- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proc ma tolik diskutujicich ve zvyku stale opravovat pravopis.Diskutujte a neopravujte.Nebo to je tolik diskutujicich,ucitelu cestiny?Nebo jste tak bezchybni?
Kdo kritizuje ostatní, měl by sám být natolik dobrý, aby zvládal pravopis. Tolik dislektiků nemáme.
Nazvali vas " socialne neprispusobive " Tak se prispusobte a spolecnost vas zacne uznavat.Velmi jednoduche.
třeba C. nám zmlátili a okradli syna? nebo C. nám vykradli sklep, ale bylo jim míň než 15 let, takže se jim nic nestalo, škodu nezaplatili, nic nevrátili a jen se nám každý den smějou do očí?
Běžte s těmahle kampaněma, placenýma z našich daní, k šípku.
Marnej boj. Jedna kampaň nemůže konkurovat soustavné a masivní anti-reklamě, kterou si dělají sami Romové.
To není anti-reklama, to je pravda, zkušenosti, statistika...
bohužel realita je jiná, zanjí ji Kanaďané, Angličané, Evropa..... ale my se tu rádi obelháváme
jak lze slušně nazvat tento jev?
propagovaná inverze neboť oni to mohou dělat, ale ty ne, rozůmyš?
Citované pracovnice si stěžují na "nedůvěru, podezřívavost, xenofobii, předsudky". Proč ale populace, která podle nich vykazuje "nedůvěru, podezřívavost, xenofobii, předsudky", ať jsou to potenciální zaměstnavatelé nebo kdokoliv jiný, projevuje opak "nedůvěry, podezřívavosti, xenofobie, předsudků" k jiným potenciálním zaměstnancům? ... Celé naše lidské chování a dokonce snažení se, včetně výchovy dětí, celý život je (je-li hlava zdravá a mysl jasná) poznamenaná společným jmenovatelem: Zvyšovat PRAVDĚPODOBNOST dobrých výsledků a minimalizovat PRAVDĚPODOBNOST nežádoucích výsledků. ... Když se jede rychle, PRAVDĚPODOBNOST, že bude nehoda je vždy vyšší. Když si sáhne na rozpálenou plotnu pravděpodobnost, že se spálí je také vysoká. Když vystuduje VŠ, pravděpodobnost, že je inteligentní a že bude mít slučnou kariéru je zase vyšší než o těch, kteří VŠ nevystudují. Pravděpodobnost dobrého života v bezpečí třeba ve Švýcarsku je vyšší než třeba v Čadu, atd. NENÍ v tom ž.ádná zlovolnost.
Jaképak předsudky, Romové mě o tom přesvědčují dnes a denně a dokonce i na dovolené. Než jsem se v koupelně otočil sprcháč změnil majitele....
Image, pověst, reputace, atd. to je velice důležitý aspekt nejen při podnikání nebo prodeji zboží, shánění práce, ale je tím nejednou citelně a významně, nejen v emocích ale i peněžně, ekonomicky, atd. poznamenán jednotlivec, firma, země, atd. atd. Proto DOLOUHODOBÉ budování a kultivace pověsti je tak důležité, protože DOBRÁ pověst sama otevírá příležitosti, jak při shánění zaměstnání, tak při prodeji zboží dané značky, tak lákání turistů nebo investic do dané země. Ikdyž se nemohui odvovat na konkrétnéí studie, víme, dá se říci, že v DOSTATEČNÉ VĚTŠINĚ situací a případů všeobecná POVĚST objektivně napovídá o kvalitě výrobku, člověka, země. .... Pověst BMV, MB nebo Porsche, Toyoty, atd. odovídá objektivní skutečnosti, že německá a japonská auta jsoui kvalitní. POVĚST Švédska coby civilizované, bezpečné země ZASE objektivně vypovídá o PRAVDĚPODOBNÉ zkuženosti s civilizovaností a bezpečností života kterou člověk asi zažije. Pověst i stereotypy objektivně indikují PRAVDĚPODOBNOST.
Jednou z dlouhodobě užívaných taktik firemní reklamy jsou tzv. "customer testimonials", tedy (údajně?) skutečná vyjádření údajně skutečných zákazníků nebo klientů dané firmy, kde sdělují, jak výborné služby nebo výrobky od dané firmy sami dostali.
Je nepochybné, že když by podobní spokojení zákazníci rómského malíře pokojů, těch, kteří poskytují služby nařezání zásoby topného dříví, atd. atd., včetně třeba autentické rómské kapely, která nabízí služby hrát na svatbách nebo párty, inzerovali výpovědi svých skutečných spookojených zákazníků, byla by to jedna z nákladově a dopadem nejefektivnějších způsobů jak a) získat další zázazníky a b) potírat negativní pověst.
Takž reklamní agentura která (za nemalé peníze EU? ČR?) vyrukovala s touto reklamní kampaní na boj s negativní pověstí Romů, kteří chtějí pracovat a nabízejí služby o které má obyvatelstvo zájem, by za extra pár korun začala uvádět jména a vvyjádření spokojenosti konkrétních zákazníků, bylo by kýženému cílůi pomoženo nejlépe.
Image, pověst, reputace, atd. to je velice důležitý aspekt nejen při podnikání nebo prodeji zboží, shánění práce, ale je tím nejednou citelně a významně, nejen v emocích ale i peněžně, ekonomicky, atd. poznamenán jednotlivec, firma, země, atd. atd. Proto DOLOUHODOBÉ budování a kultivace pověsti je tak důležité, protože DOBRÁ pověst sama otevírá příležitosti, jak při shánění zaměstnání, tak při prodeji zboží dané značky, tak lákání turistů nebo investic do dané země. Ikdyž se nemohui odvovat na konkrétnéí studie, víme, dá se říci, že v DOSTATEČNÉ VĚTŠINĚ situací a případů všeobecná POVĚST odpovídá a objektivně napovídá o kvalitě výrobku, člověka, země. .... Pověst BMV, MB nebo Porsche, Toyoty, atd. odovídá objektivní skutečnosti, že německá a japonská auta jsoui kvalitní. POVĚST Švédska coby civilizované, bezpečné země ZASE objektivně vypovídá o PRAVDĚPODOBNÉ zkuženosti s civilizovaností a bezpečností života kterou člověk asi zažije. Pověst i stereotypy indikují PRAVDĚPODOBNOST.