Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Americká policie rozbila síť pedofilů. Na stopu ji dovedl plyšový zajíček

Americká policie společně s úřady v dalších zemích pozatýkala v rámci operace Holitna už přes čtyřicet mužů kvůli dětské pornografii a znásilňování dětí. Vyšetřovatelé identifikovali 140 dětských obětí. Mezi zatčenými je třeba floridský loutkář, hotelový manažer v Massachusetts a dětský pečovatel v Nizozemsku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

RodoDendron0008

Plyšový zajíček bude nějaké nové odposluchávací zařízení.

Nebo krycí jméno pro práskače.;-D;-D;-D

0/0
5.8.2012 22:40

Mustang

Hlavní je založit si profil na Facebooku apod.

A ukládat zde fotky svých dětí.

+1/0
5.8.2012 15:01

Dojemne

Re: Hlavní je založit si profil na Facebooku apod.

Presne tak, to jsem uz davno pochopila .... od te doby, co se mi narodila moje dcera. Zadne fotky - zadne pedofilni ukajeni !!!!!!

0/0
5.8.2012 21:40

zluta-rozinka

proč týráme ve výzkumných ústavech zvířata?

na co máme pedofily ???

+1/0
5.8.2012 10:18

suchy dest

Re: proč týráme ve výzkumných ústavech zvířata?

Naprosto presne.R^

0/0
5.8.2012 11:06

pervekt

Re: proč týráme ve výzkumných ústavech zvířata?

Víte, nadlidé a podlidé,.. to vše už tu bylo. Je pěkné, jak nyní křičíte, cítíte se být tím lepším, přitom jen díky náhodě (nebo Bohu, věříte-li) nejste také jedním z těch, na které nyní plivete. Tak abyste se nedivil, až se jednou vás syn, dcera či vnuk narodí jiní .. a okolí jimi bude opovrhovat jen proto jak se narodili (a nikoliv proto, jací doopravdy jsou).

 Pokud někdo stále nechápe, pedofil se nerovná pachatel sexuálně motivovaného násilí na dětech. Kriminálníky nijak neobhajuji, naopak si myslím, že tresty často nejsou adekvátní (nejen v této oblasti). Kdyby probíhalo referedum, asi bych zvedl ruku i pro trest smrti. Ale zobecňování, kterým nás dnes krmí media, vyvolávání dojmu, že snad pedofil je automaticky odsouzeníhodný zvrhlík, nedokážu pochopit. Zajímavé, že v případě Romů takové zobecňování vadí. A přitom si dovolím tvrdit, že v jejich skupině je více pachatelů tr. činů než ve skupině pedofilů.

 Ale ani Rom, ani pedofil nemohou za to, jak se narodili..

+2/0
5.8.2012 11:26

RodoDendron0008

Re: proč týráme ve výzkumných ústavech zvířata?

R^R^R^

0/0
5.8.2012 11:34

zluta-rozinka

Re: proč týráme ve výzkumných ústavech zvířata?

a vy? vy patříte mezi nadlidi, že se snažíte být chytřejší?   svět je v podstatě pořád stejně primitivní, silnější vítězí. a vy mluvíte o koze, ač já mluvímo voze. pedofil, který svou úchylku zvládá sám nebo s odbornou pomocí, cikán,který pracuje, jehož děti chodí do školy a žijí neobtěžujícím způsobem života - těch si vážím a nemám s nimi problém. ostatním se hodlám bránit i preventivně, pokud to půjde. a ty pedofily bez sebeovládání bych do výzkumných ústavů strčila okamžitě.

+1/0
5.8.2012 11:48

pervekt

Re: proč týráme ve výzkumných ústavech zvířata?

Nepovažuji se býti lepším, než jiní. Možná, když vidím reakce některých lidí tady, mám dojem, že mám v sobě o něco více lidskosti. Ale o mě tady vůbec nejde.

 OK, nyní hovoříte jinak, i když, nezlobte se, trochu zmateně. Ano, nyní jste připustila, že "pedofil, který svou úchylku zvládá" je OK, poktračujete že se ostatním hodláte bránit i "preventivně".. jak prevetivně? Preventivně pro mě znamená např. každého člověka povině otestovat jaké sexuální preference má a lidi jako pedofily někde speciálně vézt i když nic neprovedli. To by bylo pro mě absolutně nepřípustné. Pokud se ovšem bavíme o pachateli trestného činu, to jiná. Sorry, ale když už někdo jednou nezvládl své sexuální pudy, nestačí když si odsedí X let a vyjde jako  čistý, tam je třeba například nařídit přinejmenším povinné náštěvy sexuologa..

0/0
5.8.2012 12:03

suchy dest

Re: proč týráme ve výzkumných ústavech zvířata?

Mozna,ze nejsem tak chytry jako vy,ale u me je nemoc lepra nebo cerne nestovice.Zurda,ktera se ukaji znasilnenim 19 denniho tvora,je u me skodna a nema mezi lidmi co pohledavat.Zajimal by me vas nazor,kdyby tohle nekdo provedl vasemu diteti anebo vnouceti.;-€

+2/0
5.8.2012 12:35

tm004

Re: proč týráme ve výzkumných ústavech zvířata?

Pokud ma nekdo uchylku pedofilii, tak ale neni dementni. Kdyz mam chripku nejdu do prace abych nakazil ostatni, kdyz mam zlomenou nohu jdu k doktorovi aby mi ji vylecil. Kdyz citim ze mam chut na decko, tak bych mel ve svem vlastnim zajmu co nejdrive k doktorovi na leceni. Mnohem, mnohem drive nez me napadne neco takoveho zkouset. To same plati i pro dalsi choroby podobneho typu. Priznam se ze jakmile bych ucitil nutkavou potrebu nekoho zabit, protoze mi to rika vnitrni hlas, tak se seberu a hned jdu k lekari, driv nez nekoho jen tak z prdele podrezu. Zachranim sebe a nevinneho cloveka. Neudleam li to a nekoho podriznu a pak se budu vymlouvat ze jsem nemocny... to je nizke a podle a nemelo by to byt tolerovano. (Bohuzel v dnesni radobyhumanisticke spolecnosti mirici do zahuby je to tolerovano)

+1/0
5.8.2012 13:06

suchy dest

Re: proč týráme ve výzkumných ústavech zvířata?

Myslim si totez.R^

0/0
5.8.2012 14:14

kars

Re: proč týráme ve výzkumných ústavech zvířata?

Dobře řečeno R^

0/0
5.8.2012 18:55

pervekt

Re: proč týráme ve výzkumných ústavech zvířata?

S tím souhlasím. Člověk má rozum a musí zodpovídat za své činy. O tom žádná. Reagoval jsem na příspěvky lidí, kteří zde psali ve stylu, že by nejraději preventivně pozavírali, vykastrovali, nebo alespoň označkovali všechny lidi pedofilní orientace, tedy i ty, kteří nikdy nikoho neobtěžovali. Což je samozřejmě naprosto nepřípustné.

0/0
5.8.2012 23:51

babacek

Pedofilové

A teď si vemte, že toto je v Islámské ´´ kultuře ´´ zcela normální a ještě požehnané jako manželství. Fuj pedofilům celého světa.;-€

+1/0
5.8.2012 9:10

pervekt

Re: Pedofilové

.. a sláva lidem, kteří se o děti nestarají, sice jim koupí drahé oblečení a hračky, ale jinak jsou jim spíš na obtíž a nemají chuť s nimi trávit svůj volný čas. Hip hip hurá ....

 Ale vážně.. na světě se děje celá řada zlých věcí a vždy mě fascinuje, jak jednodušší lidé mají jasno. Obvykle nejvíc křičí ti, kteří mají sami máslo na hlavě a obelhávají své svědomí. Vždyť jejich "hříchy" nejsou vlastně nic v porovnáním s někým, kdo "przní" děti...

+1/0
5.8.2012 11:15

zluta-rozinka

Re: Pedofilové

o čem tu mluvíte?

0/0
5.8.2012 11:17

tm004

Re: Pedofilové

Nojo, vzdyt on ten pedofil ma vlastne ty deti rad! ;-D

8-o Vas prispevek je ale trosku mimo misu, trosku na zpusob znameho vtipu "...ale vy zase mlatite cernochy!"

0/0
5.8.2012 13:01

pervekt

Re: Pedofilové

Tak pokud na vás takto zapůsobil, pak pardon, asi jsem to nenapsal dostatečně jasně. Takže dovysvětlím. Nemám rád "hony na čarodějnice". A čarodějnicemi dnešní doby jsou právě pedofilové. Pokud media informují o zločinech spáchaných na dětech, je pachatel obvykle nazýván pedofilem.  I když se už objevily případy, kdy se ukázalo, že to nebyla pravda. Vytváří se tak mediální obraz že co pedofil, to kriminálník, člověk, nebezpečný dětem. Přitom pedofilie je jen odchylka sexuálních preferencí, je vrozená stejně jako jiné odchylky nejen v sexuální oblasti. Narodit se jako pedofil (nebo třeba zoofil) je jistě svým způsobem traumatizující, o to víc si vážím lidí, kteří se se svou odlišností vyrovnají a dokážou ji využít ku prospěchu věci (ono láska není jen sex a mezi pedofily naleznete i různé umělce, autory knih pro děti atd..). Vůbec nehájím pachatele násilí na dětech, ti ať jsou co nejpřísněji trestání. A pedofilie určitě není žádná omluva..

0/0
6.8.2012 0:04

babacek

Re: Pedofilové

Lidé kteří mají peníze aby mohli děti takto kazit mají i na chůvu.

0/0
5.8.2012 14:07

Korvetní kapitán Pepan A2

Každého pedofila vykastrovat

a vykašlat se na nějaké organizace na ochranu práv odsouzených. Také díky nim jsme v takovém marasmu.

+5/0
5.8.2012 8:04

pervekt

Re: Každého pedofila vykastrovat

OMG!.. a ze stejnou logikou každého cikána zavřit. Nemohu uvěřit, že ve 21. století někdo může vypustit z úst takový názor! Uvědomte si, že pedofil nemůže za svou odchylku o nic víc než černoch za barvu kůže. Nikdo nemůže za to, jak se narodil! Může až za své činy! Ano, pokud jste to myslel tak, že ten kdo ubližuje (dětem) z důvodu sexuální odchylky, měl by být kastrován, ok. O tom lze polemizovat. Ale vy jste napsal "každégho pedofila", což zahrnuje i ty, kteří nikdy nikomu neublížili, pouze se narodili jiní. A to je nepřípustné ...

+1/0
5.8.2012 10:55

zluta-rozinka

Re: Každého pedofila vykastrovat

každý pedofil si je své odchylky vědom a musí se léčit, případně i kastrovat.

0/0
5.8.2012 11:19

pervekt

Re: Každého pedofila vykastrovat

A pročpak, když s tím dokáže bez problému žít. Víte lidé jdou různí, někteří jsou třeba cholerici, jiní sadisté .. a dovolím si tvrdit, že každý člověk bez výjimky má potenciál druhého zabít. Mají být tedy všichni preventivně izolováni či mrzačeni aby náhodou nemohli něco provézt? No to snad ne!

 Až podle činů mohu člověka hodnotit, ne podle toho jak se narodí!

+2/0
5.8.2012 11:28

zluta-rozinka

Re: Každého pedofila vykastrovat

já hodnotím pedofily podle jejich činů! obávám se, že vás jednou vaše láskyplné pojetí lidstva dožene, snad vám ani nepřeju to prozření, že ani vy nevybočujete z lidské masy a nejste o nic lepší.

0/0
5.8.2012 11:40

pervekt

Re: Každého pedofila vykastrovat

Pokud hodnotite lidi podle cinu je to OK. Reagoval jsem na nazor kohosi, kdo podle meho nazoru pochopil slovo pedofil ve vyznamu ''prznitel deti'', coz je ovsem omyl, na ktery jsem se snazil poukazat. Konec koncu je vubec nesmysl uvadet nazev nejake sexualni odchylky. Take nerikate, ze byla pozatykana skupina heterosexualu, zabyvajice se kupcenim s divkami. Proste pozavirali skupinu lidi, kteri se podileli na przneni deti, souhlasim ze to je opovrzenihodni a preju jim co nejprisnejsi tresty.

0/0
5.8.2012 12:26

suchy dest

Tohle prase je otcem tri deti.

Neumim si predstavit,co provadel jim,kdyz zrovna nemel po ruce cizi.Tyhle hajzly natazit pr-de-li na kul a nechat vykvasit.;-€

+4/0
5.8.2012 7:35

wrah

Re: Tohle prase je otcem tri deti.

V tomto případě naprostý souhlas. Za mimořádně odporný zločin by měl následovat mimořádně odporný trest.

+3/0
5.8.2012 8:24

babacek

Re: Tohle prase je otcem tri deti.

R^

+1/0
5.8.2012 9:11

pouler

odsouzení, potrestání, odmítnutí

Nasilí na malých dětech je NEOMLUVITELNÉ, NUTNÉ OKAMŽITĚ POTRESTAT (za každou cenu) a celá společnost ho musí ODMÍTNOUT.  Okamžitě, bez pardonu, co nejpřísnější tresty, žádné úlevy, je to zvrácení všech hodnot. Jestli začneme toto tolerovat, můžeme se rovnou začít vraždit na ulicích...Rv

+6/0
5.8.2012 5:15

Andy1

Kdo je pedfil...?

nemám rád pedofily, kdybych nějakýho objevil, dostakl by jednu kalouskovku, ale řekněte mi, kam to tomu devatenáctidennímu dítěti strkají, to mi hlava nebere...

není pedofil ten, co jen čumí na nahatý obrázky dětí...?

btw.: na mimibazaru a na facebooku se to jen hemží pedofilníma rodičema, jak tam vystavují ty svoje nahaté beruššiiininky a broučínky...to mi taky hlava nebere....

+5/0
5.8.2012 4:57

oldiess

Re: Kdo je pedfil...?

kde jste to vzal s tím Facebookem? To jako Vás pohoršilo, když nějací Vaši přátelé tam dali fotku svýho mimča? Radil bych Vám, abyste se s nimi okamžitě přestal stýkat;-D

0/0
5.8.2012 7:19

Lípa srdčitá

Re: Kdo je pedfil...?

Má opravdu, hodně lidí na FB má profil všem přístupný a na něm člověk mmůže najít opravdu dost nevhodné fotky

+4/0
5.8.2012 7:22

oldiess

Re: Kdo je pedfil...?

no tak za á, z mých známých volně přístupný profil fakt nemá asi nikdo, a za bé, to tedy pan Andy musí pak brouzdat po FB a vyhledávat, kdo tam má ty nahý mimíska, jinak si to nedovedu představit, že to tak vše ví

+1/0
5.8.2012 7:25

ilna

Re: Kdo je pedfil...?

R^R^

0/0
5.8.2012 8:13

oldiess

Re: Kdo je pedfil...?

:-)

0/0
5.8.2012 8:22

jacih

Re: Kdo je pedfil...?

Jsi normalni? To, ze spousta hloupych lidi vystavuje fotky svych deti na internetu je prosty fakt. Nemusi ani dlouho hledat. Nikdo kdo da fotku sveho ditete na web to nema v hlave v poradku. Sam davam fotky jen zaheslovane a i tak nikdy ne fotky kde jsou nahate. Protoze svet je plny blbcu, kterym to prijde normalni(jako vy) a uchylu.

+1/0
5.8.2012 8:46

oldiess

Re: Kdo je pedfil...?

ty jsi nějaký popleta, zkus si to napřed pořádně přečíst, co jsem napsal, a pak komentuj:-)

+1/0
5.8.2012 9:45

Andy1

Re: Kdo je pedfil...?

když chceš vědět, kde jsem se s tím setkal - bývalá dávala fotky dcery (dnes je jí 7) na mimibazar (což jsem jí marně vymlouval) a koukal jsem na její kamarádky, jestli je jen ona tak blbá....nebyla, její kamarádky tam měly ještě horší fotky...

bohužel známí na Facebooku mě taky krmí fotkami svých dětí, které bych na web nikdy nedal...

a speciálně pro tebe oldiess - na mladé holky i o 25 let mladší se dívám rád a opravdu si připadám jako pedofil, ale ty holky mají přes 20 a průser je, že na to už nemám (nebo nejsem tak bohatej)....

0/0
5.8.2012 13:47

oldiess

Re: Kdo je pedfil...?

ale tak to je, připouštím, že v tom prostředí s e už tak neorientuju byť občas nějaká kámoška bejby má, ovšem když tak mi pošlou fotku u jedné svíčky či dvou a to je vše:-)

0/0
5.8.2012 14:14

babacek

Re: Kdo je pedfil...?

Jde o to, že úchylové tyto fotografie kradou a pak je vydávají za své.

0/0
5.8.2012 9:12

pervekt

Re: Kdo je pedfil...?

Dovolím si podotknout, že fotografie je pouhý obrázek ze kterým si může kdokoliv dělat naprosto cokoliv, aniž by zobrazenému objektu jakkoliv ublížil. Pokud tedy nevěříte Voodoo praktikám. A pokud přijmete tuto myšlenku, pak nechápu proč se vůbec zabývat tím co kdo na net vyvěsí a co s tím kdo provádí. Asi budu pro mnohé diskutující "divný", ale mě je opravdu zcela jedno, jestli někdo bude masturbovat nad fotkou mého malého syna ... nebo třeba mé ženy či přímo mě. Pokud na ně ovšem reálně sáhne, bude mít vážný problém!

0/0
6.8.2012 0:09

babacek

Re: Kdo je pedfil...?

Slyšel si někdy o krádeži identity ?

0/0
6.8.2012 5:25

Steny007

No,

jedním z řešení problémů pedofilů, u části z nich může kvůli nedostatku uspokojivých sexuálních podnětů dojít k trestnímu chování, je narenderovat postavy skutečných dětí (samozřejmě s patřičně upraveným obličejem) a s pomocí nich vyrenderovat pro ně filmy (s pro ně zajímavými scénami). Takto by nikomu nebylo ublíženo a pedofilové by se měli nad čím ukájet...prostě porno pro pedofily !!

+1/0
5.8.2012 3:39

sluni-sluni

Re: No,

a batolata budou hrát reborn panenky...., není to náhodou úchylka a neměl by se spíš ten člověk nějak léčit? :-/

+1/0
5.8.2012 4:50

Steny007

Re: No,

...ano, stejně jako byste chtěl léčit homosexuály....

+3/0
5.8.2012 5:02

sluni-sluni

Re: No,

takže sexuální násilí na dětech vám dvěma nevadí, když děti budou hrát "větší" děti, tohle je ještě zvrácenější než samotná pedofilieRv

+1/0
5.8.2012 5:30

Steny007

Re: No,

Tak nadechnout a  zkuste si to přečíst ještě jednou :)

0/0
5.8.2012 13:30

thorough2

Re: No,

Ne, je to stejný nesmysl jako by v léčebně drogových závislostí byly na zdech obrázky drog nebo v protialkoholní léčebně obrázky lahví s alkoholem. Terapie sexuálního devianta spočívá v tom pomoci mu zvládat jeho deviaci rozumem a nasměrovat ho k úplné sexuální abstinenci bez vlastních následků a ne hledat pro něho náhražky které ho budou dráždit.

+2/0
5.8.2012 6:14

pufina

Re: No,

to mi připomělo když po sameťáku horovali za vykřičené domy sexshopy, prý ubyde znásilňovaných žen.Jejich počty se stejně zvyšovaly.Zkrátka to je ta  úchylka.On musí jít a udělat to i kdyby to měl jinde lehce dostupné

+2/0
5.8.2012 6:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.