Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slovenští poslanci si jednohlasně zrušili imunitu

Slovenští poslanci přijdou o imunitu, která je během výkonu mandátu chrání před trestním stíháním. Příslušnou změnu ústavy schválil parlament. Slovenská sněmovna bude však nadále rozhodovat o tom, zda soud může uvalit na zákonodárce vyšetřovací vazbu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

HCR 29

No bratři, opět jste nás předstihli.

R^Jen nevím, jestli si z vás vzalo poučení těch pár stovek těch našich chrochtů v parlamentu.zatím to vypadá, že raději budou řešit otázku svých nízkých platů;-(protože jim v době krize v domácnostech nezbývá ani na rohlík...a tak přemýšlejí, že za  to své tlachaní a mlácení slámy hubou je potřeba mít vyšší plat.nejvíc asi brečí paní Drábková.Její manžel to zvýšení totuž navrhl.takže tady se asi zrušení imunity nedočkáme.

Bravo Slovensko!!!R^V

+3/0
26.7.2012 21:14

BigSponsor

Imunita?

Slovenskym politikom gratulujem k "odvahe", kazdopadne pozitivny krok. Ale jedna vec je zrusenie imunity a druha vec je realna postihnutelnost. To, ze sa zrusila imunita vobec neznamena, ze za xyz zmanipulovanych miliardovych tendrov bude v skutocnosti niekto pykat. Ale je to maly krok, ktory ceste k skutocnej demokracii pomoze.

Co sa tyka omielanych nazorov, ze slovaci chodia za pracou do Ciech. Napr. vychodne slovensko to ma historicky dane uz od zaciatku min. storocia, kedy ludia odchadzali do ameriky, na vych. slovensku bolo za komunistov najviac tuzexov prave z toho dovodu, ze ludia zo zahranicia dostavali od emigrantov valuty. A mladi ludia odchadzaju za pracov bezne, z mojich spoluziakov mozno len 10% ostalo na Slovensku, vsetci sa rozliezli po svete. Co sa tyka skol, kvalitativne tie slovenske nie su horsie, len je tu vela oborov z ktorych je tazke realne uplatnenie v praxi a na "vychytene" univerzity je problem sa dostat.

+1/0
26.7.2012 20:40

Huckleberry Švédd 10

tak to nezbývá než občanům Slovenska pogratulovat !!!

R^R^R^

+2/0
26.7.2012 19:36

_m-

.

R^

0/0
26.7.2012 19:09

magister militum

K tomu muselo dôjsť omylom.

O zrušení imunity sa predtým hlasovalo n-krát a vždy to nakoniec niekto zablokoval, či už z opozície alebo koalície. Teraz zrejme zlyhala kordinácia. Koaliční a opoziční poslanci sa nedohodli jasne, kto to má tentokrát zablokovať, a tak to nedopatrením prešlo.

0/0
26.7.2012 19:09

taktaktak

Kdo

Kdo by se u nás vzdal dobrovolně výhod neslučitelných v jiných zemí vyspělé Evropy když si volení mohou dělat co chtějí aniž by na ně mohla dosáhnout ruka spravedlnosti s u nás zavázanými očima?

0/0
26.7.2012 17:47

Ryky

Pro cenzuru

Creatos = bytost (z řečtiny). Pro nás za 100 bodů.

0/0
26.7.2012 17:32

kouc

No jo

Je to populismus, tvrdí Tejc o zrušení imunity na Slovensku

0/0
26.7.2012 17:22

tryskomys

A pak, že to nejde !

R^ Věřím, že i v temných celách by se nějaké to místečko pro naše milé politiky našlo. Jistě by se delikventi rádi uskromnili., aby si užili kriminálu v "lepší" společnosti.:-)

0/0
26.7.2012 17:09

zberanek

S Nečasem to nedokážeme

Slovensko se zařadilo mezi demokratické státy. Česko je stále mezi korupčnickými a mafiánskými zdechlinami.

+1/0
26.7.2012 16:39

tp2597

Re: S Nečasem to nedokážeme

To vite, 'padni komu padni', jen nejak pan Cisty zapomel dodat, ze to co padne bude celej stat a nejaka vira v demokracii.

0/0
26.7.2012 16:42

malý červ

Re: S Nečasem to nedokážeme

tak šup na Slovensko za lepším

+1/0
26.7.2012 16:55

Fiv

Za Slovenskem

začínáme čím dál tí víc zaostávat.

0/0
26.7.2012 16:38

malý červ

Re: Za Slovenskem

a proto většina Slováků touží žít v Čechách a na jednoho Čecha na Slovensku je tisíc tady

+1/0
26.7.2012 16:57

Fiv

Re: Za Slovenskem

Vy sedíte na statistických datách? Spíš bych řekl že jste jeden z těch všechno vím, všechno znám všude jsem byl. Všech jsem se zeptal, všechno jsem spočítal

0/0
26.7.2012 17:05

malý červ

Re: Za Slovenskem

v Brně jsou už půlka lidí Slováci, proč asi z toho blahobytu utíkají do naší zaostalé země?

0/0
26.7.2012 17:25

Fiv

Re: Za Slovenskem

Pletete si pojmy a dojmy a pravděpodobně neumíte pochopit z textu o co v něm jde. O blahobytu se nikde nepíše!!

0/0
26.7.2012 17:26

malý červ

Re: Za Slovenskem

oni to tak nevidí, slyšel jsem, jak si povídali, že se do tej bídy nechcú vrátiť, ani kdyby zrušili imunitu samotnýmu presidentu

0/0
26.7.2012 17:29

chruyeager

Re: Za Slovenskem

Východní Slovensko je chudé. Bratislava a vůbec západ je o něčem jiném. Každopádně školy tady máme lepší, o tom žádná, to však není jediný ukazatel prosperity a už vůbec ne úrovni společnosti.

0/0
26.7.2012 17:48

chruyeager

Re: Za Slovenskem

Na Slovensku je přes 30 000 Čechů:-P. Podle tebe by pak mélo být v ČR 30 milionů Slováků

0/0
26.7.2012 17:46

stenley67

!!!!!

Máme se co učit!!!

0/0
26.7.2012 16:37

Agatha Christie

Tady je reakce našich "poslanců":

Rozhodnutí slovenského parlamentu, který dnes omezil trestní imunitu jen na projevy a hlasování svých členů, české poslance příliš nenadchlo. Senátoři byli naopak mírnější. Ze slovenského řešení měli radost zejména zástupci ODS, kteří podobný návrh neúspěšně prosazovali v Senátu. Většinou se ale i s jeho kritiky shodovali na tom, že český parlament by nyní tak razantní omezení neschválil. Rv http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Slovaci-si-zrusili-imunitu-Ceskym-poslancum-se-to-nelibi-240929

+1/0
26.7.2012 16:31

kremsa

Mnozí diskutující zřejmě nechápou, k čemu imunita vlastně je

Smyslem imunity není ochrana poslanců před zákonem, ale před nezákonností, tj. před zvůlí policie a soudů ve službách a ku prospěchu vlády. Např. když před prezidentskou volbou policie zatkla poslance Sládka a po volbě ho zase bez obvinění a soudu pustila, přičemž volba prošla o tento jediný hlas. Obávám se, že je u nás stále dost politiků, kteří by byli schopni a ochotni nechat před důležitým hlasováním zadržet pár opozičních poslanců a po hlasování je zase pustit. Imunitu můžeme rušit, až něco takového nikdy žádného politika ani nenapadne.

0/0
26.7.2012 16:29

Agatha Christie

Re: Mnozí diskutující zřejmě nechápou, k čemu imunita vlastně je

Všichni patří do kriminálu.

+1/0
26.7.2012 16:31

chruyeager

Re: Mnozí diskutující zřejmě nechápou, k čemu imunita vlastně je

Hlavně že si je klidně dál volíme.

0/0
26.7.2012 17:50

maxxan.

Re: Mnozí diskutující zřejmě nechápou, k čemu imunita vlastně je

"Smyslem imunity není ochrana poslanců před zákonem, ale před nezákonností"  - takže běžný občan je, s vědomím zákonodárců - tomu vystaven. Chápu to správně ?

+1/0
26.7.2012 16:37

berkovec

Re: Mnozí diskutující zřejmě nechápou, k čemu imunita vlastně je

Děkuji, takto krásně bych to zformulovat nedokázal, mluvíte mi ze srdce.

0/0
26.7.2012 18:20

kremsa

Re: Mnozí diskutující zřejmě nechápou, k čemu imunita vlastně je

Nechápete to správně. U opozičního poslance se může stát, že vládní pohůnci zaúkolují policii, aby jej zadržela přes nějaké důležité hlasování nebo aby jej opakovaným zadržováním dlouhodobě šikanovala. U běžného občana toto nehrozí, neboť o ničem celostátně důležitém nehlasuje a pro vládu tudíž není nebezpečný.

0/0
26.7.2012 20:37

tp2597

Re: Mnozí diskutující zřejmě nechápou, k čemu imunita vlastně je

a vy jste ve skutecnosti vladni nebo opozicni poslanec? Ne ze by to obcany zajimalo, kradou vsichni, jde spis jen o poradek do kteryho chlivku vas pak strcit.

0/0
26.7.2012 16:41

Dfa600

Je vidět že Fico to bere za správnej konec

R^

0/0
26.7.2012 16:29

chruyeager

Re: Je vidět že Fico to bere za správnej konec

Fico k tomu byl dotlačen. Navíc, má pod palcem policii i návladní, takže je mu to jedno.

0/0
26.7.2012 17:51

costarica

Ok chalani,

to jste zase o neco dal nez nase zemicka...Pro mne se ovsem nabizi otazka : kdy zbavi "imunity" nase kmotry, lobisty a jine lumpy. O politicich ani nemluve.......;-€

0/0
26.7.2012 16:20

Zefram Cochrane

to s Kalouskem a podobnými dárečky nehrozí

proč by jinak nemilosrdný stihač nepravostí, sám sv.Kalousek tak hájil paní Parkanovou?

Pokud je nevinná, jak tvrdí, tak se lehce očistí, pokud ví něco naněj, je jeho chování pochopitelné.

Poslanecká imunita je u nás dost divná, u opozice se klidně vydává běfem pěti minut, ale staré přátele si ubráníme.

+1/0
26.7.2012 16:02

kremsa

Re: to s Kalouskem a podobnými dárečky nehrozí

Píšete nesmysly. Paní Parkanová o funkci místopředsedkyně Sněmovny přišla už teď. Rovněž ostudu má ona i celá TOP v očích hlupáků už teď. Pokud ji třeba za 2-3 roky soud osvobodí, tu funkci už ji nikdo zpětně nevrátí a ostudy ji to v očích hlupáků také nezbaví, protože se o tom převážná většina lidí vůbec nedozví. Jak by Vám bylo, kdyby Vás z něčeho obvinili, pár let Vás vláčeli po soudech, nakonec Vás sice osvobodili, ale mezitím byste třeba přišel o práci a rozpadla by se Vám rodina?

0/0
26.7.2012 16:18

tp2597

Re: to s Kalouskem a podobnými dárečky nehrozí

Jenze ona o funkci neprisla, nybrz se ji sama vzdala. A s tpou vinou a nevinou at to zhodnoti soud, nikdo jiny, uplne stejne jako by to bylo v pripade vasem i mem. Navic ona je stejne hloupa, jako ti obcani o nichz pisete - ta kravina kterou zpivala bushmenovi to jasne dokazuje. A vubec: mate pocit, ze mezi temi ostatnimi zmetky, kteri v teto i predchozich vladach sedeli, by mohl delsi dobu fungovat nekdo kdo je normalni? Ja urcite ne, jinymi slovy bych se moc divil, kdyby byla tak nevina, jak se dela.

+1/0
26.7.2012 16:31

Alfa Omega

Re: to s Kalouskem a podobnými dárečky nehrozí

Jak jsi přišel na to, že je hloupá ? Znáš ji osobně ?

0/0
26.7.2012 16:55

ivan.ivan

ivan.ivan

Netreba to vnímat ako nečo "mimoriadne dobré", ale ako nečo "normálne", čo tu malo byt dávno....

+2/0
26.7.2012 15:59

Alfa Omega

Re: ivan.ivan

Ano, máš pravdu.

0/0
26.7.2012 16:55

Lawless

Příklad

Jsem si jistý, že naši poslanci si ze slovenských kolegů vezmou příklad.

+1/0
26.7.2012 15:58

tryskomys

Re: Příklad

Byl-li to pokus o ironii, máte můj souhlas:-)

0/0
26.7.2012 17:05

puoyt

To je duvod proc jejich ekonomie roste

R^R^R^

0/0
26.7.2012 15:53

JCage.

Re: To je duvod proc jejich ekonomie roste

a co teprve ekonomika

0/0
26.7.2012 16:12

longman_sk

Re: To je duvod proc jejich ekonomie roste

R^ zasah

0/0
26.7.2012 17:24

Soulburner CXXVI. Nezastavitelný

...

posílám jednu závistivou, u nás se nejspíš v životě nedočkáme :-/

0/0
26.7.2012 15:48

gulový blesk ver.num.2

pre upresnenie.....

poslanci si nezrušili imunitu s nadšením. "Bola zrušená so zaťatými zubami,"!!!!!!!!

+1/0
26.7.2012 15:32

xino

Re: pre upresnenie.....

nestačím sa čudovať čo sa na Slovensku sleduje.A bude aj nejaká štatistika stisku kousadel?

+1/0
26.7.2012 15:43

anonymousCZ

ROFL

"V Česku se připravuje zrušení doživotní imunity poslanců a senátorů"

Nezlobte se, ale to se "pripravuje" uz od revoluce :P

+3/0
26.7.2012 15:28

Karotka369

No nevim...

v tomhle state, az se poslanci a senatori prestanou bat zrusit si imunitu, tak to bude pekelne smrdet...;-D;-D;-DZatim se toho boji jako cert krize, to jen ukazuje, ze stale policie, soud funguji....

0/0
26.7.2012 14:41

černé svědomí Kalouska a Nečase

Copak imunita,

ale mít ten růst ekonomiky a i ceny, jako mají na slovensku.R^

+2/−1
26.7.2012 13:59

černé svědomí Kalouska a Nečase

Re: Copak imunita,

http://www.novinky.cz/ekonomika/269890-ceska-ekonomika-pada-nemecka-a-slovenska-pritom-roste.html

+2/−1
26.7.2012 14:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.