Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prodej zbraní v USA po střelbě v denverském kině prudce stoupl

Po masakru v kině v Denveru v americkém státě Colorado, při němž v pátek zahynulo 12 lidí a dalších skoro 60 bylo zraněno, ve Spojených státech prudce stoupl prodej zbraní. Zvýšený zájem hlásí i výcvikové kurzy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tumetuestumefaisdubien1

týpek dostal federální stipendium

a tak šel a koupil si bouchačky, mrdlo mu a postřílel pár lidí.Co na tom kdo vidí. Nechápu to množství článků. Americká armáda zabije takový množství civilistů přibližně každou hodinu 24/7/365 a jak často je o tom asi na idnes článek?

Při podobných

šílenostech proti náhodným obětem zařve v USA cca 20 lidí ročně (zatímco až 25 tisíc při nešíleném používání střelných zbraní).

Skoro to celé vypadá jako šikovná reklamička přikoupit si něco do arzenálku.

Tak se nedivím že tudy cesta k eliminaci zbraní v USA viditelně nepovede.

0/0
28.7.2012 16:15

biggles

celkem zběsilá diskuze :)

přitom lidem jde o jen o to, koupit si bouchačku dokud to jde jednoduše.

Kdyby třeba v důsledku nějaké vážné a medializované nehody očekávali zpřísnění podmínek pro získání řidičáku, prudce by stoupl počet zájemců u přepážek Patty a Selmy Bouvierových... ;-)

+1/0
26.7.2012 5:12

Sladek

To nemaji jine zdroje nez AP, CNN a podobne?

Je to furt dokola.

+1/0
25.7.2012 22:49

ententýkydvašpalíky2

Re: To nemaji jine zdroje nez AP, CNN a podobne?

Nejdůvěryhodnější zdroj je přeci "Jedna paní povídala".

0/0
25.7.2012 23:07

Sladek

Re: To nemaji jine zdroje nez AP, CNN a podobne?

Vy povazujete AP za nejduveryhodnejsi zdroj informaci?

0/0
25.7.2012 23:38

ententýkydvašpalíky2

Re: To nemaji jine zdroje nez AP, CNN a podobne?

Ne, dělám si srandu.

0/0
25.7.2012 23:44

Sladek

Re: To nemaji jine zdroje nez AP, CNN a podobne?

A ze ja si to myslel....

0/0
25.7.2012 23:58

pletiplot

Re: To nemaji jine zdroje nez AP, CNN a podobne?

Zpravodajské zprávy z USA berou z amerických agentur, co ti na tom nesedí? Nebo se mají chodit ptát tebe? Nebo koho bys tam chtěl vidět? Famous?

0/0
30.7.2012 19:35

Sladek

Re: To nemaji jine zdroje nez AP, CNN a podobne?

Nesedi me na tom to, ze berou zpravy z pouze ultra levicovych zdroju.  V Americe je mnoho dalsich vyvazenych agentur, ktery schvalne neberou v uvahu, aby vysledek splnoval urcity uhel.  Vetsina lidi nema cas a ani chut si vyhledavat jine zdroje, tak jim to zerou i s navijakem.  Staci ti to, soudruhu????

+1/0
30.7.2012 22:25

KOKOKO32

Tak je to jasné. Příznivci konspiračních teorií

mohou slavit. Nebohý student vyzbrojený agenty výrobců zbraní a zmanipulovaný podprahovými stimuly, vyrazil na filmovou premiéru v mylném domnění že je sám Joker, a nebyl proto schopen rozlišit fikci od reality.

+1/−1
25.7.2012 19:11

Nenic mi me triangly

pro 32x kokoko

pokud mas fiktivni predstavu, ze zbrane se prodavaji v USA temer zadara tak to jsi na omylu. Blby colt ci pistole se pohybuje v cene mezi $350 - 1200 k tomu munice vybusniny atd. Ten student by musel byt pekne financne loaded, poridit si arsenal takovych zbrani a munice a k tomu mit nejsise student loan za skoly, ktere v US nejsou levnou zalezitosti. K tomu takovy neobvykly scenar z premianta a lidumila v rahem. Normalni clovek se nad tim prinejmensim zamysli 32x Kokoko to ma jasne :-)

0/0
25.7.2012 19:18

ententýkydvašpalíky2

Re: pro 32x kokoko

Z toho co píšeš, je patrné pouze to, že se milý student řádně práskl přes kapsu, nic víc.

+2/−1
25.7.2012 22:03

pepikzhospody

Re: pro 32x kokoko

tie peniaze mkhol mat z roznych zdrojov(ci uz legalnych, nelagalnych, na pozicku), 20 000 nieje az taka suma, zatial vysetrovanie bezi a bude asi rok, sam nespoluoracuje a nehivori, takze to vysetrovatelom bude chvilu trvat

0/0
25.7.2012 22:42

jurgen

Re: pro 32x kokoko

proste to nakoupil na kreditku - kterou asi ani neplanoval splacet ....

+1/−1
25.7.2012 23:10

Nenic mi me triangly

Re: pro 32x kokoko

vidim ze jste odbornici na zivot v USA, tak predne, bezny student bojuje s bidou, kreditni karta u studenta max $1500 vice mu banka neda protoze jeho part time job to nemuze pokryt, no nic rozoumci, kombinujte. ;-D

+2/−1
26.7.2012 6:22

ententýkydvašpalíky2

Re: pro 32x kokoko

Zato ty jsi expert jedna báseň. Z nějakého záhadného důvodu máš patrně naprostou jistotu, že nákup zbraní a výbušnin nemohl student zaplatit z vlastních zdrojů (prý jsou všichni studenti v USA žebráci). Záhadný přerod studenta lidumila si neumíš vysvětlit. Přetvářka, náhlý atak duševní choroby, od narození psychopatická leč vědomě korigovaná osobnost, to jsou je mnohé z možností. Jinak je mi to upřimně fuk. Nedělal bych z toho vědu. Špagát a dost.

0/0
26.7.2012 8:36

Zdeny007

Re: pro 32x kokoko

jasně, každý běžný student v Americe má půjčku od banky, aby mohl studovat ;-D

0/0
26.7.2012 8:39

Nenic mi me triangly

zbrani doma neni nikdy dost.

:-)

+1/−1
25.7.2012 18:54

jurgen

Re: zbrani doma neni nikdy dost.

presne tak

R^ - zbrojim, zbrojis, zbrojime - je to hezka zaliba V

0/0
25.7.2012 22:17

vezu maso pro doktora Jacksona

Re: zbrani doma neni nikdy dost.

Doma je to houbec co platne.

0/0
25.7.2012 22:32

Walt

Re: zbrani doma neni nikdy dost.

doma plny trezor a dve u sebe

0/0
26.7.2012 15:21

vsemu.rozumim

Ja si asi taky koupim pistol

...na Kalouska ;-€;-€;-€

+1/0
25.7.2012 18:37

hahaha

Re: Ja si asi taky koupim pistol

;-D už aby to bylo.

0/0
25.7.2012 19:31

Walt

Re: Ja si asi taky koupim pistol

na kazdou svini se vari voda

treba se dockame verejnych exekuci zemskych skudcu

0/0
26.7.2012 15:23

really?

Budu si muset s manzelem take nejakou zbran poridit

Zatim mame v loznici u postele nachystanou pouze bejzbolku, protoze jistota je jistota ... smich!

0/0
25.7.2012 18:33

2honza

Základy demokracie.

V demokratických státech vláda nezakazuje občanům vlastnit zbraně, ale vytváří takové podminky aby to bylo zbytečné.

+3/−1
25.7.2012 18:22

Carvin

u nás se nic takového nemůže stát

Aby někoho postrileli v kine , kino nám zavřeli

0/0
25.7.2012 18:06

duta hlava

letošní Halloween

bude asi zajímavý 8-o

0/0
25.7.2012 17:58

pouyit

Radeji doma se zabijou ty odpadky

aby v cizine nikoho jineho uz nezabijou.

0/0
25.7.2012 16:23

debeer

Re: Radeji doma se zabijou ty odpadky

Tak a teď pomalu a ještě jednou;-D

+4/−1
25.7.2012 16:28

chudy lekar

Re: Radeji doma se zabijou ty odpadky

Někdo vysvětloval, že je cvičen pro boj ve vysoké trávě. Soudím na cizince z tržnice SAPA ;-)

+1/−1
25.7.2012 16:31

Sarka G Weatherwax

A to s dvema

tajnymi zbranemi: DBT a KBT. Pamatujete jeste?

0/0
25.7.2012 16:31

chudy lekar

Re: A to s dvema

Dialectical behavior therapy a Kognitivně-behaviorální terapie, jakpak by ne ;-). Ty to znáš? Dobře R^

0/0
25.7.2012 16:34

Sarka G Weatherwax

NO,

DBT a CBT jsou standardni treatment; na nasi klinice jsme pred vice nez deseti lety vyvinuli protokol pro DBT pro dually diagnosed (borderline a MDD) pacienty ktery je dodneska velice uspesny. Ty zbranme ale mely spis co do cineni s bambusovymi tycemi, dlouhou a kratkou.

0/0
25.7.2012 16:36

chudy lekar

Re: NO,

;-D Omlouvám se! Ano ano, dlouhé a krátké tyče ;-D R^...jsem nějaký profesionálně deformovaný, nepřepl jsem se, díky dobrá vílo ;-) R^

0/0
25.7.2012 16:39

Sarka G Weatherwax

V nasem veku

mame pravo zapominat ;-D

Ostatne, onehda mi nekdo naprosto nevericne na diskusi pod Coloradskym vrahem vmetl do tvare, ze nemuzu mit 36 let v oboru, protoze by mi museslo byt 63 ;-D ;-D ;-D

Mladi dokaze byt tak krasne naivni....

0/0
25.7.2012 16:42

chudy lekar

Re: V nasem veku

;-D Ano, jsou legrační, ještě takoví mladistvě nepozorní. Všimla jsi si taky, když sem píšou, že u toho dělají dalších 10 věcí, protože jinak by z nich nelezlo to, co leze... Tomu věku se nediv, dnes končí až ve 30 letech, natahují si studia stážemi a rodiče jim od 26 let zaplatí a živí je. Kam by spěchali...prevíti ;-)

0/0
25.7.2012 16:45

Sarka G Weatherwax

Re: V nasem veku

R^R^

+1/−1
25.7.2012 16:47

pouyit

Re: Radeji doma se zabijou ty odpadky

to je cviceni pro boj za demokracii na svete

0/0
25.7.2012 16:42

chudy lekar

Re: Radeji doma se zabijou ty odpadky

Komunisté nejsou demokratičtí, ale lidově socialističtí. To je velký rozdíl ;-)

0/0
25.7.2012 16:46

cover72.net

Re: Radeji doma se zabijou ty odpadky

Spíše ochlokratičtí ;-)

Když vezmete demokracii v doslovném pojetí, tzn. že si dva mohou odhlasovat, že třetího oberou nebo popraví, realSoc je velmi demokratický. Jak se nechal slyšet již Engels s Leninem, komunismus je nedosažitelný a socialismus spočívá v tom, že se toliko obrátí vlastnictví: nemajetní získají majetek majetných a ti o něj přijdou. Přičemž nemajetných, kteří okrádají majetné, je většina - takže je to naprosto demokratické.

Proto také USA vznikly nikoli jako demokracie, ale jako republika - kde Ústava zcela jasně omezuje, co si žádná, byť sebevětší, demokratická většina odhlasovat nemůže a tečka.

0/0
25.7.2012 17:08

pepikzhospody

heh

Chtějí být schopni ochránit sebe a své rodiny, pokud se dostanou do situace jako v tom kině.

JJ uz to vidim, skvela situacia pre strelku.;-D

0/0
25.7.2012 16:22

Sarka G Weatherwax

At chteji co chteji -

ja mam pocit ze to s ochranou v kine ma spolecneho daleko min nez se strachem ze bude zavedena prisnejsi kontrola a pak bude obtiznejsi zbran obdrzet (ovsem kriminalnici se s necim takovym nezabyvaji, ti ji obdrzi nelegalnimi prostredky kdykoli). Tyhlety "rampage killing sprees" (omlouvam se, c=neumim to nejak prelozit do cestiny) je nesmirne obtizne predpovedet, i zastavit. A to at se odehraji v USA, v Brazili, Svycarsku, Skotsku, Nemecku, Finsku ci Norsku.

+4/−1
25.7.2012 16:35

chudy lekar

To se dalo čekat

USA jsou opravdu zcela odlišná mentalita a kultura. Osobně se jim nedivím a nepřekvapili ;-)

+2/−1
25.7.2012 15:47

Mlokman

Re: To se dalo čekat

A je to podle Vás dobře nebo špatně? Já se jim taky nedivím, nepřekvapili mě a obdivuju je, že mají dost odvahy na to, aby vzali své osudy do svých rukou.

+9/−1
25.7.2012 15:49

cover72.net

Re: To se dalo čekat

Oni také nežijí v iluzi. Nejvyšší soud se jasně vyjádřil, že Policie tu není od toho, aby chránila občany - že je tu pro to, aby po spáchání trestného činu pronásledovala zločince. Ochránit se musejí sami.

To jen v Evropě si lidé myslí, že

a) se jim nic nemůže stát a nikdo je nikdy nenapadne

b) že zločinec počká, až se dovolají na Policii a až ta za dalších 15 minut přijede

+13/−1
25.7.2012 15:54

Antonín, topič

Re: To se dalo čekat

No a podle počtu zločinů to celkem zřetelně vychází.

0/0
25.7.2012 16:00

cover72.net

Re: To se dalo čekat

Jasná páka. Těch 180 zavražděných, 5000 oloupených co to nahlásili a 586 znásilněných s vámi souhlasí, že jsou naprosto v bezpečí.

Tanvaldský důchodce naopak za svůj život vděčí zbrani, stejně jako můj kamarád, který cvaknutím závěru (ani nemusel střílet) zahnal na útěk gang přizpůsobivých, kteří jej napadli na Smíchově. Ale pravda, ti jsou pro vás "nedostateční", jak jste psal vedle, takže byste je nejraději odzbrojil a vydal napospas zločincům.

Řekněte, vy se inspirujete Leninovým "jeden člověk s puškou je schopen kontrolovat sto neozbrojených...provádějte plošné prohlídky a za nalezené zbraně popravujte.", Himmlerovým "obyčejní občané zbraně nepotřebují, protože v jejich rukou státu k ničemu nejsou" nebo Maovým "Veškerá politická moc pochází z hlavně pušky. Veškerými zbraněmi musí vládnout komunistická strana, aby takto žádné zbraně nemohly nikdy být použity proti straně" ?

+4/−1
25.7.2012 16:08

Antonín, topič

Re: To se dalo čekat

Vidíte? Nic takového jsem nepsal, a přesto jste si vyfabuloval spoustu nesmyslů. Vy jste nebezpečný člověk, protože máte chorobnou fantazii. Nejsem si jistý, jestli je správné, že můžete nosit střelnou zbraň.

+1/−1
25.7.2012 16:12

chudy lekar

Re: To se dalo čekat

Prosím tě, Antoníne, piš k věci, konstruktivně a oprosti se od zbytečných slov plných útoků na lidi, kteří mají jiné názory. Buď tak laskav, jsi vzdělaný člověk, je to docela vidět, ale jsi velká netykavka ;-)

0/0
25.7.2012 16:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.