Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Írán trénuje v Sýrii nové šíitské milice na podporu Asada, tvrdí USA

Írán se podle amerického ministra obrany Leona Panetty začíná stále více infiltrovat do dění v Sýrii. Íránské Revoluční gardy prý v zemi cvičí nové milice na podporu prezidenta Asada. Ministr se obává, že to situaci v blízkovýchodní zemi ještě více polarizuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tigrakrajtovita3

Matejko Larry

Prestante stale opakovane urazet US svymi konspiracemi a takovy kecy , ze se to neda cist !! Starejte se o vase zlodeje a ne....e se do US !! Vetsinou jsem zdvorily ,.ale vase prolhana , sprosta klika udavacu x clanku o Blizkem Vychodu , uz je nesnesitelna !! Ctete ruske media a Dziaziru a kdo jste tam byl ?? Znate je ?? NEVITE NIC !! Vubec nic. I s tou Cinou kecate , protoze vas chory mozek nechape , ze se davno umazaly nuly . CHCETE PSAT JEN SVOJE BAJKY NEBO CHCETE PRAVDU ?? V zemi jako CR pravdu nenajdete

0/0
16.8.2012 11:45

Larry Matejka

Re: Matejko Larry

A to jsem ještě nepíše pár kamarádů z USA, které by tady místní Sixpackové nerozdýchali... Dnešní Amerika už bohužel není Amerika Thomase Jeffersona... Pravý americký patriot není idiot odmávající své kriminální vládě americkou vlajkou každou levárnu včetně pašování drog a Fast and Furious... Naopak kritika vládnutí je základním atributem otevřené společnosti... Z úžasně svobodné země se stává hyperpolicejní noční můra, kolektivistická tyranie ovládaná globálními silami, které Ameriku trvale ničí a v podstatě nenávidí... Amerika se stala nástrojem globálního impéria a dojíždí na to... Sto milionů lidí na nějakém druhu vládní podpory a padesát milionů na Food Stamps není zrovna známka opaku... Ty samé síly co dobyly Ameriku, dobyly EU a snaží se ovládnout svět... Jediná naděje je, že si Američané vezmou svou unesenou vládu zpátky a vrátí se k úžasným principům, na kterých byla založena... Potom snad jiskra přeskočí i do totálně zbankrotované EU...

0/0
16.8.2012 12:07

tigrakrajtovita3

Re: Matejko Larry

Mate svuj svet , zrejme uz i vek na to , abyste se probral a byl flexibilni . Vy jste z tech slusnych , odpovim slusne. To neni o souhlasu a nesouhlasu. Ja take nesouhlasim s mnoha vecimi , vy me nerozumite. Uz nemam cas ani chut vysvetlovat. Me vadi , ze doma mate ostudnou politiku a v Jednom kuse se navazite do zahranici , konkretne US . Kdyz US kritizuje American , je to daleko vice v poradku , nez Cech z nejhorsiho statu Evropy ! Nemyslite ? Dale , porad je to I o svobode slova a v slusne mezi je kritika OK. Ale kritika neni dehonestace , a to si tady vetsina zamenuje. Zamenuje to vuci US i vuci diskuterum. Ja nevim , co to ma za ucel , jestli media maji rozkaz tak sirit mezi lidi dezinformace , ale je to ubohe . Vy osobne vy , budete vzdy uxavreny ve sve nazorove kapse , tak budte , ale prestante prehanet o US. Vase zdroje informaci z US jsou typicke pro imigranty , kteri se jen chteji MIT dobre , ale nikdy nepochopili americkou mentalitu , neprijali ji , protoze Amerika jim to dovo

0/0
16.8.2012 13:01

Larry Matejka

Re: Matejko Larry

Není důležité co se děje doma, když slušně řečeno s autorem Reaganomics a bývalým členem Reaganovy vlády Dr. Paulem Craigem Robertsem si oligarchie koupily všechny východoevropské vlády včetně té naší... Mimochodem Reagana jsem měl velmi rád... A skutečně za podvodnými piratizacemi v devadesátých letech stály ty samé právní a bankovní instituce... Takže si dovoluji kritizovat systém, jehož součástí je i český Kocourkov od hlavy... Už proto, že dnes podléhám dolarovému globálnímu zdanění na základě skutečnosti, že je světovou reservní měnou. Stejně tak mám právo kritizovat systém v momentě kdy spekulativní útoky proti evropským ekonomikám přenášejí depresi z USA do EU...

Ale vrátím se třeba k tomu Robertsovi... Jeho názory jsou mi blízké a považuji ho za amerického patriota i člověka, který Ameriku miluje... http://www.paulcraigroberts.org/ Není totiž možné dál strkat hlavu do písku... a příjde li pozitivní změna, příjde z USA...

0/0
16.8.2012 14:23

Hans von Karlin

Re: Matejko Larry

Nedávno jsem shlédl zajímavý dokument o historii USA, kde je vysvětleno, co je příčinou dnešního stavu nejen USA, ale i EU a světa vůbec: http://www.youtube.com/watch?v=RgcdRCWEt4Q

+1/0
16.8.2012 13:06

petrmoudry

Tyto fakta nám v médiích neukážou

http://www.vlastnihlavou.cz/za-masakr-90-civilistu-ve-meste-houla-jsou-odpovedni-rebelove/

naštěstí jsou některé sdělovací prostředky, které napíšou pravdu jako je třeba Frankfurter Allgemeine Zeitung

http://wertyzreport.com/2012/06/01/syrske-vysetrovani-masakru-v-houla-ukazuje-ze-za-masakrem-nestoji-armada/

http://ac24.cz/zpravy-ze-sveta/641-masakr-v-houle-teroriste-opozice-vybili-rodiny-loajalni-vlade

http://wertyzreport.com/2012/05/31/zprava-osn-o-masakru-v-houla-mluvili-jen-s-opozicnimi-aktivisty-pres-telefon/

+4/0
16.8.2012 8:28

petrmoudry

Re: Tyto fakta nám v médiích neukážou

Povstalci v Sýrii řádí tak brutálně a tak otevřeně, že to už nejde skrývat. Ale přesto se pokouší alespoň tvrdit, že řádí "méně". A stále se opakuje masakr v Hůle, kde Syrská armáda našla 100 povražděných proasádovských civilistů. Ovšem svá stoupence podle komise OSN určitě zavraždil Asád. Ostatně - té komisi nic jiného nezbývá, protože za zločiny povstalců nese přímou trestní odpovědnost minimálně Obama (nařídil CIA "podporovat" čili organizovat a řídit povstání v Sýrii). []

+2/0
16.8.2012 8:50

Propána Butána

Re: Tyto fakta nám v médiích neukážou

Jo.

Podle vyšetřování syrské vlády za to syrská vláda nemohla.

To dává smysl ...

0/0
16.8.2012 11:20

DAVIDIANUS

V Sýrii je potřeba nastolit staronový pořádek

a vyhnat samozvané tlupy banditů....

0/0
16.8.2012 7:59

petrmoudry

Re: V Sýrii je potřeba nastolit staronový pořádek

přesně tak, je třeba s nimi zatočit a nepárat se s nimi, Asadovi a statečné Syrské arabské armádě se to jistě podaří...

0/0
16.8.2012 8:12

Polonius-210

Ale když byly v Libyi volby, tak tam demoška už je, né?

;-)vlastně ze dne na den

+2/0
16.8.2012 1:15

nejmenovaný zdroj z vlády

Re: Ale když byly v Libyi volby, tak tam demoška už je, né?

Sharpe nebo Majkyho pupek ti vysvetli ze demokracie neni tam kde jsou svobodne volby , je pry treba cekat nekolik generaci ;-D

....co je to tedy vlastne ta demokracie ? odvolime, cekame do dalsich voleb, odvolime a zase cekame....pri stridani 2 stran dokola se dalsi generace te demokracie konecne docka - pochvalne uznani z Washingtonu cely proces zavrsi a demokracii potvrdi. Lze to urychlit prodejem lukrativniho podniku nektere vyznamne firme ( nejlepe Boeingu ) za ekvivalent jedne Koruny Ceske a potvrdit zajem o spolupraci na jaderne elektrarne s Westinghuse ;-D

+3/0
16.8.2012 2:37

nejmenovaný zdroj z vlády

Re: Ale když byly v Libyi volby, tak tam demoška už je, né?

* vypadlo o z Westinghouse 8-o

0/0
16.8.2012 2:38

Opričnik4

Zvláštní, že jsi navzdory zjevnému inteligenčnímu deficitu

dospěl nakonec k pravdivému názoru, že zákůad demokacie skutečně spočívá v tom, že skupiny obyvatelstva mohou svobodně prosazovat své zájmy prostřednictvím svobodné soutěže názorů, která je reprezentovaná svobodnými volbami. Teď už jenom aby sis uvědomil, že právě díky tomu při změně vládnoucí

garnitury vynucené potřebou změny ze strany obyvatelstva nemusí pokaždé docházet k převratům nebo občanským válkám, na rozdíl od diktatur, jako třeba v Sýrii, Libyii, na Kubě a vůbec ve všech tvých oblíbených štacích. :-)

+3/0
16.8.2012 5:29

nejmenovaný zdroj z vlády

Re: Zvláštní, že jsi navzdory zjevnému inteligenčnímu deficitu

jak jsi starej tak jsi mimo ;-D

Odhaduju te na 50 let, niceho nedosahl ale jen porad cekas...a jsi rad ze komunisti presli do demokratickych stran tvorit demokracii a ty jim po dukladnem precteni programu das hlas nebo nedas....ale dulezitej je ten volebni program, podle toho se vetsina rozhodne ;-D

+1/0
16.8.2012 13:12

odborářský papaláš na golfu

Islamisté a teokrati z Teheránu

jasně cvičí Asadovy milice proto, aby pomohly zachovat a posílit sekulární charakter syrského režimu, ochránily tamní křesťany a aby udržely pro prosté syrské pracující klid na práci. :-)

+3/0
15.8.2012 22:53

Kontramulti

al-kakajdisté a teroristé z Libye

jasně bojují jen proto, aby přinesli do Syrie demokracie pro všechny - v duchu arabského jara...smutné je, že to alavité, křesťané a šíité nechápou a tomuto mírovému usilí se brání...:-)...jo - jak to vypadá po volbách v demokratické Libyi, nějak jsem nečetl žádné nové zprávy o rozvoji demokracie, ekonomiky, o růstu životní úrovně atd. po vítězných volbách, ve kterých drtivě zvítězily liberální síly (tvoří je 40 politických a 200 občanských organizací) a obsadily 39 křesel z celkových 200..:-)

+2/0
15.8.2012 23:07

Sharpe

Re: al-kakajdisté a teroristé z Libye

Demokracie, pokud je v arabskych statech vubec mozna, vezme minimalne 2 generace. V Japonsku a Jizni Korei, to vzalo 30 let, nez se zaclo mluvit o tom, ze se tam jiz zacina uhnizdovat demokracie. Ale kdyby nebyli ty zeme okupovane a nebyla ji tvrde vnucovana okupanty, tak pochybuji, ze by tam dnes byla. Po deseti letech okupace Nemecka, novinari psali, ze se tam demokracii nedari a nevypada to na uspech, tyake to vzalo nejmene generaci.. Takze mluvit o demokracii za den, je nesmysl.

+4/0
15.8.2012 23:19

petr_leicester

Re: al-kakajdisté a teroristé z Libye

souhlas

ted pod carou, Ty jsi zajimavej typek...nekdy jsi za Tve nazory na zabiti a nekdy bych to co napises podepsal. ;-)

Skoda ze se nikdy nepotkame u piva...jen tak na pokec. Preji pekny vecer.

0/0
15.8.2012 23:26

acvil

Re: al-kakajdisté a teroristé z Libye

v Japonsku se demokracie "uhnízdila" až v r. 1975...???...a v Německu se ta demokratizace nedařila 44 let, i když ji měli v názvu...:-)

0/0
15.8.2012 23:38

Kwak Kwakovič

Turedko trénuje nové sunnitské

jednotky na podporu povstalců........................................... no a co na to USA?? Navíc - Asad je pořád mezinárodně uznanou hlavou státu.

+3/0
15.8.2012 22:32

greenalien

...

Asi jako Husák, Stalin, Kim Čong Il...

0/0
15.8.2012 22:37

Kwak Kwakovič

Jen tak pro zajímavost..................

http://www.guardian.co.uk/world/2012/aug/13/syria-opposition-groups-national-council

0/0
16.8.2012 0:10

odborářský papaláš na golfu

Re: Turedko trénuje nové sunnitské

I Mubarak byl mezinárodně uznávanou hlavou státu, ba i Kaddáfí nebo Saddám Husajn ...

+1/0
15.8.2012 22:57

jqwert

To je nějaká inflace generálů

50 generálů na jednom místě, tolik se jich snad  nesešlo ani dříve v SSSR, když se slavila VŘSR

0/0
15.8.2012 22:12

Johny TopMaster

Barack Hussein Obama

opět vymyslel nějakou blbost - a to, že bezletová zóna nebude. Jediné řešení syrské krize je zahraniční intervence!

0/0
15.8.2012 19:59

hbx

Re: Barack Hussein Obama

myslíte jako v Gruzii?????????[>-]

0/0
15.8.2012 20:14

Sharpe

Re: Barack Hussein Obama

Gruzie napadla Rusko, ale Rusko se ubranilo, tak co je ?

+4/0
15.8.2012 21:12

odborářský papaláš na golfu

Re: Barack Hussein Obama

Ale bylo to tehdy o chlup - gruzínské tanky už stály na předměstích Moskvy. Ještě že zasáhli Sorge a pravá nefalšovaná ruská Stalinova zima.:-)

+1/0
15.8.2012 22:55

tigrakrajtovita3

Re: Barack Hussein Obama

Proc musi US do Syrie ? To je vec Russka ! At si uklidi sami !

0/0
15.8.2012 20:42

Sharpe

Re: Barack Hussein Obama

Rusko se drzi zpatky, nespolehlivesi spojenec Syrie jiz leta, je Iran

0/0
15.8.2012 21:07

tigrakrajtovita3

Re: Barack Hussein Obama

Ano ! Vy to vite , ja to vim , ale on to asi nevi kdyz pise nesmysly . Syrie je problem Ciny a Russka . Cina by musela Assada prodat , US umazat dalsi nuly :-) . Potom by US mozna treba .... :-)

0/0
16.8.2012 10:03

milan2561

Re: Barack Hussein Obama

Asi se ty chemické zbraně Assadovi vyplatily a pak je si třeba uvědomit, že je naspadnutí konflikt mezi Izraelem a Iránem. Na téhle šachovnici je Syrie jenom jedno políčko z mnoha o které se hraje. Co země to jiné zájmy a spojenectví a každý hraje za sebe.

0/0
15.8.2012 20:46

Larry Matejka

Re: Barack Hussein Obama

Na to dnes bankrotářům chybí jak peníze, tak koule... Museli by si na tu intervenci půjčit od čínských soudruhů...

0/0
15.8.2012 21:10

odborářský papaláš na golfu

Re: Barack Hussein Obama

Pal-nepal-pal-nepal-pal-nepal!  Těžké se zavděčit inteligentovi, který najde oslavný článek na al-Kajdu i pařezu

u hřbitova. :-)

+1/0
15.8.2012 22:59

Larry Matejka

Re: Barack Hussein Obama

Ed Husain sice upozorňuje na budoucí problémy, s tím spojené a já tvrdím že chtěné a plánované... V článku tvrdí, že je prioritou Assad a s Al Qaedou se můžeme vyrovnávat později ale je to obvyklý doublethink těhle lidí... Na paměti je potřeba mít, že od dob Gatese a Brzezinského byla a vždy bude tato islamistická legie CIA, používaná k účelu - jako destabilizační armáda i jako nepřítel... V podstatě se článek dá shrnout do věty je prima, že Al Qaedu máme až jí nebudeme potřebovat, tak s ní zatočíme.. Zároveň ale ji Husain oslavuje jako potřebnou součást FSA slovy:

Al-Qaeda fighters, however, may help improve morale. The influx of jihadis brings discipline, religious fervor, battle experience from Iraq, funding from Sunni sympathizers in the Gulf, and most importantly, deadly results. In short, the FSA needs al-Qaeda now.

Trochu posun od popírání Al Qaedy...

0/0
16.8.2012 1:11

rene1879

Nové!

http://www.zvedavec.org/komentare/2012/08/5071-30-zemi-se-setkalo-v-teheranu-jako-alternativa-utoku-na-syrii-planovaneho-hillary-clinton.htm?PHPSESSID=ss6ia2d712cvpb53g59s6d2190

+4/0
15.8.2012 19:54

Sharpe

Re: Nové!

Odvolavat se na zdroje, jako je Blesk, nebo Zvedavec, neprida na duveryhodnosti

+2/0
15.8.2012 21:04

petr_leicester

Re: Nové!

http://www.voltairenet.org/Tarpley-30-Nations-Meet-in-Tehran

+1/0
15.8.2012 22:38

Deratizátor is back!

Nepřítel mého nepřítele je můj přítel.

Asi tak nějak se dá vysvětlit údajná intervence Iránců v Sýrii.

0/0
15.8.2012 19:32

Sharpe

Re: Nepřítel mého nepřítele je můj přítel.

Iran je spojenec Syrie jiz pekne dlouhou dobu, to jako neni zadna strhujici novinka

0/0
15.8.2012 21:05

petr_leicester

neda me to, to sem nesupnout:

http://www.voltairenet.org/Tarpley-30-Nations-Meet-in-Tehran

+3/0
15.8.2012 18:48

Lugovoi

Írán měl pomáhat už dávno

!!!!

+6/0
15.8.2012 17:02

Masada

Re: Írán měl pomáhat už dávno

Terorista pomaha teroristovi.

+2/0
15.8.2012 20:20

Sharpe

Re: Írán měl pomáhat už dávno

On pomahal jiz davno

0/0
15.8.2012 23:09

Majkyho_pupik

Akce jako dnes v Damasku jen dokazuji

naprostou bezvychodnost situace do ktere se Asad dostal. Neni schopen kontrolovat deni ve vlastni zemi a je nerealne, ze toho nekdy znova schopny bude...;-)

+1/0
15.8.2012 16:52

Propána Butána

Re: Akce jako dnes v Damasku jen dokazuji

Navíc, pro jeho lidi (rodinu, nebo celou alawitskou komunitu) to bude postupně jenom horší.

Kdyby se dokázal podělit o moc, akceptoval nějakou smlouvu, kterou by garantovaly (okolní) mocnosti, bylo by to i pro ně všechny nejlepší.

0/0
15.8.2012 17:26

Larry Matejka

Re: Akce jako dnes v Damasku jen dokazuji

On je ochoten vyjednávat, dokonce mluvil i o přechodném období k odstoupení stejně jako nabízel opozici účast ve volbách... Jenže je nějaké dohody potažmo ani demokracie nezajímají, chtějí tohoho alavitského, pohanského psa mrtvého... To je celé...

+4/0
15.8.2012 17:51

greenalien

...

Opozice řekla, že bude vyjednávat s členy režimu, kteří nemají na rukou krev.

Víš, rád bys to zjednodušil na náboženský rozměr, ale ono je to dost legrační protože to je něco co opozice ani nezmiňuje, spíše hovoří o tom, jak Asadova rodina stát čtyřicet let vykrádá, jak Asad zahájil válku která vedla k úmrtí dvaceti tisíc lidí, víš, zkrátka jí vadí takové ty maličkosti které lze od nás v Evropě úplně snadno přehlédnout vedle náboženského přesvědčení.

-

http://www.guardian.co.uk/world/2012/aug/05/syrian-opposition-negotiate-government-assad

0/0
15.8.2012 18:11

Larry Matejka

Re: ...

Ja tenhle pohled nesdilim, protoze Syrie byla v zamerovaci davno... Jednak je na seznamu generala Wesleyho Clarka, jednak se pripravovala intervence a Congress dokonce schvalil zakon... Nasel se zpusob v podobe teto proxy valky... Zbytek je obvykla kampan... Ale i kdyby mel Assad na rukou krev neni duvod to nevyresit u kulateho stolu... Jenze k tomu chybi jakakoli smysluplna opozice... Opozice jednat nechce, protoze si dobre uvedomuje, ze opozici neni...

+7/0
15.8.2012 18:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.