- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...opravit Kozí dráhu a zavést na ní alespoň turistické vlaky
Firma by více profitovala,nežli se nachat vysát Žaludem.
ale nejnáročnější, místy se sklonem až 35 promile.Nákladní vlaky na tomhle úseku nejezdily už koncem šedesátých let minulého století,kdy jsem zde nastupoval jako výpravčí.Ležnice byla obsluhována z druhé strany , tedy z Nového Sedla u Lokte.Důvodem je i skutečnost,že z Krásného Jezu je na obě strany omezena hmotnost nákladních vlaků.Je to stoupání z Cihelen do Březová a hlavně z K.Varů dolního na nádraží K.Vary a na straně druhé úsek Bečov nad Teplou - Poutnov,kde je povolena i nižší hmotnost na nápravu a kam nemohou silnější lokomotivy z těch vraků,co ČD CARGO převzalo od matky ČD.
malý doplněk - už tehdy vozily Rudné doly Příbram z Ležnice živec a měděnou rudu auty na nádraží v Bečově n.T.
Z H. Slvakova do Lokte je ta trať nejhezčí. Potenciál je bohužel dost nízký
Takže 2 soukromníkům stát opraví vlečku.
dobrej podvod
Ani ne, za použití dopravní cesty se platí dost mastný poplatek.