Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyděšený policista z USA, jemuž v Kanadě chyběla zbraň, je terčem vtipů

Americký policista, který si po návštěvě Kanady médiím postěžoval, jak "bezbranný" se cítil, protože nemohl mít střelnou zbraň, se dostal pod tvrdou palbu kritiky. Snesla se na něj kulometná dávka sarkastických komentářů na Twitteru, kde se z něj pomalu ale jistě stává celebrita.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cover72.net

Neškodné...

V kriminalogii se tomu říká "escalating interview" a je to ekvivalent českého "Čumíš na mně? ŘÍKÁM TI: ČUMÍŠ NA MNĚ!!! Chceš přes držku", kde násilník kouká, jak jeho perspektivní oběť reaguje na kontinuálně zvyšovanou míru verbální agrese.

Ten policista to zvládl na jedničku, když je dokázal slušně zastavit (tzn. překazil interview a ukázal, že není tou správnou obětí) a odejít, aniž by jim zavdal záminku k útoku.

Což bylo, jen tak mimochodem, mnohem lepší řešení, než tahat zbraň - i když předpokládám, že by to jakožto odpovědný vlastník i se zbraní řešil stejně, jenom by měl lepší pocit z toho, že má "zálohu".

0/0
27.8.2012 14:29

sematam

No jo, ale jak jednat s mačetáři?

Amerika, náš vzor! Tak se tedy podíváme jak s nimi trpelivě vyjednávají  "the New York finest."

http://www.nbcnewyork.com/news/local/Police-Shoot-Man-Near-Times-Square-165856716.html

0/0
12.8.2012 9:13

wrah

Re: No jo, ale jak jednat s mačetáři?

Ano, policista jej vyzval, ať zahodí mačetu, když to neudělal tasil a složil ho. Přišlo by mi to jako naprosto normální jednání, přece nebude čekat, až takový magor někoho poseká že?

0/0
12.8.2012 11:50

meyla

Méně emocí, více reality...

Každý z těch chytrých a legálně držené zbraně odmítajících komentátorů by podle mne velmi rychle změnil názor v okamžiku, kdyby se stal terčem hrubého verbálního a poté fyzického útoku někde v noci. A až by si telefonem (pobodaný či zmlácený nebo pokousaný od pitbula) přivolával policii či záchranku, pak by možná rád vrátil čas a proti střelným zbraním by toho tolik nenamítal. Legální nošení zbraně je pro zodpovědného člověka sice přítěž kvůli mnoha pravidlům, ale současně i pojistka proti extrémním situacím, kdy brání sebe či blízké či majetek. Těch situací přibývá a policie není s to je efektivně řešit.

+2/0
12.8.2012 9:03

Kolowrat

Nedavno jsem byl na gun show a byl tam rumunsky AK47 za 500$

ke koupi netreba ani obcanku.Rad se na to podivam, ale doma bych to nechtel.

0/0
11.8.2012 23:38

zorro_rojo

Re: Nedavno jsem byl na gun show a byl tam rumunsky AK47 za 500$

Pravda. I ja bych radeji Cesky.

0/0
12.8.2012 11:59

.koulehranatá.

Ježiši tady se to mulťáky jen hemží....))))

;-D fuj..))

+1/0
11.8.2012 20:23

pomocný učitel Václav Poustka

Re: Ježiši tady se to mulťáky jen hemží....))))

Mulťák je džus?

0/0
11.8.2012 20:31

.koulehranatá.

Re: Ježiši tady se to mulťáky jen hemží....))))

vás jsem tím nemyslel.Jen jsem dole četl diskuzi...:-)

0/0
11.8.2012 20:34

pomocný učitel Václav Poustka

Re: Ježiši tady se to mulťáky jen hemží....))))

Já jsem se jen ptal, nejsem vztahovačný.

0/0
11.8.2012 20:37

.koulehranatá.

Re: Ježiši tady se to mulťáky jen hemží....))))

tak to je dobře.Základem je asertivní chování.Škoda, že kriminalita je čím dál vyšší a zloděj či násilník ztrácí respekt před policií, soudy i systémem.Takový gauner nemá problém si obstarat zbraň on neřeší (legálnost), ale slušný občan je systémem obtěžován když si chce koupit na svou obranu zbraň.

Je to tu na hlavu...:-/;-)

0/0
11.8.2012 20:46

pomocný učitel Václav Poustka

Re: Ježiši tady se to mulťáky jen hemží....))))

Máte zajisté pravdu. O to víc je na hlavu chování člověka z článku. Pokud lidé mezi sebou nejsou schopni mezi sebo udržet běžný kontakt bez zbraně za pasem pak je nepochybně něco špatně.

+3/0
11.8.2012 20:52

.koulehranatá.

Re: Ježiši tady se to mulťáky jen hemží....))))

Je, ale to nikdo jen tak nevyřeší.Nastává doba kdy bude člověk člověku vlkem.Nelíbí se mne to, ale jsem flexibilní a zbraň si pořídím.Nebudu rozebírat proč se tak děje Kellera, stát, vládu, etnobysnys, sociálno, blablabla...jen budu reagovat na stále zhoršující situaci.Já a mí "sousedé" pouze přispíváme nemalou daní na chod státu a nazpět dostáváme "kulové".

0/0
11.8.2012 21:04

.koulehranatá.

Re: Ježiši tady se to mulťáky jen hemží....))))

i když tohle asi s vyděšeným policistou nemá co dělat...;-):-)

0/0
11.8.2012 21:12

zorro_rojo

Re: Ježiši tady se to mulťáky jen hemží....))))

Pokud by clovek cloveku byl vlkem, nebylo by to tak spatne.

Chovani vlku k sobe navzajem je o dost lepsi nez chovani lidi...

0/0
12.8.2012 12:03

Králík Roger

Pokud se po ulicích volně pohybují individua, kterým se

člověk neubránáí bez střelné zbraně, je něco v nepořádku. A obětí těcto individuí přibývá! Tuplem to platí pro Česko, kde se člověk bránit ani nesmí, neb zločinec má pro nám vládnoucí sebranku salónních intelektuálů větší cenu, než rádný občan.

I já se cítím nejstě, protože nemám za pasem revolver a doma kulomet a k tomu pár ručních granátů!

+3/0
11.8.2012 22:48

bavlnka2.0

je hezke videt, ze lidi (nekteri) neztraceji smysl pro humor

0/0
11.8.2012 19:48

pomocný učitel Václav Poustka

Re: je hezke videt, ze lidi (nekteri) neztraceji smysl pro humor

To myslíte toho vyděšeného policistu?

0/0
11.8.2012 19:49

bavlnka2.0

Re: je hezke videt, ze lidi (nekteri) neztraceji smysl pro humor

pokud policajta vydesi dva typci s otazkou, co dela proboha u policie? v Britanii nenosi policajti zbrane vubec a nevsimla jsem si, ze by se bali.

+3/0
11.8.2012 19:52

pomocný učitel Václav Poustka

Re: je hezke videt, ze lidi (nekteri) neztraceji smysl pro humor

Toho jsem si vědom, proto se tomu člověku nejspíš všichni smějí.

0/0
11.8.2012 19:57

Larry Matejka

Kampaň proti Druhému dodatku pokračuje

Odzbrojená populace je populace otroků... Obamanoidi vytáhli do boje za odzrojení Ameriky řadu triků... Snad nejhorší je zločinná, pomalu hořící false flag operace v podobě Fast And Furious, která by v dobách Watergate stála křeslo nejen Holdera ale i Obamu...

A tak není na škodu si připomenout, že likvidace 2nd Amendment, toho posledního, co zbývá se skvostné americké Ústavy je součástí dlouhodobého plánu finální destrukce Americké svobody. Asi nejlépe to vyjadřuje věta z dopisu Sarah Brady (Chairman of Handgun Control) senátorovi Howardu Metzanbaumovi:

“Our task of creating a socialist America can only succeed when those who would resist us have been totally disarmed”:-(Rv

+7/0
11.8.2012 19:36

pomocný učitel Václav Poustka

Re: Kampaň proti Druhému dodatku pokračuje

Mráz po zádech běhá.

+3/0
11.8.2012 19:40

Dluhousek Falloslav von Casa

Re: Kampaň proti Druhému dodatku pokračuje

odzbrojena populace je uplne stejna populace jako ta ozbrojena.

jen nekteri hlupackove si myslej ze kus zeleza jim prida na hodnote

+2/0
11.8.2012 20:06

Qlk_5

Re: Kampaň proti Druhému dodatku pokračuje

Rozdíl je naprosto evidentní. Otroci zbraně vlastnit nesmějí, svobodní občané mohou.

+1/0
12.8.2012 0:07

zorro_rojo

Re: Kampaň proti Druhému dodatku pokračuje

Nejde o pridavani na hodnote. Jde to, ze umozni se branit.

0/0
12.8.2012 12:05

bavlnka2.0

Re: Kampaň proti Druhému dodatku pokračuje

cim jednodussi pristup ke zbranim, tim se spolecnost stava agresivnejsi. to neni nejaky muj vymysl, to je vysledek jedne vedecke studie

+3/0
11.8.2012 20:10

.koulehranatá.

Re: Kampaň proti Druhému dodatku pokračuje

a kdo ji dělal a zadal?....;-)

0/0
11.8.2012 20:19

bavlnka2.0

Re: Kampaň proti Druhému dodatku pokračuje

to uz si nepamatuju

0/0
11.8.2012 20:25

.koulehranatá.

Re: Kampaň proti Druhému dodatku pokračuje

ok..

0/0
11.8.2012 20:27

Larry Matejka

Re: Kampaň proti Druhému dodatku pokračuje

Founding Fathers koncipovali Americkou ústavu jako velmi vyvážený celek, kde 2nd Amendment má význam především jako pojistka proti tyranii... Tam, kde je 2nd Amendment neregulován, je řádově nižší kriminalita... Jinak tyhle účelové studie... To by Švýcarsko, které má snad ještě liberálnější vztah ke zbraním, než USA muselo být zemí násilníků... Není... Nízká kriminalita a minimum vzažd střelnou zbraní...

+4/0
11.8.2012 21:17

wrah

Re: Kampaň proti Druhému dodatku pokračuje

Tak mě napadá, není ve švýcarsku naopak povinné vlastnit zbraň?

0/0
12.8.2012 10:26

bk89322

Re: Kampaň proti Druhému dodatku pokračuje

Ku prikladu Cesi jsou mnohem agresivnejsi nez Americane. Napr. silnicni provoz je tam mnohem klidnejsi, nikdo se nesnazi predbihat ve fronte apod.

Opravdu by mne zajimalo, co to bylo za "studii".

+1/0
11.8.2012 21:25

Isabelle

Re: Kampaň proti Druhému dodatku pokračuje

studie placene soudruhy z ceska ... je to tajne a tak to nikomu nevykecej ... ;-)

0/0
12.8.2012 0:20

Dluhousek Falloslav von Casa

Re: Kampaň proti Druhému dodatku pokračuje

http://www.guncite.com/gun_control_gcbogus_brady.html

0/0
11.8.2012 20:20

Larry Matejka

Re: Kampaň proti Druhému dodatku pokračuje

Debunkerské žehličky nevyžehlí "mindset" socialistů ani leninský přístup k vládnutí Obamovy administrativy... Krom toho linky nefungují...

+1/0
11.8.2012 21:21

Dluhousek Falloslav von Casa

Re: Kampaň proti Druhému dodatku pokračuje

ja to chapu, ve jmenu svobody a boje proti tyranii lzeme jako goebbels. jeden z nejvetsich bojovniku za svobodu a nejvetsich nepratel tyranie

0/0
11.8.2012 21:26

Ignác Guy

"hej gadžo, už jsi byl na poště? "

"Ano." " Tak naval prachy ty razíísto!"

0/0
11.8.2012 19:16

KdysiBedlam

jj

Ja toho poldu naprosto chapu jak to myslel. Taky bych radeji mel kolikrat u sebe zbran ve meste, specialne po setmeni.

0/0
11.8.2012 17:54

pomocný učitel Václav Poustka

Re: jj

Jak to kluci děláte,, že vás soustavně někdo přepadá?

+6/0
11.8.2012 18:08

detour

Re: jj

Nebude to tím, že chodí ven (to je ten prostor mimo Váš byt)? Já Vás chápu, je to jistě těžké dát dohromady více než 1k přátel na FB, na nic jiného není čas...;-D

0/0
11.8.2012 18:21

Dluhousek Falloslav von Casa

Re: jj

????

ja chodim ven, my znamy chodi ven a nikdo z nich vcetne mne nema potrebu tahat kver

ani pribuzenstvo ani znamy, to budou stovky lidi. asi zijeme nekde ve vesmiru a tim je skoro cela cr :) v zahranici par znamych mam taky, a taky nepotrebujou bazooku k opusteni bytu

nebude spis problem u nekoho s paranoiou nez s bezpecim ? a nebo si nekdo vybere blby misto k zivotu a ma dojem ze tak maj vsichni ?

+5/0
11.8.2012 18:29

Isabelle

Re: jj

Zijeme in Canada R^

0/0
11.8.2012 18:37

Nenic mi me triangly

Re: jj

ano Isabelko , zijeme in Canada, proto nemame Second Amendment ,ale kontrolu zbrani a jejich evidence, ktera nas stoji na danich desny majlant a je k nicemu. Kriminalnici v Torontu si strileji v Shopping Mallu jak na strelnici a guess what? z ilegalne drzenych zbrani ;-D;-D

0/0
11.8.2012 18:42

Isabelle

Re: jj

ano ... v Torontu je

skoromesto tmavych ... tam se zabijeji hlava nehlava ...

0/0
11.8.2012 18:48

Nenic mi me triangly

Re: jj

tenhle comfort dorazil i k vam do Calgery ve zlute forme ;-D

0/0
11.8.2012 18:57

Isabelle

Re: jj

NE

0/0
11.8.2012 18:59

pomocný učitel Václav Poustka

Re: jj

V Torontu jsem nějakou dobu žil a každoročně se tam na pár dnů vracím k sestře, takže vím, že blábolíte nesmysly.

+5/0
11.8.2012 19:17

Dluhousek Falloslav von Casa

Re: jj

ja zil par mesicu v delnickem hamiltonu pred sedmi lety a do toronta jsem dojizdel obden. taky se mi nezda ze by to bylo tak lidozrave misto. spis jsem mel pocit bezpecnejsi nez u nas a to je co rict, ja se v cechach cejtim dobre.

ale s paranoiky si clovek neporadi

+3/0
11.8.2012 19:25

wrah

Re: jj

Bohužel, i v nejklidnějším městě světa můžete potkat opilého agresivního pitomce. Málokdy, ale stane se.

0/0
12.8.2012 10:28

Nenic mi me triangly

Re: jj

za to "MY ZNAMY" bych te nejradeji odstrelil ;-D;-D;-D

0/0
11.8.2012 18:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.