- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
na dve sady kolecek, jinak bych si nevydelal ani na slanou vodu. Je to bezna praxe. z nemec jsem se vratil v e2 rano, a odpoledne hura do Gdansku. Je to svinstvo. Uz to nedelam.
KECY, nedělej fámy. Tak to fungovalo před 10 lety. Stačí dělat u podniku který dodržuje předpisy.
Kteří nevidí nic špatného na tom, že někdo je nucen pracovat hodně přesčas. A ještě nadávají, že se do toho vůbec stát montuje. Takže nejlepší, v zájmu lepších zítřků, by bylo aby každý člověk pracoval 16 hodin denně bez nároku na přestávku a držel hubu, za mrzký plat? Pani kapitalisti a pravičáci, běžte už do zádele.
nechápu sice jak to souvisí s kapitalisty či osobami s liberálním náhledem na svět (což je definice politické pravice), ale pokud někdo při práci nemůže ohrozit jiné, nechť pracuje třeba nonstop, pokud chce a může. V případech ostatních je nebezpečný a pokud nezná limit sám, musí mu ho připomenout erár a to tak tvrdě, jak jen lze.
A když už občas zazní blábol typu "zaměstnavatel chudáky řidiče nutí, jinak by přišli o práci..." docela by mě zajímalo, zda by tentýž řidič kamionu letěl na dovolenou letadlem, jehož pilot po patnáctihodinovém předchozím letu pozřel kávu, vyměnil si spodky a hodlá letět znovu.
zvláště v sezóně, kde si chtějí řidiči přivydělat......na druhou stranu, kolik z vás jede na jeden zátah do Chorvatska a veze své nejbližší a nikdo vás nekontroluje, jestli máte nějaké přestávky........
hm... jedna štreka na jeden zátah - s tříhodinovým spánkem a pěti přestávkami - a "profík", co takhle jezdí celý měsíc a za zády má čtyřicet cizích dětí. Dá se to srovnávat?
. něco jiného je když ten řidič jezdí za komínem a pak jede odvézt děti max 150 km anebo lítá po republice a pak vezme dálkovou do Chorvatska
Je to úplně totéž. Usnout se dá i na dvacetikilometrové štrece na hrad Bouzov.
Jistě měl kartu u řidičáku tak mu jí šoupli do čtečky a bylo to jasné
Zaměstnavatel to musel vědět Že šoféry nutí jezdit déle je známo každému a řečičky aby se ozvali jsou
zbytečnéNikdo to neudělá protože skončí na pracáku a později na soc. dávkách a proč
Páni zaměstnavatelé si to řeknou a kdo zaměstná REBELA Nikdo vážení přispěvatelé
přesně - pokud jezdí u stejné společnosti, je to s jejím vědomím a trest má dostat společnost - ztráta licence
Pokud jezdí u více firem, je vinen řidič. Bohužel, tohle policie nerozlišuje.
Pracuje pořád a neúnavně bez odpočinku, a ještě šetří tu digitalní kartu. Teď ještě aby se do toho nepunktovali nějací levičáci s bezpečnostními předpisy nebo zákoníkem práce - to je nutné zrušit, všechno je to na dohodě..
No tak pracuje - co je vám po tom?
Vám vadí, že jiní pracují více, až tak, že jim to chcete zakazovat?
Najdu ty paragrafy na autobus MHD. Ti maji jine normy a nemaji karty ci kolecka. O vikendu jezdi chorvatsko a pres tyden jezdi MHD ...
vyhl. č. 361 nevzpomínám si na rok sbírky. Kamiony mají 561/2006 tuším. Linková doprava nemusí mít tachograf při délce linky do 50 km
co situace, kdy chlap dělá na směny a mimo ně jezdí s autobusem? tam se osmihodinová přestávka v práci taky musí dodržet? a jak se to kontroluje? Co řidič po probdělé noci, kdy prostě nemohl spát?
Neobhajuju tohohle řidiče - je to nebezpečí pro nás cestující a vědět, jak dlouho je ten můj řidič vzhůru, možná nenastoupím.
Vypadá to, že měl řidič nějaké kouzelné triko s tachografem...
Ohrožoval někoho? Nebo jde jen o buzerazi za nedodržení předpisu pro předpis?
Pokud čtu správně, tak autobus plný dětí. Možná nemáš děti, možná je Ti jedno, že by je někdo zabil, pro trochu lepší plat.