- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
normální sebevražda a demonstrace lidské hlouposti a čecháčkovství ušetřit za každou cenu, i tu nejvyšší... když už nechci utratit pár stovek měsíčně za asistenčku, tak prostě na tom defektu dojedu na exit nebo parkoviště a vyměním to tam ne? oželím disk (v nejhorším, mnohdy ani to ne), cokoliv je snad lepší než zemřít...
Možná kdyby první řidič kamionu dal směrovku do leva a tím upozornil jedoucího řidiče za sebou, tak by se nemuselo stát takhle velké neštěstí. Poslední dobou si všimám, že pro mnoho řidičů máknout pod volant a dát směrovku je pro ně velký problé. Kolik řidičů dá směrovku při mijení cyklistů. Možná 10 %. Ta je velice důležitá pro řidiče jedoucí za vetčím vozidlem. U této nehody určitě viděl první kamion zdálky poruchu vozidla a pohybující se lidi okolo auta. Mohl dát zdálky směrovku a tím upozornit řidiče zaním. Určitě by zpozorněl a začal by určitě lépe reagovat, než když už viděl osoby před sklem kamionu.
odstavný pruh je na odstavení vozidla, ne na výměnu pneumatik a svačinu.
pokud v něm jeli Češi. Na našich dálnicích se v odstavném pruhu zastavuje často, lidi se motají kolem, vestu žádnou. Nevěřím tomu, že byli vidět. O kamionech raději nemluvím...
volat si asistencku i k praskly zarovce a prasklymu prezervativu.
By me zajimalo co by delali tak pred peti rokama kdy se asistencni sluzby k pov ruceni bezne automaticky nerozdavaly nebo pred deseti rokama, kdy nebyl uplne beznej ani ten mobil (a pokud by ho meli, tak by za minutu z rakouska zaplatili 30 - 40 korun).
Ovsem ty asistencky k pov ruceni jsou stejne vesmes jen pro pripad havarie, pro pripad poruchy jen za priplatek. Mnohe pojistovny maji navic prave defekt, nedostatek PHM, zlomene klice a podobne jako vyluky. Takze az borcovi sdeli ze si ma na asistencku rovnou prichystat 200 - 300 ojro kes, on si jeste rad vzpomene jak ho v autoskole ucili menit gumu.
Borec si nevzpomene, už je mrtvej. Ale ušetřil. Mimochodem dálniční služba není žádná vaše "asistenčka".
telefony, od toho máte kontakt na ÔAMTC...
Mam podobnou zkusenost. V roce 1968 kratce pred prichodem nasich nejvernejsich do CSR jsem byl v Rakousku kde jsem nedaleko Innsbruku vymenoval pichle kolo.Nemel jsem tenkrat takovou zkusenost jako mam nyni. Byl jsem na kraji silnice(nebyla to dalnice) a potreboval jsem vyndat z kufru rezervu. V tom rana a levy bok meho auta rozparal Jugoslavec ktery necumel na cestu. Byt zrovna na leve strane aut,a asi bych tento prispevek dneska nepsal. Mel jsem stesti.
Taky jsem opravoval auto na dálnici v odstavném pruhu. Co chcete dělat? Strach jsem ale měl, kdykoliv přejelo kolem nákladní auto.
Co třeba si vlézt za svodidla a zavolat asistenčku? ADAC nebo OAMTC?
první vede, ostatní se vezou a věnují se třeba jídlu. nemají páru co se děje vepředu.
Povídej mi o tom, každý den vidím na dálnici X 1d1otů v OA rozestup 2 metry a v levým pruhu.