- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
silnicích 1 třídy jezdím běžně i 150, samozřejmě při zachování absolutní bezpečnosti
souhlas, na některé polňačky bychom mohli dát cedule dálnice, aby se zvýšil počet km na obyvatele a vypadali jsme světověji, navíc by tom nebylo nebezpečné, když tam nikdo nejezdí, nezvýšil by se počet nehod.
Být víc takových odborníků tak ještě dnes jezdime na koňských povozech.
Inzerujete "odbornika" a ptate se dopravne-buzeracniho propagandisty. Treba jeho slova o R4 jsou bajecna a svedci nejen o tom, ze tam v zivote nebyl. Podle toho, co odpovida, bych se nebal tvrdit, ze nikdy v zivote nebyl v Rakousku nebo Nemecku.
PS: kdyby to melo byt pro zasmani, tak fajn. Ale NEJHORSI je, ze do ceske dopravy takovi lide skutecne zasahuji ..a netreba dodavat, ze s tristnimi nasledky.
Ročně se tu rozkrade nebo vyhází 150-250 miliard. Navíc pokud by se zavedla transparentní výběrová řízení s uzákoněnou lhůtou pro zpracování nabídky, ceny by se snížily.
Výsledekem ponižování rychlostí na stávajících R bude, že řidiči stejně nebudou nový limit dodržovat, někteří budou, důsledkem nakonec nebude vyšší bezpečnost, ale víc zmatku a havárií, odborníkovi ÚAMK Igor Sirotovi navzdory.
Ono se staci nekdy projet z Brna smerem na Prostejov. Silnici neudrzuji, nechali ji v podstate rozpadnout. Za dvacet let nebyli schopni doplnit ani ty pripojovaci pruhy. Osadili tam omezeni na 100km/hod, ktere 90% ridicu nedodrzuje, a maji hotovo.
Rychlost by měla být neomzená, (maximálně doporučená). Když budou lidi u řízení používat mozek a sledovat okolí bude to mnohem lepší než když budou slepě držet povolenou rychlost. To že je všude cedule s omezneím vede jen k tomu že když je mlha nebo je na silnici vrstva ledu hromada tupců drží rychlost podle značek a ještě větší hromada tupců čumí pořád na ryhlost a nesleduje dění okolo.
Když na floridě zkušili omezení rychlosti na dálnicích a mimo měta ždáná jatka se nekonala naopak počet nehod klesnul, protože lidi začli víc koukat kam jedou.
Čím budete svítit, topit, jak pomalu pojedete, co budete jíst, čím se dopravíte do háčka vše Vám určí směrnice únie nebo nejhůře strany a vlády. Dejte si energetický štítek na čelo, zelenou nálepku na přední sklo a pomalu se můžete plížit ke světlým zítřkům.
není příčinou nehod, tou je špatný odhad, nezkušenost, nezvládnutí vozidla, nevěnování se řízení atd atd.
Ale když na rychlosti se tak dobře vybírají pokuty, zvlášťě třeba na padesátkách na dálnicích v praze.
ale na dálnicích je 150-160 km/h běžná cestovní rychlost v levém pruhu.
Na které dálnici u nás prosím?