Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fischer versus Zeman, tvrdí průzkum. Švejnarovy šance slábnou

Favority prezidentské volby jsou nyní bývalí premiéři Jan Fischer a Miloš Zeman, zatímco ekonom Jan Švejnar zaostává, tvrdí agentura Factum Invenio, která se dotazovala občanů v průběhu července. Fischer by nyní postoupil do druhého kola s 22,2 procenty hlasů a Zeman s 18,2 procenty. Švejnar na Zemana už 6 procent ztrácí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

(o,o)

Vladimír Franz

+2/0
29.8.2012 16:18

vintason

v TOP 3

bych raději viděl trio - Zeman, Švejnar, Franz R^

0/0
9.8.2012 12:34

spokojený důchodce

Pro západně orientovaný

světoznámí člověk,nezatížený komunismem,důstojná reprezentace doma i ve světě,universitní profesor Jan Švejnar!Stačí ,jak ohlásí dva dni před volbama svou kandidaturu a má můj hlas jistý!Zemana a Fišera si strčte i s ostatními komunisty někam,odkud už se nevyškrábou!;-)[>-]

+7/−1
26.7.2012 12:08

JenJoedfr

Já jsem zvědav

30ks. kandidátů bude na úřad presidenta,možná i víc,jak to bude takto pokračovat!Mnozí se proberou,rozeberou na atomy a stejně nakonec vyhraje Švejnar,třeba že si dává na čas,jako i jiní!;-D[>-]

+13/−1
26.7.2012 11:48

královna z horní dolní

Re: Já jsem zvědav

Mně je to jedno kdo bude kandidovat,volím Švejnara,jestli nepošlou z nebeských krajů,někoho lepšího!Zem,an a Fišer jsou u mně nejhorší z toho počtu přihlášených!;-)!!

+4/−1
26.7.2012 11:55

1888

Celkem vzato by nam docela dobre vyhovoval

nekdo nevidany neslychany ktereho vsichni dobre zname a vi se o nem ze nemlati svoji manzelku. Jednoho komika se ptali jake housle by byly najlepsi pro vyuku. Hluboce se zamyslel a potom pravil: "Nejlepsi by byly nejake hodne lacine stradivarky." Podobne je tomu i s kandidaty na prezidenta. Nejlepsi by byl kandidat ktery uspesne zastaval mnohe vysoke funkce o nemz nikdo nic nevi.

+3/−1
25.7.2012 19:12

1888

Zda se ze mnoha lidem vadi

ze zadny z kandidatu nema patricne vzdelani - Vysokou prezidentskou.

Zeman ma toho v politice za sebou vic nez zbytek ostatnich ale uz nebude v ty vrcholny forme, coz ale u prezidenta nebude zas az tak kriticky. Odpocinul si od politickyho kolotoce, ziskal urcity odstup od kazdodenniho politickyho bordelu. Mohl zatim v klidu nadrit nejake bonmoty. Riziko je ze za sebou potahne Sloufovskou sebranku.

+1/−1
25.7.2012 18:43

1888

Re: Zda se ze mnoha lidem vadi

Fischer ma vyhodu ze je mladsi a asi hral v Bruselu tenis ci co a tak je v lepsi forme. Delal bez zvlastnich skandalu par ruznorodych vedoucich funkci. Reditel stataku, kratce se smncnul na urednicky vlade a par let evropskyho bankovniho potentata. Asi nebyl zadny zurivy komunista, spis jako karierni aby se vlk nazral a koza zuatala cela

Svejnar jak autor spravne poznamenal nemusi bejt vodepsanej protoze zatim nemusel ani hnoujt prstem. Jestli za nim vystartuje takova volebni kamarila jako v minulych volbach tak ma sanci. Ma vyhodu i nevyhodu ze je amik. Ani nevim zda ma aspon nase obcanstvi. Mezi volbami se choval jako spici muz. Akorat ve svem blogu polemizoval s Klausem ktery je uz mimo hru.

0/0
25.7.2012 18:44

Franta z Prahy

Z těch dvou jedině Zemana

Fišer jakožto aspirant na prvního romského prezidenta je absolutně nevolitelný.

+5/−1
25.7.2012 18:26

udernik

Re: Z těch dvou jedině Zemana

jasne vozrala se do toho Svejkystanu presne hodi. ;-D

+1/0
25.7.2012 21:06

chytrolínek I

Švejnar je mimo, profesor......

Jen nechápu, jak lidi můžou preferovat Fischera bývalého aktivního komunistu......

+2/0
25.7.2012 17:58

1888

Re: Švejnar je mimo, profesor......

To bude tim ze tu bylo 1.7 milionu organizovanych komunistu a ti meli tak petkrat tolik nejblizsich pribuznych a pratel.

0/0
25.7.2012 18:58

1888

Re: Švejnar je mimo, profesor......

Svejnar ma ohromnou vyhodu ze byl zatim vsude muzem cislo dva az tri. Urcite by sel lobujicim skupinam nejvice na ruku. Se Zemanem bych si uz tak jistej nebyl.

0/0
25.7.2012 19:20

oldiess

Re: Švejnar je mimo, profesor......

to jste řekl jen půlku - ti exkomuisti jsou totiž většiou aktivní pořád a tak Fischer jako president by je už úplně očistil, za chvíli si už nikdo na nějakou totalitu ani nevzpomene

+1/0
26.7.2012 10:23

kunta_kinte - protistatni zivel

takze

eurohujer bez nazoru Svejnar je snad ze hry. No a ted jeste nejak oevrit oci milovnikum multikulti Fischera.:-P

+6/−1
25.7.2012 17:29

GM275

Jakl u Factumu nedostal dostatečnou podporu

anebo je cenzurován? SANEP = 4,8% [>-]

+2/−1
25.7.2012 16:51

Táta medvěd

Fišer?

To je snad špatnej vtip.

+5/−1
25.7.2012 15:36

Boshinken

U Zemana

jako jedineho z kandidatu, je jasne :

1) Jak bude jednat

2) Jak se bude chovat

3) Ze uplatit se da jen Becherovkou.

Citelnost a konzistentni chovani Zemana je pro me prioritou. Ostani nic podobneho nenabizi. PS: Se Zemanem casto nesouhlasim, ale je nejlepsi z kandidatu.

+11/−1
25.7.2012 15:36

ilb

Re: U Zemana

Jo, když si shrnu ty naše bývalé premiéry: Topolánek vila v Toskánsku, Paroubek vila v Řecku, Gross luxusní bydlení na Floridě, atd... Všichni si nakradli. Jenom Zeman bydlí dál někde na Vysočině v chalupě a stačí mu to. R^ Jak už říkal kdysi mafián Mrázek, Zemana neuplatíš, jemu stačí chleba se sádlem a cibulí....

+8/−1
25.7.2012 16:39

suchy dest

Re: U Zemana

Hezky receno R^

0/0
25.7.2012 17:36

1888

Re: U Zemana

Je pravda ze se Zemanem by byla nejvetsi sranda. V tom by se mu mohla priblizit jenom snad Bobosikova. Te ovsem jeste spousta lidi nezapomela ze moderovala debatu Sedmicka, kde si to rozdavali vladni potentati s parlamentni opozici tvari v tvar. To neni slusne a politici by si na to nemeli nemeli prilis zvykat. Slusni lide se tomu zasadne vyhybaji a povidaji o nepritomnych. Tim se zabrani neprijemnym situacim ve studiu.

+1/−1
25.7.2012 18:55

ekokom

Franz

http://www.facebook.com/VladimirFranzPrezidentem ... TAK CO TY NA TO NÁRODE ???!!!???[>-]R^:-) Škoda, že se takový moudrý, inteligentní, vzdělaný,charakterní a všemi ctnostmi vybavený člověk nebude chtít nechat zatáhnout do "soutěže" s takouvou....   Budeme mít prézu takového jakého si zasloužíme8-o!!

+1/0
25.7.2012 15:33

siku

fischer nikdy

lidi, co by volili Fischera, jaksi přeskočili informaci, že za Fišera se podepsala smlouva s ATS... na registry vozidel, že?-bez výběrového řízení... také Fišer nezatrhl dotace na fotovoltaiku,když byla nejvhodnější doba zmenšit dodatce a zatrhnout přebujelé polní elektrárny, udělali to vlády všude vokolo, když se obrovsky snížily investiční náklady na vybavení... jenže on nic neudělal, jeho prašivá drzost se jako kariérní komunista-úředník cpát do postu prezidenta je donebevolající!!! chuj s ním slizounem

+15/−1
25.7.2012 14:34

LUF4

Re: fischer nikdy

U mne končí tím že byl komunista (+ nyní věřící). Ta "pochybení" bych nedramatizoval , musím si připustit že v novém oboru , na nové pozici by mi trvalo nějaký rok než bych se zorientoval a měl vše pod kontrolou

+1/0
25.7.2012 15:05

1888

Re: fischer nikdy

V historii krestanstvi je spousta podobnych pripadu. Apostol Pavel, umuceny sv.Sebestian. Kristus tvrdil ze do kralovstvi nebeskeho se mohou dostat prostitutky a doknce i celnici.

0/0
25.7.2012 19:17

Masada

Re: fischer nikdy

I ty se tam muzes dostat, pokud uveris v Jezise.

0/0
29.8.2012 16:13

Zao Ce-tung, politický Dr. Cvach

Berte to pozitivně

Nikdo horší, než Klaus, v dosavadním výběru není.

Kariérního komunistu volit nebudu, Švejnar kandidovat zřejmě nebude, syn známého otce je pro smích, kníže a Sobotka, to bych si radši přerazil ruku, BoBo - tak ta bude kandidovat kdykoliv a na cokoliv, takže taky směšná figurka. Tomiovou jedinou kvalifikací je zvládnout rozhovor pro různé TV, jakou cestovku si vybrat, no mezi námi, to opravdu nepokládám za dostatečné, abych mu dal hlas. Takže z těch, co mají šanci, zbývá Zeman. No pane jo....

+2/−1
25.7.2012 14:21

richu_ch3

Re: Berte to pozitivně

Ano. ještě můžete nevolit.

0/0
25.7.2012 14:23

Zao Ce-tung, politický Dr. Cvach

Re: Berte to pozitivně

Ono se to tu už objevilo:

Ve druhém kole JFK - Zeman      volím Zemana

Ve druhém kole JFK - kdokoliv    nejdu k volbám

+3/−1
25.7.2012 14:26

Světlonoš_v6

Re: Berte to pozitivně

Zeman je pro mne osobně na dně žebříčku volitelnosti, pod ním je snad už jen ta kravka Bobo

0/0
25.7.2012 14:33

Zao Ce-tung, politický Dr. Cvach

Re: Berte to pozitivně

Já to posuzuju jen z pozice, kdo je na výběr. Kdyby měl šanci vyhrát Tůma, volím jeho.

+2/−1
25.7.2012 14:35

Dukátový.miliardář

Re: Berte to pozitivně

hmmm, že by uržený novinář? ;-D

0/0
25.7.2012 14:36

Jan9002

Re: Berte to pozitivně

Myslím si, že nikdo tak dobrý, jako Klaus se v naší politice dlouho neobjeví. Jsem rád, že mám prezidenta, který má svůj názor a jak se, prozatím vždycky ukázalo, správný. Věřím, že to mnohým vlezdoprdelkům nevoní. S tím Zemanem - Pokud by se vzdal některých svých hlášek, například že rakušané jsou pitomci, tak bych si ho jako prezidenta dovedl představit. Ty hlášky mohou mít chlapi u piva, ale politik ne.

+3/−1
25.7.2012 14:39

rorýsek

Re: Berte to pozitivně

Pevně v to doufám, že se nikdo takový dlooouho neobjeví!

0/0
25.7.2012 15:06

Zao Ce-tung, politický Dr. Cvach

Re: Berte to pozitivně

Je pravdou, že nikdo tak "dobrý" už tu jako prezident nebude. Naštěstí. Protože tolik ostudy, co nadělal zejména ve druhém funkčním období Klaus této republice, to vážně nehrozí. Proč asi nikdy nebyl oficiálně v Bílém domě? Stačí se trochu zamyslet.

+1/0
25.7.2012 15:07

Don_Alex

Re: Berte to pozitivně

no nicméně tam není ani nikdo lepší než Klaus....

0/0
25.7.2012 14:48

LUF4

Re: Berte to pozitivně

Švejnar doufám že nakonec kandidovat bude

0/0
25.7.2012 15:07

Zao Ce-tung, politický Dr. Cvach

Re: Berte to pozitivně

Asi takhle. Kdyby měl jistotu, že bude mít dostatek hlasu pro vítězství, pak ano. Zdá se ovšem, že socánci budou volit Jirku mladšího, takže elektorát případných voličů se rapidně zmenšil. Dalším hlediskem je to, že těžko posbírá podpisy pro kandidaturu. On své peníze do této akce zcela jistě nedá a případné sponzory bude zajímat jen kandidát, který bude mít vítězný potenciál.

+1/−1
25.7.2012 15:11

jsem chmurný žnec

jakejsi vágus se tady snaží bejt vtipnej (v 13:30)

a píše že "fašounci a pravičáčci ječí" že vandas není v průzkumech, pominu to,že místní admini podobnej slovník u ostatních nemilosrdně mažou... ale nevšiml jsem si, že by tu někdo ječel, zato jsem si všiml že v čele kandidátů tohoto kocourkova je to skoro samej komunista (fischer,zeman,dlouhý) , za komunisty už kandidoval (bobošíková) , cizinec (okamura, a vlastně i švejnar) , dienstbier (jehož jediná kvalifikace je "tatínek" kterej svýho času byl komunista taky) , šlechtic kterej už je málokdy vzhůru , již zmiňovaný vandas kterýho současný média svojí okatou nenávistí spíše podporují (kdyby tento stát byl ochotnej řešit cikánskou problematiku neměl by vandas opravdu ani půl procenta) a  p.sobotka jehož jedinou kvalifikací je že nemá svůj názor a rád si nechá poradit , ty ostatní nemá ani cenu zmiňovat - nemaj prostě šanci ... ADMINI TADY S CHUTÍ NECHÁVAJ VÁGUSE A PODOBNÝ "UŽITEČNÝ" PROVOKOVAT ABY PAK MOHLI MAZAT REAKCE NAPSANÉ STEJNÝM SLOVNÍKEM !!!

+13/−1
25.7.2012 14:09

Funk

Kdo toho Zemana chce volit proboha?

Asi ti samí co ODS, ČSSD a TOP09...Masa tupá

+1/−1
25.7.2012 14:06

Jan9002

Re: Kdo toho Zemana chce volit proboha?

Není náhodou TOP09 a ODS opačná politická strana, než Zeman? Asi je tady tupý úplně někdo jiný, než masa.

+4/−1
25.7.2012 14:29

suchy dest

Re: Kdo toho Zemana chce volit proboha?

Ja Zemana volit budu,i kdyz mam IQ 137 ;-)

+5/−1
25.7.2012 14:30

Světlonoš_v6

Re: Kdo toho Zemana chce volit proboha?

jde vidět že ani vyšší IQ není zárukou životní moudrosti a rovného charakteru. 137 taky není nic extra

+1/0
25.7.2012 14:47

suchy dest

Re: Kdo toho Zemana chce volit proboha?

Ale staci na to,abych nebyl kvalifikovan na tupou masu.Jake IQ mate vy,ze jsem tak smely?

+1/−1
25.7.2012 15:07

Světlonoš_v6

Re: Kdo toho Zemana chce volit proboha?

větší než ty. Každopádně IQ není to hlavní, ty jsi očividně hloupý i s IQ 137. IQ je totiž jen jednou složkou toho čemu se říká osobnost, pak je tady emocionální IQ, sociální IQ, morální IQ atd. Tady zřejmě trpíš deficity, jinak bys nemohl považovat M. Zemana za slušného člověka. Ten člověk je charakterově dost podobný Klausovi (narcistická porucha osobnosti), navíc pochází ze stejně profláknutého Prognostického ústavu, který byl založen KGB v osmdesátých letech jako příprava na revoluci. Díky ale jeden Klaus víc než stačí, jeho klony (Zeman, Dlouhý) fakt ne.

0/0
25.7.2012 15:15

suchy dest

Re: Kdo toho Zemana chce volit proboha?

Dovolte mi,abych vam vyjadril svou vdecnost za tak presnou diagnostiku,pane doktore.Vase IQ musi presahovat jakykoliv limit,kdyz jste schopny z nekolika radku vycist deficity.Co se Zemana tyce,je mi z duse jedno,kdo bude v Cesku presidentem,nebot tam uz mnoho let neziji,ale kdyz porovnam tu svoloc,ktera se o ten post uchazi,vsazim na Zemana.Kdyz uz nic,ma alespon smysl pro humor,coz se o vas rict neda.

+7/−1
25.7.2012 15:23

Světlonoš_v6

Re: Kdo toho Zemana chce volit proboha?

Názor na Klause/Zemana je naprosto spolehlivý psychotest a indikátor duševního zdraví, tj. nikdo normální tyto dva ruské agenty podporovat nebude. Mé IQ samozřejmě limit má, jen ten můj limit leží o něco výš než ten váš limit. Já v ČR taky už šestým rokem nežiju, přesto mi není jedno, jak to tam vypadá, tj. bude mi vadit, když se někdo jako Zeman stane prezidentem. Zemanovy bonmoty byly někdy vtipné, někdy pořádně trapné. Opravdu jsem se pobavil, když si pustil hubu na špacír v USA těsně po útocích na WTC

0/0
25.7.2012 15:58

suchy dest

Re: Kdo toho Zemana chce volit proboha?

Kdyz uz jste tak zbehly v psychoanalitice,neni vas na tomto vulgarnim chatu skoda?Nemel by jste se take pokusit kandidovat na post presidenta?Podle vasi logiky,ten,kdo by vas nevolil,by byl slintajici silenec,nebot vy jste ten Svetlonos,ten pravy a jediny,kdo se v tom vyzna.Vsichni,kteri maji jine nazory nez vy jsou idioti?Voni z vas Narcis i z monitoru.;-D

+2/−1
25.7.2012 16:12

rorýsek

Re: Kdo toho Zemana chce volit proboha?

To sis ale měřil sám, ne?

0/0
25.7.2012 15:09

suchy dest

Re: Kdo toho Zemana chce volit proboha?

Ja si ho sam nemerim.Od toho mam manzelku...;-D

+1/−1
25.7.2012 15:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.