Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Není to jako kauza CASA, hájí Pospíšil koupi kláštera za 29 milionů

Odvolaný ministr spravedlnosti Jiří Pospíšil hájí nákup bývalého kláštera ve Vidnavě, kvůli němuž policisté stíhají jeho exnáměstka Františka Steinera a někdejšího šéfa Vězeňské služby Luďka Kulu. Pospíšil odmítá srovnávání koupě objektu, kde má být ústav pro zabezpečovací detenci, s pořízením letounů CASA pro českou armádu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dexx2

...

Miluju, když lidi co ví kulový komentujou politickou situaci.. R^

0/0
27.7.2012 19:38

ducatofil

Státní hospodaření:

stát "koupil" od státu státem ukradený církevní objekt za pakatel a velkoryse ho přebuduje na kriminál. Jak za komunisických časů. A tihle jak potom řvou, když by se měly kláštery vrátit věřícím, kterí si je za své peníze vybudovali.;-€

0/0
27.7.2012 12:28

vtipná kaše

Ústav pro vysoce nebezpečné

a morálně a psychicky narušené jedince je u nás velice potřebná věc a všichni jistě víme, komu by, z bilboardů všem známých hochštaplerů včele s Václavem Neomylným mohl poskytnout ubytování,nejlépe na furt!!

+2/0
26.7.2012 15:20

Zefram Cochrane

a smí se konečně vše vytahovat i na sv. Kalouska?

Nebo o něm smí v médiích mluvit jen jeho spolupachatelé, éééé pardon, kamarádi?

0/0
26.7.2012 15:18

Pruit Igoe III.

Tady už se vytahují umělé "korupční" kauzy,jak se komu zlíbí

Pokud kohokoli v politice potřebujete spolehlivě zlikvidovat, není nic jednoduššího, než na něj z jakéhokoliv důvodu podat trestní oznámení a ještě do médií nahlásit, že kradl. Víc veřejnost, respektive média vědět nepotřebují, politik je spolehlivě odstřelen R^[>-]

0/0
26.7.2012 15:00

Dukátový.miliardář

Už to plave na povrch

a bude toho víc. Pan čistý ttotiž ve skutečnosti není čistí ani trošičku.

+3/−1
26.7.2012 13:57

A jedeme nanovo...

Re: Už to plave na povrch

8-o Jste slepý nebo hloupý? Nebo obojí? Možná pouze házím hrách na zeď a měl bych vám poslat audio vzkaz, když neumíte číst :-/

+3/−1
26.7.2012 14:32

holkazhane

Re: On číst umí a dobře taky ví,

co do příspěvku píše. Že je za hlupáka mu nevadí, hlavně, že splnil úkol.

0/0
26.7.2012 15:46

Pruit Igoe III.

Re: Už to plave na povrch

Jste hlupák. A to korunovaný ;-D

+1/0
26.7.2012 15:01

holkazhane

Re: Jo! A kdo potřebuje koní,

když má sloní...

0/0
26.7.2012 15:44

mendox

Dotaz,

nikde se nepíše, komu objekt patřil. Ví to někdo a není právě v tomto zakopaný pes? Komu se platilo?

+1/−1
26.7.2012 13:17

Ivan Langer

to je mozna ten problem

kdyby za to dali 100 mega a dve tretiny padly na uplatky, nikdo by to asi neresil. Stejne jak Pandury, Dinga, tunel blanka, prazsky okruh, dopravni podniky praha apod

+6/−1
26.7.2012 13:15

agino

Jak to je?

Když tam nikde není ta částka , že bylo možno koupit za 20 či 24 mil. napsaná, jak se na ni přišlo???

Netrad bych někoho považoval za lumpa, protože  již vím, co udělají za medialní humbuk novináři - zcela bezztrestně!Rv

+1/−1
26.7.2012 13:04

Boshinken

:-)

Prodavajici byl ochoten prodat objekt za 24 mil. ,ale Pospisilovi se to zdalo malo a tak majiteli vnutil 29:-) .

0/0
26.7.2012 13:01

Serge__Gainsbourg

Restituce už začaly?

;-D

+1/−1
26.7.2012 12:55

vtipná kaše

Než se hádat kolik že to bude stát

by bylo na místě se ptát, jestli tam budou zavřeni opravdu ti vysoce nebezpeční a psychopati! Znamená to, že tam skončí Kalousek, Klaus, Bém a mnoho těch ostatních grázlíků, kteří mají podíl na devastaci české republiky? To by pak bylo zařízení k nezaplacení ;-D

+6/−1
26.7.2012 12:48

vamgt

klášter

Pokud vím , tak bývalý klášter ve Vidnavě byl a je ve městě ( dnes dům pokojného stáří). Tzv. "klášter" vždy sloužil vojsku (vojenská ozdravovna) pro nemocné převážně pražské děti.Po revoluci (1989) se nemovitost vracela církvi a žádný klášter tam nebyl.Takže stát platil komu? (Církevní restituce).

0/0
26.7.2012 12:46

celim

Re: klášter

"Tzv. "klášter" vždy sloužil vojsku " to platilo i k 25.2.1948?Ani tehdy nebyl v katastru zapsán jako církevní majetek? Neznám to tam, ale Vy jste místní znalec, tak nás poučte.

+2/−1
26.7.2012 14:24

Mizerně placený daňový úředník

Nezdá se mi, že by policajti obviňovali, aniž by něco měli

Nám policajti odkládají trestní oznámení na daňové podvodníky s odůvodněním, že ti chudáčci přece nevěděli, že mají platit daně ze svých příjmů, a že když prý neví, proč nepodali daňové přiznání, tak v tom přece nemohl být oumysl. Takže se mi nezdá, že by při takovém alibismu na hošíky něco pořádného neměli (odmítnutí nákupu za podstatně méně, skokové změny jejich úspor nahoru atd...)

0/0
26.7.2012 12:35

Foxley22

Re: Nezdá se mi, že by policajti obviňovali, aniž by něco měli

Ne všichni policajti jsou stejní, část je podplacená a plní přání kmotrů nebo politiků nad sebou s příslibem lepšího platu, povýšení, nebo úplatku.

Zde není jasné že došlo k trestnému činu, neříkám že ne ... tedy koupit objekt za 30 mil o té velikosti aby sloužil věznici mi přijde jako dobrý obchod. Oprava objektu za 700 mil to je otázka, ale je to úprava na věznici a ta asi bude nákladná, ale zde nedokáži posoudit. Objekt bude sloužit už letos takže nejde o zbytečně vyhozené peníze a vzhledem k počtu lidí co mají být ve věznici a nejsou tam protože se nevejdou je jasné že další věznice jsou potřeba jako sůl.

Neříkám že k ničemu nedošlo, ale toto je pouze pomlouvání bez důkazů ... ale jen ať se to prošetří. Já bych rád viděl nějaký důkaz že k něčemu došlo nebo rozsudek soudu než se přidám k některým zde.

+1/−1
26.7.2012 12:51

honza.f

Re: Nezdá se mi, že by policajti obviňovali, aniž by něco měli

Podle Reflexu se vyšetřování snažili zmanipulovat naši Noví a Čistí z Nejvyššího státního zastupitelství.

0/0
26.7.2012 13:00

karoko

Re: Nezdá se mi, že by policajti obviňovali, aniž by něco měli

Z Reflexu se pomalu začíná stávat těžký bulvár, nad jehož zprávami je dobré se zamyslet a být opatrný.

+1/−1
26.7.2012 13:08

sykora1979

Re: Nezdá se mi, že by policajti obviňovali, aniž by něco měli

není se co divit. Reflex a Blesk stejný majitel a co nejvíc se dnes prodává? Bulvár

0/0
26.7.2012 13:47

juf

Re: Nezdá se mi, že by policajti obviňovali, aniž by něco měli

To myslim plati obecne pro vsechna media. Vcera dnes i zitra :) Podivejte ma medialni humbuk kolem VV nikdy neuverim tomu ze to skratka nebylo nekym rizene zniceni strany ktera nemela "spravne" vazby. Tendencni reportaz z CT o Okamurovi a takovych veci by se dali najit tisice a tisice. Pravdou je ze vetsina lidi o tom co si nekde prectou nepremysli nehledaji jine relevantni udaje ... vetsinou staci obvineni (vyborne je treba sexualni zneuzivani) a postizeny je proste ocernen a v ocich vetsiny naroda je to zkratka lump ...

+1/−1
26.7.2012 14:01

karoko

Re: Nezdá se mi, že by policajti obviňovali, aniž by něco měli

Je vidět, že exministr Pospíšil měl a má mnoho "přátel" a jeho odvolání nebylo jen Nečasovým rozmarem. Na Pospíšila se teď budou snažit hodit kdeco.

Různí tzv. odborníci ho kritizují a nenechají na něm nit suchou. Ale neslyšel jsem od nich žádný konstruktivní návrh. Koho asi by si kmotři a soudruzi v ministeském křesle přáli vidět? Zase lžidoktora Jendu Kalvodu nebo "katarského prince" Pavla Němce, či dokonce nadrženou paní Kovářovou? To je záhada.:-P

0/0
26.7.2012 13:06

Vechtr z Protivína

Přátelé

dnes trochu luxusnější vilka v Praze stojí okolo 50 milionů Tak o čem je proboha řeč.

+1/−1
26.7.2012 12:31

honza.f

Re: Přátelé

Snad o tom, že Vidnava není na Ořechovce. ;-D

0/0
26.7.2012 12:59

stil65

co 400 nebo 700 miliónů na opravu ...

... aspoň 900000000000 miliónů ať na každého ždibec zbyde !! Rv

0/0
26.7.2012 12:26

Alechin

Re: co 400 nebo 700 miliónů na opravu ...

byl jste nekdy ve vezeni? mate predstavu, jake vsechny zabezpecovaci prvky tam jsou, jak to vsechno funguje?

vite, jak ten barak vypadal? Myslim ze ani nahodou.

takove kydy si prosim odpuste

0/0
26.7.2012 12:38

wrah

Re: co 400 nebo 700 miliónů na opravu ...

Nicméně bych se zamyslel, jestli by nešlo postavit nové levněji. Navíc na zelené louce, co nejdále od osídlení, aby případní uprchlíci neohrožovali slušné lidi.

0/0
26.7.2012 12:44

Alechin

Re: co 400 nebo 700 miliónů na opravu ...

nepopiram, ze nez prestavba je asi mnohem levnejsi alternatovou postavit nove vezeni. s tim mnohem nejdal to uplne neni vhodne - protoze spousta firem chce vyuzivat vezne jako alternativni zamestnance. a tim padem to neni tak uplne mozne.

0/0
26.7.2012 12:46

Boshinken

Re: co 400 nebo 700 miliónů na opravu ...

Mozna, ze by stalo za to, kdybyste se zamyslel. Protoze prijdete na to, ze krom par novinarskych informaci o problemu nic nevite a tudiz nemuzete cinit zavery.

PS: Jak daleko to od lidi bude, je otazkou hustoty osidleni v CR. A levne a bezpecne zarizeni u prostred lesa nepostavite. Myslete.

0/0
26.7.2012 12:57

daaaanyyyy

Re: co 400 nebo 700 miliónů na opravu ...

minimalne 200km od nejblizsi vesnice;-D

+1/0
26.7.2012 14:04

Foxley22

Nic na tom nevidím

30 mil. za takovou nemovitost je celkem normální cena takže tam žádný problém nevidím. Otázka je jestli by nebylo levnější postavit nový objekt než opravovat starý, pokud ale tenhle starý klášter má vhodné umístění a celkově vyhovuje tak proč ne. Podle mě jde zase o házení špíny na ty, kteří nevyhovují vláděRv

+6/−1
26.7.2012 12:20

akzzko

Re: Nic na tom nevidím

jasně, 30 míčů sem, 30 míčů tam atd.....a je rozdíl dávat to ze svýho nebo z eráru....;-)

0/0
26.7.2012 12:22

_XakraX_

Re: Nic na tom nevidím

Tdy jde spíše o komparaci s děním okolo. Pokud je koupě bývalého kláštera za 30 milionů (dle znaleckého posudku) to jediné, co na Pospíšila někdo vyštrachal, tak tu něco smrdí. Mimochodem, kdybych hledal korupci, tak spíše v budoucích zakázkách na rekonstrukci této nemovitosti, když byla plánována na cca půl miliardy.

+7/−1
26.7.2012 12:25

Mizerně placený daňový úředník

Re: Nic na tom nevidím

Pokud to bylo možno koupit za 20 či 24 mega už v době, kdy se vědělo, že to bude potřeba a bylo to následně koupeno o miliony dráž, tak to je na pořádný trest, minimálně pracovněprávní, resp. služební. Pokud si něco odklonili, to už je na kriminál. Zase se mi nezdá, že by policajti obviňovali aniž by měli něco v ruce.

0/0
26.7.2012 12:28

Foxley22

Re: Nic na tom nevidím

Je tam někde důkaz že to šlo koupit za 20-24 mega? Nebo jde jen o slovní obviňování? Tohle bych rozlišoval ...

0/0
26.7.2012 12:32

Mizerně placený daňový úředník

Re: Nic na tom nevidím

Dúkaz by měl být ve spisu, ne v článku s kusými informacemi.

0/0
26.7.2012 12:38

Alechin

Re: Nic na tom nevidím

dobre, ale hodit to takto do diskuze a nemit dukaz, muze byt krive narceni, pomluva... ja takovou informaci nemam, tak nemohhu soudit.

0/0
26.7.2012 12:40

Mizerně placený daňový úředník

Re: Nic na tom nevidím

To je blbost, to by se dalo o něčem psát a diskutovat až po pravomocném odsouzení. Proto se používají slovíčka, pokud, prý, údajně, měl se dopustit atd.  ;-)

0/0
26.7.2012 12:43

Alechin

Re: Nic na tom nevidím

vam prijde spravne se v nasi zemi bavit primarne formou JPP? Dekuji, nechci. Mam nejaky dukaz na korupci - nahlasim to na patricne urady. Vidim, ze je nekomu ublizovano? Nebudu si to suskat potajmu se sousedem, abych se do toho nenamocil, ale zkusim se do toho vlozit. Koneckoncu je to ma obcanska povinnost. Stejne jako poskytnout pomoc odpovidajici mym schopnostem.

0/0
26.7.2012 12:49

Alechin

Re: Nic na tom nevidím

pravda, pan Cibulka asi ne kazdemu voni, ale ten se snazi aspon v ramci prava poukazat na problem. Vymahatelnost prava v pravnim state je pak kapitola sama o sobe. Ale pokud vim o nejakem tresnem cinnu, musim jej nahlasit a ne tu drbat a tlachat o necem, co mi zarucene rekl spouzak, ktery to ma od taty, kteryz pracuje ve fabrice a tam mu to rekl Tonda, kdyz byli na pive. Fakt ne.

0/0
26.7.2012 12:51

akzzko

nedělejte z Pospíšila chudáčka

...je v ODS? Je. Zcela dobrovolně, nikdo ho tam nenutil. A že si to hošaani z téhle mafiánské strany vyřizují mezi sebou? Normální boj o koryta. Nic víc.

+6/−1
26.7.2012 12:18

Foxley22

Re: nedělejte z Pospíšila chudáčka

Tohle můžeš říct i o každé další politické straně. Fakt je že to všechno vedou kmotrové a ty co odklízejí se jim tam asi nehodí ... takže Pospíšil podle mě nebyl jejich loutkou, ale kdo ví.

+2/−1
26.7.2012 12:23

akzzko

Re: nedělejte z Pospíšila chudáčka

to můžu, ale tohle je článek k Pospíšilovi...to je ten, co měl pod patronací lžiprávníky...a nic se nikomu nestalo...jo, Čechy krásné, Čechy mé...:-/

+2/−1
26.7.2012 12:24

patrik.mango@seznam.cz

Re: nedělejte z Pospíšila chudáčka

R^ přesně - pokud by chtěl fakt něco dělat pro lidi a ne pro sebe, okamžitě po vyhazovu si založil vlastní stranu, podporu by měl víc než slušnou (násobně lepší než Paroubek). Takhle je to jen standardní ODSák.

0/0
26.7.2012 12:32

Novák01

čekání

Vážení v článku je napsáno, že už letos se bude objekt využívat jako věznice, tudíž to není zbytečná koupě. Věznic je třeba, protože alternativní tresty u nás nefungují a na výkon čeká cca 7000 pravomocně odsouzených, je to tichá dohoda, že počkají než se něco uvolní. Jediný slušný politik a tolik špíny na něj teď tahají.[>-]Rv

0/0
26.7.2012 12:16

_XakraX_

Re: čekání

Je pravvdou, že peníze na budování nových věznic a ostrahu je jadna z mála kapitol rozpočtu, kde jsem pro razantní zvýšení. Spolu se zavedením pravidla třikrát a dost. Naopak návrhy typu krácení trestů, protože věznění je drahé, považuji za jednu z největších zhůvěřilostí, ,co může státní moc udělat.

0/0
26.7.2012 12:21

Alechin

Re: čekání

este muzem sekat ruky za kradez atd. je to sice tezka alternace, ale treba by to zabralo. :)

0/0
26.7.2012 12:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.