tomu svatý muž. Víra vymývá lidem mozek

+1/0
30.8.2012 23:59

Surinam

Re: Sv. automobil

V té poslední větě jste určitě chtěl nahradit slovo "víra" slovem "náboženství", jinak by to vedlo k docela dost podivným důsledkům, protože všichni by měli vymytý mozek, neboť veškeré poznání je založeno na víře v určitou pravdu.

A pokud jde o náboženství, to samo vytváří společenskou etiku, což nevidím jako negativum. To, nač Vy narážíte, je spojení s mocí. Ale moc je záležitost mocenského suveréna, nikoli náboženských lídrů. Zdrojem toho zla, o kterém vy mluvíte, jsou vesměs ti, kdo tu moc drželi, a náboženství využívali ve svůj prospěch. Všimněte si, že aby ti největší diktátoři mohli nahrazovat náboženský vliv, tak udělali kult sami ze sebe (i ten Hitler, na kterého narážíte). Náboženství je vcelku antropologickou samozřejmostí, zdrojem zla jsou lidé sami a jejich boj o větší moc.

+2/0
31.8.2012 0:12

soldat

Re: Sv. automobil

Souhlasím s vámi a děkuji o přesné doplnění mého příspěvku, prostě nevím o ničem v čem by náboženství prospělo lidem, nedávno jsem měl rozhovor s jedou jehovistkou (věřící lidé jsou neskutečně zábavní), oni věří, že svět je starý 4000 let, a veškeré nálezy pravěkých lovců jsou podvrh;-D

0/0
1.9.2012 1:37

Molot0ff

pravda,že takové štvanice na církev (pravosl.)se nepořádaly

od dob fašismu a nacismu

+1/0
30.8.2012 23:03

Lugovoj

Re: pravda,že takové štvanice na církev (pravosl.)se nepořádaly

I Stalin se k církvi choval lépe než dnešní liberálové v Rusku

0/0
30.8.2012 23:08

Parcival

Re: pravda,že takové štvanice na církev (pravosl.)se nepořádaly

:-) Vážně? Stalin se začal chovat trochu slušně k církvi až během Velké Vlastenecké války, kdy ji potřeboval. Do té doby to moc slušné nebylo. A to měl být původně knězem, báťuška;-D. To jsou paradoxy, co?

0/0
30.8.2012 23:53

Anicka Politkovska

Chytrák = co si dal do názvu Lugovoj či Polonius 210

a co píše (tak rád a tak často) o slávě pravoslaví, ví vůbec, čí jméno si dal do názvu a co dělala KGB věřícím po 70let existence koncentráku jménem SSSR???? Být hrdý na KGB a zaroveň na pravoslaví je jako být hrdý na oběť i vrahy!!! Jako být věřící v boha, zároveň však tuhý ateista!!! Je to doublething všech těhle fašobolševickejch putinofilů !! Ať už těch placenejch (agenti, ruská ambasáda, Lukoil,...obchodní mise a "kulturní" mise,...) nebo těch z přesvědčení (řiká se jim užiteční idioti)!!! Ani nevíte, koho oslavujete!!! Všichni slušní Rusové dávají od vás a od toho vašeho oligarchy Putina ruce pryč už dávno!!! Vašemu myšlení odpovídá pojem KOGNITIVNÍ DISONANCE, selektivní myšlení a polovzdělanost (či úplná neznalost historie a logiky)

+2/0
30.8.2012 22:46

Isabelle

Re: Chytrák = co si dal do názvu Lugovoj či Polonius 210

Je zajimave, ze mu to dovolila redakce idnes ...

0/0
30.8.2012 22:56

Lugovoj

3 x SLÁVA PUTINOVI A JEHO OSVÍCENÉ VLÁDĚ !!

V!!R^V!!R^V!!R^

0/0
30.8.2012 23:07

Isabelle

Re: 3 x SLÁVA PUTINOVI A JEHO OSVÍCENÉ VLÁDĚ !! a redakci

0/0
30.8.2012 23:18

Lugovoj

Re: 3 x SLÁVA PUTINOVI A JEHO OSVÍCENÉ VLÁDĚ !! a redakci

R^

0/0
30.8.2012 23:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.