Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Video zachytilo batole na parapetu. Potíže může mít matka i kameraman

Policie na Českolipsku se zabývá videem z YouTube, na kterém rok a půl starý chlapeček balancuje na venkovním parapetu okna ve třetím patře panelového domu. Policisté zjišťují nejen to, kdo je za jeho ohrožení zodpovědný, ale vyslechnou i autora záběrů. Budou se ho ptát, co pro záchranu dítěte udělal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Julius 7.

Někdy zvědavé dítě neuhlídáš

Před 52 lety jsem to mámě udělal taky. Do konce svého života mi to připomínala.

0/0
30.8.2012 12:38

panna z medvěda

mongolci jsou z jiného těsta než my

těm výšky nevadí a ani nehrozí, že by spadłi, často pracují na stavbách mrakodrapů.

to je něco jako se bát, že veverka uklouzne na stromě

0/0
30.8.2012 1:29

wiki5.5

jeste

ze to nebylo takovy to okno co pulka jde dovnitr a pulka ven....

0/0
29.8.2012 21:25

cancour

Re: jeste

no ono jak na konci zavřela tu ventilačku, na který to dítě sedělo, to byl taky povedenej špílec

0/0
30.8.2012 11:02

perendab

Co je mi po nějakém Mongolovi.

Ať táhnou domů. V jurtě jim toto nebezpečí mnehrozí.

0/0
29.8.2012 20:00

fouly

Pošlete je zpátky domů!

+1/0
29.8.2012 19:58

antimultivitamin

Co by tak mohl kameraman pro záchranu dítěte udělat?

Vzít kameru do ruky byl jediný dobrý nápad! Video možná pár nezodpovědných matek přiměje se zamyslet. Ze záběrů je vidět, že ostatní lidé, dělají pro záchranu dítěte, víc než dost, čehož si očividně kameraman všiml. A nevšiml jsem si, že by se policie při záplavách ptala redaktorů TV Nova, co udělali pro záchranu lidí, které natočili. PČ se chce jenom před veřejností bejsknout, že dělá něco pro občana. Aby si třeba někdo nemyslel, že pouze zatýkají opoziční politiky na objednávku. :-)

+6/0
29.8.2012 19:16

thorough2

Re: Co by tak mohl kameraman pro záchranu dítěte udělat?

Proc si vsichni meli automaticky myslet, ze schovany doma za zaclonou nenatacel uz pulhodiny predtim, nez si toho ditete vsiml prvni clovek a to jenom proto, aby mel super video? K tem zaplavam - jak by sis to predstavoval? Byla to spousta dnu zaberu. Jako ze by mela policie prosetrovat vsechny kameramany, za jakych okolnosti vznikly vsechny jejich nahravky? Jsi normalni?

0/0
31.8.2012 16:35

Toranoko

Tak nevim, ale co asi tak mohl delat ?

Je videt, ze si ho matka vyzvedla...a ze se o nem vedelo a volalo do okna. Misto aby byli lidi radi, ze se nic nestalo, a ze je klucik pohybove nadany, zase akorat podporujou nadavky, kritiku, atd. Zrejme je hledani viniku novym sportem, misto aby si kazdy zametl pred svym prahem.

Jestli se casem bude resit kazde "kdyby", nejspis na statni aparat nikdy nebude dost penez ;-D

+3/0
29.8.2012 18:55

duch zavražděného iuose

hmm

a nezačal točit právě proto, že uslyšel, že se venku něco děje a lidi tam pod oknem řvou a snaží se pomoci?

0/0
29.8.2012 18:22

časy jsou zlé, kamile

zvláštní

asi jsem divnej, ale člověk, kterej si nahrává a dává na web batole, kterýmu hrozí smrt, mi přijde jako naprostej póvl bez ohledu na to, jestli mu může pomoct nebo ne. Ještě podivnější je, kolik tu má sympatizantů.

Není nakonec škoda, že to děcko nespadlo? Mohlo to mít na youtube větší sledovanost..

+6/0
29.8.2012 16:31

Fungy

Re: zvláštní

doba je zvrácená

0/0
29.8.2012 17:08

biggles

Re: zvláštní

;-D ;-D - měl by se nejspíš válet po zemi a vydávat zděšené skřeky

A ten mongolskej klučina je šikula - až vyroste bude mít nejlepší video z dětství ze všech...

+3/0
29.8.2012 17:32

Bartiqe

Re: zvláštní

bude ma to stat dukaty, ale vy ste imbecil

+2/0
29.8.2012 18:03

biggles

Re: zvláštní

a vy jste zkyslá žlučovitá kyselina - natočili událost se šťastným koncem a vy požadujete pro jistotu pohřební průvod předem i zadem a ukřižování svědků. ;-D

+3/0
29.8.2012 19:26

panna z medvěda

Re: zvláštní

hele, když už jsi tady tuna, že prý se po slovensky řekne dvouhrbý velbloud ťavaťava? je to pravda naozaj?

0/0
30.8.2012 1:34

panna z medvěda

Re: zvláštní

mně teda slováci tady nevadíte na českém webu. ale koukej se tady chovat slušně!

0/0
30.8.2012 1:38

duch zavražděného iuose

hmm

takže i novináři a dokumentaristé jsou póvl?

Prostě to bylo zajímavý tak to natočil a ukázal dalším lidem.

+3/0
29.8.2012 18:20

nemsi

sStraz pod Ralskem

je v Mongolsku ?

0/0
29.8.2012 16:22

georgetown1

rada pro natáčejícího

... odmítám v souladu se zákonem o české policii podat vysvětlení ....

+2/0
29.8.2012 15:58

Batthy

Policie má teď jiné starosti.

V jejich řadách teď hlodá Červíček. A prvními obětmi jsou pánové, kteří budou vyšetřovat kameramana, který byl dvě stě metrů daleko a pod domem bylo pět jiných lidí.

Ale co se týče toho dítěte, zaplaťpánbůh, že se nic nestalo. A jeho matce bych rozbil papulu, za takovou péči.

0/0
29.8.2012 15:49

dropa

Tak kameramana zavřeme až zčerná,

ale černýho co mlátí poliše pustíme aby asi "nezbělal" a nezačal napravenej po odpykání trestu makat...;-O

+5/0
29.8.2012 15:48

truepapas123

Re: Tak kameramana zavřeme až zčerná,

...brzy Tě sejmou kámo, pravda se tu nenosí, ale ještě Ti snad stihnu říct: "SOUHLAS!".. R^R^

0/0
29.8.2012 18:13

sampra

Právní úroveň policie...

A jakého trestného činu by se jako kameraman mohl dopustit? Teoreticky par. 367, ale vzhledem k tomu, že by mohl být svědkem leda tak nedbalostního tr. činu, tak ani to ne. Čili nesmysl a plýtvání kapacitami policie.

+5/0
29.8.2012 15:41

Greybeard.

Re: Právní úroveň policie...

Neposkytnutí pomoci

0/0
29.8.2012 17:45

emilo66

Re: Právní úroveň policie...

Jasně, neposkytnul pomoc na dálku. Neměl souhlas mimina, matky a táty k natáčení. Úřad na ochranu osobních údajů již píše pokutu. A co sociálka??? Mlčí, nejedná se o Čecha. To by byla rychlá akce, dítě odebráno, na matku uvalena vazba...

+2/0
29.8.2012 18:43

biggles

Re: Právní úroveň policie...

měl hlasitě projevovat známky zděšení - pak by byl krytej... ;-D

0/0
29.8.2012 19:37

Shlookes

řekne mi někdo

proč nemají v okně síť proti komárům? :D :D

0/0
29.8.2012 15:40

mammmina

Re: řekne mi někdo

aby se o ní dítě "opřelo" a letělo dolů rovnou??? To vážně netuším....;-D

0/0
29.8.2012 15:41

Shlookes

Re: řekne mi někdo

Teď jste mě dostala. Jde vidět, že jste opravdová mamina, která myslí vážně na všechno R^;-D

0/0
29.8.2012 15:47

mammmina

Re: řekne mi někdo

na všechno nejhorší :-)

"profesionální" deformace ;-D

+1/0
29.8.2012 15:51

biggles

Re: řekne mi někdo

protože používají Raid Night & Day - elektrický odpařovač ;-D

0/0
29.8.2012 17:28

štamprdle

malej artista je super

;-D

+2/0
29.8.2012 15:33

Highdriver

Typische Tschechische...

Nechápu proč se v tomhle Kocourkově jako první vyšetřuje, jestli policista střílel oprávněně na ujíždějícího zfetovaného řidiče... co kameraman udělal pro záchranu dítěte. Pokud by se řešilo zanedbání péče o dítě, viděl bych ho maximálně jako svědka. Za děti přece zodpovídá jejich zákonný zástupce - rodiče. Ale Mongolci, to je taky kapitola... jejich styl života už je od jiné menšiny prakticky nerozeznatelný :)

+10/0
29.8.2012 15:04

stastu

Re: Typische Tschechische...

Mongolové jsou pracovitý národ, mají jen kolem 3 procent nezaměstnaných.

+1/0
29.8.2012 15:12

nejedly.lad

Re: Typische Tschechische...

U nich mozna ale ti v CR uz jsou nekde jinde, asi nemas paru co vyvadeji kdyz nepracuji ;-D

+5/0
29.8.2012 15:18

stastu

Re: Typische Tschechische...

a Vy tu páru určitě máte, že? Kolik je tedy u nás nezaměstnaných Mongolů? Víte, co vyvádějí třeba nezaměstnaní Češi? Je v tom rozdíl?

0/0
29.8.2012 15:22

stastu

Re: Typische Tschechische...

Poradím Vám, v ČR je zhruba jen cca 6000 Mongolů, kolik jich je dle Vás nezaměstnaných?

0/0
29.8.2012 15:31

stastu

Re: Typische Tschechische...

a víte, co vyvádějí například nezaměstnaní Češi v USA?

0/0
29.8.2012 15:37

topcars

proč by nemohl točit?

Navíc pod oknem bylo hafo lidí který take asi pomoc mohli privolat a než by se přihrcali hasiči tak asi bylo rychlejší, že matka dítě vtáhla zpátky naštěstí azaplať pánbůh se nic nestalo tak nevim proč by měl byt někdo potrestán. Nechapu spojitost matka urcite je poucena a jestli ste nekdo nekdy vychovaval hyperaktivni dite tak to musite chapat muj bracha ve 2 letech vylezl do koruny stromu do vysky cca 6 m a jestli by nekdo mel byt souzen za zanedbani pece tak to by se tyto děti museli privazovat na voditko jako psi.

+3/0
29.8.2012 14:38

mammmina

Re: proč by nemohl točit?

tak já hlavně nechápu to otevřené okno v místnosti, kde se pohybuje malé dítě!!!!!

+5/0
29.8.2012 14:59

JerryK

Re: proč by nemohl točit?

8-o To jako vážně?

Takže ve chvíli, kdy mi svištík běhá po celém bytě, vyhlašuji zákaz větrání. Zdá se, že za chvíli vyjde nařízení, aby byly po narození děti obaleny deseti vrstvami bublinkové fólie, protože jinak by se jim mohlo něco stát...

Samozřejmě, u otevřeného okna by se neměl nacházet nábytek, po kterém se může svišť vyšplhat, ale vaše reakce je už trochu za horizontem normálu.

+2/0
29.8.2012 15:13

mammmina

Re: proč by nemohl točit?

tak já mám dvouleté dítě, větrám pravidelně, ale určitě ne stylem okno dokořán a dítě mi lítá po bytě...malá je schopna si donést židličku z koupelny a postavit jí pod otevřené okno...nevím kdo je tady za horizontem normálu...

radši si vyvětrám když spí nebo máme možnost otevřít větračku než pak skákat z okna za děckem...

+1/0
29.8.2012 15:26

Toranoko

Re: proč by nemohl točit?

jsi proste dokonala mammmmina, no. Toz bud hrda a klidne dal nechapej ostatni :-)

0/0
29.8.2012 18:57

topcars

Re: proč by nemohl točit?

při teplotách letošního léta v zaizolovaném paneláku neni ani jina možnost než větrat oknem

0/0
29.8.2012 17:16

Fungy

Re: proč by nemohl točit?

tak nějak, ale znáš to, internetoví distutéři by na nic nečekali, vletěli do bytu a dítě zachránili ;-) lidí co na něj dívaj tam je skoro jak na Václaváku, takže je nepravděpodobné, že nikdo švestky nevolal...

0/0
29.8.2012 17:13

vioš

snaha o záběry

Stačilo zavolat hasiče. Nic jiného ani provést nemohl. Ale jen tak točit dítě v okně je docela sprosté. Pokud ovšem iniciativu viditelně převzal někdo jiný, pak může jen točit.

0/0
29.8.2012 14:32

biggles

Re: snaha o záběry

to je z těch záběrů jasně patrné že lidé pod tím oknem na situaci reagují.

policie by mělka obejít všechny lidi kteří mají okna tím směrem a vyslechnout je, jestli byli tou dobou doma a pak je pro jistotu taky začít vyšetřovat - mezi okem a objektivem není rozdíl... ;-)

+5/0
29.8.2012 14:46

Escoto

Lidi, co se tady pohoršujete nad výslechem kameramana...

...zkuste zapojit rozum, aktivita pro záchranu dítěte je i zavolání na 150tku. Jestli místo toho radši natáčel, tak ať si ho zmáčnou.

+7/0
29.8.2012 14:27

biggles

Re: Lidi, co se tady pohoršujete nad výslechem kameramana...

pokud zapojíte rozum tak snadno odhadnete, že bez toho, že by zaslechl křik lidí pod oknem by si nějakého dítěte z té dálky jen jen velmi těžko všimnul. Šetření v tomto případě není šetření, ale opruz...

+3/0
29.8.2012 14:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.