- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale nemá na toho Poláka, který jel podle navigace do (nazítří otvíraného) dostavěného úseku dálnice, a rozhadroval stan i s vybavením, nachystaný na žranici pro papaláše.
Jste si opravdu jistý že to byl Polák?
krom teho, že měl určitě spocené obě půlky, budou ještě kolegové z něj mít srandu navěky
Celá oblast Vnitřního Města je označena zónovou značkou zákazu vjezdu nákladních vozidel v době 9-17h. Kamion tam tedy rozhodně vjet nesměl. Značky jsou osazeny na všech vjezdech do oblasti: Prešovská, Pražská, Doinikánská, Roosewltova,... není jediný možný příjezd, kde by značka chyběla. Pokud mu policie udělila tradiční pokutu ve výši 1000Kč, pak je to pohlazení jeho hlouposti a nehoráznosti a nikoli trest, který gumu odradí se chovat dle zákona.
když se řidič spoléhá na navigaci a nedívá se na značky, zákazy a objížďky na ulicích. Navigace se přece neobnovuje denně a krátkodobé uzavírky se na ní tedy neobjeví. Řidiči dřív jezdili bez navigace a řídili se zdravým rozumem a případně se zeptali pokud byli poprvé v neznámém městě.
Ať laskavě zaplatí co ve městě zničil a pak mastnou pokutu a vyvezte to jeho auto na podvalníku za město.
Trochu odbočím od dnešní události u pošty. Nejzajímavější je,když si řdidiči kamionu nastaví na navigaci "nejkratší cesta" a jako cíl má např. Katalog servis ve Šťáhlavech. Viděla jsem několikkrát ,jak kamion se valí z kopce úzkou silničkou 3.třídy od Radyně do Šťáhlav. V zimě se tato silnička neudržuje a když se ve sněhu v jedněch vyjetých kolejích setkaly dva kamiony proti sobě,nebylo možno se vyhnout a jeden z nich museli zpět k pod Radyni vytahovat na couvačku přes naviják.
To je záhada. Vždyť tam vedou jenom úzké uličky, v nichž musí zatáčet. U Krajského soudu se asi těžko točil doleva.
v kamionu! nemela by se na rizeni kamionu zavest nejaka minimalni hranice IQ?
to same i na prispivani do diskuzi...
ho taky upřímně líto, dovedu si představit, jak se asi zapotil.
Když si uvědomíš mentální úroveň řidičů kamionů a jejich zaměstnavatelů, není se čemu divit. Ano, za volantem sedí ve většině případů naprosté gumy (čest výjimkám, je jich bohužel málo), i tady ale platí, že ryba smrdí od hlavy. Zaměstnavatelé si troufnou tolik, kolik jim toleruje stát. A ten na to kašle.
jezdim tam skoro denně a jak je to tam teď rozkopaný a blbě značený, tak se tam ani já nevyznam, natož někdo z moravy...
Pravdu má akro: jak si může dopravce dovolit poslat takovou soupravu do centra města a ještě dál existovat? V tomto státě je něco špatně. Kdyby erár šel po dopravcích, aby dodržovali zákony, nedovolili by si toto, nutit řidiče nedodržovat přestávky ani jezdit přetížení. Podívejte se jak na Slovensku ukáznili nákladní dopravu a v supermarketech jsou rohlíky i pomeranče úplně stejně jako v naší džungli.