- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
MHD nejezdim kvuli jeji pomalosti a cene. Ted navic pribude nutnost lustit jizdni rad abych vubec dojel. A to vse za 32kc. Diky radsi pojedu na motorce nebo autem na lpg.
a alespoň malinko logicky uvažovat, nemůže mít problém. a kdo to nezvládne, ten to nezvládá ani teď..
Umím číst i logicky uvažovat, to ovšem nemění fakt, že místo dvou spojů mi na dané místo jede jen jeden a ještě oklikou.
Když potřebuji někam jet, co je kolem metra, většinou skočím na zastávku kousek od baráku a vždy tam jede nějaký autobus, který mě na ten Kačerov doveze. A pokud potřebuji někam, kam jedu jednou za rok, tak si spojení stejně nejdřive najdu na netu. A to jde samozřejmě i podle nového JŘ. Proč tolik keců kolem?
Někde kousek od baráku jednu zastávku zrušili a na druhé ubrali spoje a ještě víc zhoršili přestupy. To vše, aby hošové z Ropidu mohli masturbovat nad svojí štoušometrolinkou (která byla využita méně, než ty dvě zrušené a ta omezená), do které musí lidi nahnat stůj co stůj.
Takže když bydlíš a pracuješ na metru nebo tam, kde se s linkami nešachovalo, buď rád a neposmívej se. Jinde to totiž dodrbali.
V Ostravě donedávna fungovalo, nevím, jestli funguje a jestli zmiňuju ty správné linky, ale trolejbusová linka 105 se převlékla u zastávky Mexiko na linku 103 a jelo se opět na Náměstí Republiky. Nechápu, jaký s tím můžete mít problém. Je to linka jako každá jiná, jen se jedinou soupravou dostanete na více míst a konečná zastávka první linky bude trochu nestandardní.
A taky vás z té linky při převlékání vyhodili a poslali na nástupní zastávku za roh?
Na čtyři konečné u jedné linky si nestěžujte, v Pardubicích má linka č 12 do jednoho směru 3 konečné a asi pět tipů poznámek, linka č 16 má konečných 5, linka č. 28 dokonce 6 nebo 7, nepamatuju se. A taky si všichni zvykli...
Jenže Pardubice jsou kapitola sama pro sebe. Tamní MHD je fakt příšerná.
zadali nějakým dětem, co si hrajou s vláčky a nádražím.
A nebo teoretikům, co trmvaj znají jen jako to veliké, co se nedá autem předjet...
...původní schéma opravdu tak špatné, že se muselo takhle překopat? Nejsem zaťatá konzerva, co nesnese změnu, ale musí to být změna PROKAZATELNĚ k lepšímu.
Tehdá se ještě biflovalo,učilo porozumět psanému slovu a logickému myšlení. Takže člověk ze staré školy pochopí,že je linka 14 a má konečnou třeba na Václaváku (dyt nemusí být nutně v depu či na smyčce). No a jiná bude z Václaváku na Smíchov třeba. To,ze si přehodí značení je celkem jedno. Na 24.
Jen "osobnosti" co všechno najdou na internetu mají trochu problem. Co ted nez se to tam dostane ?
Problem ale neni v prepinani cisel na tramvaji ale v tom ze jizdni rad neexistuje na danych zastavkach pro obe verze tramvaje. Proc bych mel nekde ztracet cas a hledat kam vubec po preznaceni dojedu?! Nez to hledat a ztracet cas, vezmu klicky a jedu autem.
jsem dneska v metru videla jedinou informaci - plakat s vykrikem o tom, ze neco nekam nejede a informace pry ziskame - zavolanim na linku DP nebo na webu anebo si to mame stahnout do mobilu. Na papire nic a informace ohledne prodlouzene vyluky na Letne nebyly vubec.
v kazdy stanici metra je stojan s infoletaky a mapkami