Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pussy Riot dostaly za výtržnost v pravoslavném chrámu dva roky

Tři radikální umělkyně z kapely Pussy Riot stráví dva roky za mřížemi. Rozhodl o tom soud v Moskvě, podle kterého se dívky vystoupením v chrámu Krista Spasitele dopustily výtržnosti motivované náboženskou nenávistí. Obžaloba pro ně za píseň proti Vladimiru Putinovi žádala tři roky vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Si0 po 4. zákazu

A u nás snad pohý výrok není trestný?

Co takový Lessy, když začne mluvit o ministrovi?

+1/0
20.8.2012 10:11

bezejmenný

Jedny z mála

co se nebojí,i když ví,že to bude mít následky

0/0
19.8.2012 11:34

sojkal

Tyhle kampaně já miluji

U nás policie nechodí naslouchat na soukromé koncerty v hospodách a nezavírá aktéry koncertů ?  U nás nebyla souzena jedna žena za nějakou větu, kterou si jakýsi znalec přeložil jako rasizmus ? Dokonce i starý bolševik Kohout si přisadil z Rakouska v MFD. U nich neodsoudili chlapa který jenom pochyboval o holocaustu ?

+2/0
18.8.2012 16:11

Rudla01

A co?

Odvolají se a trest bude snížen.

0/0
18.8.2012 12:32

sterbák

Pussy Riot dostaly za výtržnost 2 roky

Pussy Riot dostaly za výtržnosti 2 roky  a celý svět z toho mrazí a protestuje, v JAR při stávce horníků za lepší podmínky bylo zastřeleno 34 horníků a mnoho jich bylo zraněno a nikoho z toho nemrazí a svět mlčí.Tady a teď

by všechny tzv. celebrity a politici neměli mlčet, ale konat.

+2/0
18.8.2012 11:26

hyzdilkarel

Tady je vidět pokrok,

před pár stovkama let by je za to církev nechala upálit ;-D;-D;-D

0/0
18.8.2012 11:00

JaJaMilan

A že se tady okrádá stát, tak to je vám jedno.

Spíláte tu na rusko a přitom doma máme zloděje a to vám nevadí.

+2/0
18.8.2012 8:52

Si0 po 4. zákazu

Re:

Pořád stokrát méně, než za komunistů. Největší řev kolem zlodějen podporují právě komunisti.

0/0
20.8.2012 10:12

Mallik

svoboda/svoboda

Inu, že ve velké Rusy není svoboda chápána tak jako u nás, to víme. Takže nepřekvapuje  politický nádech  procesu. Nicméně dle mého názoru děvčata poněkud přehnala vyjádření svých názorů v chrámu páně,neboť i náš trestní řád pamatuje sazbou do 2 let na takovýto počin. Náboženství je jak střelný prach (pozor ! z Jiskry vzejde oheň) a proto v každé demokratické zemi ( i v Rusku) bude takovýto akt potírán. A jak jsem již v diskusi četl, být to mešita a místo Ruska třeba Irán, třískali by ještě hlavami o podlahu ( i bez koberečku) a modlili se za 2 roky vězení. Tedy neříkám že je rozsudek z mého pohledu správný, ale sama naběhla na velmi tenký led a dala tak politické moci šanci je konečně dostat. Je to tedy hrdinství či hloupost ?

+1/0
18.8.2012 7:38

Lugovoi

PUTINA a KIRILLA, SAMOZŘEJMĚ, PODPORUJEME NADÁLE !!

V!!R^V!!R^V!!R^

+5/0
18.8.2012 1:54

kritik1

Demokracie v Rusku v praxi

http://www.lidovky.cz/zazrak-v-groznem-putina-volilo-98-7-cecencu-fgn-/ln_zahranici.asp?c=A120305_164533_ln_zahranici_jv ;-D

+1/0
18.8.2012 0:52

blade

Re: Demokracie v Rusku v praxi

Demokrace v CZ

http://tn.nova.cz/zpravy/cernakronika/politikum-namaloval-tykadla-pujde-za-to-do-vezeni.html;-D

+1/0
18.8.2012 11:18

PetrP7

Z hlediska vyššího principu mravního taková církev,

kvůli které jdou 3 mladé holky sedět na 2!!! roky, slouží leda Satanovi!!!RvRvRv

+3/0
18.8.2012 0:16

podhurka

Re: Z hlediska vyššího principu mravního taková církev,

Jistě, ale očekával bych mravnost i v těch holkách...jsou věci, které člověk neudělá, protože někde uvnitř ví, že se to nemá!

+2/0
18.8.2012 7:19

pawouczek

...

mooooc smutnéé....a moc slečnám fandím.. a vůbec ne z hudebního pohledu.... jsou to baby a mají větší kule než jakýkoli ruský úderík

+4/0
17.8.2012 23:32

Suska

http://www.youtube.com/watch?v=GuqGws1fCnc

kolem 40 minuty to je uplne normalni stredoveka inkvizice. To je naprosto neuveritelne.

+2/0
17.8.2012 22:43

Kidkid

Re: http://www.youtube.com/watch?v=GuqGws1fCnc

Kdyby to byla inkvizice, tak by u toho soudu byly samá modřina a z rozdrcených prstů by jim ještě kapala krev. A hned po soudu by mazaly na hranici.

0/0
18.8.2012 9:10

kars

Viděli jste to jejich "představení"?

Že bych to musel vidět podruhé, to se říct nedá. Dokonce i poprvé bych se bez toho obešel. :-/

Ale ten humbuk, co kolem toho ruské úřady udělaly, to je opravdu síla. Lepší reklamu si ty holky nemohly přát :-),

jen je škoda, že tam místo Putina soud nastrčil církev. Reakce té zmatené Femenky nebyl happening, ale barbarská krávovina. Když káceli kříže komančové v 50. letech, naši novináři je odsuzují; když to udělá polonahá blbka, říkají tomu happening...:-/

Omlouvám se těm, co už to četli, ale tempo této diskuze je vskutku rychlé. 12 stránek za 3 hodiny ;-)

+3/0
17.8.2012 22:41

PetrP7

Re: Viděli jste to jejich

Nikdo v kostele kříže nekácel. A pokud se slovutný patriarcha se*e do politiky (do voleb), mají občanky právo se k tomu adekvátně vyjádřit.:-P

0/0
18.8.2012 0:19

legadema

A u nás:

§358

(1) Kdo se dopustí veřejně nebo na místě veřejnosti přístupném hrubé neslušnosti nebo výtržnosti zejména tím, že napadne jiného, hanobí hrob, historickou nebo kulturní památku, anebo hrubým způsobem ruší přípravu nebo průběh organizovaného sportovního utkání, shromáždění nebo obřadu lidí, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.

(2) Odnětím svobody až na tři léta bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1

a) opětovně, nebo

b) jako člen organizované skupiny.

+3/0
17.8.2012 22:33

tcoudi

Re: A u nás:

citujte prosím, kdy byl někdo odsouzen natvrdo za symbolický akt bez fyzického násilí/poškozování majetku.

+6/0
17.8.2012 22:35

blade

Re: A u nás:

Pripad Romana Smetany vam neco rika?;-)

0/0
17.8.2012 23:01

lesobaron

Re: A u nás:

no , mě to něco říká ... ale směšujete dvě nesměsitelné věci ... smetana poničil nablblé předvolební plakáty několika stran a kromě náhrady škody (kterou okamžitě uhradil) dostal i nesmyslný další trest - veřejně prospěšné práce - ty odmítl, tak vyfasoval domácí "basu" - tu taky odmítl, tak dostal cca 100 dní natvrdo ... i přesto, že nesouhlasím z dalším trestem kromě pokuty pro smetanu, tak srovnání s těma ruskejma holkama je zcela mimo mísu - ony dostaly rovnou dva roky kriminálu natvrdo (ony by tutově ty prospěšný práce odmakaly ....)

+7/0
17.8.2012 23:12

blade

Re: A u nás:

V bordelu mozna;-D

0/0
17.8.2012 23:22

lesobaron

Re: A u nás:

aha ... sranda ... tak až se vysměju (tipuju to tak na 6 hodin - ten váš vtip je fakt boží ...) tak možná zareaguju , pokud si teda neurvu bránici ...

+3/0
17.8.2012 23:34

jsem chmurný žnec

Re: A u nás:

;-DR^ taky mě ten blejd dostal !! tady je ho škoda , měl by to zkusit na Nově - to už si pak gondíci ani neškrtnou ;-D;-D

+3/0
17.8.2012 23:37

tcoudi

Re: A u nás:

aneb jak odehrát do autu, že jsi shořel jak papír :)

+2/0
17.8.2012 23:40

lesobaron

Re: A u nás:

hele tcoudi - normálně mě ty tvoje názory pěkně vytáčej, ale dnes je den D ... :-) shodneme se na tom, že ten trest je absolutně nesmyslnej - jenom je škoda, že pro tebe je to jen proto, že jsi proti víře jako takové a já proto, že si za to nezaslouží sedět už z principu ... kdyby se ty holky producírovaly u pomníku nějakýho tvýho bolševickýho hrdiny, tak bys tak benevolentní nebyl ... nebo jo ?????

+1/0
17.8.2012 23:54

tcoudi

Re: A u nás:

fakt netuším, z čeho jsi tohle vyčetl, já sem proti tomu, když to někdo obhajuje z pozice víry. jinak bolševik nejsem ani omylem a považuju za ostudu, když někoho kriminalizují za protest.opravdu marně uvažuju, kde jsi to vyčetl. jsem antinacista, ale jsem stejně proti těm vazbám za materiály, byť je to hnůj první kategorie[

0/0
18.8.2012 0:02

lesobaron

Re: A u nás:

jak dlouho sem na idnes píšeš pod nickem tcoudi ??? možná si tě s někým pletu

0/0
18.8.2012 0:12

tcoudi

Re: A u nás:

nevím, dlouho, ale nevím čím ti přesně vadím. a tady v té diskuzi fakt nemáš důvod. bolševik fakt nejsem, i když může znamenat cokoliv. rád tady šiju do neonacionalistů a rasistů, je tohle problém?:-)

0/0
18.8.2012 0:14

lesobaron

Re: A u nás:

kdo je to neonacionalista ??? neonacista - to bych věděl ... ale ten tvůj newspeak ... fakt nevím ... možná člověk, který i přes současnou nahovno situaci dokáže být hrdej čech a nechce tu mít za 15 let islámskou českou republiku ???

0/0
18.8.2012 0:35

tcoudi

Re: A u nás:

tak jak to říkáš to zní neškodně, já nemám potřebu svou hrdost k češství nějak politicky ventilovat a do 15 let islámská republika je nápad jak turnerových deníků, při vší úctě. myslíš, že bych bil jen křesťanství a mladšího bratříčka hájil?bullshit. jen hysterie vyřeší kulové, ať jde o afriku, muslimy nebo romy.

0/0
18.8.2012 0:40

lesobaron

Re: A u nás:

přes to, co jsem si o tobě až dosud myslel, tak je s tebou diskuze možná (na rozdíl od strejdy joa a kaktusáka) ale bohužel si musím jít lehnout - makám i zítra - v úterý předávám důležitou zakázku - ale já si tě někde v diskuzích najdu a zase budeme pokračovat, jestli teda souhlasíš ... tak gute nacht :-)

0/0
18.8.2012 0:50

tcoudi

Re: A u nás:

na ja herr helmut, šén. tady to hodně klame.už sem se mockrát pustil do špatnejch lidí :)

0/0
18.8.2012 0:55

tcoudi

Re: A u nás:

opíral sem se do bladea za smetanu, ne do tebe.;-)

0/0
18.8.2012 0:04

blade

Re: A u nás:

Neshorel ty nany maji co chteli a jsem spokojeny;-)

0/0
18.8.2012 1:15

blade

Re: A u nás:

ale to je jeho blbost ze odmitl soud prokazal ze je vinen tak neni co resit;-)

0/0
18.8.2012 1:17

Chytrý píše, hloupý maže

Re: A u nás:

NS ČR ještě o stížnosti prro porušení zákona nerozhodl.... tak počkat, ano?

0/0
17.8.2012 23:38

oldfashioned Kokodák v1b

kdyby se to stalo v mešitě, dostaly by patnáct let...

;-)

+2/0
17.8.2012 22:13

certik_bertik

Re: kdyby se to stalo v mešitě, dostaly by patnáct let...

to je argument?

+8/0
17.8.2012 22:15

lesobaron

Re: kdyby se to stalo v mešitě, dostaly by patnáct let...

Taky to nechápu ... z drtivé většiny bych v diskuzích podepsal to, co píše oldfashioned Kokodák, ale dnes tak nějak zírám ... z toho jeho příspěvku mám dojem - muslimové by je vosolili víc ??? no tak ať jsou ty mrchy rády, že je soudila ruská justice ...

+9/0
17.8.2012 22:23

certik_bertik

Re: kdyby se to stalo v mešitě, dostaly by patnáct let...

kdyby bylo po mém tak bych je odtud vykázal, maximálně bych jim dal pořádkovou pokutu

+4/0
17.8.2012 22:43

lesobaron

Re: kdyby se to stalo v mešitě, dostaly by patnáct let...

R^ Přesně tak - pokutu a to klidně i bolestivou, ale zavřít do kriminálu na dva roky, to je síla :-/ Zřejmě ten jejich báťuška pipin potřebuje udělat velké BUBUBU ...

+4/0
17.8.2012 22:47

kars

Re: kdyby se to stalo v mešitě, dostaly by patnáct let...

Pokud by přežily...

0/0
17.8.2012 22:15

tcoudi

Re: kdyby se to stalo v mešitě, dostaly by patnáct let...

už jsem to psal, ale je to jako říkat: zavedeme omezení školní výuky pro dívky a přestupky budeme trestat bitím.buďte rády, že nezkoušíte studovat v afgánistánu, tam by vás otrávily rovnou.

+1/0
17.8.2012 22:28

Chytrý píše, hloupý maže

Re: kdyby se to stalo v mešitě, dostaly by patnáct let...

kolik je v Moskvě mešit, schválně, to za 1), a za 2) - uveďte mi jedinýdůvod, proč by měly proti spojení Putina a pravoslavné církve prostestovat v mešitě? asi jste mimo, že.... tak mlčte

0/0
17.8.2012 23:37

Leoon

A pro po

A pro po vsimli jste si ze na videu ty holky byly 4 ? Divne neco mi uniklo ?

0/0
17.8.2012 22:04

kars

Ještě pro tcoudi - k filmům:

Pán prstenů - plný souhlas.

Quo vadis - doporučuji knihu. Obě filmová zpracování jsou zkratka, spousta dějů je zcela vypuštěna nebo alespoň nejdou do hloubky - proč, co kdo kde udělal apod. Ale pokud preferuješ něco rychlého, polská verze také není špatná a má asi poloviční stopáž (ve srovnání s klasickou verzí z r. 1951).

0/0
17.8.2012 21:57

tcoudi

Re: Ještě pro tcoudi - k filmům:

já to asi i z části viděl,ale nevydržel sem to, až onemocním,zkusím knihu.(jako až budu ležet :)

0/0
17.8.2012 22:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.