- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
fakt největší nesmysl, to bude autobus nastupovat půl hodiny, než to všechno projde přes řidiče
hlavně že si zas někdo napakuje soukromou kapsu z odkloněných peněz z tohohle bordelu
Zkuste si nekdy MHD v zahranici. Prazska MHD je zlata. Par tydnu se bude nadavat a pak bude klid. Spise me stve arogance DP. Nikde nejsou na zastavkach zadne informace, nektere zmeny jsou navic naprosto nesmyslne. Treba v okoli Petrovic a Hostivare se ted stavi nekolik novych panelovych bytu. A co udela DP? Omezi pocet spoju, snizi jejich frekvenci a jeste arogantne rekne, ze se zmeny delaji s ohledem na budoucnost.
toz jsem zkusila, Pariz je naprosto v poho. Ceny srovnatelne, tak by nam jeste mohli dat fr platy a je to
po každých prázdninách děs...ale tohle je skoro dost, či ještě ne,,,,?????
...a bude hůř..když dopustíme!!!!!, ale to to jsou zbohahlíci - ,právem či neprávem, jenže nikdo si to do hrobu nevezme, na to (NATO), ...nějak zapomněli..no budiž ji přány, plné kapsy kráděží a lží.((( NIC NENÍ ZADARA...
Bydlíme na okraji Phy, k nejbližšímu metru (a škole, poliklinice a potrvavinám) 1 linka MHD (a 2 regio).Před 3 lety městskému busu ubrali z 8 intervalů/1h. ve špičce na 6 a dětem se občas stalo, že se do busu cestou do školy nebo zpět vůbec ani nedostaly, neb vyhrává silnější! Za tyto 3 roky vyrostlo v naší MČ mnoho nájemních domů pro celkem několik set lidí a od září uberou na 4 int./1h. ve špičce (mimo špičku zůstává max 1-2 vč. regionálních), po 19.h. pojede jeden bus/hod. To není o lenosti ujít pár desítek metrů na jinou zastávku; to je o jediné možnosti, jak se dostat do školy, práce, lékaři nebo pro jídlo
Nevím odkud jste přesně, ale třeba v Modřanech je každý den večer sídliště plné aut tak, že není kde zaparkovat a přes den ulice prázdné tak, že se občas leknu, že budou čistit ulici ... Kdo má auto, jezdí s ním, krize nekrize.
Tohle je na webu DPP : "V některých případech je však již propustnost infrastruktury na hranici kapacity (především některé centrální úseky metra a tramvajových tratí), takže téměř neumožňují další posílení provozu. Je proto potřeba nabízet rovněž alternativní spojení, aby se odlehčilo úsekům na hranici kapacity a zároveň se vyhovělo požadavkům a přáním po nových směrech." (http://www.dpp.cz/trvale-zmeny-vybranych-linek-pid-od-1-zari-2012/). Proč jsou tedy alternativní spojení potírány?
Další věc, všimněme si, jakým způsobem nás politici krmí informacemi aby nás ubezpečili ... a jaká je pak realita. Když Nosek prohlásil toto: "Od pondělí 20. srpna bude možné vyhledávat na webu pražského dopravního podniku (dpp.cz) spojení od 1. září a bude možné si také vytisknout jízdní řád z jakékoliv zastávky,", člověk by očekával, že v tu dobu publikují pečlivě připravené jízdní řády pro všechny linky. Jenže omyl, oni to pánové teprve tvoří, jízdní řád třeba pro důležité linky na jihu 124, 139 nebo 150 ještě není k dispozici. To jenom dokládá, jakým diletantstvím reorganizace dopravy na jihu je. Nepromyšlený experiment na lidech.
Nechali jsme si Bémem a jeho melody boys srát na hlavu a rozkrást co se dalo, tak ted není na tramvaj. Ale mohli jsme dopadnout hůř. Prosím, aby se přihlásil někdo, komu ten nový systém zkrátí a ulehčí cestování.
Nenechte se zmást. Nový systém navíc nijak nešetří...jen mění podle přádní dvou autorů, kteří mají politickou podporu. Já neznám nikoho, komu se doprava v souhrnu zlepší.
Ze srdce ji Pražákům balhopřeji
ten příspěvek jste celý nějak dopatlal....
by nebyly??? Nebo budou ke konci roku s oznámením o zdražení časových kupónů?
Většina je na DPP. Ale Zrovna ta naše zpotvořenina 138+196 jako náhrada za 224 tam není
nejede? :-o Chápu to dobře? To bylo dost využívané, ze Smíchovského nádraží na Letnou trasa, já tamtudy jezdím jen občas náhodně ale vždycky byla plná tramvaj.
Změny se mi nelíbí a nevěřím že jsou kvůli úsporám
Jezdi. 12. Ale bere to pres letnou. Prej zlepseni.