Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při střetu nákladního a osobního auta u Velešína zemřeli tři lidé

Tragická nehoda částečně blokovala silnici I/3 z Českých Budějovic k hraničnímu přechodu Dolní Dvořiště. Mezi Velešínem a Netřebicemi se srazilo osobní a nákladní auto. Střet nepřežili tři lidé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lisko

?????????

v te redakci sedi same tupce mi pride, proc proboha svateho k takovemu clanku davat diskuzi, lidi jdou vetsinou dobitek, pisou nevhodne prispevky a urazi casto pamatku tech kteri uz to maji za sebou, ja se ponizuju ted na stejnou uroven bohuzel tim ze to sem vubec pisu, uz to nemuzu dal ale prehlizet, z kazde smutne zpravy ne aby se v tichosti poucili ale ne oni budou dokola to rozebirat a rozmazavat jak h***o po zrcadle, nedaj boze aby se neco podobneho stalo nekomu kdo sem pridava a povoluje diskuzi .... nic koncim nema to cenu lidke blbosti nebude konce nikdy........:-/

+1/0
21.8.2012 7:38

A/D

Re: ?????????

to že příspěvky uráží památku někoho, kdo už to má zasebou, je jedno právě proto, že už to má za sebou a je mu to buřt

0/0
21.8.2012 8:52

l_jelinek

Re: ?????????

No, z Vaseho prispevku je krasne patrna mentalita a postbolsevicka deformace tohoto naroda - cynismus, nezajem. Jo, mozna jel ten chasnik jako cune, ale uz jenom to, ze zemrelo dite, tak jsou veskere komentare zbytecne, o tech vulgarnich radeji ani nemluve.

0/0
21.8.2012 11:13

Cukino

Re: ?????????

Sám jste "dobitek"

0/0
21.8.2012 11:53

lisko

Re: ?????????

taky to tam pisu - ze se snizuji na vasi uroven !!, mozna jsem dobytek - co neni muze byt.......

0/0
21.8.2012 13:27

Vrahovčák

Včera odpoledne jsem jel kousek po dálnici

mezi PV a  Olomoucem. TO co předváděli poláci v autech nemělo obdoby. Všude je tam 100ka (místy 90km) já nejel pod 115 ani omylem a poláci kolem mě jen lítali... u nájezdu z Ol mě auto plné polských pak podjelo už při odbočování min 100 :(

+1/0
21.8.2012 6:49

tmf

Re: Včera odpoledne jsem jel kousek po dálnici

to možná taky, ale víc mě štve jak jezdí v levém. Snad tím, že doma nemají tolik víceproudých silnic tak si užívají ten levý pruh.

0/0
21.8.2012 7:01

Ficcino

Re: Včera odpoledne jsem jel kousek po dálnici

poláci jsou statisticky v EU největší zabijáci a sebevrazi na silnicích.

0/0
21.8.2012 7:13

Spalovač šancí

Re: Včera odpoledne jsem jel kousek po dálnici

Nejste o nic lepší než ti Poláci

0/0
21.8.2012 11:53

znám 005 dívku, nemá dukáty

Re: Včera odpoledne jsem jel kousek po dálnici

Ano, 100ka neboli stoka. Nachází se na straně silniční komunikace vedle vozovky a krajnice a slouží k odvodnění komunikace. Je známa též pod názvy příkop, stoka, taluta, škarpa.

+1/0
21.8.2012 21:25

mpixel

Jsou tam nepřehledné horizonty

vyjedete ze zatáčky a koukáte, že na silnici širiko daleko nikdo není

A najednou se v půlce cesty, z nějakého ďolíku,  proti vám vynoří kamion.

0/0
21.8.2012 5:15

buzzzzzz

Re: Jsou tam nepřehledné horizonty

mate na mysli: " proti vam ve vasem pruhu " anebo  " proti vam ve svem pruhu silnice ?"

Kdyz jedete na takove silnici v zemi kde jsou ridici donuceni respektovat

dvojitou nebo plnou, zatacky a horizonty, kde se na 90max nemotaji cyklisti,  tak je celkem jedno co proti

vam jede, protoze to jede ve svem pruhu (i v zatacce.)  Neustale predjizdeni a vjizdeni do protismeru pres lajnu je v Cechach pripitomele

bezne tolerovano.

+2/0
21.8.2012 7:42

l_jelinek

Re: Jsou tam nepřehledné horizonty

To mate recht, uz jsem nejaky ten rok zpatky z Anglie a mohu jen rici, ze jizda v Cechach je fakt o nervy, protoze nikdy nevite, kdo se vam vyriti v zatacce v protismeru, neco takoveho jsem po celem UK nezazil. To same v Norsku - klid, pohoda. Asi to je jak v ceske malomentalite (musime si stale neco dokazovat, ze?) a potom v celem systemu, kdy proste policajti videt nejsou, nikde nejsou speed kamery a postihy jsou stale jeste dost mekke. K tomu vsemu jeste TIRaky objizdejici placene useky po okrskach a nikdo at se potom nedivi, ze je u nas tolik mrtvych. ;-€

+2/0
21.8.2012 11:19

Modrý a zelený blesk

Re: Jsou tam nepřehledné horizonty

Tak je fakt, že moc nejezdím, ale "v zatáčce v protisměru" mi vyjelo auto 1x. Za celou dobu, co řídím, nebo jezdím autem a takové situace jsem schopen vnímat.

0/0
21.8.2012 11:30

Emiliano Zapata I

Re: Jsou tam nepřehledné horizonty

Že potkáš někoho kdo řeže zatáčku, ale i vyletí v pravotočivé zatáčce je celkem běžná věc. Asi jezdíš málo.

0/0
21.8.2012 21:32

Dale12

Re: Jsou tam nepřehledné horizonty

Není to o speed kamerách ani postihách, je to bohužel celé jen o té české "malomentalitě". Najezdil jsem desítky tisíc kilometrů po západní a jižní Evropě a rozdíl je viděl okamžitě poté, co přejedete hranice do Česka. V Rakousku si nikdo nedovolí jakkoliv porušovat předpisy, nikdo neporušuje limity rychlosti, riskantní předjíždění tam taky nezažijete. Jede-li po silnici cyklista a auto za ním nemůže maximálně bezpečně předjet, jede celá kolona třeba minutu 20km/h a prostě počká, než to bude bezpečný. Nikdo si nic nedokazuje, žádnou agresivitu tam taky nevidite. To samé v severských státech. Ovšem přejedete hranice do ČR, popř. do Polska (tam to vypadá úplně stejně jak u nás) a v tu chvíli vám jde skutečně o život každý kilometr :-(

0/0
25.8.2012 9:37

černej oes

Re: Jsou tam nepřehledné horizonty

Dobře rok jsem tam sice nejel, ale nějak se mi v podvědomí vybavují nepřerušované čáry...

0/0
21.8.2012 7:43

oldiess

nejhorší je že to bylo třeba proto, že řidič pořádně nepil

mohli jet z koupáku, auto bylo prohřátý a jestli málo pil. tak se mu klidně mohlo udělat nevolno, mikrospánek v 18 hod to být asi nemohl. Strašný...

0/0
21.8.2012 0:51

Mitchell

Re: nejhorší je že to bylo třeba proto, že řidič pořádně nepil

Mikrospánek si denní dobu nevybírá. Ovšem tu únavu řidiče taky nelze vyloučit.

+1/0
21.8.2012 0:55

oldiess

Re: nejhorší je že to bylo třeba proto, že řidič pořádně nepil

no te´d jsem četl ž eto byli Poláci, tak jestli jeli od rána v tom hicu z Polska, tak už toho musel mít řidič dost ale místo pauzy jel dál...

+1/0
21.8.2012 1:00

oldfashioned Kokodák v1b

děs,,,

0/0
21.8.2012 0:25

A/D

dobrý moment k tomu

abychom se zastavili, uvědomili si, že neznáme dne ani hodiny...a prožili možnost své smrti. Když si to člověk uvědomí, hned se ke svému okolí chová jinak, protože zítra už tu někdo z nich, nebo on sám být nemusí.

+2/0
21.8.2012 0:08

A/D

troufnu si říct

že takhle je to lepší, než kdyby někdo z té rodiny přežil a přišel tak o své nejbližší.

0/0
20.8.2012 23:52

sauzina

Re: troufnu si říct

Já si s tímto dovoluji nesouhlasit. Všichni byli moc mladí na to, aby takhle skončili.... nejhorší je to pro pozůstalé, ti asi bohužel zažívají peklo...:-(

0/0
21.8.2012 0:02

A/D

Re: troufnu si říct

já vám nevím, kdyby mi takhle odešla rodina, radši bych byl mrtvý taky než žít bez ženy a dítěte. ta bolest nikdy nezmizí.

+1/0
21.8.2012 0:04

ScoutX

Re: troufnu si říct

Já vám docela vím. Ono to totiž bolí i širší rodinu a pro ty je ztráta tří daleko horší než jednoho. Žádná smrt není lepší. Prostě je to smrt, která blízké bolí.

0/0
21.8.2012 8:45

macarát

Re: troufnu si říct

To asi ano. Ale tvoji rodiči by byli daleko radši, že jsi jim zůstal alespoň ty a přišli "jen" o vnouče a o snachu.

0/0
21.8.2012 16:20

Stoik7

ty naše silnice jsou jatka...

...řidičák a vrak má dneska každej..policajti zalezlí haranti...

bud přestanou být autoškoly živnosti, ale skutečný školy a u policie schopní jedinci, nebo se to nezmění...

+1/0
20.8.2012 23:30

A/D

Re: ty naše silnice jsou jatka...

já nevěřím tomu, že je to autškolou. je to prostě morálkou, žebříčkem hodnot, způsobem života obyvatelstva.

+4/0
20.8.2012 23:55

Mitchell

Re: ty naše silnice jsou jatka...

Máte pravdu. Nicméně ten vliv autoškoly bych nepodceňoval. Dneska opravdu dostany noty kdejaké kopyto. A v autoškole se neučí jezdit po městě 30 na dvojku a mimo město 65. Pak takhle buď jezdí dál, zdržuje provoz a vytváří zbytečné stresové situace, nebo naopak si po ukončení autoškoly myslí, kdovíjaký není král silnic a jezdí jako cvok do té doby, než zabike či zraní sebe nebo někoho jiného. Samozřejmě jsou i normální lidi, kteří po autoškole začnou jezdit normálně, ale rozhodně ne všichni.

0/0
21.8.2012 0:08

A/D

Re: ty naše silnice jsou jatka...

já jsem třeba byl v autoškole hroznej. furt jsem dělal nějaký kiksy, jako jízda na červenou atd. Při závěrečkách jsem při couvání málem urval vejfuk o obrubník a málem přehlíd trojuhelník, naštěstí jen málem. pak jsem nějakých 8 let vůbec neřídil. pak jsem si chtěl koupit auto, protože bylo třeba, takže jsem si zaplatil jednu jízdu v autoškole, abych si to osvěžil. strašnej pocit nejistoty, ale zvlád jsem to a ni jsem neudělal přestupek. no a pak jsem jel na druhej konec republiky, tam si koupil auto a jel s ním zpátky. přežil jsem. od té doby nemám najeto moc, jen nějakých 80 tis. km a ťuky ťuky ťuk, zatím bez nehod. Tím chci říct, že ač jsem byl v autoškole hroznej, myslím, že teď nejezdím nebezpečně. jestli to je tím pocitem zodpovědnosti? Netušim.

0/0
21.8.2012 0:19

Mitchell

Re: ty naše silnice jsou jatka...

Jak jsem psal, nejsou všichni absolventi autoškol takoví, jak jsem psal. To jsou dva extrémy. Ale nejsou zase žádnou výjimkou. Jinak to co píšeš bude možná i o té zodpovědnosti. A možná taky tím, že jezdíš proto, že se potřebuješ přepravit z bodu A do bodu B a ne proto, aby sis ukájel ego nebo léčil komplex za volantem. :-)

0/0
21.8.2012 0:23

A/D

Re: ty naše silnice jsou jatka...

s tím bodem A a B je to pravda a navíc mám za sebou obvykle rodinu... to se nevyplatí riskovat. Neřikám, že jsem neudělal nikdy chybu (hlavně ze začátku), ale vždycky to naštěstí dobře dopadlo. Je zajímavé, že čas od času člověk zažije něco, co ho vrátí nohama na zem. Třeba když jsem vezl ženu z porodnice, tak mi na čtyřproudovce před auto bez blinkru vlítmul někdo z pravého pruhu, zrovna když jsem ho předjížděl. prostě mě neviděl a já abych zabránil kolizi jsem zabrzdil-jenže byl led. Lítal jsem přez dva pruhy ze strany na stranu, jak jsem se to snažil vyrovnat, vždycky do protisměru a zpět. naštěstí měli protijedoucí i za mnou jedoucí čas zpomalit. Dobře to dopadlo. A díky tomu jsem si uvědomil, jak moc je pro mě rodina důležitá. Mohli jsme skončit přesně jak tihle poláci.

0/0
21.8.2012 0:36

Mitchell

Re: ty naše silnice jsou jatka...

Buď rád, že to tak dopadlo. Jinak takhle mi před auto už taky párkrát někdo vlítnul. Naštěstí se mi to nestalo na náledí. Takže když předjíždím, mám na paměti, že nemálo řidičů netuší, proč jsou na autě ta lesklá sklíčka.

0/0
21.8.2012 0:54

nedivim_se_uz

Re: ty naše silnice jsou jatka...

Ona jízda plyn - brzda, předjíždění, řezání zatáček je strašně nepříjemná pro cestující, mně to řekl i komisař v autoškole: jestli takhle budete jezdit s rodinou, tak se Vám na zadních sedadlech pozvrací.

0/0
21.8.2012 8:33

Modrý a zelený blesk

Re: ty naše silnice jsou jatka...

Jo, to je fakt, když řídím, tak vím, že budu brzdit/přidávat/zatáčet a jak, ale ti cestující ne.

0/0
21.8.2012 11:44

Mitchell

No nazdar.

Celá rodina pryč.

0/0
20.8.2012 23:20

krysar

hmm...

... votunena postarsi Astra plna jidla a s polskou SPZ

0/0
20.8.2012 23:12

skokánek

Re: hmm...

http://ceskokrumlovsky.denik.cz/galerie/velesin-nehoda-smrt-ck12.html?mm=3954957

0/0
20.8.2012 23:17

Mitchell

Re: hmm...

Tak fakt Poláci. Ale nepíšou že předjížděl. Takže klidně mohl řidič usnout, nebo to mohla být i technická závada. A nebo klidně mohlo prasknout levé přední kolo (v tom horku nic mimořádného, zvlášť jestli už mělo něco za sebou).

0/0
20.8.2012 23:23

skokánek

Re: hmm...

jj,to všechno se mohlo stát,ale podle fotky brutus,neměli šanci

0/0
20.8.2012 23:26

Mitchell

Re: hmm...

Čelní střet s nákladním autem je pro posádku v osobním autě vždycky fatální. Typ auta nerozhoduje. Bohužel.

0/0
20.8.2012 23:57

A/D

Re: hmm...

mohli by začít dělat něco jako "gumový auta", který by se odrazily místo aby se o překážku rozplácly. akorát při tom nárazu je stejně takový přetížení, že to člověku urve orgány...tak je to asi fuk.

0/0
21.8.2012 0:01

Mitchell

Re: hmm...

Jj, je to tak. Bylo by to zbytečné.

0/0
21.8.2012 0:05

valdert

Re: hmm...

třeba jim praskla pružinka.... Já tam nebyl, vy taky ne. Hlavně že víte co to mohlo všechno být. Zapoměl jste dodat otočení se dozadu na děcko atd , atd.... Co třeba klid duši a pomodlit se za ně, zvláště když to byli Poláci (třeba věřící).

0/0
20.8.2012 23:41

Mitchell

Re: hmm...

Milý příteli. Nevím, co bylo příčinou, protože jsem tam nebyl. Jen jsem napsal několik možných příčin nehody (a to otočení na dítě dozadu jsem vynechal), protože následky nehod řeším díky své profesi už skoro 20 let. Mám za sebou mnoho desítek zraněných i zachráněných lidí právě ze zdemolovaných aut. Bohužel jsem řešil i případy, kdy už pomoc žádná nebyla možná (a taky jich nebylo málo). Psal jsem to hlavně proto, aby zase někdo chytrý nezačal psát o tom, že řidič jel jako dobytek a podobné nesmysly, když příčina nehody není zatím známá.

Co se týká toho pomodlení, to nechám na jiných. Nejsem věřící, do kostela nechodím, přesto si myslím, že jsem slušný člověk. Jestli v něco věřím, pak jedině v člověka. V jeho sílu, dobro, moudrost, slušnost. Nejsoutakoví všichni, ale určitě ještě nevymřeli.

0/0
21.8.2012 0:04

karloss z tunelu

nojo-poradíte někdo?

mám možnost vyměnit vymazlenou a perfektně udržovanou C5  2.0 HDI kombajn v plný výbavě z r 02 za cayenne z r 08 taky v plný palbě ale s rozbitým předním sklem a nefunkční automatickou převodovkou. poradte-jít do toho?

0/0
20.8.2012 22:48

mnmn

Re: nojo-poradíte někdo?

Vyber si náhodný spotřební materiál (brzdové kotouče,destičky,filtry,rozvodoví řemen atd) a porovnej si ceny a máš odpovězeno.Jinak si ale myslím že jsi v jinné diskusi.:-P

+1/0
20.8.2012 23:04

pavuky

Re: nojo-poradíte někdo?

něco mi říká že máš internet. najdi si stránky věnované těmto vozům, tomuto tématu.

0/0
20.8.2012 23:07

Crocodylus anthropophagus

Re: nojo-poradíte někdo?

Který blázen to vymění? Ta C5 nemá cenu ani zlámané grešle a tohle ti za kilo může jezdit. Ovšem pro člověka co provozuje takový pekáč jako ty, to může být dost drahá sranda, co se provozních nákladů týče, ale já bych neváhal...

0/0
20.8.2012 23:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.