- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
až ze silnic zmizí cyklisté a motorkáři! To bude úleva!
se vuci dvoustopym ucastnikum provozu obecne chovaji jako hovada. Ze by za cyklistou, nebo motorkou zpomalili, pockali a objeli v druhem pruhu ani napad. Des v ocich, stredova cara je zed a hlavne nezpomalit, vsak se tam nejak vlezu.
jako občasný cyklista vím o čem je řeč. Nedostatečná vzdálenost při předjíždění, je častým neduhem řidičů profíků. Kupodivu je to najčastěji u řidičů autobusů, ti to mají vesměs na háku. Otřou si o vás autobus, i když nic proti nejede. Nebo předjíždí, i když vidí, že nestihnout předjet včas, prostě je jim jedno, co se s Vámi stane.
v tomto případě si myslím, že nesmyslně! Chybu udělal řidič tatry, což je většinou nějakej strejc z JZD .....
Lze tedy říci, že senzacechtivý titulek se IDNES povedl
Dodatek:
1. Největší nepořádek dělají na našich silnicích zahraniční kamiony, protože je policie vůbec nepostihuje, SK ,H, UA - je třeba koukat na značky.
2. Moje zkušenosti s řidiči kamionů jsou vesměs kladné... když jsem pomáhal zraněným po nehodě ze sta osobáků nezastavil ani jeden, ALE zastavily k pomoci hned dva první české kamiony
Nejvetší hovada jezdi se dřevem. Naložený přes obec jezdí jak prasata. S přehledem trumfnů i PL. Jeden z 10 jede slušně.
Takze jsem mel vcera pravdu. Ze by se lekl, byl proste nesmysl.
a nebýt jiný kamion nebo traktor není normální...možná u cyklistů se to dá pochopit, ale ti mají dost km cyklostezek a nemusí se plést na silnici...
Kamiony take maji dost km dalnic a pletou se i na jinych silnicich. Ze by to bylo tim, ze na dalnici neni cil jejich cesty? Stejne tak je to u cyklistu.
... takze to vypada na podminku, zadnych 6 let ...
No kdyby motocyklista naboural do kamionu, tak ano...
protože se na silnici bezpečně nevejdou dva kamiony vedle sebe. Musí skoro zastavit, aby se vyhnuli...Každý den tam jede několik desítek kamionů s dřevem do Rakouska a jezdí s nimi jako s osobákem..Minulou zimu musela moje těhotná manželka skočit s autem do příkopu jinak by skončila pod koly nekompromisního kamionu, který jel vyhrnutým prostředkem silnice...Přestože museli vidět, že havarovala do příkopu, tak ani jeden z nich nezastavil (za prvním kamionem jel jeho kolega s druhým dřevem naloženým kamionem). Policie nic neřeší, nikdo nic neřeší, pak z toho jsou smrťáky
... a nejhorší smrt je z vyplašenosti
Předjíždějí s minimálním odstupem a s maximální možnou rychlostí, místo aby zpomalily a předjížděli tak, aby neohrozili buď cyklistu, nebo motocyklistu jako v tomto případě. Novinářský floutek už asi není ze staré školy, ale zelenáč,jelikož tento výraz se používá pro takové přibližovadla a motorkář jako takový sedlal výkonnou mašinu. Doba se mění a motorkářem je i babetista před důchodem.
Mám opačné zkušenosti. Jezdím na kole 6-7 tisíc km ročně a 99% řidičů mne objíždí tak širokým obloukem, jakoby předpokládali, že jsem úplně ožralý a kdykoliv mohu začít kličkovat nebo náhle odbočit doleva.
Kamionová doprava byla mezi Slavonicemi a Dačicemi povolena před třemi roky provizorně na jeden rok, bez ohledu na petici občanů Slavonicka. Po třech letech je třeba toho rozhodnutí přehodnotit.
Kolik lidí musí zemřít, aby byl provoz kamionů omezen?
Taky znám okresky 3. třídy (úzké, rozbité, klikaté, bez čar, svodidel nebo patníků), kam kamiony vůbec nepatří a přece jich tam projedou stovky za den... Jestli něco za komančů bylo lepší, tak to, že se zboží nevozilo v náklaďácích jak u blbých tam a zpátky.