Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Piráti protestovali proti evropskému projektu plošného sledování lidí

Proti evropskému projektu plošného preventivního sledování lidí a jejich chování na veřejnosti i na internetu a v sociálních sítích protestovaly v sobotu v Praze asi tři desítky lidí. "Není třeba sledovat všechny lidi preventivně jen proto, že se bojíme o své bezpečí," řekl při demonstraci místopředseda České pirátské strany Mikuláš Ferjenčík.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lermi73

Benjamin Franklin. 1759

„Ti, kdož se vzdají důležitých svobod aby získali trochu bezpečí si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí.“

+1/0
30.7.2012 11:23

promirul

Pirátský protest

Doufám,že protestovali hlavně ti,kterých se to týká.Co mě může říci maskovaný bandita?Protestuji také proti maskování,to nejsou dobří lidé.Pro mne to jsou jen lupiči a loupežníci.

0/0
30.7.2012 10:33

noorange

Jen aby za chvíli neprotestovali sami papaláši

0/0
29.7.2012 15:15

tnf

PIRÁTSTVÍ = DIGITÁLNÍ KOMUNISMUS (TO UŽ TU JEDNOU BYLO)!!!!

Pro mě piráti nejsou nic než pokrytci a nedovzdělanci!Nepřemýšlí o důsledcích svých názorů a činů!Furt mluvíte o soukromí a svobodě,ale soukromé duševní vlastnictví neuznáváte!Mluvíte soukromí a zesměšňujete své oponenty!To je demokratické?Ale vy nejste demokrati!Svatá CIA proti vám,co byste zavedli další komunismus!Ať je rob_kteryten kdo je, nemáte co zveřejňovat jeho údajné jméno-vy nejste policie ani nejste žádní samozvaní spasitelé!!ZÁKLADEM SVOBODY JE PRÁVNÍ STÁT(NIKOLI ANARCHIE)!A právo uznává soukromé vlastnictví!Někdo vyrobí truhu a někdo vymyslí lék či napíše knihu nebo natočí film(a to něco stojí)!!A ohodnocení na trhu sou peníze! HLAVNÍ MOTIVACE LIDSTVA A SOUČÁST VÝVOJE KULTURY-BÝT SPRAVEDLIVĚ OHODNOCEN VAŠÍ PRÁCE!Zkopíruje myšlenky-ale něco za něco!!RECIPROCITA JAKO SLOUP EVOLUCE ČLOVĚKA!Assagne je Putinův užitečný idiot,a bude vystupovat v jeho propagandistické TV Russia Today!!Západ se historicky liberalizuje(před 50lety by ženy a černoši nebyli ve vládě USA,apod...)

+4/0
29.7.2012 14:49

pavlik05

Re: PIRÁTSTVÍ = DIGITÁLNÍ KOMUNISMUS (TO UŽ TU JEDNOU BYLO)!!!!

Za čárkou se píše mezera, nedovzdělanče.

+1/0
29.7.2012 17:49

Puťka je menší než Lady Tatcher

PIRÁTSTVÍ = DIGITÁLNÍ KOMUNISMUS (TO UŽ TU JEDNOU BYLO)!!!!

Pro mě piráti nejsou nic než pokrytci a nedovzdělanci!Nepřemýšlí o důsledcích svých názorů a činů!Furt mluvíte o soukromí a svobodě,ale soukromé duševní vlastnictví neuznáváte!Mluvíte soukromí a zesměšňujete své oponenty!To je demokratické?Ale vy nejste demokrati!Svatá CIA proti vám,co byste zavedli další komunismus!Ať je rob_kteryten kdo je, nemáte co zveřejňovat jeho údajné jméno-vy nejste policie ani nejste žádní samozvaní spasitelé!!ZÁKLADEM SVOBODY JE PRÁVNÍ STÁT(NIKOLI ANARCHIE)!A právo uznává soukromé vlastnictví!Někdo vyrobí truhu a někdo vymyslí lék či napíše knihu nebo natočí film(a to něco stojí)!!A ohodnocení na trhu sou peníze! HLAVNÍ MOTIVACE LIDSTVA A SOUČÁST VÝVOJE KULTURY-BÝT SPRAVEDLIVĚ OHODNOCEN VAŠÍ PRÁCE!Zkopíruje myšlenky-ale něco za něco!!RECIPROCITA JAKO SLOUP EVOLUCE ČLOVĚKA!Assagne je Putinův užitečný idiot,a bude vystupovat v jeho propagandistické TV Russia Today!!Západ se historicky liberalizuje(před 50lety by ženy a černoši nebyli ve vládě USA,apod...)

+4/0
29.7.2012 14:45

rob_kteryten

Petice piratu proti cenzure internetu

ma aktualne neco kolem 6.000 podisu. A to jiz shani podpisy temer dva roky. Hnuti za legalizaci marihuany ziskalo za pul roku prez 20.000 podpisu. Proc si myslite, ze by se vsichni meli chovat podle vaseho nazoru? Vetsina populace ma ocividne jiny nazor nez pirati. Proc by se mela vetsina zarizovat podle mensiny? Nebo jsou snad pirati naci nadlide?

+5/0
29.7.2012 13:16

tnf

Re: Petice piratu proti cenzure internetu

Můžeš to sem postnout třeba desetkrát.

+2/0
29.7.2012 14:02

pavlik05

Re: Petice piratu proti cenzure internetu

vetsina spolecnosti nema nazor, v tom narazi pirati na problem - nulovou podporu.

0/0
29.7.2012 17:50

Taras Čurda

PIRÁTSTVÍ = DIGITÁLNÍ KOMUNISMUS (TO UŽ TU JEDNOU BYLO)!!!!

Pro mě piráti nejsou nic než pokrytci a nedovzdělanci!Nepřemýšlí o důsledcích svých názorů a činů!Furt mluvíte o soukromí a svobodě,ale soukromé duševní vlastnictví neuznáváte!Mluvíte soukromí a zesměšňujete své oponenty!To je demokratické?Ale vy nejste demokrati!Svatá CIA proti vám,co byste zavedli další komunismus!Ať je rob_kteryten kdo je, nemáte co zveřejňovat jeho údajné jméno-vy nejste policie ani nejste žádní samozvaní spasitelé!!ZÁKLADEM SVOBODY JE PRÁVNÍ STÁT(NIKOLI ANARCHIE)!A právo uznává soukromé vlastnictví!Někdo vyrobí truhu a někdo vymyslí lék či napíše knihu nebo natočí film(a to něco stojí)!!A ohodnocení na trhu sou peníze! HLAVNÍ MOTIVACE LIDSTVA A SOUČÁST VÝVOJE KULTURY-BÝT SPRAVEDLIVĚ OHODNOCEN VAŠÍ PRÁCE!Zkopíruje myšlenky-ale něco za něco!!RECIPROCITA JAKO SLOUP EVOLUCE ČLOVĚKA!Assagne je Putinův užitečný idiot,a bude vystupovat v jeho propagandistické TV Russia Today!!Západ se historicky liberalizuje(před 50lety by ženy a černoši nebyli ve vládě USA,apod...)

+6/0
29.7.2012 12:20

tnf

Re: PIRÁTSTVÍ = DIGITÁLNÍ KOMUNISMUS (TO UŽ TU JEDNOU BYLO)!!!!

Russia Today je stejně propagandistická jako ostatní televize. Proto je užitečné ji sledovat, protože se na spoustu věcí dokážou podívat jinak (mnohdy lépe) než naše masmédia. Například jejich informování o ACTA bylo až znepokojivě objektivní, v porovnání tiskem a televizemi v EU. Jindy samozřejmě jdou na ruku Kremlu, člověk pak musí udělat průměr se západními (též režimními) médii a dobere se informací blízkých pravdě.

+1/0
29.7.2012 12:41

Taras Durda

Re: PIRÁTSTVÍ = DIGITÁLNÍ KOMUNISMUS (TO UŽ TU JEDNOU BYLO)!!!!

Jasně, ČT televize nikdy nekritizovala vládu, nikdy nedala vědět o skandálech ve státní správě - NIKDY ;-D!!!  Ani o Guantanámu neinformovala!!! Ale Russia Today informuje každý den o Litviněnkovi, Politkovské, o protestech v Rusku a Sýrii, o to nezávisle a objektivně!!! ;-D - ty seš pudl...

+3/0
29.7.2012 12:46

tnf

Re: PIRÁTSTVÍ = DIGITÁLNÍ KOMUNISMUS (TO UŽ TU JEDNOU BYLO)!!!!

Zajímalo by mě, kolik sekund pořadů RT jste už viděl, když jste na ně takový odborník.

0/0
29.7.2012 14:06

tnf

Re: PIRÁTSTVÍ = DIGITÁLNÍ KOMUNISMUS (TO UŽ TU JEDNOU BYLO)!!!!

BTW standardní západní deník informuje o Sýrii takto: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/526431_392187634177046_21720650_n.jpg Jak si mám udělat obrázek o tom, co se tam doopravdy děje?

0/0
29.7.2012 19:46

marvin_v_krizi

odpoved je v serialu Cerveny Trpaslik

INDECT == pole spravedlnosti

0/0
29.7.2012 12:20

bolan

Stateční muži a ženy!

Škoda že neexistovali za války. Mohli jí vyhrát.

+1/0
29.7.2012 9:33

Kidkid

V tomto s piráty nesouhlasím

Klidně ať je kamer ještě víc, pokud se bude zase moci každý beze strachu procházet po městě. Pokud bude každý poberta a lupič chycen při činu a hned potrestán. V chytání darebáků vidím přínos kamerových systémů a ještě v pomoci občanům pokud se někomu udělá špatně na ulici.

Slušným lidem kamery nevadí a darebáci ať se třesou, že je hned chytí. jen to chce doplnit o lidové soudy, aby lump nečekal na potrestání roky, ale dostal pořádnou pálku hned a s tvrdou prací v kriminálu.

+5/0
29.7.2012 3:22

Caderom

Re: V tomto s piráty nesouhlasím

On je velký rozdíl mezi 1.) čistě obecním kamerovým systémem, kde hlídá jeden člověk za monitory pořádek, přičemž v případě problému kontaktuje strážníky a za 2.) propojenou celoevropskou síť kamerových systémů, ke které může získat přístup kdokoli (kdo má určitý post nebo konexe) a systém nastavit také aby automaticky hlídal cokoli (šmíroval kohokoli). S tím, jak se postupně zvyšuje rozlišení kamer a zároveň stoupá kvalita algoritmů na rozpoznávání obličejů (předmětů / činností) to může být za pár let opravdu velký problém.

+5/0
29.7.2012 5:41

rob_kteryten

Re: V tomto s piráty nesouhlasím

Za par let to bude norma. At se ti to libi nebo ne, tak vetsina lidi proste stoji na opacne strane nez zdejsi nadavaci. Podivej se, kolik lidi se te vasi demonstrace ucastni. Nechapu lidi, kteri se koukaji na svet pohledem cloveka, ktery vidi rovnitko mezi tim, ze se neco da zneuzit a ze se to opravdu zneuzije. Treba takove patrani po pohresovanych detech by diky tomu co popisujes bylo daleko jednodusi. To same hledani zlocincu atd. Zahodit vsechny tyto prinosy jenom proto, ze by to nekdo mohl zneuzit je nesmysl. Podle teto logiky by jsme tu nemeli nikdy zadny technologicky pokrok. Vsechno od doby pazourku lze zneuzit.

+1/0
29.7.2012 11:21

ježo

Re: V tomto s piráty nesouhlasím

Vše co jde nějakým způsoben zneužít,bude zneužito.To je prostě daný fakt.Zde je třeba rozhodnout zda  zneužití bude kompenzováno přínosem.

0/0
29.7.2012 12:37

rob_kteryten

Re: V tomto s piráty nesouhlasím

A to je presne to co rikam. Na jedne strane stoji nake dejme tomu naruseni soukromi na urovni toho, ze nekdo bude teoreticky schopen vysledovat tvuj pohyb na zaklade zaberu z kamer. Na druhe strane stoji vyuziti pri boji proti kapsarum, dealerum drog, hlidani ulic v nocich atd atd atd. Jak rikam, vetsina lidi zde jsou podle me jen ovce, ktere slysi kamery a rvou, jak je to spatne.

+1/0
29.7.2012 13:04

ježo

Re: V tomto s piráty nesouhlasím

Ono je to celé docela otázka.Bezpečnostní faktor je na snadě,budiž.Druhá otázka je využití tohohle systému jak komerční zónou,tak státní mocí.Nejsem nijak na větvi z toho,že si bude moci někdo vytáhnout moje aktivity,nemluvě o tom co jsem kdy,kde říkal.Ona hranice mezi bezpečností a velkým bratrem je hodně úzká.

0/0
29.7.2012 14:37

Antonín, topič

Re: V tomto s piráty nesouhlasím

Ne. Ovce jsi ty, Vaněčku, protože si myslíš, že kamery něčemu pomůžou. Nepomůžou, je to prokázáno. Pomáhají policisté - pochůzkáři v ulicích. A na ty nejsou peníze. Na kamerové svinstvo ano.

+1/0
30.7.2012 10:56

marvin_v_krizi

Re: V tomto s piráty nesouhlasím

za par let to bude norma jen pokud to dopadne spatne a lide jako jste Vy podobne nesmysly prosadi.. Vetsina lidi totiz nestoji na zadne strane...

0/0
29.7.2012 12:38

rob_kteryten

Re: V tomto s piráty nesouhlasím

to je tvuj NAZOR. Nastesti pro tebe zijeme ve spolecnosti, ktera toleruje i mensinove nazory. Kdyby jsme zili v totalite, tak uz mas vyrazene zuby, letis z prace a vypovidas na nake obdobe STB. Ty se tu chovas jako nejvetsi DICKtator. Pirati maji v populaci naprosto minimalni podporu a ty se chovas jako kdyby je volilo 99% naroda. Velka cast naroda je ocividne ochotna vymenit cast svych svobod za svoji bezpecnost. Ty se s tim budes muset smirit nebo odstehovat.

+1/0
29.7.2012 13:10

ježo

Re: V tomto s piráty nesouhlasím

Vtip je v tom,že právě tenhle systém by mohl vést k daleko horší totalitě než popisuješ.

+1/0
29.7.2012 14:43

rob_kteryten

Re: V tomto s piráty nesouhlasím

Vsechno muze vest k totalite. Zrusime armadu, muze nastat prevrat. Zrusime poldy, muze je nekdo zneuzit k utlacovani svobod. Zakazeme zbrane atd.

+1/0
29.7.2012 15:34

Antonín, topič

Re: V tomto s piráty nesouhlasím

Je vidět, že přemíra hulení opravdu poškozuje mozek, Petře. Nechtěl bys si promluvit s lékařem o své závislosti?

+1/0
30.7.2012 10:57

next_ghost

Re: V tomto s piráty nesouhlasím

A ty myslíš, že se k nám nemůže vrátit nějaká diktatura ve stylu komunismu nebo nacismu?

0/0
29.7.2012 18:25

Antonín, topič

---

Jednak starý citát praví, že kdo obětuje svobodu kvůli bezpečí, nezaslouží ani jedno, druhak víme z Británie, kde je několik milionů kamer, že kamery neřeší vůbec nic.

0/0
30.7.2012 10:53

Draggo

Re: V tomto s piráty nesouhlasím

co je na tom smirovacim systemu spatne docvakne takovym omezencum az ve chvili, kdy je ten system zacne sledovat a lovit. ale to uz je pozde. :-P

0/0
30.7.2012 15:00

GenEtt

Jo

tihle se dají volit

0/0
29.7.2012 2:37

rob_kteryten

Re: Jo

podle poctu podpisu ktere za dva roky nasbirali, dostanou mozna i nekolik tisic hlasu.

0/0
29.7.2012 11:21

1907

Totalita se vrací

Rv

+5/0
28.7.2012 23:15

Kidkid

Re: Totalita se vrací

Vy jste žádnou totalitu nezažil, tak tu nepište, že se vrací. Totalita by vypadala jinak. To by nějací piráti existovali leda v románu a demonstranti jako na fotce by už zkrvavení vypovídali na VB. V pondělí by letěli z práce (školy), jejich rodiče také a skončili by piráti ve vězení a jejich rodiče u lopaty.

0/0
29.7.2012 3:26

1907

Re: Totalita se vrací

Víš prd, co kdo zažil. Je tvoje ubohost, že si nedovedeš představit jinou totalitu než to, co tu bylo pod vedením komančů. :-P

+3/0
29.7.2012 6:55

rob_kteryten

Re: Totalita se vrací

Milej chlapce, totalitni chovani zde mas jenom ty. Pocet lidi ktery sdili tvuj nazor je minimalni. Staci se podivat jakou podporu maji v narode pirati. Na kazdorocnim pochodu za legalizaci marihuany dorazi tak 100x vice lidi nez na ty vase radoby demonstrace. Takze se tu snazis prosadit nazor mensiny na ukor nazoru vetsiny. Jedine co te omlouva je nizky vek. Casem az budes mit rodinu, tak treba ziskas jine hodnoty.

0/0
29.7.2012 11:25

tnf

Re: Totalita se vrací

!!!

0/0
29.7.2012 12:26

tnf

Re: Totalita se vrací

Ale jo, zasmál jsem se. Přiznávám.

0/0
29.7.2012 12:27

rob_kteryten

Re: Totalita se vrací

zasmal jsi se cemu? Pirati po dvou letech petici a akci nasbirali zavratnych 6.000 podpisu. Hnuti za legalizaci marihuany jich za pul roku nasbiralo 20.000. Mohl jsi se maximalne zasmat sve naivite.

0/0
29.7.2012 13:13

tnf

Re: Totalita se vrací

Zasmál jsem se tvé brilantní argumentaci. Trolling is a art.

+1/0
29.7.2012 14:03

pavlik05

Re: Totalita se vrací

a novu se kouka milion lidi tak to prece musi bejt kvalita! Co to je za argumenty?

0/0
29.7.2012 17:51

Antonín, topič

Re: Totalita se vrací

A kolik lidí podporuje ten evropský projekt? Když vynecháme ty, kteří to dostanou jako zakázku, tak maximálně pár stovek.

0/0
30.7.2012 10:55

Červená_Karkulačka

A budeme si rovni?

Bude se seldovat i vláda a vysoce postavení lidé??? A kdo bude sledovat policisty, aby nedošlo ke korupci??? S tímto nesouhlasím, byť se to bude podepírat sebelepším úmyslem.

1. Teroristé se do kamerových systémů nabourají a použijí je ve svůj prospěch - to je bez diskuze.

2. Šmírování bylo znakem totality a ods té se přece chceme distancovat, nebo ne?

3. Chápu, že se vláda bojí povstání lidí a proto je chce nechat sledovat ve velkém. Tak ať lépe pracuje a nemusí se ničeho bát!

Hrozná představa jako z filmu vzpoura strojů, kde byli všude rozlezlí eyeboti a lezli i do koupelny a na WC a zničení nebo poškození sledovacího přístroje bylo přísně trestáno.

+4/0
28.7.2012 21:28

rob_kteryten

Re: A budeme si rovni?

1)jak operator ktery system sleduje, jestli dotycny, ktery se vali vozralej na silnici je politik, policista nebo "radovy obcan"

2)Teroriste se stejne mohou nabourat na FB a vyuzit ho ve svuj prospech a nikdo to neresi. Navic jeste neni znamo zabezpeceni, ale uz je jasne, ze to bude snadno napadnutelna sit. Proc takto teroriste nenabouravaji systemy bank a neziskavaji zavratne penize?

3)Kdyby se vlada bala povstani lidi, tak nepujde smerem, ze bude utahovat srouby. Tak hloupa vlada opravdu neni (i kdyz obcane ocividne ano). Kdyby se opravdu nekdo snazil o totalizaci EU, tak to rozhodne nebude delat takto. V prvni rade by musel dosadit na velitelska mista v armade sve lidi, musel by totez udelat s policii. Tady si to vsichni predstavujete jako Hurvinek valku.

0/0
28.7.2012 21:33

TARAS VULVA

PIRÁTSTVÍ = DIGITÁLNÍ KOMUNISMUS (TO UŽ TU JEDNOU BYLO)!!!!

Pro mě piráti nejsou nic než pokrytci a nedovzdělanci!Nepřemýšlí o důsledcích svých názorů a činů!Furt mluvíte o soukromí a svobodě,ale soukromé duševní vlastnictví neuznáváte!Mluvíte soukromí a zesměšňujete své oponenty!To je demokratické?Ale vy nejste demokrati!Svatá CIA proti vám,co byste zavedli další komunismus!Ať je rob_kteryten kdo je, nemáte co zveřejňovat jeho údajné jméno-vy nejste policie ani nejste žádní samozvaní spasitelé!!ZÁKLADEM SVOBODY JE PRÁVNÍ STÁT(NIKOLI ANARCHIE)!A právo uznává soukromé vlastnictví!Někdo vyrobí truhu a někdo vymyslí lék či napíše knihu nebo natočí film(a to něco stojí)!!A ohodnocení na trhu sou peníze! HLAVNÍ MOTIVACE LIDSTVA A SOUČÁST VÝVOJE KULTURY-BÝT SPRAVEDLIVĚ OHODNOCEN VAŠÍ PRÁCE!Zkopíruje myšlenky-ale něco za něco!!RECIPROCITA JAKO SLOUP EVOLUCE ČLOVĚKA!Assagne je Putinův užitečný idiot,a bude vystupovat v jeho propagandistické TV Russia Today!!Západ se historicky liberalizuje(před 50lety by ženy a černoši nebyli ve vládě USA,apod...)

+3/0
28.7.2012 20:12

vezu maso pro doktora Jacksona

Re: PIRÁTSTVÍ = DIGITÁLNÍ KOMUNISMUS (TO UŽ TU JEDNOU BYLO)!!!!

Volodo, ze ty jsi si zase nevzal prasek?

+4/0
28.7.2012 20:15

petr.n_22

Re: PIRÁTSTVÍ = DIGITÁLNÍ KOMUNISMUS (TO UŽ TU JEDNOU BYLO)!!!!

Historie ukazuje, že jsou to právě totalitní státy, které se snažili zavádět a využívat plošné špislování.

S nadpisem ovšem souhlasím, stejně jako s choranou autorských práv. Ovšem o to tady nejde.

+3/0
28.7.2012 20:19

rob_kteryten

Re: PIRÁTSTVÍ = DIGITÁLNÍ KOMUNISMUS (TO UŽ TU JEDNOU BYLO)!!!!

Ocividne se neshodnem v tom, co povazujeme za spiclovani. Sledovani zaberu z kamery na verejnem prostranstvi osobne za spiclovani nepovazuji. Stejne tak nepovazuji za spiclovani projizdeni verejnych chatu atd na predem zadana slovni spojeni.

0/0
28.7.2012 21:21

petr.n_22

Re: PIRÁTSTVÍ = DIGITÁLNÍ KOMUNISMUS (TO UŽ TU JEDNOU BYLO)!!!!

Psal jsem to několikrát a napíšu to znovu, nejde jen o sledování záběrů z kamer, ale vytváření komplexní databáze, kde kamerový záznam je jen jeden z prvků.

+2/0
28.7.2012 23:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.