Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Udělali ruští soudruzi někde chybu? Snad Vojtěch Filip promluví

Je obrovská škoda, že se nejspíše nedozvíme, co říkají bývalí i nynější komunisté verdiktu nad ruskou punkovou skupinou Pussy Riot. Jistěže prvoplánově souhlasí – vždyť punkerky urazily majestát Vysokoblahorodí Vladimira Putina. Co ale říkají bývalí i nynější exponenti vědeckého ateismu tomu, že dva roky v nápravném táboře dostaly ruské dívčiny za „nenávist k náboženství“?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

babacek

´xxx

Dívky přece nevyjadřovaly neustu k náboženství, ale k Putinovi a jeho nedemokratickým postupům které omezují i na dále svobodu slova.

0/0
29.8.2012 9:14

hasmen

Kristovanoho...

Co je to za slátaninu?8-o

0/0
28.8.2012 9:31

certik_bertik

takovýhle

článek píše editor nějakého plátku?

0/0
23.8.2012 18:59

silný kuřák

Příliš jednostranně podaný článek

na to, aby byl objektivní...Mnoho slov a jediná myšlenka: Kdo nesouhlasí s Kalouskem, je sovětský zaprodanec....

0/0
20.8.2012 21:49

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

Zaprodanec? Autor napsal, že mnozí z těch, kdo nesouhlasí s církevními restitucemi, jsou příliš deformováni komunistickou propagandou.

+1/0
20.8.2012 21:51

silný kuřák

Re: Příliš jednostranně podaný článek

Problém je v tom, že se směšují dvě věci: církevní restituce, proti nimž by samo o sobě nevznikly tak velké protesty, a jejich praktické provedení, prosazované nejprofláklejším chlapem 21. stol., které už v návrhu smrdí na sto honů levárnami....

+2/0
20.8.2012 21:55

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

Jasně, že by ty protesty vznikly. Velká část české společnosti vůbec nechce vracet církvím majetek - je totiž příliš velký. Tito lidé uvažují stejně jako jiní, kteří prosadili v roce 1947 "Lex Schwarzenberg". Schwarzenbergům nešlo přišít kolaboraci, přihlásili se k české národnosti, takže jim ten majetek nešlo sebrat podle Benešových dekretů, a tak se na to schválil speciální zákon. Pokud by nyní prosazoval církevní restituce někdo jiný než Kalousek, samozřejmě by se zvedl stejný odpor, jenom by v jeho čele nestála ČSSD, ale nějaká jiná populistická strana. Tohle prostě v české společnosti je. Proto se ty restituce odkládají tak dlouho - nikdo si to doposud s těmito lidmi nechtěl rozházet.

+1/0
20.8.2012 21:58

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

P. S.: Abych vysvětlil případnou nejasnost - pokud by nyní vládla ČSSD, také by nějakou formu církevních restitucí prosadila. Ale teď už nemůže couvnout, zvolila příliš populistickou rétoriku, a to by jí mohl někdo vyčítat.

0/0
20.8.2012 22:00

silný kuřák

Re: Příliš jednostranně podaný článek

Do té doby než se přestanou objevovat např. z UK studie, že majetek církví není tak jednoznačný, dokud restituce pro církev budou několikanásobně výhodnější než pro ostatní restituenty a dokud bude tento způsob křupansky prosazovat Kalousek, tak se nemůže nikdo divit, že je vzedmuta taková bouře nevole....

+1/0
20.8.2012 22:02

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

1) Ta studie nebyla oficiálně z UK a byla následně vyvrácena. Takové studie se ovšem budou objevovat vždy - jedná se o příliš velký majetek.

2) Církevní restituce není několikanásobně výhodnější.

3) S Kalouskem souhlasím. Jenže Kalousek tam teď je a církevní restituce považuji za správnou věc. Proto jsem v tomto případě Kalouska ochoten překousnout.

0/0
20.8.2012 22:05

libyn 3

Re: Příliš jednostranně podaný článek

pochopím kněze, pochopím politiky, pochopím zainteresované podnikatele, ti všichni mají na těchto zlodějských restitucích zájem! Kam patříš ty?

0/0
20.8.2012 22:09

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

Už jsem ti to napsal: chci, aby byla napravena křivda. Co bylo ukradeno, by mělo být vráceno. A žádné výmluvy, jako že ten okradený ten majetek stejně nepotřebuje. Takhle přesně uvažuje ten zloděj.

0/0
20.8.2012 22:12

libyn 3

Re: Příliš jednostranně podaný článek

proč tady chtějí víc! Víc v tom, že za metr lesní i polní půdy dostanou víc, než ostatní restituenti? Proč se jim i nadále budou vyplácet zaměstnanecké platy?

0/0
20.8.2012 22:17

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

Polní a lesní půdu dostanou přímo. Náhrada se platí především za pozemky, které již vracet nelze (stojí na nich třeba obecní byty).

0/0
20.8.2012 22:18

libyn 3

Re: Příliš jednostranně podaný článek

já se ti tu ozvu, až to všechno začnou rozprodávat, jak nebudou vědět co s tím, jak se začnou objevovat přímé vazby na současné politiky! Ty budeš spoluviník! To ti nevadí? Ty opravdu nechápěš, že jde o podvod na věřících i nevěřících? Že nám kradou i to málo, co nám ještě zbylo?

0/0
20.8.2012 22:28

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

Upřímně řečeno je mi úplně jedno, co se svým majetkem podniknou. Pravičáku. ;-D

0/0
20.8.2012 22:38

libyn 3

Re: Příliš jednostranně podaný článek

"nevěřící"

0/0
20.8.2012 22:47

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

Máš pozoruhodnou logiku. ;-D Níže i výše jsem ti doložil, žes zatím nepředvedl vůbec žádné pravicové uvažování. To, co ty píšeš, je výsostně levicové, ba dokonce krajně levicové. Což se rozhodně dá shrnout, že nejsi pravičák.

0/0
20.8.2012 22:51

libyn 3

Re: Příliš jednostranně podaný článek

nedoložil jsi nic! Jen to, že jsi zainteresovaný, zaslepený věřící! Ortodoxní katolík, pravděpobobně!

0/0
20.8.2012 22:53

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

Ale doložil. Tvůj problém je, že nerozumíš psanému textu. Já ti jasně napsal, že pravičák opravdu jiným neupírá majetek, protože se domnívá, že ho nepotřebují. Toto uvažování je levicové. A nic skutečně pravicového jsi jinak nepředvedl. Místo toho blábolíš cosi o nějaké mé ortodoxii. Ani nevíš, jak jsi tím legrační, protože já věřící opravdu nejsem. V diskuzích s věřícími uvádím, že jsem agnostik, a z fanatických věřících si dělám legraci.

0/0
20.8.2012 22:56

libyn 3

Re: Příliš jednostranně podaný článek

já už opravdu nemůžu! Ty se na církev díváš, nejen jako na podnikatelský subjekt, ale i jako politický projekt! Mimochodem správně! Já se na ni ale dívám, jako na zprostředkovatele víry! K tomu žádné majetky od státu nepotřebují! Tak už přiznej, že se ti nechce dělat a chceš se nechat živit, jako tví soukmenovci staletí před tebou!;-D Levoto!;-D

0/0
20.8.2012 23:01

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

Jak píšu: máš pozoruhodnou logiku. Na církev se v tuto chvíli nedívám ani jako na politický subjekt (tvrdíš-li něco jiného, dolož to prosím), ani jako na podnikatelský. Dívám se na ni jako na subjekt, který byl okraden a měl by být odškodněn. A ať si s tímto majetkem dělá, co uzná za vhodné. Pokud já prodám svůj byt, také ze mě rovnou není podnikatel, nebo snad ano? A o jakých soukmenovcích prosím píšeš, ty pomýlený člověče? :-P

0/0
20.8.2012 23:04

libyn 3

Re: Příliš jednostranně podaný článek

nevíš o jakých? Ty nejsi ani levičák, ani pravičák! Ty jsi ortodoxní věřící! Tzn., že tě řadím mezi největší sobce, co v této republice existují a také jí, pro vlastní prospěch, nejvíce škodí!:-P

0/0
20.8.2012 23:11

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

Posluž si, zařaď si mě, kam chceš. Nic to ovšem nezmění na tom, že jsi opravdu hluboce, hluboce pomýlený, a mně je tě líto. Diskuze s tebou je stejná jako diskuze s fanatickými věřícími. Jsou to lidé slepí, s černobílým, schematickým viděním světa. V konečném důsledku je diskuze s nimi jenom házení perel sviním. Stonožka i Kuřák už to zabalili, takže asi také skončím.

0/0
20.8.2012 23:15

libyn 3

Re: Příliš jednostranně podaný článek

na rozloučenou mi ještě řekni, proč bych měl věřit? Kde je mé JÁ, které i Bůh nepopírá!

0/0
20.8.2012 23:18

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

Já nevěřím, takže ti těžko můžu vysvětlit, proč věřit. Věřící lidé mě ovšem fascinují, rád s nimi diskutuji a hledám odpověď na tutéž otázku jako ty.

0/0
20.8.2012 23:19

libyn 3

Re: Příliš jednostranně podaný článek

první rozumný příspěvek od tebe

0/0
20.8.2012 23:21

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

Píše člověk, který ještě žádný rozumný příspěvek dneska nenapsal?

0/0
20.8.2012 23:21

libyn 3

Re: Příliš jednostranně podaný článek

nebuď pyšný! Pýcha předchází pád! (pomodlit, vyčurat a spát)

0/0
20.8.2012 23:24

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

Já píši o tvých příspěvcích, nikoli o svých. A že postrádají hlavu i patu, je více než zjevné.

0/0
20.8.2012 23:25

libyn 3

Re: Příliš jednostranně podaný článek

jen tvá pýcha ti dovoluje, hodnotit mé příspěvky, ale to už je na tebe asi moc složité

0/0
20.8.2012 23:29

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

A co dovoluje tobě hodnotit mé příspěvky? :-P

0/0
20.8.2012 23:29

libyn 3

Re: Příliš jednostranně podaný článek

;-D ty nehodnotíš mé příspěvky! Ty se ze mě, ve své zaslepenosti (omluva), snažíž dělat hlupáka! V tom je mezi námi ten rozdíl!

0/0
20.8.2012 23:35

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

Prosím, ujasni si své myšlenky. Takto působí značně roztěkaně - nemůžeš v jednom příspěvku napsat "jen tvá pýcha ti dovoluje, hodnotit mé příspěvky", načež v dalším příspěvku napíšeš "ty nehodnotíš mé příspěvky". Bohužel tudíž musím konstatovat, že z tebe vůbec nic nedělám. To jenom ty sám. :-P

0/0
20.8.2012 23:38

libyn 3

Re: Příliš jednostranně podaný článek

netušil jsem, že se ztotožníž se svojí pýchou! 8-o Překvapils mne! Takže "další příspěvek" beru zpět! Opravdu jsem se zmýlil! Nešlo o "nehodnocení" od tebe, ale jen od tvojí pýchy! Promiň!

0/0
20.8.2012 23:47

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

Nikterak jsem se neztotožnil se "svou pýchou". Je opravdu škoda, že neumíš pochopit psaný text. Pouze jsem se tě zeptal, myslíš-li si, že jen "má pýcha mi dovoluje hodnotit tvé příspěvky", co tedy dovoluje hodnotit tobě mé příspěvky. Není to čirou náhodou ta pýcha, kterou vidíš u mě? :-P

0/0
20.8.2012 23:49

libyn 3

Re: Příliš jednostranně podaný článek

moc jsem se nevracel, ale kde hodnotím tvé příspěvky ve stejném duchu, jako ty, ty mé?

0/0
21.8.2012 0:02

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

Problém je, že ty si už po pár minutách nepamatuješ, cos napsal. To ti umožňuje napsat zcela protichůdné příspěvky (viz výše). Trochu ti to nyní připomenu:

1) Ve 23:21 jsi napsal: "první rozumný příspěvek od tebe". Zde jednoznačně hodnotíš mé příspěvky.

2) Odpověděl jsem ti tedy: "Píše člověk, který ještě žádný rozumný příspěvek dneska nenapsal?" Odpověděl jsem ti tedy ve zcela stejném duchu a na oplátku jsem zhodnotil tvé příspěvky. Tys na to reagoval řečmi o mé pýše, načež jsem se tedy zeptal, co umožňuje tobě hodnotit mé příspěvky, když u mě je to podle tebe pýcha. A ty si zase meleš ty své nesmysly. Je to s tebou patrně marné.

0/0
21.8.2012 0:08

libyn 3

Re: Příliš jednostranně podaný článek

něco v tomto tvém pyšném stylu, prosím:

"..postrádají hlavu i patu, je více než zjevné."

0/0
21.8.2012 0:22

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

To není pyšný styl, pouze jsem rozvedl původní myšlenku. Pokud ti někdo předloží úplnou blbost, ty ho za ni pochválíš, nebo mu řekneš pravdu? Takhle to mám s tvými příspěvky. Ty s mými zjevně taky, když mi jseš schopen napsat hodnocení:  "první rozumný příspěvek", čímž naznačuješ, že ty ostatní rozumné nebyly. A proto musím trvat na své otázce. Odpovíš, nebo se zase budeš vykrucovat?

0/0
21.8.2012 0:25

libyn 3

Re: Příliš jednostranně podaný článek

zase ten tvůj nabubřelí, pyšný, katolický styl psaní, jak ve čtrnáctém století, ale budiž! Ze mě nemluvila pýcha, jen rozumné pochybnosti o účelu tvé obhajoby "restitucí"! U tebe šlo jednoznačně o projevy pýchy a katolické nadřazenosti, pramenící z poznání, že na vás světská spravedlnost nemá!

0/0
21.8.2012 0:34

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

Dokonce "katolický styl psaní"? Jsi stejný jako Petr Hájek, který ve všem, s čím nesouhlasí, vidí marxismus. Marxistickou se tak stala i evoluční teorie. ;-D Ale vidím, že se tě můj "nabubřelý styl" dotknul. No, promiň, ale už s tebou opravdu ztrácím trpělivost. Píšeš nesmysly a nudíš mě.

0/0
21.8.2012 0:47

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

A mimochodem, tys mi napsal "nebuď pyšný" už na můj text "píše člověk, který dneska nic rozumného nenapsal?". Tys tedy již tento text hodnotil jako pyšný, ten byl ovšem parafrází tvého vlastního textu "tvůj první rozumný příspěvek". To uvádím pro upřesnění - a nyní odpověz na jasně položenou otázku: Pokud mně umožňuje hodnotit tvé příspěvky pouze má pýcha, co tedy umožňuje tobě hodnotit mé příspěvky?

0/0
21.8.2012 0:29

libyn 3

Re: Příliš jednostranně podaný článek

nějak tě to vzalo, že jo? Říká se tomu "Udeřit hřebíček na hlavičku"! Pýcha z tebe přímo čiší, stejně, jako z ostatních, tobě podobných!

0/0
21.8.2012 0:37

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

Ale prosím tebe, nic mě nevzalo. Pouze jsem se ti snažil vysvětlit, čeho se týká toto vlákno, protože to zjevně nejsi schopen pochopit. Ale víš co? Ona ta otázka byla trochu zákeřná - tys totiž napsal blbost a nahráls mi na smeč. Vlastně na tu otázku neexistuje dobrá odpověď - kromě vtipné, jenže ty vtipný nejsi, takže se namísto toho kroutíš jako larva masařky. Už to ukončeme. Máš něco nového k věci, nebo mi zase budeš psát, že pokud má někdo majetku moc a k ničemu mu není, je zcela oprávněné mu tento majetek zabavit a v žádném případě nevydávat? Pokud jenom tohle, tak je asi další diskuze zbytečná. Já to považuji za silně levicový názor v duchu nejlepších marxleninských tradic. Možná, že v jiných diskuzích prokážeš také nějaké pravicové myšlenky, nyní se ti to ale nepovedlo. A je zbytečné se dál točit v kruhu.

0/0
21.8.2012 0:45

libyn 3

Re: Příliš jednostranně podaný článek

souhlasím a jsem rád, že pochybuješ o mém pohledu na restituce z důvodu nesouhlasu s nimi, jako o pravicovém! Tímto si tě řadím, mezi levicové, postkomunistické rozkrádače státu, protože nikdo jiný, než komunisté, katolíci a Nečasova vláda, proti vlastnímu národu nikdy nešla!

Dobrou noc!

0/0
21.8.2012 0:51

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

Nic takového jsem nenapsal, tak nelži. Pravičák opravdu nebere jiným majetek, je-li přesvědčen o tom, že si ho ti jiní nezaslouží (což hlásáš ty). To dělali vždycky jenom socialisté. A řaď si mě klidně, kam chceš, jestli ti to udělá líp. ;-D

0/0
21.8.2012 0:54

libyn 3

Re: Příliš jednostranně podaný článek

oni berou majetek mně! Proč? Aby žili v hříchu! Já musím copak toto tobě vysvětlovat?

0/0
21.8.2012 0:59

Johny__S

Re: Příliš jednostranně podaný článek

Hřích je v tomto případě zcela irelevantní kategorie. Majetek nikomu neberou, chtějí ho od státu, který jim ho ukradl. Pokud tuto krádež schvaluješ, sám jsi zloděj. Z mnoha důvodů, které jsem zde již uvedl. Dobrou noc. Doufám, že se ti poté, cos mi to pořádně nandal, bude spát líp. ;-D

0/0
21.8.2012 1:01

libyn 3

Re: Příliš jednostranně podaný článek

já tady za nic nebojuji, jako ty! Já tu pouze relaxuji a bavím se ! Někdy píši co si myslím, někdy to přeháním a někdy vyloženě kecám!:-)

0/0
21.8.2012 1:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.