- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celkem by me zajialo co to stalo, protoze pokud se bavime o 37 mega a je v tom i HW, tak si nemuzu pomoct, ale je to nejak podezrele levne, sice se naoko usporilo, ale je videt, ze ta firma v tom neumi chodit nebo se osekali naklady na overeni a testy a je to ciste vyvoj (i tak levny)
Ty chyby vznikly při převodu a sloučení dat do nového systému !!! Někde musí existovat data starého systému před převodem a pokud nový systém nedělala banda neuvěřitelných trotlů, musí existovat jednoznačná vazba mezi záznamy starého a nového systému a je tedy možné to strojově porovnat, najít rozdíly / chyby a většinu z nich hromadně opravit !!!
No to porovnavani bude dost tricky, jestli uz mezi tim zadali do systemu x novych zmen....
"Ministerstvo dopravy chce po dodavatelské firmě ATS - Telcom za nefunkční registr vymáhat pokutu." bych přepsal na "Ministerstvo dopravy JE NUCENO po dodavatelské firmě ATS - Telcom za nefunkční registr vymáhat pokutu." Protože kdyby jí nevymáhali tak by to byla poslední kapka, lidi by drapli kosy a šli na hrad! Jako ten chlápek s molotovem!
více takových spokojených oveček, které si nechají vše líbit je nám třeba !!
Tj. z registru vozidel udelali orientacni zbytecnou databazi, a verohodnost udaju z ni pochazejicich je v soucasne dobe nulova
Vzhledem k tomu, ze se zrejme nevi, ktery data jsou spravne a ktery spatne, tak ani nevi, koho by meli obesilat, a dotycny majitel to taky nevi, takze v databazi budou neverohodne udaje zrejme jeste hezky dlouho (ledaze by se povinne museli dostavit vsichni majitele vsech vozidel). No, pekne se jim to povedlo zprasit
když chci odhlásit Ferrari s přívěsem a místo toho mi úřednice řekne, že mám červenej bagr
když připustím, že se to stát mně, byl bych na minutečku na dlažbyčce s účtíčkem za způsobené škody v kapse (kopie), originál na policii, pomalu exekutor na cestě...
Soudruh Bobeš si ještě kolem sebe kope a dává nám "nažrat" jeho potrestáním vedoucích pracovníků..Na sebe zapoměl..(jako)..
nebo o něm nesmíte psát ?
Se po chudákovi a jeho CASÁCH slehlo ministerstvo dopravi
Tak nevím, o jakých chybách se vlastně mluví. Pokud program neočekává že bude auto zakategorizováno tak nebo tak, tak to skoro ani chyba není. Pokud to program očekává (na řadě míst na různé položky) a kvůli tomu padá, protože někdo provedl kontrolu konzistence vizuálne na prvních 10000 řádcích, tak to holt někdo odfláknul.
Tohle se dá i na poměrně rozsáhlé databázi zkontrolovat ručně nejvýše za několik hodin(ačkoliv počáteční nasosání dat z databáze může trvat dny) - zkrátka se databáze stáhne (nebo přesněji obsah zajímavých stloupců z ní) na nějaký neprodukční počítač(klidně obyčejný laptop), řádky se jedním příkazem (pro každý stloupec) setřídí a pak se duhým příkazem spočítá počet výskytů daných hodnot (třeba 10x dodávka, 20x Dodávka a 61x DODAVKA). Na základě toho se pak dá stavět nová databáze anebo dělat konverze.
Osobní údaje by neměli hrát roli, protože ty by neměli být konzistentní, není tedy důvod je kamkoliv stahovat.
Ale kdo ví, možná tam někde byl háček který to znemožnil
No nevím, svého času, co jsem tehdy trochu do toho dělal, databáze se skoro 90 tisíci záznamy na 16 bitovém PC 286 s procesorem běžícím na "závratných" 12 megahertz a s RAM 640 Kb po indexaci, operace s takovou databází byly uz tehdy záležitosti tak na dvě vteřiny. Vlastní indexace záležitost tak dvou minut. Předpokládám, že na dnešních PC se současnou ramkou 2 - 4 Giga databáze se 6 milióny záznamů poběží podobně rychle.
Takže všelijaké analytické kontroly takové databáze, jsou dneska, co se týká spotřeby výpočetního času, bagatelní věc.