Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Američané vzali útokem fastfoody, brojí tak proti sňatkům homosexuálů

Tisíce jedlíků na jihu Spojených států přišly ve středu podpořit ředitele sítě rychlého občerstvení Chick-fil-A. Dan Cathy vyvolal kontroverzi svými výroky o manželství osob stejného pohlaví. Zájem o restaurace byl tak obrovský, že manažeři jednotlivých poboček mluví o rekordních tržbách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vladimír Škopek

Se nám ta svoboda trochu zvrhla

To už jako dneska nemůže mít člověk ani názor? 8-o

0/0
3.8.2012 16:01

Ajetak

2Sharpe

Je to trochu míchání dvou věcí. Bojkot restaruace, protože ji vlastní homosexuál, by byla omezenost. Na bojkotu restaurace homosexuála kvůli jeho názorům nic špatného nevidím.

0/0
3.8.2012 10:19

Ajetak

Lidé by měli mít stejná práva

Nechápu, proč by hodnota "tradični rodiny" měla nějak utrpět povolením sňatků homosexuálů. To pak bude vyšší rozvodovost, více nevychovaných dětí, atd? Nebo jen odpůrci nechtějí měnit své představy?

+1/0
3.8.2012 9:08

proLogos

Re: Lidé by měli mít stejná práva

Osobně si myslím, že veřejné přijetí homosexuálního jednání je chybný koncept. Aktivně žitá homosexualita se projevuje extrémní promiskuitou, spolu se zkrácením jejich života až o 20 let, o stabilitě vztahů po 5ti letech se nedá hovořit. Vzniká tak podhoubí pro šíření nemocí a uvolnění zásad. Vše se přenáší příkladem z rodičů na děti.

-

Tím vůbec nechci homosexuály napadat v jejich orientaci. Podporou jejich jednání (potažmo HS lobby) se ale dál šíří zhoubné účinky a tomu je třeba bránit.

+1/0
3.8.2012 16:23

Ajetak

Re: Lidé by měli mít stejná práva

Právě proto bych byl pro sňatky homosexuálů. Takoví homosexuálové, které popisujete, se totiž do sňatku nepohrnou a nebo jim dlouho nevydrží. Vylepšilo by to jejich obraz. Jinak homosexuálové jsou možná v průměru promiskuitnější (možná by bylo užitečné zjistit, proč to tak je) ale takle generalizovat je podle mě chyba (koneckonců někteří heterosexuálové většinu z nich dalece předčí).

0/0
4.8.2012 9:36

proLogos

Re: Lidé by měli mít stejná práva

Britský homosexuální novinář Simon Fanshawe říká zjednodušeně následující: Bojovali jsme proti diskriminaci a předsudkům a jediným výsledkem je že se ničíme drogami a nespoutaným sexem. Gayové jsou tak zafixováni na vyhledávání sexu, že už prakticky není možné najít pravé sblížení. ... Jsem zděšen nedostatkem citů ve vztazích a ochotou mužů provozovat nebezpečný sex.

Studie zkoumající promiskuitu Bell, Weinberg: v gay komunitě je střídání partnerů asi 100x častější, než u hetero. V usa v r. 1978 74% mužských homosexuálů uvedlo, že mělo během svého života více než 100 partnerů, 41% více než 500 partnerů a 28% více než 1000 partnerů. Délka života byla do 40ti let.

Nejde to samozřejmě generalizovat, nikdo neví, jaký byl vybraný vzorek HS a jsou to starší data. Ale jsou hrozivá a neskutečně to nabourává celou subkulturu.

0/0
6.8.2012 11:06

totální deziluze po roce 1998

tak jsem si projel posledních cca 8 stránek diskuze

a vítězem se stal . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  rob_kteryten , to se jen tak nevidí .....   ;-D;-D;-D

+3/0
3.8.2012 4:10

totální deziluze po roce 1998

Re: tak jsem si projel posledních cca 8 stránek diskuze

asi jinej gang ... (novej lantovo nick)

+2/0
3.8.2012 4:14

Sladek

Zapomeli jste tam napsat proc vlastne takove hupla

kolem toho.  On totiz sam mayor Chicaga Rahm Emanuel nechtel povolit otevreni dalsi restaurace v Chicagu kvuli hodnotam, ktere majitel udrzuje.  Dost velke opomenuti podstaty,ktera by u soudu neobstala prvnich pet minut.  A proto na podporu Chick-Fil-A se strhla takova vlna odporu proti levicove vlade a jejich totalitnich praktikach.

+1/0
3.8.2012 1:05

kars

Re: Zapomeli jste tam napsat proc vlastne takove hupla

Dík za info.:-)

+1/0
3.8.2012 1:15

prngrr

ahoj

jinak fakt ahoj, odcházím

0/0
2.8.2012 19:33

prngrr

Tak jo .....

..... dobrá strkanice, jdu se dívat na zprávy

0/0
2.8.2012 19:03

rob_kteryten

No takze si to shrnme

Homosexualove mistnim dvema odpurcum nevadi, kdyz jsou obleceni jako normalni lide a neucastni se zadnych procesu, pruvodu atd. Jeste jste zapomeli dodat, jak nas ten zlej stat silene utiskuje na svobodach a na pravech. Ale pritom se ve finale chovate daleko hure.

0/0
2.8.2012 18:50

prngrr

Re: No takze si to shrnme

Tak to shrneme:

jeden místní homosexuál .....

+14/0
2.8.2012 18:51

rob_kteryten

Re: No takze si to shrnme

Uz jsem ti psal, ze homosexual nejsem. Navic i kdybych byl, tak bych se za to nestydel a klidne bych ti to priznal. Jinak tvoji snahu o asi urazku beru jako naprosty nedostatek argumentu z tve strany.

0/0
2.8.2012 18:59

richu_ch3

Re: No takze si to shrnme

je to latent ...

0/0
2.8.2012 19:08

kars

Re: No takze si to shrnme

To jsi nepsal jemu, ale někomu jinému. Nějaký nick od A... :-)

0/0
2.8.2012 19:11

rob_kteryten

Re: No takze si to shrnme

Jemu  jsem to psal hned na zacatku nekdy kolem jedne hodiny po vobede. Byla to prakticky jeho prvni reakce na me :)

0/0
2.8.2012 19:18

kars

Re: No takze si to shrnme

Aha, tak tak daleko jsem nebyl:-)

0/0
2.8.2012 19:20

prngrr

Re: No takze si to shrnme

Opravdu jsem to jako urážku nemyslel. Vypadalo to, že jsi. No, tak jsi milovník homosexuálů

+10/0
2.8.2012 19:13

Sharpe

no jo

Proste homosexualove vyzaduji svobodu projevu pro sebe a upiraji ji druhym,  Prestavte si, ze bych vyzval k bojkotu resturace jen proto, ze ji vlastni homosexual, ktery se mi nelibi.

+15/0
2.8.2012 18:10

kars

Re: no jo

To bys to tedy schytal. Novináři by tě rozcupovali na kousky...

+1/0
2.8.2012 18:15

rob_kteryten

Re: no jo

Pravo na to ovsem ma. Pokud se bude drzet v mezich zakona, muze si bojkotovat co chce a koho chce. Navic nikde jsem nenasel zadnou zminku o tom, ze by vylozene aktivne branili v provozu fastfoodu.

0/0
2.8.2012 18:20

prngrr

Re: no jo

Vlezl jsem i do 4%-restaurace - omylem 8-o

Ale manželství je u nás pro jednoho muže a jednu ženu

0/0
2.8.2012 18:24

richu_ch3

Re: no jo

ano. proto se tomu u homosexualu rika registrovane partnerstvi. A tek je to spravne.

0/0
2.8.2012 18:25

prngrr

Re: no jo

Teoreticky ano, byť i to mi připadá zbytečné.

Ale v nadpise článku je slovo sňatek

0/0
2.8.2012 18:29

richu_ch3

Re: no jo

1) clanek je o USA .... 2) vy se orientujete podle nadpisu, na iDnesu??????8-o

0/0
2.8.2012 18:34

prngrr

Re: no jo

No, myslel jsem, že primárně mluvíme o tématu z článku :-P

0/0
2.8.2012 18:36

richu_ch3

Re: no jo

cituji: "Ale manželství je u nás pro jednoho muže a jednu ženu" .... sorry, ja to vztahl na CR, jsem nevedel, ze zijete v USA.

0/0
2.8.2012 18:39

prngrr

Re: no jo

V euroatlantské civilizaci?

0/0
2.8.2012 18:41

richu_ch3

Re: no jo

no ... ale americky termin "homosexualni snatek" se v evropskych pomerech preklada jako "reg. partnerstvi" ...

0/0
2.8.2012 18:55

prngrr

Re: no jo

takže za hádku může špatný překlad?

.

Ostatně i registrované partnerství mi přijde jako zbytečná instituce

0/0
2.8.2012 18:57

richu_ch3

Re: no jo

smarja, to nebyla hadka. to bylo zatim jenom zcela mirumilovne ujasneni terminologie. .... hadka, aspon z me strany, vypada uplne jinak :-). Mi ale reg. partnerstvi jako zbytecna instituce nepripada. Si treba vemte, ze z gay paru pracuje jen jeden, a druhy dela "kluka v domacnosti". Kdyby se tomu vydelecne cinnemu neco stalo, z jakeho duvodu by potom ten druhy nemohl pobirat vdovecky duchod? A presne o vyreseni takovych situaci se u registrovaneho partnerstvi jedna.

0/0
2.8.2012 19:02

prngrr

Re: no jo

A proč by měl?

Žena v domácnosti se většinou stará o rodinu

Gay v domácnosti se fláká - ať si platí pojistku

0/0
2.8.2012 19:20

richu_ch3

Re: no jo

a kdyz uz se o rodinu davno nestara, protoze decka jsou pryc? Nebo kdyz zadne decka ani nemaji? A pojistku si plati ten, co je vydelecne cinny, ve forme socialniho pojisteni, ne? Tak proc by nemel z te pojistky mit uzitek prislusnik rodiny?

0/0
2.8.2012 19:26

prngrr

Re: no jo

1) rodina se skládá z muže a ženym, jejich dětí ;-D

2) drtivá většina žen v domácnosti děti má nebo měla

+1/0
2.8.2012 19:30

richu_ch3

Re: no jo

a co kdyz ten homosexualni partner ma deti z predchoziho manzelstvi? A proc by si tedy mel platit socialni pojisteni kdyz jeho partner nema stejna prava? ...

0/0
2.8.2012 19:36

rob_kteryten

Re: no jo

Proc? Protoze ty to nevyuzijes tak chces branit jinym? Navic pred minutou jsi tvrdil, jak jim v nicem branit nechces.

0/0
2.8.2012 19:03

prngrr

Re: no jo

případného povolení nekrofilie bych také nevyužil, přesto jsem také proti

0/0
2.8.2012 19:32

rob_kteryten

Re: no jo

argumentace ad absurdum je na urovni patnactileteho ditete.

0/0
2.8.2012 21:09

rob_kteryten

Re: no jo

proc? Protoze to rika Bible? Jiny duvod k tomu totiz neni. Dodrzujes vsechny veci ktere jsou v Bibli napsane? I ty co si protireci?

0/0
2.8.2012 18:25

prngrr

Re: no jo

Ne. Protože je to tady dobrým zvykem.

U Arabáčů je povolen poměr 1:4, u některých i vyšší, ale ani tam se kombinace chlap x chlap neuplatní

0/0
2.8.2012 18:28

rob_kteryten

Re: no jo

Takze tobe nevadi vlastni akt homosexuality, ale oficialni potvrzeni jejich lasky?

0/0
2.8.2012 18:30

prngrr

Re: no jo

Sám o sobě nevadí, vidět to vadí (pro normální lidi odporné, sorry).

Svatba opravdu není oficiální potvrzení lásky.

+2/0
2.8.2012 18:33

rob_kteryten

Re: no jo

svatba je z pohledu statu formalni zavrseni manzelstvi. To ze se ti z toho dela spatne je tvuj problem. Vetsina spolecnosti takovy problem nema. Proto se ptam, proc by se ta vetsina spolecnosti mela zarizovat podle tebe? Dva libajici se homosexualove me taky zrovna neprijdou jako neco senzacniho, ale tak se proste votocim a necuim na ne ne?

+1/0
2.8.2012 18:35

prngrr

Re: no jo

Así tě to nezajímá, ale svatba fakt není završení manželství

Svatba je uzavření manželství

Exhibicionismus také není na veřejnosti běžný - "votoč se a běž"

+1/0
2.8.2012 18:38

richu_ch3

Re: no jo

ani jedno ani druhe. Svatba je vseobecna chlastacka na oslavu uzavreni manzelstvi.

0/0
2.8.2012 18:42

prngrr

Re: no jo

hovoříš o svatební hostině :-P

0/0
2.8.2012 18:43

richu_ch3

Re: no jo

no urcite ne o svatebnim obradu :-P

0/0
2.8.2012 18:44

rob_kteryten

Re: no jo

psal jsem, ze z pohledu statu je svatba formalni uzavreni manzelstvi. Bavime se tu o vecech, jako je splecne sdaneni atd. Coz je mimochodem dalsi vec, na kterou homosexualove nemaji pravo (pokud nedoslo v posledni dobe k nake zmene). Stejne tak nemohou dedit. Co vim tak jsou i potize s vyplacenim pojistek. Proboha proc?

0/0
2.8.2012 18:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.