Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Albánského novináře nepustili do Řecka na dovolenou, prý je hrozbou

Řecké úřady zakázaly vstup do země reportérovi albánské televizní stanice Top Channel Marinu Memovi, kterého označily za hrozbu státní bezpečnosti. "Pohraničník mi sdělil, že nemůžu vstoupit do Řecka, protože jsem na seznamu nebezpečných osob a jsem považován za nežádoucí osobu," řekl Mema.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

antimultivitamin

Řecko je svrchovaná země a má na to právo

Tohle je krok správným směrem, doufám, že se tím nechají inspirovat i jiné země.R^

+2/0
22.8.2012 17:17

Sharpe

Re: Řecko je svrchovaná země a má na to právo

Proti albanskym a slovanskym mensinam Recko vzdy postupovalo nemilosrdne

0/0
22.8.2012 17:41

Y.N

Re: Řecko je svrchovaná země a má na to právo

Myslíte Makedonce? Tak to už taky neplatí, sice měli pindy, když jsem vezla své příbuzné z MK, ale je to nařízení "shengenu" jak mi to příbuzní  vysvětlovali. A nadávali daleko více na Bulhary, ti chtějí 10 € za překročení hranice za osobu;-€ Albánce opravdu nemusí nikde na Balkáně. On se sever Řecka pomalu a jistě  vylidňuje, zůstávají tam už jen staří a zemědělci, školy jsou zavřené (učitelé jsou asi na ostrovech;-D) Tak se tam Albánci nenápadně pakují, jak už to tohle náboženství umí:-/EU

0/0
23.8.2012 20:23

Václav z Hradu - Chief Penthief

Něchtějí americké agenty z Drogistánu

okamžitě Řecko bombardovat Rv

+1/0
22.8.2012 12:18

Propána Butána

V Řecku jsou teď hlavně nepopulární Němci

Hlavně ti, kteří po nich chtějí dodržování dohod ohkledně půjček a záruk za půjčky.

Ale jinak, v každým národě, který je na tom špatně,  roste nevraživost a poptávka po vnějším nepříteli.

0/0
22.8.2012 10:57

antimultivitamin

Re: V Řecku jsou teď hlavně nepopulární Němci

Tohle není o popularitě

0/0
22.8.2012 17:18

Y.N

Re: V Řecku jsou teď hlavně nepopulární Němci

Moji příbuzní jsou soukromí zemědělci a proti Němcům nic nemají, oni se o sebe starat museli sami, nadávají na řecké politiky, že to nechali dojít do takového konce.

0/0
23.8.2012 20:26

netrefilbranku

Albánci

Albánci nemají v Evropě právě dobrou pověst hlavně díky drogovým dealerům, kteří jsou často ze Srbsku Američany ukradeného Kosova. To, že Řekové tam mají spoustu albánských překupníků, drogových dealerů a kurýrů a obchodníků s bílým masem jim jeden zákaz, navíc pro novináře, nezlepší. Na druhou stranu je jen věcí každého státu, koho si tam pustí a koho ne a tak by to také mělo zůstat.

+3/0
22.8.2012 10:18

Sharpe

Re: Albánci

Tak Recko je nechce a Srbsko by jech chtelo mit ve svem state co nejvic.

0/0
22.8.2012 17:43

Y.N

Re: Albánci

No jo, když mají asi 5 dětí na ženu8-o;-O Tak jich musí zákonitě přibývat.

A to přesto, že ty ženské musí neskutečně dřít....nezapomenu na ženu v šátku, která ráno spala v lžíci malého bagru. Kde byl její chlápek nevím, strýc se smál, oni jsou na tohle zvyklí.

0/0
23.8.2012 20:33

StG08

Většina Čechů Albánii zná,

ale nikdo tam nikdy nebyl a o albáncích ví jenom to, co si přečet v blesku.

0/0
22.8.2012 9:59

Záplotník Nepřehoditelný

Re: Většina Čechů Albánii zná,

a Vy zase zjevně znáte většinu Čechů ... závidím Vám tak široký sociální okruh známých :-P

+2/0
22.8.2012 10:07

BARON FON SAXOFON V.

Re: Většina Čechů Albánii zná,

mě je albánie ukradená a to, jestli nějakýho musulmanskýho pisálka pustí přes hranice je jen  a pouze výsadní právo daného státu. tak nevím, na co si stěžuje. prostě ho tam nechtěj, tak má smůlu

+2/0
22.8.2012 10:12

Záplotník Nepřehoditelný

Re: Většina Čechů Albánii zná,

přece dýk razýzmus, né? ;-D

0/0
22.8.2012 15:42

antimultivitamin

Re: Většina Čechů Albánii zná,

Každý stát má právo někoho nevpustit na své území.

0/0
22.8.2012 17:18

furtkecal

je věcí každého státu koho si domů pustí

!!! jenom evropané to zrušili Rv!! a albánce kteří po někom plivou a potom tam chtějí na dovču, vrátit zpět !!

+3/0
22.8.2012 9:58

carlosIV

nejdřív o nich píše negativní články a pak se k nim cpe

na dovolenou....hochu máš myslet dopředu, než něco napíšeš ;-)

+5/0
22.8.2012 9:51

biggles

Re: nejdřív o nich píše negativní články a pak se k nim cpe

kdoví jestli to měla být skutečná dovolená - idey jako velká albánie a panislamistiká evropa vyžadují celoroční nasazení... ;-)

0/0
22.8.2012 11:49

anti-multi

No jo, Balkany!

Tam se na nic nezapomina.

0/0
22.8.2012 9:01

nickless

Albánce bych taky nikam nepouštěl

+4/0
22.8.2012 8:58

Zirkon

Vysídlení Srbů z Kosova je v pořádku ?

Vysídlení z  Řecka  proběhlopřed  65 - tilety.  Tedy pro  žijící  lidi je to historie.

Vysídlení Srbů z Kosova provedli Albánci před   10 -ti lety.  Jejich nemovitosti již Albánci přepsali v katastruna své. Bez náhrady.  Většina  žijících  si to dobře  pamatuje. Tedy je to přítomnost. To bychom měli řešit ;-€

Dále  platí obecně, že  protagonisté  Islámu mohou být nebezpečím pro každou Západní zemi.

Takže proč ten údiv   ?

+6/0
22.8.2012 8:20

Si0 po 4. zákazu

Re: Vysídlení Srbů z Kosova je v pořádku ?

Drtivá většina Srbů se z Kosova dávno "vysídlila" sama, protože v tém skvostné zemi neměli zájem žít.

0/0
22.8.2012 8:45

Záplotník Nepřehoditelný

Re: Vysídlení Srbů z Kosova je v pořádku ?

kolik je ti let a kde jsi rok chlastal, zatímco amíci sypali demokratický bomby na Srby?

+1/0
22.8.2012 8:53

Si0 po 4. zákazu

Re: Vysídlení Srbů z Kosova je v pořádku ?

Já mluvím už o osmdesátých letech, kdy Amíci ještě nic nesypali. Albánců tam byla jak máku a Srbové se sami stěhovali, protože se jim v tom skvostu Srbska nelíbilo.

0/0
22.8.2012 8:55

Záplotník Nepřehoditelný

Re: Vysídlení Srbů z Kosova je v pořádku ?

a to Albáncům dalo právo ukrást kus území jiného státu? Pokud si to převedeme na dnešní situaci ... Šluknovský výběžek, kam se hromadně lifrujou "mladíci" ze Slovenska a brutálně tam roste kriminalita ( a odkud nejedna rodina prchá ) tady bez keců předáme Gorolovi, souhlasíš?

+3/0
22.8.2012 9:02

Si0 po 4. zákazu

Re: Vysídlení Srbů z Kosova je v pořádku ?

Pro místní Albánce to není území jiného státu, ale jejich státu. Byli to srbští občané.

0/0
22.8.2012 9:05

Záplotník Nepřehoditelný

Re: Vysídlení Srbů z Kosova je v pořádku ?

na to jsem se neptal ... "mladíci" mají taky naše státní občanství ... odpověz ANO/NE

P.S.: a hned potom si prostuduj demografickej vývoj v Kosovu v průběhu 20 století, ty hlavo

0/0
22.8.2012 9:06

wrah

Re: Vysídlení Srbů z Kosova je v pořádku ?

Nicméně analogie se Šluknovskem je až nehezky reálná. Umíte si představit, co se stane, až tam počet nepřizpůsobivých převýší slušné obyvatelstvo? Nastane hromadný úprk jak o život. Ostatně ono také o život půjde. V tom Srbsku se prostě stalo totéž. Napřed pár rodin, pak několik vesnic, nakonec hromadné odstěhování původního obyvatelstva.

+1/0
22.8.2012 9:55

Záplotník Nepřehoditelný

Re: Vysídlení Srbů z Kosova je v pořádku ?

a co si budem povídat ... už i na internetových diskuzích se míhají příslušníci menšiny, kteří razí názor: "jestli se nám nechcete přizpůsobit, tak táhnětě" ... zrovna včera jsem četl příspěvky jistého přispivatele "roman.kotlar", který ač troll jak víno, přesně tohle hulákal ... ve správně nastaveném státním zřízení by ho tohle nemělo ani napadnout - měl by držet hubu a krok a bejt rád, že může bejt v civilizovaný zemi a né někde v Indii honit posvátný krávy po polích ...

+3/0
22.8.2012 10:05

vezu maso pro doktora Jacksona

Re: Vysídlení Srbů z Kosova je v pořádku ?

Kdyby bylo byvalo Srbsko melo krapet rozumu tak Albance vyexpedovalo zpet do Albanie a ted by tam byl klid a zadne drogove kralovstvi.

0/0
22.8.2012 13:01

Záplotník Nepřehoditelný

Re: Vysídlení Srbů z Kosova je v pořádku ?

no počkej , Srbové chtěli, jenže jim tam pak jaksi spadla demokracie z výšky 30 tisíc stop ...

+2/0
22.8.2012 15:44

vezu maso pro doktora Jacksona

Re: Vysídlení Srbů z Kosova je v pořádku ?

Albanci ze Stareho Srbska vyhaneli puvodni obyvatelstvo uz za Turku, ke konci 19. stoleti. Pri kazde vhdone prilezitosti to zopakovali az domorodce vyhnali docista.

+1/0
22.8.2012 13:00

Arjan Peel

A "Velké Srbsko" v pořádku je?

http://www.hic.hr/books/greatserbia/cubrilovic.htm

0/0
22.8.2012 9:45

sámvelkýmao new1

no

v tomto případě se řekům nedivím.....;-D;-D;-D

+3/0
22.8.2012 8:00

tgbedcq

Albánie do EU, čím dříve tím lépe.

A Kosovo také !! Čím dřív začneme tyto lidi příjimat do velké evropské rodiny, tím spíš se vyrovnáme s xenofobií a islamofobií místních domorodců. R^ EU

+1/0
22.8.2012 7:57

Zirkon

Re: Albánie do EU, čím dříve tím lépe.

Super ironie.

+4/0
22.8.2012 8:20

bebíčko

Re: Albánie do EU, čím dříve tím lépe.

Má pravdu,jaká ironie?

0/0
22.8.2012 8:41

Záplotník Nepřehoditelný

Re: Albánie do EU, čím dříve tím lépe.

nehul takhle po ránu ...

+2/0
22.8.2012 8:53

Soulburner Nesmazatelný XCIX.

Re: Albánie do EU, čím dříve tím lépe.

8-o8-o;-D;-D;-D;-D

0/0
22.8.2012 8:43

ezra3

za chvilku snad budou v Řecku nežádoucí i všichni turisté

kteří by svými názory mohli podkopat socialistické myšlenky sociálního řeckého státu;-D

+2/0
22.8.2012 7:50

antiblack666

Albánského novináře nepustili do Řecka na dovolenou....

Súhlas R^R^R^

+6/0
22.8.2012 7:29

BARON FON SAXOFON V.

o tom, koho si pustí stát do země je

jeho nezadatelným právem. nevidím tudíž žádný význam ani informační hodnotu tohoto článku.

+9/0
22.8.2012 7:01

rockhopper01

Re: o tom, koho si pustí stát do země je

A přesto jste ho otevřel, zřejmě přečetl a cítil potřebu ho komentovat...

+4/0
22.8.2012 7:14

master19

Re: o tom, koho si pustí stát do země je

Trefné.

+1/0
22.8.2012 7:29

BARON FON SAXOFON V.

Re: o tom, koho si pustí stát do země je

ano, abych ho mohl zhodnotit a vyjádřit se v diskusi, musel jsem to udělat;-)

+2/0
22.8.2012 7:36

rockhopper01

Re: o tom, koho si pustí stát do země je

Jistě. Nulovou informační hodnotu článku (dle vás, mě třeba důvody nevpuštění zajímaly) jste rozšířil svým kOmentářem mimořádným způsobem...

+2/0
22.8.2012 8:05

BARON FON SAXOFON V.

Re: o tom, koho si pustí stát do země je

ano:-)

0/0
22.8.2012 9:21

Soros

Re: o tom, koho si pustí stát do země je

Většinou, aby dotyčný mohl posoudit informační hodnotu článku ho musí otevřít a přečíst, nebo ne?

+1/0
22.8.2012 9:03

Zirkon

Re: o tom, koho si pustí stát do země je

Informační hodnotu článek má.

Řekové si  , na rozdílod  většiny Evrpských národů, zachovali pud  sebezáchovy. 

Drží si Muslimy od těla ;-D

Ostatně, jinak by těch  1000 let v Islámského sevření nepřežili.

+3/0
22.8.2012 8:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.