Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kilometr za pět milionů. Stát opraví část zavřené slavkovské železnice

Na zpustošenou slavkovskou železnici, která je už patnáct let zavřená, se vrátí vlaky. Budou jezdit v 5,5 kilometru dlouhém úseku historické trati z Ležnice u Horního Slavkova do Krásného Jezu. Tuto část chce zprovoznit Správa železniční dopravní cesty. Rekonstrukce vyjde asi na 25 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sergej781

Ještě prosím...

...opravit Kozí dráhu a zavést na ní alespoň turistické vlaky!![>-]V

+1/0
5.8.2012 11:27

mexikore

Že si tu dopravní cestu neopraví sami.

Firma by více profitovala,nežli se nachat vysát Žaludem.

0/0
5.8.2012 7:49

jmhad

možná nejhezčí

ale nejnáročnější, místy se sklonem až 35 promile.Nákladní vlaky na tomhle úseku nejezdily už koncem šedesátých let minulého století,kdy jsem zde nastupoval jako výpravčí.Ležnice byla obsluhována z druhé strany , tedy z Nového Sedla u Lokte.Důvodem je i skutečnost,že z Krásného Jezu je na obě strany omezena hmotnost nákladních vlaků.Je to stoupání z Cihelen do Březová a hlavně z K.Varů dolního na nádraží K.Vary a na straně druhé úsek Bečov nad Teplou - Poutnov,kde je povolena i nižší hmotnost na nápravu a kam nemohou silnější lokomotivy z těch vraků,co ČD CARGO převzalo od matky ČD.

0/0
5.8.2012 6:17

jmhad

Re: možná nejhezčí

malý doplněk - už tehdy vozily Rudné doly Příbram z Ležnice živec a měděnou rudu auty na nádraží v Bečově n.T.

0/0
5.8.2012 6:19

Pravda stojí dukáty

Zrovna

Z H. Slvakova do Lokte je ta trať nejhezčí. Potenciál je bohužel dost nízký :-/

0/0
4.8.2012 17:08

Pavel608

Tak to bude vlečka

Takže 2 soukromníkům stát opraví vlečku.

dobrej podvod

+3/0
4.8.2012 9:05

JBetak

Re: Tak to bude vlečka

Ani ne, za použití dopravní cesty se platí dost mastný poplatek.

+2/0
4.8.2012 9:39

.MichaL

Re: Tak to bude vlečka

přesně tak, těch 25 mega jim ty dvě firmy zaplatí dost rychle.

+1/0
4.8.2012 10:09

jural

Re: Tak to bude vlečka

Hm, tak jinak by jim musel postavit silnici. A to by levnejsi urcite nebylo.

0/0
4.8.2012 9:56

angr

Re: Tak to bude vlečka

ty do toho nějak vidíš... ale asi skrz půllitr.... kdyby na tom nevydělali, tak to nespravují.

+3/0
4.8.2012 10:05

AAA2

Re: Tak to bude vlečka

to je ovsem otazka - kdyby na tom tak vydelavali, tak to nemeli nechat dojit do stavu kdy se trat vlastne sama rozpadla a musel na ni by zastaven provoz a dale ji nechat 15 let chatrat.

mohli vydelavat celych 15 let, ne?

+1/0
4.8.2012 10:30

kotec

Re: Tak to bude vlečka

Co takhle proto, že se tam zatím nic nětežilo a ani ta firma, co vyrábí ty cisterny, tam zřejmě před 15 lety nebyla? Ono je samozřejmě pravda, že levněji by vyšlo trať průběžně udržovat než na ni kašlat a teď ji celou rekonstruovat, ale to už je bohužel současný postoj státu a kompetentních orgánů...

0/0
4.8.2012 12:05

AAA2

Re: Tak to bude vlečka

Ty ses mistni? Nejses, vid. Je to videt.

0/0
4.8.2012 12:48

Leinad

Re: Tak to bude vlečka

Kdyžtak by jim jenom opravoval silnice. Nemyslím si, že silnice nižší třídy, která unese pár osobáků, je stejně drahá, jako když po ni každý den přejede několik náklaďáků.

0/0
4.8.2012 12:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.