Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová občanka nekomunikuje s Czech Pointem. Je to výjimka, tvrdí úřady

Vdala se, změnila si příjmení a vyměnila občanský průkaz. Od té doby si jeho prostřednictvím Daniela Lisová Poláková nemůže vyřizovat úřední záležitosti na Czech Pointu. Číslo mého dokladu pro něj neexistuje, popsala. Podle úřadů to není chyba systému. Co konkrétně však selhalo, nedokázaly říci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bobol

Vivat Nečas, Kalousek a Peake.

Systém pro výplatu sociálních dávek nefunguje, pan Nečas: "odvolááme pana Drábka." Stalo se? První ano, druhé ne. To znamená, že pan Nečas nedrží slovo. Máme vládu rozpočtové zodpovědnosti. Výběr na ostrahu ( může dělat policie ), úklid a správu nemovitostí ministerstva práce a sociálních všcí za 1,5 miliardy - proč, pokud to dělají zaměstnanci a pokud tam ti zaměstnanci po veřejné soutěži zůstanou ( co dělali před tím? ). Kamarádům taky musíme přihrát. a slavné kauzy OPEN Card, tunel Blanka, CASA, TATRA, Pandu a dřívější MIG - 29, VTP - 100, i naše strany a my si musíme pomoci. Jděte už všichni do PRDELE.

0/0
7.8.2012 22:34

avlida

Co příště?

U nás už těch výjimek existuje. Jaká výmluva to bude příště?

0/0
7.8.2012 9:00

hzahza

že by se programátorům vloudila nějaká chybička

nebo to byl analytik?;-D

0/0
7.8.2012 8:48

danny47

Re: že by se programátorům vloudila nějaká chybička

V tomto případě (soudní rejstřík) to vypadá spíš, že chyba bude někde mezi managéry projektu na jednotlivých ministerstvech..

0/0
7.8.2012 23:38

jenda3

Bezva způsob, jak odejít do anonymity,

jestli to funguje i vůči berňáku, tak to se teda vrchnosti zase povedla věc!

+1/0
7.8.2012 6:54

danny47

Re: Bezva způsob, jak odejít do anonymity,

Jenže ono to nefunguje, když chce něco (od tohoto "státu" a jeho státní správy) občan..... Neměj obavy, že ve prospěch státu by tě nedohledali...

0/0
7.8.2012 23:39

neposlušná teniska

Co jste čekali?

Cílem slavných koaličních "reforem" přece není, aby něco fungovalo nebo dokonce usnadnilo lidem život. Cílem je, aby se co nejvíce z veřejných rozpočtů rozkradlo. Rv

+1/0
7.8.2012 5:50

Brony

Co s tím?

To už je lepší si na tu občanku nechat natisknout všechny důležité údaje, jako je změněné příjmení, změněný stav, rodné číslo a všechno co by občan někdy mohl pořebovat, včetně krevní skupiny a také na tom rezolutně trvat. Raději si na takovou občanku o něco déle počkat. Ta současná elektronická občanka na které hned není nic takového vidět, není pro normální lidi, nýbrž pro ty kteří ji chtějí za každou cenu, ať to stojí co to stojí, bez ohledu na to jaké komplikace to přináší, ale to už je jen jejich masochismus. V případě stavu dnešní techniky které se to týká, mne ani lepší výraz nenapadá. :-/

0/0
7.8.2012 2:37

petrph

Re: Co s tím?

Lepší by to sice bylo - ale takhle už ta situace nestojí. většinu těhle údajů už si tam nemůžete dát natisknout ani na vyžádání.A rozhodně to není o tom "si na to o něco déle počkat". Leda až padne tahle vláda, třeba se soudruzi vrátí k tomu starému typu kde bylo všechno - a policajti budou kontrolovat jestli máte v občance razítko od zaměstnavatele...:-)

+1/0
7.8.2012 8:46

Brony

Re: Co s tím?

Vracet k občankám z doby před sametovou revolucí je také extrém. Jenže vedený opačným směrem. :-)

0/0
7.8.2012 9:54

yjly

OpendCard, ZdravotCard, OPcard, SocialCard,.....?... tunely.

+1/0
7.8.2012 0:05

Franta z Prahy

Další úspěch modrých reformátorů

Rv

+2/0
6.8.2012 23:54

ted61

Re: Další úspěch modrých reformátorů

ubožáku asi jinou barvu neznáš že? nebo nevidíš kde kdo je a kde kdo byl?

0/0
7.8.2012 7:28

danny47

Re: Další úspěch modrých reformátorů

kdybys tam nepsal o té barvě, tak máš můj souhlas...

0/0
7.8.2012 23:39

karloss z tunelu

nocococo-potížistka si schválně rozbila občanku

aby mohla prudit chudáky úředníky. dvatři dny samovazby to vyřešíR^

0/0
6.8.2012 23:08

Jurassick

Pokud to jde

Tak úřadům se vyhnout. Většinou tam stejne sedí důležíté stáré báby, které by vás nejraději praštili přes obličej že je vůbec obtěžujete. Pokud na člověku doslova vidíte, jak se mu příčí že pro vás musí něco udělat, tak byste se na to nejradši vykašlali. K čemu je ta státní správa, když dělají jednu botu za druhou a všechno si to musí člověk pak ještě vyběhat sám. Úřady zrušit a šupky dupky makat manuálně. Tak na ně.

+1/0
6.8.2012 22:41

doktor_bota_2

Nechápu.

Jedna občanka? O čem je ten článek? A diskuze plná zvratků?:-/

0/0
6.8.2012 22:25

nexus99

Re: Nechápu.

;-D;-D;-D Jasně Boto. Všechno funguje na 200%, nekrade se a krize? Nikdy žádná nebyla.. Jo a politici jsou elita společnosti!;-D

0/0
6.8.2012 22:58

doktor_bota_2

Re: Nechápu.

Jedna občanka z nějakých 7.000.000 evidovaných systémem nebyla identifikována. V čem je problém? A v čem spočívá souvislost tohoto případu s tím, co zmiňuješ?

0/0
6.8.2012 23:10

p_n_3

Re: Nechápu.

Problém je zejména v tom, že to nikdo nechce řešit a všichni tvrdí že je to v pořádku. Aby se úředníčci nedivili, až se jim to celé sesype na hlavu. Na úřadech práce taky v lednu tvrdili, že je vše ok a nefunguje to ani dneska.

0/0
6.8.2012 23:51

doktor_bota_2

Re: Nechápu.

Ano, sw pro státní správu pod MPSV nefunguje pořádně dodnes a nevím, jak to vypadá s registrem vozidel (asi funguje, když je najednou ticho, nicméně problémy měl). Proč má ale někdo potřebu vyrábět případ z JEDNÉ problematické občanky?

0/0
6.8.2012 23:56

Brony

Re: Nechápu.

Jen abyste se kvůli obdobnému problému s doklady nestal jednou problematickým občanem také Vy. V dnešní době by se to mohlo stát velmi snadno.

0/0
7.8.2012 2:56

dogi4

Re: Nechápu.

Ona je otázka, kolik lidí má ve své peněžence občanku, která má naprosto stejný problém, ale protože s ní ještě nikde neoperovali, tak na ten problém nepřišli. Nelze zapomínat, že se vydávají pouze od 1.1. letošního roku. A kolik jich za tu dobu bylo vydáno?

0/0
7.8.2012 5:45

bk89322

Re: Nechápu.

Az se to stane vam, budete mluvit jinak.

Ze se stavaji chyby je normalni, co je ale skandalni, ze si pani posilaji do kolecka, misto aby si to vzajemne predali a chybu vyresili. Oni jsou tam od toho, aby slouzili pani a ne naopak.

+2/0
7.8.2012 7:41

Scarlett from Scottland

dle mých posledních čerstvých zkušeností

je lepší s žádnými státními úřady raději nekomunikovat :-/

0/0
6.8.2012 21:35

pomocný učitel Václav Poustka

Re: dle mých posledních čerstvých zkušeností

Co jste řešila divoká dívko ze skotských výšin?

0/0
6.8.2012 21:50

Scarlett from Scottland

Re: dle mých posledních čerstvých zkušeností

dovolila jsem se přestěhovat, tedy vyřídit novou OP - všude nahlásit změnu bydliště, páč takovouto složitost si mezi sebou úřady neumějí asi předat a vše to završilo nahlášení bydliště na registru vozidel - zápisy do techničáků ;-( ty pracovníci tam - to jsou "zlatíčka"

0/0
8.8.2012 7:18

Bored

Mají pravdu...

Chyba systému to není, protože systém tu žádný není! ;-D;-D;-D

+1/0
6.8.2012 21:32

Luo

Re: Mají pravdu...

;-D;-D;-DR^

0/0
7.8.2012 4:54

Brony

Re: Mají pravdu...

Ta největší chyba je v naší současné vládě. Už jen její existence je pro mnohé poctivé lidi velké ryziko, které je může vydat do nebezbečí ohrožení jejich majetku i života. :-(Rv

0/0
7.8.2012 9:49

danny47

Re: Mají pravdu...

Ano, systém m zde neprůstřelné alibi !! ;-D ;-D ;-D !!

0/0
7.8.2012 23:40

danny47

Re: Mají pravdu...

...má ...

0/0
7.8.2012 23:41

Regina12

Hurá styl!

Hlavně, že honem honem zrušili na OP kdejaký údaj, když je ho potřeba k jiným úkonům.

Tak k čemu ta občanka nakonec je?

0/0
6.8.2012 20:58

Scarlett from Scottland

Re: Hurá styl!

k ničemu a ještě tam máte hnusnou fotku ;-(

0/0
6.8.2012 21:36

Roman!

Re: Hurá styl!

Fotka za to nemůže :-)

0/0
7.8.2012 10:23

Zbysek

Re: Hurá styl!

Fotku na OP si můžete pořídit i hezkou... nechte se předem vyfotit u normálního fotografa ve fotoateliéru, ten dobrou fotku oděle do datové schránky ministerstva s Vaším jménem a na úřadu při žádosti o nový OP se vyfotit od amatérských úřednic již nemusíte..

0/0
7.8.2012 21:36

Scarlett from Scottland

Re: Hurá styl!

to jsem ani nevěděla. Každopádně dost složitý postup :-/

0/0
8.8.2012 7:19

Zbysek

Re: Hurá styl!

Proč se Vám uvedený postup zdá složitý?  Nelíbí se Vám focení přímo u úředníka který to neumí?  -> Nechte se vyfotit předem v kterémkoliv fotoateliéru v kterémkoliv městě -> Po zhotovení kvalitní a hezké fotografie klikne fotograf v počítači na odkaz ->odeslat do datové schránky - a je to. Vaše hezká upravená fotka se ihned přenese do databáze, kde bude čekat až si zažádáte na úřadě o nový OP - pak Vaši hezkou fotku použije úřednice při podání žádosti o nový OP. (i úřednice bude ráda = ušetří si čas s Vaším focením)

Je to podobné jako dříve - taky jste se nejdříve nechala vyfotit ve fotoateliéru, ale pak jste si fotku sama donesla na úřad. Rozdíl je jen v tom že dnes fotka cestuje emailem a je na úřadě rychleji než Vy pěšky :- ) Pokud se Vám to zdá složité, nechte se tedy vyfotit nezkušenou úřednicí při  podání žádosti o OP - ale ta Vás vyfotí asi příšerně....

0/0
9.8.2012 1:36

Scarlett from Scottland

Re: Hurá styl!

děkuji za info, každopádně teď už mi to nepomůže. Znovu už to kolečko na úřadu absolvovat nechci, tak třeba příště :-)

0/0
9.8.2012 7:17

123Honza

Jasně že to není chyba systému!

Jak vás taková blbost vůbec mohla napadnout! V česku přeci žádný systém nechybuje, vše běží tak jak má, neopožďuje se, lidi jsou spokojení, ... a jako nejlepší ministry hodnotí drábka, dobeše, dobeše, kalouska a bůhví jakého ještě ho-ňouska.

0/0
6.8.2012 20:38

danny47

Re: Jasně že to není chyba systému!

Zásadní oprava: zde žádný systém nemůže chybovat, protože tu žádný není... :-P

0/0
7.8.2012 23:42

Bereniké

Mně už před 20 lety zblbli občanku

Po svatbě, když jsem si měnila občanku (ještě knížku), tak mi tam napsali úplně nesmyslné rodné číslo. A když se mi narodila dcera a přišel mi z matriky její rodný list, tak tam taky bylo chybné rodné číslo - místo jejího nového tam uvedli moje vlastní.  Nedivím se ničemu.

0/0
6.8.2012 20:37

mamsrb

Re: Mně už před 20 lety zblbli občanku

V roce 1962 mě vystavili OP s vadným číslem za lomítkem a přišli na to až po plyšáku ve Vojenské zdravotní pojišťovně, kde jsem měl dvojníka. Celkem kuriozita, protože ta zas těch klientů tolik nemá. Ovšem to co následovalo na všemožných úřadech a v bankách byl příběh jako z hororu.

0/0
6.8.2012 23:03

Bereniké

Re: Mně už před 20 lety zblbli občanku

Jo, to se prý občas stávalo v dobách, kdy to číslo za lomítkem bylo trojciferné. Ale ve vašem případě už je určitě čtyřciferné.

0/0
6.8.2012 23:35

petrph

Re: Mně už před 20 lety zblbli občanku

To prostě byla výhoda i nevýhoda těch původních papírových průkazů i dokumentů. Pokaždé když se vydával nový dokument, tak jste si vyplnila papírový formulář a tam jste si znovu uvedla správně všechny své nacionále. A z toho formuláře to pak ouředlníci nabouchali na ten průkaz či dokument. Jestli tam uvedli chybu, tak si to člověk hned po převzetí zkontroloval, pokud by tam byla chyba, tak ouředlníci řekli soráč, nabouchali další opravenej dokument.

Bohužel, za současné situace už na Vašem dokladu nebude nic, a ani už si ten formulář nebudete pokaždé vyplňovat podle svých správných údajů. Všechno se automaticky převezme ze státních základních registrů -a jestli tam je chyba, tak to už bude tragedie, v podstatě přestanete právně existovat

0/0
7.8.2012 8:35

Marek.Paroubek

Klasika v režii státu !!!!

Tento případ mi nejde na rozum jak se toto může stát. Vlastně i registr vozidel stále nejede jak má, čekám kdy mi dojde dopis že neplatím pojistku na autobus, nebo kamión.Rv

0/0
6.8.2012 20:13

pomocný učitel Václav Poustka

Re: Klasika v režii státu !!!!

A co má registr vozidel společného s tím, že podvádíte svoji pojišťovnu?

0/0
6.8.2012 20:16

rlpcr

Re: Klasika v režii státu !!!!

To, že nemá ani autobus, ani kamion?

0/0
7.8.2012 0:10

Dodo.01

Re: Klasika v režii státu !!!!

To nevadí, důležité přece je aby zaplatil.

0/0
7.8.2012 6:40

Naivní dědek

Může mi někdo říct.

Proč se ta paní vdávala, a ještě k tomu si vyřídila novou občanku ? Kdyby žila na psí knížku, jistě by systém komunikoval !;-D;-D

0/0
6.8.2012 20:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.