Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Motorkář ve vysoké rychlosti narazil do stromu. Nehodu nepřežil

Šestatřicetiletý motorkář ve středu večer na Žďársku vylétl ze zatáčky a narazil do stromu. Na místě zemřel. Podle policistů byla na vině nejspíš jeho vysoká rychlost a nezvládnutí řízení. Je to už pátý řidič motocyklu, který letos zemřel na silnicích na Vysočině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

003_Radin

další slušnej motorkář

dodržující dopravní předpisy za jehož smrt můžou všichni kolem porotože jen on byl pohodovej férovej kluk ;-D;-D Jo jo kuci motorkářští máte to těžké, každou chvilku vás při povolené dvoustovce někdo přehlídne nebo vám nasype písek před kola, jsou to sviňárny od těch hnusnejch plechovkářů 8-o

+2/0
9.8.2012 14:08

_Xeon_

::

Úplne zbytočné straty mladých mužov. Nikam necestujú, nič neprevážajú... Dúfam, že to Brusel zakáže.

0/0
9.8.2012 10:44

uživatel eliminován v22.0

Re: ::

to jako, že motorka není dopravní prostředek? No ty jsi hlava ;-D;-D;-D

Naštěstí ty o ničem důležitým nerozhoduješ Rv

+2/0
9.8.2012 13:51

_Xeon_

Re: ::

Nie je motorka ako motorka...

0/0
9.8.2012 14:36

al.mucha

Re: ::

A kde asi tak mají umírat maldí mužové, když v Evropě už dlouho nejsou války?

0/0
9.8.2012 16:52

OttoCZ

"Nepřizpůsobil rychlost jízdy stavu a povaze vozovky"

Je ho škoda a je vysoce pravděpodobné, že si za to může sám svou agresivní jízdou, ale řekněme si to na rovinu, přizpůsobit rychlost jízdy stavu vozovky je taková vyčůraná právní klička, jak všechnu odpovědnost za nehody na těžce zanedbaných komunikacích přehodit ze správce na řidiče. Některé naše cesty jsou v takovém stavu, že přizpůsobit rychlost a povahu jízdy stavu komunikace by znamenalo sesednout z motorky a tlačit ji vedle sebe. :-/ Až se v ČR bude méně krást a více opravovat, tak taky určitě ubude smrťáků na silnicích.

+2/0
9.8.2012 10:33

Neutrální Nick

Re:

"přizpůsobit rychlost a povahu jízdy stavu komunikace by znamenalo sesednout z motorky a tlačit ji " - naprostý nesmysl.

+1/0
9.8.2012 10:37

mbem

Re:

Neřekl bych, několikrát se mi stalo, že jedu na pohodu, v opravdu mírném náklonu vjedu do zatáčky, kde se z ničeho nic objeví hrbolky, díry, nebo koleje a mám co dělat abych si nenadělal do kalhot.

+1/0
9.8.2012 10:45

Neutrální Nick

Re:

Díry a koleje zničeho nic v zatáčce... ;-D

0/0
9.8.2012 13:22

mbem

Re:

Např. 49°20'23.670"N, 15°39'11.095"E nebo 49°21'16.546"N, 15°40'8.580"E kdyby jste měl náhodou cestu kolem. ;-)

0/0
9.8.2012 13:40

Neutrální Nick

Re:

Hm, silnice III. třídy a nějaká snad dokonce účelová komunikace kolem fabričky s komínem kdesi na Vysočině...

Tak se opravdu jiný než absolutně bezchybný asfalt čekat nedá... ;-D.

.

Motorkář opět potvrdil, jak je na tom tahle skupina lidí s myšlením...

+2/0
9.8.2012 14:44

mbem

Re:

První souřadnice ukazuje na silnice druhé třídy ( http://cs.wikipedia.org/wiki/Silnice_II/405 ). Kdo mluvil o absolutně bezchybném asfaltu? Obávám se, že mezery v myšlení zde prezentujete spíše vy. Bez urážky.

0/0
9.8.2012 14:54

Neutrální Nick

Re:

Aha, motorkář každým coulem...

No neva. Podstané je, že každého rozumného člověka by napadlo, že na takových silnicích lze čekat cokoliv. Navíc, kdo jezdí po Vysočině, ví...

.

Vsadím se, že věříš, že bývalý motorkář z článku jel "na pohodu, v opravdu mírném náklonu vjel do zatáčky, kde se z ničeho nic objevily hrbolky, díry, nebo koleje"... ;-DRv

0/0
9.8.2012 16:24

mbem

Re:

Nevěřím. A vaše trapné pokusy udělat ze mě kašpara už mě přestávají bavit. Mějte příjemný den.

0/0
9.8.2012 16:26

Neutrální Nick

Re:

Děláš jej ze sebe sám, když na téměř účelové komunikaci kolem nějaké fabriky uprostřed Vysočiny čekáš bezproblémový asfaltový povrch...

0/0
9.8.2012 16:53

mbem

Re:

Poslední reakce. To, že čekám bezproblémový asfalt jsem nikdy neřekl, to se mi snažíte opakovaně vnutit vy (podobně jako že jsem motorkář každým coulem, nebo že věřím, že někdo nějak jel). Ta účelová komunikace je zase pouze váš výmysl. Víte co to vůbec účelová komunikace je? Pokud ne, dostudujte http://cs.wikipedia.org/wiki/Účelová_komunikace . Ona silnice kolem fabriky je klasická III. třída, po které denně jezdí obyvatelé dvou vesnic auty a autobusy do města. Zkuste si projít celé vlánko a podívejte se, co jsem doopravdy napsal a co jste si vy účelově vymyslel. Má úcta.

0/0
9.8.2012 17:09

Neutrální Nick

Re:

Hehe, to říká ten pravý...

Já píšu téměř účelová komunikace, ty si z toho uděláš účelovou komunikaci. Ty píšeš o tom, že se "z ničeho nic objeví hrbolky, díry, nebo koleje", tzn. do toho místa nejspíš byl povrch bez hrbolků, děr a kolejí, tedy bezproblémový, ne?

.

A jak píšu, na takové silnici, jaká vede kole té fabriky, by bezproblémový povrch, tedy abys rozuměl i ty povrch bez hrbolků, děr a kolejí, očekával snad jen člověk s myšlením motorkáře.

0/0
10.8.2012 9:03

Smrť

Re:

Zvláštní, že se tolik smrťáků stává na přehledných místech, kde hladká vozovka svádí k nepřiměřeně rychlé jízdě. Na rozflákaných úzkých třetiřadých okreskách kupodivu nejsou nehody tak časté.

+5/0
9.8.2012 10:46

macarát

Re:

Nikdo Tě nenutí jezdit. A pokud máš představu, že někde v Ústavě České republiky je odstavec ve smyslu: "A všichni občané mají právo mít všude dobře klopené zatáčky s perfektním asfaltem, který lze bezpečně projet i jednostopým vozidlem minimální rychlostí 75 km/h", tak doporučuji si tu ústavu přečíst. Nic takového tam není.

0/0
9.8.2012 16:59

hammer07

Re:

... ten usek znam moc dobre, jezdim tam skoro kazdej den, pomerne nedavno tam delali novej asfalt a diru by tam clovek tezko hledal. Nedavno tam malovali novy krajnice, nejspis se smeknul po ni, pokud mu tam nevyskocila nejaka vysoka, taky jich tam hodne beha. RIP.

0/0
9.8.2012 21:02

davaprd

RIP

škoda každého mladého života, byl to pohodový kluk a je mi líto jeho rodiny a dětí, to místo je pěkně sviňský a už to tam odneslo hodně lidí

PS: níže uvedené příspěvky snad ani nemá cenu komentovat, idioti byli a budou .....

+2/0
9.8.2012 10:13

Neutrální Nick

Re: RIP

S poslední větou souhlas. Nyní je o jednoho méně.

Tuhle nehodu nezpůsobilo místo, ale řidič.

+3/0
9.8.2012 10:15

II cane sporca

Re: RIP

Mas pravdu s tema idi... vzdycky byli a budou ale za tema riditkama.

0/0
9.8.2012 12:06

003_Radin

Re: RIP

jo o jednom se zrovna píše v článku a jen shodou okolností nevraždil dřív než se stihnul zabít R^

+1/0
9.8.2012 14:05

macarát

Re: RIP

No já jsem hlavně rád, že v tom místě, kudy letěl "pohodový kluk", nebyl nikdo běžný, kdo má místo "pohody" jiné priority, třeba zodpovědnost.

0/0
9.8.2012 17:02

pravda boli cenzore (5.nick)

Spěchem do hrobu.

+1/0
9.8.2012 10:00

CBS

Hlavně, že nesejmul ještě někoho jiného ...

+4/0
9.8.2012 9:51

zihon

BUM

k tomu fakt není co dodat, snad jen kdo bude dělat na důchody.

+3/0
9.8.2012 9:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.