- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vysoká rychlost. Co dodat co Čech to přece super řidič který se nenechá buzerovat maximální povolenou rychlostí
...chovat se tak, aby ten, který přednost má nemusel náhle změnit směr a rychlost jízdy.
tohle sice bylo na vyjezdu u pumpy, ale staci se projet po nasi dalnici mezi Plzni a Prahou a sledovat TIRaky, jak v kopcich vesele prejizdeji z pruhu pro pomala vozidla do pruhu pro vozidla rychla, takze pres plnou caru, protoze ten nakladak pred nim se do toho krpalu vlece 60 km/h a on jede 70 km/h. Fakt hruza, kdyz vam najednou takovy deb.l vjede do pruhu. Kde jsou, kurna, ti fizlove s Passatama, jak se o nich ted porad pise jako o "bozich strazcich nasi bezpecnosti na silnicich"? Nicmene ti "ridici" nakladaku na dalnici bych osobne prezil, je to trasa delana statem prave pro prujezd, ale co nejak nemohu rozdychat, jsou ty hovada, co se vyhybaji dalnicim kvuli usetreni mytneho a jezdi po okrskach, kde se tak akorat vyhnout dva osobaky a jeste se musi klickovat mezi dirama. Takove smejdy (nejcasteji vidim znacku SK) bych nechal vystoupit a deportovat do jejich domoviny PESKY.
Ty ale popisuješ problém za který oni nemohou. V některých zemích je pomalý pruh vyznačen přerušovanou čarou. Takže když někoho dojedou, tak z něj můžou vyjet. Navíc bys měl být tak trošku vděčen, že do toho pomalého pruhu vjedou a po dojetí pomalejšího vozidla riskují přestupek a předjíždějí přes plnou. Protože kdyby jsi znal předpisy, tak bys věděl, že pokud jim to není přímo nakázáno dopravní značkou, tak tím pomalým pruhem jet nemusí. Pak bys za ním jel 70-kou v prostředním a troubil jak zběsilec, že ti nechce uhnout.
Mnozi se ale nechteji nechat omezova kdyz vyjizdim pripojovacim pruhem i dlouze a stale blikam jak blbec a jen pozvolna vjizdim do jizdniho pruhu a vzdy se nekdo pririti casto velmi rychle , mnohem rychleji nez se smi jet v CR .... a snazi se naopak ani neubrat plyn natoz ze by pribrzdil i kdyz ma vedle sebe v tzv rychlym apruhu jeste vetsiho silence co mu ani 150kmh nrstaci... a to i kdyz jsem jiz vic jak polovinou vozidla najety v jizdnim pruhu po , pakuji velmi plynulem a dlouhem rolovani z pripojovaciho a stale s blinkrem tedy zadna myska necekana! Co s takovymi hovady ???...
To je ale strašnej blábol, protože to, že máš dát přednost především znamená, že mu tam nesmíš vjet. A to, že jede 150 místo 130 je špatně, ale tobě to nedává právo se tam nacpat.
Ten to chtěl strhnout nalevo, kde jelo auto...Jednoduché vysvětlení, takže opět za to může kamioňák, paka...
to se jeste budete divit ze za to nebude koci jen kamionak! totiz dat prednost znamena i moznost moci omezit!!! Jenze nekteri nedbaji vjizdejicich a poctive dlouze dopredu blikajicich vozidel a casto nepovolenou ryosti se riti zezadu na nej nebezpecne i kdyz vjizdejici pocal ukon dostatecne vcas a s odstupem a pak vozidlo bezvladnou neb je zacne prwdjizdet jiz jeste vetsi hovadko a tak jiz neni kam a zastavit z 150kmh na 50-50 neni snadne a tak se svoji jepozornosti a neochotou nenechat se omezit i za cenu sveho zivota(!) proste omezit nenechal a nezmuzou se pak jiz na nic nez jen natvrdo brzdit nebo strhnout prudce rizeni... Vidim to dene! A dobre jim tak nerespektovat takovy kolos. Vyjma necekane mysky s blinkrem na posledni chvili nebo vubec... A jinde nez i najezdu kde je normalnimu ridici jasne ze bude vybocovat!
ale mohlo to být i jinak. Řidič osobáku viděl, že má daleko před sebou volno a věřil, že to tak i zůstane. Čile komunikoval s osádkou vozu a řízení se moc nevěnoval. Kamioňák vidouce, že osobák je daleko, vjel do pravého pruhu. Když je řidič osobáku zaznamenal, byl již tak blízko, že nestačil reagovat. Jen teorie, příčin může být mnoho.
jj, klidně to tak mohlo být. V zahraničí se takhle nájezd na dálnici běžně řeší. Navíc ve článku ani nepsali, jestli ho netrefil třeba už v připojovacím.
Jezdím pravidelně každý týden v pátek z Německa do Čech a řeknu klidně, že nejhůř jsou na tom ti čeští řidiči kamionů, opravdu jezdí jako dobytek.
nechci nikoho hajit,ale ceska znacka jeste automaticky neznamena Cech za volantem.
v CR napriklad s delkou najezdu ve Francii. A i o tom to je.U nas nazyvame dalnici neco,co s ni nema nic spolecneho.Jinak souhlas s tim,ze kamionaci jezdi jak ta nejhorsi verbez.A to po cele Evrope.Mam kamarada majitele firmy kamionove dopravy.Ti jeho ridici maji prepravu treba z jihu Spanelska do Anglie nacasovanou na minuty.A proto jezdi jak ta verbez.Hruza. A kdo tuhle vrazednou logistiku neumi,toho sezere konkurence.Pak to na silnicich vypada takhle.
Délka nájezdu řidiče neomlouvá - on to auto prostě přehlédl/neviděl/ignoroval, jinak mohl dál pokračovat odstavným pruhem a najet až by projel nebo mu uhnul do levého pruhu - bez jakékoliv ztráty času.
Jinak se mi stalo něco podobného v Rakousku u Villachu - kamion v odbočovacím pruhu (stál tam a rozjížděl se, takže nechtěl odbočit na Salcburk ale jet rovně na Graz) jede cca 50, pomalu zrychluje a bliká do mého pruhu; já jedu cca 100, v autě 5 lidí, plný kufr věcí, na střeše 4 kola - že mi tam vjede se rozhodl, když jsem byl cca 30-40 metrů od něj, dobré brzdy to zachránily. Kdyby tam vjel rovnou, když jsem byl od něj ještě rozumně daleko, tak bych mu nadával daleko méně a negumoval dálnici.
nerespektují žádná pravidla silničního provozu. Řídí se pravidlem já jedu a ostatní se podřiďte mě.