Diskuze

Cikáni nám nařezali... Plnou kůlnu dříví, bojuje kampaň s předsudky

Společnost IQ Roma servis zahájila kampaň, která má pomoci odstranit předsudky vůči Romům. Projekt "Romové pracují a chtějí pracovat" je vystavěn na stereotypech a paradoxech. Na plakátech tak na první pohled zaujme třeba nápis "Cikán mi vybílil byt". Menším písmem je však dodáno, že to byl "prostě nejlepší malíř".
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ciryl

25. 9. 2012 3:16
Vsiml jsem si

Proc ma tolik diskutujicich ve zvyku stale opravovat pravopis.Diskutujte a neopravujte.Nebo to je tolik diskutujicich,ucitelu cestiny?Nebo jste tak bezchybni?;-)

0 0
možnosti

opportunity

25. 9. 2012 8:58
Re: Vsiml jsem si

Kdo kritizuje ostatní, měl by sám být natolik dobrý, aby zvládal pravopis. Tolik dislektiků nemáme.

0 0
možnosti

ciryl

25. 9. 2012 3:05
Romove

Nazvali vas " socialne neprispusobive " Tak se prispusobte a spolecnost vas zacne uznavat.Velmi jednoduche.;-);-);-)

0 0
možnosti

neverest

3. 8. 2012 18:38
A co třeba nějaká pravděpodobnější hesla?

třeba C. nám zmlátili a okradli syna? nebo C. nám vykradli sklep, ale bylo jim míň než 15 let, takže se jim nic nestalo, škodu nezaplatili, nic nevrátili a jen se nám každý den smějou do očí?

Běžte s těmahle kampaněma, placenýma z našich daní, k šípku.

0 0
možnosti

neverest

3. 8. 2012 18:25
HAHAHAHAHA

Marnej boj. Jedna kampaň nemůže konkurovat soustavné a masivní anti-reklamě, kterou si dělají sami Romové.

2 0
možnosti

opportunity

25. 9. 2012 9:00
Re: HAHAHAHAHA

To není anti-reklama, to je pravda, zkušenosti, statistika...

0 0
možnosti

noorange

2. 8. 2012 8:15
Odstranit předsudky.....

bohužel realita je jiná, zanjí ji Kanaďané, Angličané, Evropa.....  ale my se tu rádi obelháváme

4 0
možnosti

Zloděj a Lhář jako každý v ČSSD

2. 8. 2012 7:26
Na plakátech jsou výroky cikánů, v článku se píše o Romech,

jak lze slušně nazvat tento jev?

0 0
možnosti

noorange

2. 8. 2012 8:18
Re: Na plakátech jsou výroky cikánů, v článku se píše o Romech,

propagovaná inverze neboť oni to mohou dělat, ale ty ne, rozůmyš?

0 0
možnosti

AnalyzaNow

1. 8. 2012 21:26
Pověst + image = míra PRAVDĚPODOBNOSTI

Citované pracovnice si stěžují na "nedůvěru, podezřívavost, xenofobii, předsudky". Proč ale populace, která podle nich vykazuje "nedůvěru, podezřívavost, xenofobii, předsudky", ať jsou to potenciální zaměstnavatelé nebo kdokoliv jiný, projevuje opak "nedůvěry, podezřívavosti, xenofobie, předsudků" k jiným potenciálním zaměstnancům? ... Celé naše lidské chování a dokonce snažení se, včetně výchovy dětí, celý život je (je-li hlava zdravá a mysl jasná) poznamenaná společným jmenovatelem: Zvyšovat PRAVDĚPODOBNOST dobrých výsledků a minimalizovat PRAVDĚPODOBNOST nežádoucích výsledků. ... Když se jede rychle, PRAVDĚPODOBNOST, že bude nehoda je vždy vyšší. Když si sáhne na rozpálenou plotnu pravděpodobnost, že se spálí je také vysoká. Když vystuduje VŠ, pravděpodobnost, že je inteligentní a že bude mít slučnou kariéru je zase vyšší než o těch, kteří VŠ nevystudují. Pravděpodobnost dobrého života v bezpečí třeba ve Švýcarsku je vyšší než třeba v Čadu, atd. NENÍ v tom ž.ádná zlovolnost.

3 0
možnosti

johni59

1. 8. 2012 21:07
Předsudky

Jaképak předsudky, Romové mě o tom přesvědčují dnes a denně a dokonce i na dovolené. Než jsem se v koupelně otočil sprcháč změnil majitele.... R^

1 0
možnosti

AnalyzaNow

1. 8. 2012 20:55
POVĚST = VELICE cenná věc (nejen v reklamě)

Image, pověst, reputace, atd. to je velice důležitý aspekt nejen při podnikání nebo prodeji zboží, shánění práce, ale je tím nejednou citelně a významně, nejen v emocích ale i peněžně, ekonomicky, atd. poznamenán jednotlivec, firma, země, atd. atd. Proto DOLOUHODOBÉ budování a kultivace pověsti je tak důležité, protože DOBRÁ pověst sama otevírá příležitosti, jak při shánění zaměstnání, tak při prodeji zboží dané značky, tak lákání turistů nebo investic do dané země. Ikdyž se nemohui odvovat na konkrétnéí studie, víme, dá se říci, že v DOSTATEČNÉ VĚTŠINĚ situací a případů všeobecná POVĚST objektivně napovídá o kvalitě výrobku, člověka, země. .... Pověst BMV, MB nebo Porsche, Toyoty, atd. odovídá objektivní skutečnosti, že německá a japonská auta jsoui kvalitní. POVĚST Švédska coby civilizované, bezpečné země ZASE objektivně vypovídá o PRAVDĚPODOBNÉ zkuženosti s civilizovaností a bezpečností života kterou člověk asi zažije. Pověst i stereotypy objektivně indikují PRAVDĚPODOBNOST.

0 0
možnosti

AnalyzaNow

1. 8. 2012 21:06
Výpovědi KONKRÉTNÍCH spokojených zákazníků = nejlepší reklam

Jednou z dlouhodobě užívaných taktik firemní reklamy jsou tzv. "customer testimonials", tedy (údajně?) skutečná vyjádření údajně skutečných zákazníků nebo klientů dané firmy, kde sdělují, jak výborné služby nebo výrobky od dané firmy sami dostali.

Je nepochybné, že když by podobní spokojení zákazníci rómského malíře pokojů, těch, kteří poskytují služby nařezání zásoby topného dříví, atd. atd., včetně třeba autentické rómské kapely, která nabízí služby hrát na svatbách nebo párty, inzerovali výpovědi svých skutečných spookojených zákazníků, byla by to jedna z nákladově a dopadem nejefektivnějších způsobů jak a) získat další zázazníky a b) potírat negativní pověst.

Takž reklamní agentura která (za nemalé peníze EU? ČR?) vyrukovala s touto reklamní kampaní na boj s negativní pověstí Romů, kteří chtějí pracovat a nabízejí služby o které má obyvatelstvo zájem, by za extra pár korun začala uvádět jména a vvyjádření spokojenosti konkrétních zákazníků, bylo by kýženému cílůi pomoženo nejlépe.

0 0
možnosti

AnalyzaNow

1. 8. 2012 20:52
POVĚST = VELICE cenná věc (nejen v reklamě)

Image, pověst, reputace, atd. to je velice důležitý aspekt nejen při podnikání nebo prodeji zboží, shánění práce, ale je tím nejednou citelně a významně, nejen v emocích ale i peněžně, ekonomicky, atd. poznamenán jednotlivec, firma, země, atd. atd. Proto DOLOUHODOBÉ budování a kultivace pověsti je tak důležité, protože DOBRÁ pověst sama otevírá příležitosti, jak při shánění zaměstnání, tak při prodeji zboží dané značky, tak lákání turistů nebo investic do dané země. Ikdyž se nemohui odvovat na konkrétnéí studie, víme, dá se říci, že v DOSTATEČNÉ VĚTŠINĚ situací a případů všeobecná POVĚST odpovídá a objektivně napovídá o kvalitě výrobku, člověka, země. .... Pověst BMV, MB nebo Porsche, Toyoty, atd. odovídá objektivní skutečnosti, že německá a japonská auta jsoui kvalitní. POVĚST Švédska coby civilizované, bezpečné země ZASE objektivně vypovídá o PRAVDĚPODOBNÉ zkuženosti s civilizovaností a bezpečností života kterou člověk asi zažije. Pověst i stereotypy indikují PRAVDĚPODOBNOST.

0 0
možnosti