- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ve spickach, no budiz - ale jaky je sakra smysl zakazovat do nich vjezd po 19 hodine, kdy provoz slabne jak u autobusu tak u aut?
příkladem budiž hlavní tah přes Lhotku po Lhotecké kolem policejní akademie!
neexistuje důvod, proč by 30 lenochů ve třiceti autech mělo blokovat 60 lidí v autobuse!
a proc tech 60 nelenochu nejdou teda pesky kdyz nejsou liny ? je to totiz uplne stejny nesmysl, jako klise co se pouziva na druhou stranu, ze lide co pouzivaji mhd jsou socky.
Takže už známe jméno nového ředitele Dopravního podniku.
Luboš Lacina
je to celé za hranicí ekonomické a politické debility.
Nejprve omezí MHD aby bylo na ulicích víc místa pro auta a teď to zase automobilům sebere
To je ideologicky zcestné
casy soudruhu uz davno skoncili, co s nima porad mate?
zakazy nikdy nic nevyresi, to snad pochopi i nejvetsi odpurce aut. oni ti lide nejezdi tim autem, protoze by chteli nekomu kazit zivotni prostredi, ale proste si porovnavaji naklady a vydaje, cas straveny na ceste a podobne. kazdy zvoli to co mu vyjde vyhodnejsi. problem je, ze kritik automobilismu, ktery bydli nekde na legerce a smrdi mu tam dene mraky aut, nepochopi, ze ti lide, co tam srmdi, maji svoje potreby a mnohdy ani nemaji jinou moznost. a ze sedi jen jeden v aute neni znamka sobectvi. tolik stoparu cestou neni, aby clovek naplnil auto podle vaseho gusta. a vzit si nekoho ciziho do auta je taky nesmysl, v dnesni dobe.
mela by se dobudovat infrastruktura (obchvaty, p+r parkoviste, okruzni linky), mhd zatraktivnit (predevsim odsmradit a v lete chladit - nemusi byt nutne klima, ale kvalitni vetrani, coz mnohdy chybi, ne kazdy si muze dovolit do prace prijit spoceny jak mys) a pak uvidite, jak ty auta samy ubydou. jenze zakaz je jednodusi (problem se jen presune o ulici vedle)
No nevím. Měl jsem šéfa, co to měl do práce 3 zastávky metrem. On bydlel na metru, pracoviště bylo na metru. Ale prostě by si zadal, kdyby jel sockou. A to bylo metrem po okraji, takže poloprázdným. A takových borců je, podle mého, v autech v Praze většina. Žádné "porovnání nákladů a výdajů, času stráveného na cestě apod.".
vidim ze je tu spousta agresivnich autickaru kteri by bez auta patrne prestali existovat! :))
No ono to spíš vypadá, že by život bez autíčkářů nezvládla tvoje křehká psychika
auto je pro ne ukazatelem zivotni urovne a pro nektere snad i smyslem zivota.. To nadseni chapu este tak u 20ti letejch kluku. Ale kdyz se podivate tak temer v kazdem aute jede jen jeden clovek. V posledni dobe pribylo i hodne zen za volantem, coz je vsak jedine dobre. Muj nazor je ze auto je pro dopravu ve meste kde funguje MHD zbytecne a neprakticke a kazdej autickar by si mel za vjezd do urcitejch oblasti mesta tvrde zacvakat..
Závistivá socka se pozná. A co my, kterým cesta MHD trvá hodinu, zato cesta autem 20 minut? Mám tvrdě cvakat jenom proto, že se město neobtěžovalo zavést MHD tak, abych nemusel kličkovat přes celé město?
A co lidé (jako třeba já). Kterým jízda MHD trvá dvakrát až třikrát tak dlouho, protože mají tu drzost nebydlet a nepracovat u zastávak jedné linky, ale musí dopravou doslova kličkovat městem a několikrát přestupovat? pokud se zavedou další represe vůči automobilům jako 30 zóny a tyto pruhy, bude mi to trvat autem stejně dlouho. Kdo mě odškodní za ten ztracený čas? Kdo mi vrátí takové dva týdny života ročně, které kvůli protěžování MHD ztratím?
No konečně. Ten pruh na tupolevce je potřeba jako sůl. Ale ne kvůli busům, ale kvůli autům. Dnes je tam jeden širokej pruh, kde se vejdou dvě auta, ale stejně všichni jedou v jedný řadě za sebou vlevo, protože na konci se musí levou stranou najet do kruháče. A pravou se už teď pouštěj busy . Ale taky to vypadá jako ne jeden pruh ale dva pseudopruhy a někteří ač jedou správně tak se tam vp ravo.