Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidovci chystají zmrtvýchvstání. Bělobrádek sází i na propad TOP 09

Po volbách v červnu 2010 to vypadalo, že je s KDU-ČSL amen. Jenže dva roky poté, co ji voliči nepustili do Sněmovny, průzkumy ukazují, že by se tam lidovci zase vrátili. A v jednom už dokonce v srpnu předstihli TOP 09. "Věříme, že to bude pokračovat, že se voliči odvracejí od nových stran," řekl iDNES.cz předseda KDU-ČSL Pavel Bělobrádek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sido1

Re: Pámbíčkáři a Ekoteroristi?

Pitomec se za pitomost nemusí omlouvat, jsi ještě k tomu Malý, tak se   neomlouvej!!!

+2/0
22.8.2012 8:39

sido1

Kdepak

by se asi uhnizdil darebák Kalousek? ?

+1/0
22.8.2012 8:29

bezejmenný

Míla :-D

0/0
22.8.2012 6:04

antimultivitamin

Všichni "lidovic" se povinně zůčastní příšího Zombie Walku

;-D

0/0
22.8.2012 1:05

Broček

Lidovci chystají? Spíše VOLIČI chystají!

V minulých volbách utrpěly ztrátu všechny zavedené strany a s procentuálně větší ztrátou, než lidovci. KDU-ČSL (- jako malou stranu) ale tato ztráta srazila pod 5% hranici.

To, že po příštích volbách se opět lidovci vrátí do Sněmovny, je především proto, že voliči odmítají udělat stejnou chybu a volit rychlokvašky, účelově slepené a uměle zpopularizované "objevy sezóny" typu VV, TOP...

V Německu jsou křesťanští demokraté u kormidla po desetiletí, teď tam mají dokonce prezidentem republiky kněze... V ČR něco nemyslitelného. Většina občanů naší populace, když slyší něco o křesťanské politice, začne přihlouple blábolit o návratu do středověku, o inkvizici, povinném náboženství a pedofilních černoprdelnících... :-/

+1/0
21.8.2012 22:32

Lojda

Re: Lidovci chystají? Spíše VOLIČI chystají!

Plně souhlasím. Ať každý nechá "chytrých" keců a předvede se u voleb. A ne v hospodě.

A všichni "Kalouskovci" by měli dostat řádně za vyučenou. To, co předvádí TOP je vrcholem karierismu a jasným příkladem honby za koryty.

0/0
24.8.2012 11:49

Václav z Hradu - Chief Penthief

Duka čaruje jako Babák

TOPka jde do kytek a tak se mediálně vytahují další fráternické zoombie

+3/0
21.8.2012 18:09

morre

Re: Duka čaruje jako Babák

Václav,nebo Klement z hradu

0/0
21.8.2012 18:15

antimultivitamin

Re: Duka čaruje jako Babák

Jestli projde církevní tunel, budou Dukovi všechny čáry houby platné

0/0
22.8.2012 1:06

Menetekel

Mně stačí, že Lidové noviny vycházely i za komunistů

s patřičnou výzdobou vyznamenání. Ano, byly to noviny Československé strany lidové. Myslím, že netřeba dalšího komentáře ;-)

+3/0
21.8.2012 17:46

Hudrlína vod Kolína

Re: Mně stačí, že Lidové noviny vycházely i za komunistů

A Mladá fronta, deník ÚV SSM.;-D

+2/0
21.8.2012 18:10

Oerteplur

Re: Mně stačí, že Lidové noviny vycházely i za komunistů

však oni si je příznivci KSČ pro jistotu koupili všechny a zastřešili jednou firmou.R^

+1/0
21.8.2012 18:16

UPA Laborec 25

Re: Mně stačí, že Lidové noviny vycházely i za komunistů

to byla Lidová DEMOKRACIE, nikoliv Lidové Noviny

0/0
21.8.2012 20:43

jirka1965

Re: Mně stačí, že Lidové noviny vycházely i za komunistů

Já tu dobu oproti vám pamatuji, takže vím, že Lidové noviny opravdu vycházely, ale jako samizdat. A když je u vás někdo objevil, tak jste měl s režimem docela problémy.

+1/0
21.8.2012 21:14

Broček

Re: Mně stačí, že Lidové noviny vycházely i za komunistů

Jste vedle! Za komunistů nevycházely Lidové noviny (- ty začaly znovu vycházet až po Listopadu), ale Lidová demokracie (- ta naopak už dnes nevychází).:-/

0/0
21.8.2012 22:19

Qesospi Cobigan

Re: Mně stačí, že Lidové noviny vycházely i za komunistů

To je dobrý, řekneš totální blbost (lež) a dostaneš pár palců... To je fakt diskuse na úrovni. :-P

+1/0
22.8.2012 18:04

Menetekel

Zmrtvýchvstání je Lidovecká specialita

oproti specialitě TOP09, kterou jsou církevní restituce. Tak to jsem tedy opravdu zvědav, kdo a čím získá větší politickou moc. ;-D

+1/0
21.8.2012 17:01

antimultivitamin

Další politické zombie

Tak jestli projde církevní tunel, tak nemá šanci ani KDU:-)

+2/0
21.8.2012 16:38

Serge__Gainsbourg

Já zase sázím na propad KDU i TOP

Zaklínání se náboženstvím (nedejbože vírou) a schovávání se za něj nemá v politice co dělat.

.

Viz nezničitelný kalousek, zmatená dáma A. Hanáková, atd.

+3/0
21.8.2012 15:48

Serge__Gainsbourg

Re: Já zase sázím na propad KDU i TOP

Upřesňuji:

Nezničitelný kalousek je všechno, jen ne katolík a už vůbec ne křesťan; patří tedy kamkoli, jen ne do vlády.

A. Hanáková je přesně ten typ dámy, jejíž místo je na nějakém podúřadě v malé obci, kde by se mohla radovat z maličkostí, například z toho, že jejím přičiněním získal dotace obecní hospic.

Politika nesmí být trapná.

Pochybuji, že lidovci mají nástroje k nastolení nějakého polofašistického klerikálního státu, ve kterém by se bez jakékoli trapnosti zhmotnily čisté ideje z jejich programového prohlášení.

+2/0
21.8.2012 16:05

UPA Laborec 25

Re: Já zase sázím na propad KDU i TOP

o tom, kdo je a kdo není katolík, naštěstí nerozhodují atheisti a komunisti

0/0
21.8.2012 16:58

kpt.3

Re: Já zase sázím na propad KDU i TOP

Ano souhlasím,na druhé straně to že někdo sám sebe označuje za katolíka neznamená že katolíkem skutečně je.Amorálnost,bezcitnost a bezohlednost tohoro člověka obrovským způsobem odlišuje od katoliíků kterým věřím že věřící,či katolíci skutečně jsou.

0/0
21.8.2012 17:46

UPA Laborec 25

Re: Já zase sázím na propad KDU i TOP

katolíkem je každý, kdo byl právoplatně pokřtěn katolickým knězem

asi jsi měl na mysli, zda-li onen katolík opravdu žije dle toho, jak má

0/0
21.8.2012 20:46

kpt.3

Re: Já zase sázím na propad KDU i TOP

Tak nějak,vždy mě nadzvedne když vidím nějakého darebáka se modlit.

0/0
21.8.2012 21:02

Martian

Re: Já zase sázím na propad KDU i TOP

o náboženství u voličů zas tak moc nejde, spíš o tradiční hodnoty

0/0
25.8.2012 15:17

ceItic

ČSL je dobrá volba

a kvičení bolševiků je ta nejkrásnější pochodová hudba pro jejich návrat do Sněmovny! R^[>-]:-)

0/0
21.8.2012 15:41

vláda modrých korupčníků

Re: ČSL je dobrá volba

kvičeli jste s bolševiky 40 let

+3/0
21.8.2012 15:42

ceItic

Re: ČSL je dobrá volba

A přesně o takových příspěvcích píšu, soudruhu R^[>-]:-)

0/0
21.8.2012 15:46

vláda modrých korupčníků

Re: ČSL je dobrá volba

vy už si v partaji neříkáte bratře? už rovnou soudruhu? ;-D

+2/0
21.8.2012 15:50

navsteva po socialistovi kamenem

Re: ČSL je dobrá volba

narodofrontovci byli vzdy pomerne flexibilni... viz. J. Paroubek.

0/0
21.8.2012 16:00

Hudrlína vod Kolína

Re: ČSL je dobrá volba

To není o Paroubkovi socanofóbisto.Ten v NF nebyl, na rozdíl od Kalouska, Severy a dalších.:-P

0/0
21.8.2012 16:15

ditrinoroo2.

Re: ČSL je dobrá volba

Neměla byste místo politizování, psát na mě žalobu? A nezapomeňte! VKR spadala pod III. Správu StB. :-P

0/0
21.8.2012 16:25

Hudrlína vod Kolína

Re: ČSL je dobrá volba

Už se píše, neboj. Já to myslím vážně. A s tou VKR jseš k smíchu. Ptala jsem se na to. Tam jsou na seznamu jména vokáků, kteří jim třeba dělali řidiče a náčelník VKLR, aby doszal odměnu a měl činnost, tak jej vydával za agenta a ten kluk o tom vůbec nevěděl. Podstané je a to i u STB, co ten dotyčný hlásil a na koho a za d se to dá dokázat. Takže bůh tě opatruj a opravdu se jdi balit. To, že jsi do toho zatáhl i mne, tě přijde sakra draho.Rv

0/0
21.8.2012 18:15

navsteva po socialistovi kamenem

Re: ČSL je dobrá volba

samozrejme ze byl... kdyz byl clenem partaje ceskolovesnek strany socialisticke. Ostatne tak jako byl clenem narodni fronty jakkykoliv nestranik, ktery byl ovsem organizovan napriklad ve svazu myslivcu, vcelaru, rybaru, ovocnaru novinaru, protifasistickeho odboje atd. atd.

+2/0
21.8.2012 16:30

Mysel

Re: ČSL je dobrá volba

Ve SVAZARMu..

0/0
21.8.2012 16:54

ditrinoroo2.

Re: ČSL je dobrá volba

Paroubek byl národofrontovec jak noha. Od r. 1970 do r. 1986 Československá strana socialistická, od r. 1982 člen ÚV-ČSS.:-P

+2/0
21.8.2012 16:32

antimultivitamin

Re: ČSL je dobrá volba

Pro takové jako ty je volit bolševiky z ČSL skutečně dobrá volba. A že je volíš je dobrá zpráva i pro nás ostatní, je lepší, když nebude tvá názorová skupina zastoupená v PS. :-)

0/0
21.8.2012 16:40

vláda modrých korupčníků

Lidovce (Kalouska) nevolím !

RvRvRv

+5/0
21.8.2012 15:32

jirka1965

Re: Lidovce (Kalouska) nevolím !

Já budu lidovce volit, Kalouska nikoliv.

0/0
21.8.2012 21:17

mašlomcha

těch stran je tu zase jako žab po dešti

(parafráze výroku K. Schwarzenberga o "nadúrodě" prezidentských kandidátů.)

Přitom podstatou všech mini stran je, že se jedná u skupinky lidí, jejichž hlavním cílem je dostat se k penězům, tedy toho, čeho se jim zoufale nedostává. Všelijak si dnes ty prachy popůjčují s vidinou lepších zítřků, kdy je budou ve vládních funkcích přehazovat vidlemi. Ale  na každé výnosné místo v těch všech radách, parlamentu atp. je příliš mnoho kandidátů. Nicméně odměna vítězi je asi natolik lákavá, že tu ve státě máme permantně ze záhadných zdrojů žijící organizované skupiny - říkající si politické strany - které vydrží radši celé roky nic nedělat a strádat v očekání výhry. Že to je potom příčinou korupčního chování na všech úrovních je nasnadě.

Tento stav přímo generuje nové Rathy, Sobotky, Paroubky. Lidi schopných všeho, schopných pro své zvolení použít všech prostředků a samozřejmě na dluhy přitom nehledě.

Narozdíl od nich proto nad všemi vyčnívá K. Schwarzenberg - jeden z mála finančně nezávislý.

0/0
21.8.2012 15:32

d__mm

Re: těch stran je tu zase jako žab po dešti

další velevzdělaný politolog, co hlásá, že je potřeba zakázat politické strany a pak nastane ráj na zemi, a ne nějaká nespecifikovaná forma diktatury.

0/0
21.8.2012 15:36

morre

Re: těch stran je tu zase jako žab po dešti

Kdu není pidi strana-svého času měla víc členů a politiků/zastupitelů/pravda v menších městech čí obcích.

Všichni lidé malého vzrůstu nejsou korupčníci-stejně je to se stranami./u kdu-výstyt korupce zřídkavy...

pokud bychom porovnali z jinými/Trochu nyní kdu těží z nepopulárních ale dle mne nutných reforem souč.vlády-docela populisticky/přizn.

majetku atd./K. Schwarzenberg -nejsilnější váha-ostatní se mu nerovnají ani po kotníky,snad P.

Rojtova...Srovnávat -dle P.Belorádka-VV a TOP je ůlet...

0/0
21.8.2012 15:49

Hudrlína vod Kolína

Re: těch stran je tu zase jako žab po dešti

Díky Havlovi, kdy došlo k prolomení Benešových dekretů, může být Trautenberg finančně nezávislý. Ale ani penězi si nekoupí mládí a neodstraní to svoje neustálé spaní kdekoliv a kdykoliv.;-D

0/0
21.8.2012 16:17

Martian

Re: těch stran je tu zase jako žab po dešti

čím víc, tím líp, aspoň je z čeho vybírat

0/0
25.8.2012 15:18

silný kuřák

Co to je zase za vlezlou partaj?

Z jejich lůna přišel Kalousek, své první krůčky v ní dělal Benda, i známá pěnice Parkanová pochází z tohoto hnízda... Jenom spoléhání na chabou paměť voličů může způsobit takovéhle optimistické úvahy... Tahle partaj stála u zrodu zákonodárství, s nímž si dnes nevíme rady... Nenechavýma prackama se rovněž podílela na devastaci rozpočtů, a vždy razila heslo "Kam vítr, tam plášť..."

+3/0
21.8.2012 15:29

Vanguard

Re: Co to je zase za vlezlou partaj?

Benda v ní své první krůčky nedělal, ten byl v KDS, to bylo něco jiného.

+2/0
21.8.2012 15:35

silný kuřák

Re: Co to je zase za vlezlou partaj?

Máte pravdu, omlouvám se Vám, Bendovi, i Lidovcům...

0/0
21.8.2012 16:05

d__mm

Já nad nima taky pouvažuju. Jde ale o to, jestli se lidovci

za tu dobu poučili, nebo ne. Osobně si křesťansko-demokratickou stranu v ČR představuju jako subjekt s podobným programem a podobným zaměřením jako třeba německá CDU. Jejich směřování v posledních letech ale vystihnul Kalousek, když je označil za soc. demokraty, co chodí do kostela. V zásadě posledních 10 let před vypadnutím z parlamentu neměli jiné téma, než podporu rodiny, všemožné dávky, mateřské, pastelkovné atd., což samozřejmě nestačí. A také se jim to vymstilo, stejně jako jejich usilovná participace na téměř všech vládách od 20. let.

...

Takže, pokud Bělobrádek přijde s nějakým novým a modernějším programem, mohli by dostat můj hlas. Že současná squadra azzura potřebuje do opozice, je už jasné i ortodoxním pravičákům a než to dát (krypto)komunistům, tak bych je klidně volil.

+1/0
21.8.2012 15:25

Fuse

Re: Já nad nima taky pouvažuju. Jde ale o to, jestli se lidovci

Spíš si zjistěte, jestli se Vám líbí předseda jako občan. Co dělal před tím,, než byl předseda, koho okradl, komu pomohl, co odmítá a co podporuje. S programem přijít může, ale chovat se bude tak, jak mu velí geny.

0/0
21.8.2012 15:29

JaJaMilan

Odpovědnost za DPP převzala TOP 09.

To si nasekají body. Každý jim uvěří a lidé je budou volit. Hlavně nyní v krajských volbách.

0/0
21.8.2012 15:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.