Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ruce tady nikdo sekat nebude, vzpírají se obyvatelé Mali islamistům

Situace v Mali se dále dramatizuje. Islamisté ovládající sever země narážejí na odpor místních při zavádění práva šaría. O víkendu chtěli useknout ruku zloději, ale po protestech stovek lidí trest odložili. Zbili nicméně novináře, který o tom informoval v rádiu. A Malijci zase vyrazili protestovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FiS95

Prej islám náboženství míru.

Nezajímá nás sekularismus, demokracie, mezinárodní

společenství, ani nikdo jiný. Lidé musí akceptovat, že zavedeme právo

šaría, ať už se jim to líbí, nebo ne.

0/0
12.8.2012 14:32

Iaara

Přestaňte tu kecat o islamistech a raděj oceňte Malijce

Obyčejní lidé a jak jsou stateční tváří v tvář těm fanatikům z Ansár dine! R^ A všimněte si, kdo nakonec se chystá bránit stát - ne armáda, která k tomu byla vycvičena a na níž šly (jako všude na světě) z rozpočtu velké peníze, ale prostí občané, kteří ustanovují milice.

Takto to je bohužel velmi často – viz i naše moderní dějiny. V nouzi nejvyšší se na lid jeho "elity" vyserou a nechají všechno a všechny na holičkách. Pak si chudáci musí pomoci sami, jak to jde. Většinou kolaborací, což je i český případ. O to více bychom si měli vážit národa, který má vůli k odporu a kolaborovat nechce!

+2/0
10.8.2012 18:59

koutlosh

Pro všechny ty odpůrce Ameriky...

.. ano, v mnohém máte pravdu, ale islamisté jsou ten sám póvl, jak se zde ukazuje. Je to skupina lidí se zbraněmi v rukou, která někam příjde místním říkat, jak mají žít, ať už se jim to libí, nebo ne.

0/0
10.8.2012 9:44

surfer27

stredovek

proste zamrzli v case a svet uz se mnohokrat otocil...smula je ze maji automaticke zbrane a v hlave vypatlano!!

+2/0
8.8.2012 15:12

zmija63

Re: stredovek

Preco smola ? Dobre sa do tych prazdnych hlav,..striela. R^

0/0
8.8.2012 16:47

Želvák před smazáním

...

Ne, Islám to je mírumilovné náboženství a za všechno může zlotřilej západ v čele v USA, které před Bilderberg ovládá Mossad 8-o

+2/0
8.8.2012 13:16

Stepni-Vlk

Re: ...

Islám je mirumilovné náboženství dokud se ho nechopí banda magorů. Takhle to může být s každou myšlenkou. Wagner taky nebyl nacista.

0/0
10.8.2012 16:06

zena_zdena

už jsem to psala níže...

prostě nechápu, že já si musím šátek nasadit (zahalit ruce i nohy) ,když jdu do jejich mešity a oni nemusí sundat šátek z hlavy, když jdou do našeho kostela, protože to je najednou naše "zlovůle"

Prostě by se měli přizpůsobit, když to samé chtějí po nás.

+5/0
8.8.2012 13:11

jack24

Re: už jsem to psala níže...

No to je proto, že my se prsíme, jak jsme demokratické, svobodné země (Evropa). O těchto zemích ale přeci média hovoří jako o totalitních nesvobodných režimech (a naši "demokracii" se tam snažíme usilovně implementovat, přestože tam o ni nikdo nestojí). Takže asi tam bude ten rozdíl...Čili pokud začneme my šátky zakazovat, budeme v podstatě na jejich levelu.

0/0
8.8.2012 13:26

zena_zdena

Re: už jsem to psala níže...

hm, na tom něco bude :-/

ale nadšená z nich tady nejsem

opravdu, když vidím někoho v burce v metru, tak počkám na další soupravu

0/0
8.8.2012 13:28

jack24

Re: už jsem to psala níže...

...ve které pojede nafešákovaný chlapík v obleku od Armaniho a odpálí tam kufřík...:-/

0/0
8.8.2012 13:38

zena_zdena

Re: už jsem to psala níže...

jo to je smůla

0/0
8.8.2012 13:41

chán pelichán

Re: už jsem to psala níže...

Pokud nebudeme "na jejich levelu", tak to jednoduše projedem. Oni chápou naši dobrou vůli a toleranci jen jako naši slabost.

+3/0
8.8.2012 13:42

zena_zdena

Re: už jsem to psala níže...

to je fakt, jsme pro ně odpad

+1/0
8.8.2012 14:00

jack24

Re: už jsem to psala níže...

Pak jsme ale neměli cinkat klíčema. Mohli jsme si tu žít pěkně pod pevnou rukou - máš šátek? dolů s ním! máš dlouhý vlasy? tak seš diverzant.chodíš do kostel? pozor na tebe!

0/0
8.8.2012 14:01

chán pelichán

Re: už jsem to psala níže...

Není to totéž, ani zdaleka. Toto je pouze sebezáchovná reakce. Pokud je vám ale jedno že by naše děti a nejpozději naši vnuci měli žít v islámské teokracii, potom to má logiku. Pokud v Evropě vyhrají, tak už žádné svobodné volby nebudou. Chápu, že máte ny mysli ohrožení demokracie a svobodné společnosti jejím částečným omezením a že pokušení některých ta případná omezení dále prohlubovat je velké. Jenže toto není boj o ideální principy, ale o holou existenci naší civilizace.

+1/0
8.8.2012 14:21

jack24

Re: už jsem to psala níže...

Ano, to mám na mysli. Ta pokušení...Pokud cena za přežití bude chodit bez burky...a nakrátko...a nechodit tam a támhle....a telefonovat jen se souhlasem toho a toho...a na záchod se dovolit tam...a do ciziny jen když ti to dovolíme...tak to nás potěš!

0/0
8.8.2012 14:29

kOBLICH

Re: už jsem to psala níže...

Protože hádat se s nimi je moc práce a pracovat se žádnému Evropanovi nechce. Místo toho si radši řekne, že pokud se to pánu Bohu nelíbí, tak ať si s tím udělá něco sám...

0/0
8.8.2012 15:32

Tuubeen

Re: už jsem to psala níže...

On si muslim nemusí sundat z hlavy čapku, když vstoupí do kostela? To je nějaká novinka!

0/0
9.8.2012 17:32

ziiv

a co na to OSN?

ze mlci ?

... zavolejte mi Kubrta.

0/0
8.8.2012 11:53

Hoomleak

Re: a co na to OSN?

snad Stanika ne?

0/0
8.8.2012 23:49

Mražená spermie

***

Pokud si chtějí sekat ruce mezi sebou ať si je klidně sekají. Na nemuslima by to platit nemělo.

+2/0
8.8.2012 11:07

Kladýnko1

Re: ***

To je pravda, nemuslimovi rovnou useknou hlavu...

+2/0
8.8.2012 11:11

antiblack666

Mierumilovné obohatenie

Len niekoľko ukážok mierumilovných kultúrnych obohacovačov:

1. http://www.youtube.com/watch?v=ihSB22zgUEk

2. Sharia Law - "She's buried chest high -  http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_16043&feature=iv&src_vid=vOIbgd5qcrg&v=qXA9x19J6rw

3. Pohľad na mierumilovných muslimákov: http://www.youtube.com/watch?v=nSFxZ62E7sQ

0/0
8.8.2012 10:26

Yap

:-)

Kdyby se u nás za zlodějinu sekaly ruce a nohy, tak víc jak půlka republiky chodí po prdeli. ;-D

+1/0
8.8.2012 9:53

Propána Butána

Re: :-)

To je sice rozšířená představa, že tvrdé tresty snižují kriminalitu, ale není to pravda.

+1/0
8.8.2012 10:39

Alcatraz

Re: :-)

jo, je to jen pulka pravdy. Nejde totiz o to mit tvrde tresty. Musite je umet i prosadit. A stejne jako u mnoha jinych i zde plati Lafferova krivka. A my jsme v te fazi benevolence, ze u nas by to pomohlo.

0/0
8.8.2012 13:21

rubiq

Hura.

Jen at se vybijou mezi sebou, o to min jich prijde do Evropy.

0/0
8.8.2012 9:44

Kladýnko1

Re: Hura.

V Evropě jich je už tolik, že při jejich způsobu množení nám to stejně nepomůže...:-(

+2/0
8.8.2012 11:13

Jesuslives

Další ukázka...

..jak mírumilovné je tohle náboženství, které si v podstatě vymyslel jediný člověk smícháním křesťanství, judaismu a tradičních arabských kultur.. je až k nevíře, že v tom jedou dvě miliardy lidí, holt Mohamed byl slušnej markeťák...

+1/0
8.8.2012 9:35

Stepni-Vlk

Re: Další ukázka...

Islám a banda magorů (slušně "fundamentalistů") která se ho v Mali chopila spolu nesouvisí.

0/0
10.8.2012 16:07

uživatel eliminován v22.0

Dobře dělaj

doufám, že daj muslimákům co proto. Zbraň do každý takový rodiny :-P

+1/0
8.8.2012 9:18

pepikzhospody

Re: Dobře dělaj

ale ta nemuslimsku cast Mali tiez nemas rad, co?

+1/0
8.8.2012 9:26

Propána Butána

Re: Dobře dělaj

Hele, nekomplikuj mu to ))

0/0
8.8.2012 10:57

Tuubeen

Re: Dobře dělaj

Která část Mali je nemuslimská? Myslíte těch pár Dogonů v chýškách v horách?

0/0
9.8.2012 17:35

minio

Re: Dobře dělaj

Hm, ale oni to jsou taky muslimové...

+1/0
8.8.2012 10:56

MajklNajt

Mno

Pan Umar Uld Hamaha se s tim nepare. ;-D;-O

0/0
8.8.2012 9:12

Budoucí prezident 3

je třeba podpořit statečné novináře

kteří informují o zločinech islámu R^

+1/0
8.8.2012 9:00

jmate937

Re: je třeba podpořit statečné novináře

ne.

respektive nejen to.

hlavně je zapotřebí navozit zbraně a rozdat domorodcům, aby proti těm magorům, perfektně vyzbrojeným spřátelenou mocností (ať už je jí írán nebo SA), měli aspoň nějakou šanci.

+2/0
8.8.2012 10:14

Tuubeen

Re: je třeba podpořit statečné novináře

Spíš by bylo zapotřebí přestat bránit okolním státům, aby udělaly pořádek... Pročpak asi jela Clintonová na přátelskou návštěvu zrovna ve chvíli, kdy se jednalo o tom, kdo tam vyšle svoje jednotky? A proč je najednou už nikdo vyslat nechce?

+1/0
9.8.2012 17:36

Stepni-Vlk

Re: je třeba podpořit statečné novináře

Zločin Islámu a zločin bandy magorů s puškami v poušti je poněkud rozdíl. Bylo by to dobré rozlišovat.

0/0
10.8.2012 16:09

proost

Nadějné vyhlídky

Tohle bych doporučil jako povinnou četbu všem tupou..nům, kteří u nás chtějí stavět mešity, tvrdí že fousatí mají právo na vlastní víru a že je to mírumilovné náboženství. Jakmile tahle sběř pocítí vlastní sílu, tak je konec se všemi, kteří si dovolí jenom trošku uvažovat, natož konat v rozporu s tím, co je podle islamistů správné. Je to hnus, velebnosti... Vidíme to denně po celém světě a stejně to nestačí a stále jim ustupujeme.

+15/0
8.8.2012 8:44

.koulehranatá.

Re:Je to kolonizace za účelem vyhlazení všech, kteří nejsou

muslimského vyznání.

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=_e9b4dyu7Bs

http://www.youtube.com/watch?v=AmHqjtOWoIQ&feature=relmfu

+2/0
8.8.2012 9:51

Stepni-Vlk

Re: Re:Je to kolonizace za účelem vyhlazení všech, kteří nejsou

Žvaníte.

0/0
10.8.2012 16:09

(gbd)

Re: Nadějné vyhlídky

Kniha je to dobrá.

Ovšem dovolím si nesouhlasit. Pár mešir ve středu Evropy si klidně můžeme dovolit - muslimové se tam mohou chodit modlit asi stejně, jako křesťané do kostela.

Problémem jsou hlavně "vhudé" regiony, kde je přirozená tendence ke vzniku gangů. Každý takový gang potřebuje nějakou sjednocující ideu a taky rutinu, která slouží k udržení pořátku uvnitř gangu - a tady je jakékoliv náboženství je k takovému účelu v podstatě ideální. Celé to funguje přesně do té doby, než gang ztratí "vnějšího nepřítele" a začne se rozpadat zevnitř, což vede jen k chaosu. Žel, jakýkoliv zásah "zvenčí" je v takovém případě jen přiléváním oleje do ohně. (Včetně stanovení hranice "u sebe si dělejte, co chcete, ale tady je naše hranice".)

0/0
8.8.2012 9:53

proost

Re: Nadějné vyhlídky

Dovolím si též nesouhlasit. Doporučuji chovat se k nim naprosto adekvátně jako oni například ke Koptům v Egyptě. Střílení křesťanů je tam ještě ta humánnější varianta. Dosáhli již takové dokonalosti, že křesťany naženou do kostela ten potom zapálí. Skutečně krásný příklad islámské náboženské tolerance.

+3/0
8.8.2012 10:30

Alcatraz

Re: Nadějné vyhlídky

asi jsi nepochopil predchozi prispevek :/ islam neni pricina, je jen nastroj. Nema cenu resit nastroj. Je to stejny nesmysl jako myslet si, ze zakazem prodeje palnych zbrani klesne pocet vrazd. Takhle to prece nefunguje.

+1/0
8.8.2012 13:27

ksatrija2

Re: Nadějné vyhlídky

Omyl - islám je současně příčina i nástroj! Je nástrojem psychopatů k ovládání mas. Pro lidi, kteří z nějakého mě neznámého důvodu potřebují "víru", se islám stává příčinou zla - chtějí-li být tito lidé (a oni chtějí) dobrými muslimy, pak musí islám přijímat se vším všudy - ""dobrými"" muslimy jsou např. Salafisté (takže žádní extrémisti, jen dobří muslimové)...!!

+1/0
10.8.2012 9:26

weneto

NE že bych měl něco proti tomu

Nazývat novináře pobudy či hůře, ale jinak nevím na co ještě čekáme, když se budou islamisté řešit ve světě tak se oddálí jejich řešení v EU. Teroristé rozbíjejí svrchovaný stát, ten nemá prostředky si s nimi poradit, takže je čas jít na pomoc.

0/0
8.8.2012 8:31

anžto

Re: NE že bych měl něco proti tomu

R^ přesně. Jenomže Mali není lukrativní země, chybí jim ropa a to je jádro problému. Kecům o tom, že válka  je kvůli ochraně svobody snad nevěřil nikdo:-P

+3/0
8.8.2012 8:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.