- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každý nový nový menežment si musí udělat nějaký zářez, aby se zviditelnil svou "prací", než bude opět vyměněn. Ve většině firem se tak vždy nejdříve změní logo, firemní styl, potom struktura firmy. Změny, které nic nemění, neznamenají žádnou námahu, ale jsou nejvíc vidět. V DPP se postupuje obdobně. Jen se zpřehází celý systém dopravy, na který jsou lidé zvyklí desítky let a který je považován za jeden z nejdokonalejších v Evropě. Je to změna, která prakticky nic nezmění, ale všichni si jí všimnou. Gratuluji vedení DPP ke skvělému PR pro sebe sama, ale špatné PR pro DPP
něco takovýho jsem vždy dělal v Transport Tycoon a Simutrans a jestli to dopadne stejně i v Praze, tak se máme na co těšit
Ano, je to známý postup evoluce vs. revoluce. Evoluce je cesta neustálého zdokonalování již fungujícího a vychytávání chyb. Revoluce je vytvoření nového systému, který vždy přinese nové a "nečekané" chyby. Jedno přeorání desítky let fungujícího systému a zase budeme mít 30 let co "zdokonalovat"
Kdy budou jízdní řády? JInak je mi jedno, jestli do práce dojedu tram x nebo y, ale spíš za kolik (časově myšleno)
Takze ono to jeste ani nezacalo a vsichni uz vite, ze je to spatne? Pochopim, az za dva mesice po zmene se najdou "hlucha mista", nebo nejaky do nebe volajici nesmysly, takovou reakci, ale po prvnich clancich "vedet" ze zmena je k horsimu.... To nas ten bolsevik opravdu tak zdegeneroval?
Přesně! Pochopila bych jistou dávku obav :-) (je to velká změna, tak asi každý čeká, jak to dopadne), ale dopředu rovnou hlásit, že je to blbost úplně k ničemu a projekt odsuzovat = to nepochopím
No já jsem nadmíru spokojená. Konečně nebudu muset několikrát přestupovat a pojedu přímo trasu z práce domů. Takže sláva
Aby jste se dámo nedivila. Hezky si posedíte a celkem pravidelně, za bolševika byly ulice poloprázdné a stejně to každou chvíli někde hodinu stálo. To museli policajti okamžitě každou bouračku odklidit. Teď to musí důkladně vyšetřit.
Všechno už tu bylo. Dlouhé trasy. Problém na trase v Dejvicích poznají lidé až v Modřanech. Je vidět, že máme nového ředitele Dopravních podniků. Už mě oslnil svým názorem, že je prostor pro zdražení MHD.
Ředitel DP má minimální vliv na linkové vedení. Kromě pár komerčních linek (AE) rozhoduje ROPID, jenže ROPID pouze plní zadání magistrátu.
Mnozí pracovníci ve vedení našich měst mají patřičné vzdělání, ale co jím schází, to jsou zkušenosti, nebo schopnosti řešit takové problémy. Mnoho míst ve vedeních měst bývá obsazováno díky "známostem" jak rodinného, politického typu, nebo prostě, že se známe....Pak to tak dopadá, vedení schválilo určité změny, které hlavně postihnou běžné občany více, než tyto vedení. Takže, vážení občané, přijďte k podzimním volbám v co největším počtu a prosím Vás, myslete.....
Jak asi budou zmateni ridici MHD, kteri maji nazpamet naucene trasy podle cisel a ted pojedou uplne jinudy To bude otaceni
Pokud by šoférovali inteligenti tvého formátu, tak bych se toho opravdu bál.
Pro cestování a orientaci, pokud nejedu autem, používám mobilní aplikaci a tak není moc těžké zjistit si čas a místo konkrétního odjezdu/příjezdu. Bez ní by to ale problém mohl být, obzvlášť v méně navštěvovaných místech.
Co ale považuji za nejhorší, tak to jsou změny, které byly kritizované i v článku a sice "náladové" jízdní řády, podle doby. Pro všechny je snazší mít stabilní jízdní řády.
Co to je "náladový jízdní řád podle doby"? Není to něco jako intervaly ve špičce, mimo špičku, .... Pokud ano, tak proč by s tím měl být problém?
Asi příprava na dezintegraci MHD a následný rozprodej DPP pod cenou.