Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Studenti našli „využití“ pro problémové květináče. Jeden změnili v bazén

Skupina studentů architektury se rozhodla nevšedním způsobem upozornit na nesmyslně velké květináče, které před časem nechala na pražském Smíchově rozmístit radnice Prahy 5. Ze tří betonových koryt si udělali improvizovaný bazén.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Horynova Sojka

cenzura

Pane cenzore, za to ze jsem vcera v rozcileni pouzil pro tendr Prahy 5 nazev "kri_plo- vina" jste smazal kompletni vlakno s argumenty , ktere jsme uvadeli i s jinymi diskutujicimi k teto silene akci radnice....sice emotivne, ale myslim ze slusne...

Ted ale koukam ze moje prispevky z 18 hod reaguji na prispevky ve vlakne z 21 hod a k uplne jine otazce....stroj casu...

Pokud si takto vasi redaktori vysvetluji pojem " kontrola dodrzovani pravidel diskuse" asi nema vubec cenu diskuse pod clanky otvirat....

0/0
21.8.2012 19:05

andy_warhol

Re: cenzura

maj to opravdu spatne navrzeny, jinde maji proste napis, ze byl prispevek smazan, tady hodi reakci k nejakemu jinemu prispevku a diskuze tak vypada, jak kdyz se bavi dva mentalove. nema to hlavu ani patu, uz sem jim to nekolikrat psal, ale asi maji jine starosti, mazani pravdy zabira spoustu casu.

0/0
22.8.2012 14:07

Hilario

Dobrý

Konečně využili své IQ R^ Ale proč to hned kamuflovat jako protest Rv

0/0
21.8.2012 12:37

nahoda

@

Aspon někdo má rozum ;-D;-D;-D!!

+1/0
21.8.2012 10:36

mopr6

Recesisté ...

R^

0/0
21.8.2012 10:21

hovn

Vyvýšený záhon či květináč je klasický

architektonický prvek a pokud budou zachované průchozí parametry chodníku je to pak jediná cesta jak dostat do ulic, které jsou maximálně protkané sítěmi, jediná cesta. V tomto případě lze dostat do ulice i menší stromy. Boky nádob lze skrýt vhodnou splývavou výsadbou a pokud se týče údržby, tak ta je stejně náročná jako u zeleně v terénu včetně oné zálivky. Lidi sice řvou , že mají málo zeleně a když se najde řešení řvou opět. Nejvíc mě baví oni studenti, kteří by o této problematice mohli něco vědět, ale mám zkušenosti, že v tomto oboru jsou právě studenti architektury největšími ignoranty a neználky.

0/0
21.8.2012 8:29

hovn

Re: Vyvýšený záhon či květináč je klasický

do ulic zeleň

0/0
21.8.2012 8:29

Chuta

Re: Vyvýšený záhon či květináč je klasický

A to je právě jeden z kamenů úrazu -- průchozí parametry chodníku zachované nejsou.

+3/0
21.8.2012 9:24

DocMart

Re: Vyvýšený záhon či květináč je klasický

NIkdo přece netvrdí, že nemají svoje využití. Ale prosímvás, zamyslete se o čem tyhle protesty jsou. Uzké chodníky na praze 5 radnice zatarasí tak, že tam neprojede kočárek , 2 lidi se nevyhnou... no prostě někdo nepřemýšlel nebo, v horším případě, kamarád potřeboval zakázku.

0/0
21.8.2012 9:25

hovn

Re: Vyvýšený záhon či květináč je klasický

Dle obrázků lze usoudi,t že to s těmi kočarky a nemožností vyhnutí dvou lidí je hodně přehnané a je také patrné, že nádoby by bylo možno ještě posunout do ulice.

0/0
21.8.2012 9:37

DocMart

Re: Vyvýšený záhon či květináč je klasický

Jsou místa, kde tomu tak je, příteli.

+1/0
21.8.2012 10:05

andy_warhol

Re: Vyvýšený záhon či květináč je klasický

rekl bych ze ty kvetinace nemuzou byt blize silnici kvuli norme, posunout se tedy uz nemuzou

0/0
22.8.2012 14:10

Co Cech, to genius!

Re: Vyvýšený záhon či květináč je klasický

Vite, svym zpusobem mate pravdu. Tato zalezitost, jak uz se v posledni stalo zvykem, je opet o emocich, ale mate pravdu v tom, ze nikdo z nas nevidel finalni vysledek a uz to odsuzujeme. Nicmene, pokud radnice da na chodniky takova betonova monstra, aniz by predtim udelala vysvetlovaci kampan, kde by ukazala finalni podobu a vysvetlila lidem, co vlastne chysta, tak se nemuze divit takovym reakcim. V teto fazi ty "truhliky" jen a pouze hyzdi ulice! Navic ta cena opet budi pochybnosti...

0/0
21.8.2012 9:29

hovn

Re: Vyvýšený záhon či květináč je klasický

Neznám sice přesně situaci, ale ještě mě napadlo, že toto řešení naprosto eliminuje nepovolené parkování a to je další velké plus, ale vysvětlujte to automilům

0/0
21.8.2012 9:45

Co Cech, to genius!

Re: Vyvýšený záhon či květináč je klasický

Ja jsem take automil a system parkovani v Praze povazuji za velmi nestastny. Ale myslim, ze v tech mistech, kde jsou ty kvetinace, se stejne parkovat neda. ;-)

0/0
21.8.2012 9:56

hovn

Re: Vyvýšený záhon či květináč je klasický

Pane parkování na ulicích historického města nebude nikdy šťastné, ale prostě město patří lidem a ne plechovým krámům. Tu situaci neznám, ale někteří pošuci zaparkují kdekoliv.

0/0
21.8.2012 10:03

nowis

Re: Vyvýšený záhon či květináč je klasický

...no právě, že situaci, neznáte. Velká většina Prahy 5 má totiž k historickému městu opravdu dost daleko.

A ještě k tomu, že chcete vyhnat auta z města - V dnešní době, když vyženete z města auta, zabijete tam postupně podnikání, služby a lidé také odejdou... Lidé, ke kterým nebudou moci přijet příbuzní na návštěvu s přespáním také nebudou štastní (BTW to je jeden z důvodů, proč jsem se i já odstěhoval z Prahy)... Systém parkování v Praze není totiž stavěn tak, aby omezli dopravu, ale tak, aby se na něm spřátelené osoby napakovaly. Nebo si někdo všiml toho, že by se v Parze zavedením parkovacích zón snížila doprava?

+1/0
21.8.2012 10:22

Co Cech, to genius!

Re: Vyvýšený záhon či květináč je klasický

Pane, neznate situaci, nevyjadrujte se k ni, protoze placate o necem, o cem nemate ani paru a pletete si tak leda dojmy s pojmy. Az budou okolo Prahy dostatecna levna hlidana parkoviste, budu prvni, kdo zvedne ruku pro to, aby mimoprazsti nesmeli vjizdet do vnitrniho mesta. Ale situace, kdy pomalu jiz vetsina Prahy je plna modrych zon, kde parkovaci kartu muze mit stejne kazdy( ale musi samozrejme zaplatit ) a temer neexistuje moznost zaparkovani bez teto karty( navic kazdy obvod ma kartu svoji ) a kdy ani Prazaci nemuzou jet do sirsiho centra napr. k doktorovi, mi prijde uplne nesmyslna.

0/0
21.8.2012 10:31

hovn

Re: Vyvýšený záhon či květináč je klasický

Pánové, možná, že nevím o čem mluvím, ale protože jsem za 65 let života v podstatě auto neměl - jen náklaďák pro stavbu RD, musím konstatovat že mi nikdy nechyběl a při kvalitní hromadné dopravě jsem přesvědčen že nemusí chybět nikomu. Každý má volbu, ale město s redukcí dopravy jak v pohybu tak klidu je jednoznačný trend, který sleduje právě návrat měst lidem. Automilové budou muset holt ubrat.

0/0
21.8.2012 12:12

hovn

Re: Vyvýšený záhon či květináč je klasický

Máte argumenty typického pohodlňáka a argument s lékařem je zcela lichý - až vám půjde skutečně o život,  tak k vám přijede rychlá, která má právě s dopravou v klidu někdy problémy a o statní návštěvy u lékaře jde pořídit i tou hromadnou.

0/0
21.8.2012 12:17

ctyrykacka

Re: Vyvýšený záhon či květináč je klasický

Betonové rakvi lze těžko říkat květináč či správněji květník :-P

+1/0
21.8.2012 10:27

Mysel

Re: Vyvýšený záhon či květináč je klasický

Fajn. Jenze v tomto konkretnim pripade: Je to predrazena zlodejna. Beton uspesne brani pouzivani chodniku. Beton vypada extremne hnusne.

Vyhody jsou minimalni, zvlast kdyz ta hruza skodi i v ulicich, kde je zelene pomerne dost.

Jak dlouho uz pracujete na radnici P5?

0/0
21.8.2012 11:14

tuskau

Re: Vyvýšený záhon či květináč je klasický

P5 není schopná vysvětlit jak to bude pak vypadat.

Žádná vizualizace, žádné fotky vzorových květináčů

Prý stojí před kostelem ve Štefánikově ul. a prý to schne. Máte někdo odkaz na fotku?

0/0
21.8.2012 11:44

Surinam

Re: Vyvýšený záhon či květináč je klasický

Je to nesmysl, nehledě na to, že zrovna Praha 5 je plná zeleně.

0/0
21.8.2012 12:50

Leoon

Ty truhliky jsou pjeknej hnus

Ty truhliky jsou pjeknej hnus a pak ze je krize :-) kdyz jsou penize na takove pip...

+2/0
20.8.2012 23:46

hovn

Re: Ty truhliky jsou pjeknej hnus

V čem je ten humus?

0/0
21.8.2012 8:36

hovn

Re: Ty truhliky jsou pjeknej hnus

V čem je te hnus?

0/0
21.8.2012 8:37

hovn

Re: Ty truhliky jsou pjeknej hnus

Psaní se nedaří - trochu mě ti poťouchlí skoroarchitekti na...... Toto řešení má pak oproti výsadbě v terénu ještě výhodu v zabránění kontaminaci substrátu posypovou solí.. Osobně bych však toto řešení nedoporučoval, protože v našem balíkově nemá šanci - ještě jsme pro něj nedorostli - prostě všechno vybetonovat a fertik

0/0
21.8.2012 9:19

jfb2

Re: Ty truhliky jsou pjeknej hnus

Další pitomec v diskuzi. Já na Praze 5 žiju a tohle je prostě naprostá šílenost. Něco jiného je, když dali podobné, ale menší květináče do parku na "dvouproudový" chodník, kde je místa i poté dost, a něco jé ho dát na chodník k domům, kde se pak nevejdou 2 lidi vedle sebe.

Navíc o zeleni mi nemluvte, v poslední době se Praha 5 opravdu zbláznila, o zeleň v parcích se nestará, ulice už tolik neuklízí, z parku odmontovali lavičky, takže se tem nedá odpočívat a dívat se na kašnu, atd.

0/0
21.8.2012 12:47

oprudil12

jasná výtržnost , každému 500 hodin práce

0/0
20.8.2012 22:54

R.A.K.

Re: jasná výtržnost , každému 500 hodin práce

Neměli by raději pracovat rom ové a do basy jít tuneláři, kteří tyhle květináče k h-ovnu zaplatili z našich daní?

+3/0
20.8.2012 23:29

pawouczek

Re: jasná výtržnost , každému 500 hodin práce

beru to jako  ironický komentář jinak to ani nejde.. a už i od pohledu jde vidět jak si tohoto díla váží veřejnost... (viz. rádoby graffiti na jednom z uměleckých děl..);-D

0/0
20.8.2012 23:34

billa98

Re: jasná výtržnost , každému 500 hodin práce

sázení kytek to kvetináců! :-)

0/0
21.8.2012 9:01

Januschau

No, myslel jsem, že když vypadl Jančík,

bude všechno lepší. Ale jak je vidět, jeho nástupci jsou ještě lepší... (blicí smajl)

+2/0
20.8.2012 22:22

cckk

Re: No, myslel jsem, že když vypadl Jančík,

(blicí smajl)tady je: EU

0/0
21.8.2012 10:22

jfb2

Re: No, myslel jsem, že když vypadl Jančík,

Jančík sice dělal vše, aby z toho něco káplo, ale většinou ty věci byly užitečné, maximálně moc luxusní. Nevěřím, že by schválil takovouto koninu.

0/0
21.8.2012 16:11

Theben

Studenti našli „využití“ ...

A koľko bude v tom "bazéne" každé ráno utopených bezdomovcov a pod.? :-P

0/0
20.8.2012 22:20

R.A.K.

Re: Studenti našli „využití“ ...

Čím více takových tím lépe chytráku.

0/0
20.8.2012 23:30

michal.0.8

Chodník by měl mít podle norem 2 metry šířky.

Na Praze 5 sedí pěkní truhlíci. Na jedné straně ruší parky, na druhé "chodníky".

0/0
20.8.2012 21:49

trenchard

Re: Chodník by měl mít podle norem 2 metry šířky.

myslíte jako zavolat na "truhlíky" Městskou policii?

+1/0
20.8.2012 21:55

michal.0.8

Re: Chodník by měl mít podle norem 2 metry šířky.

Na truhlíky stojící na chodnících volat klidně Městkou policii. Na "truhlíky" sedících na radnici Prahy 5 volat rovnou státní policii.

+2/0
20.8.2012 22:10

Amoniak II

Re: Chodník by měl mít podle norem 2 metry šířky.

Volat MP? A co si raději přichystat pořádnou palici?

0/0
20.8.2012 23:30

hovn

Re: Chodník by měl mít podle norem 2 metry šířky.

Jak jste na to přišel?

0/0
21.8.2012 8:43

michal.0.8

Re: Chodník by měl mít podle norem 2 metry šířky.

http://www.kauza5.cz/Odkazy/

0/0
21.8.2012 9:57

Co Cech, to genius!

Re: Chodník by měl mít podle norem 2 metry šířky.

Jaky park byl zrusen v poslednich letech na Praze 5, prosim?

0/0
21.8.2012 9:22

Kristic

???

Nějak jsem nepochopil účel těchto květináčů... Nebo spíše pochopil, peníze se musí točit, aby z nich mohli být provize, ale zrovna takovej hnus... Vážně lepší jako bazén, nebo cachtadlo pro ptáky...

+1/0
20.8.2012 21:46

hovn

Re: ???

Jak byste dostal zeleň do ulice, jež je v chodníku maximálně zasíťovaná?

0/0
21.8.2012 8:45

neumisa

Re: ???

tak zrovínka na první fotce je vidět zeleň za cestou, tedy stačí přejít přes ulici a jste v zeleni.

+1/0
21.8.2012 9:16

hovn

Re: ???

Přejdete ulici a narazíte do zdi - nemusí to být typická situace a zeleně ve městě není nikdy dost. Konkrétní situaci ale neznám.

0/0
21.8.2012 9:30

jfb2

Re: ???

Když neznáte tak nepindejte.

0/0
21.8.2012 12:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.