- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
měli vlastně dobrou smrt. Bylo to rychlé a až do doby nárazu se nepochybně velmi dobře bavili. Zabili jen sami sebe, je to tak lepší, než kdyby ohrožovali osttatní řidiče. Jen tak dál !
Maximálně, jestli ten přeživší není vlastně řidič.
A možná, proč se ALFA rozpůlila ? Nebyla svařená ve stodole ze dvou bouraček?
Svařenec z ocelový plechů se může různě deformovat, ale zlomit v půli ? To určitě ne !
Když je to blbě svařený, tak se ty svary prostě roztrhnou.
zase stromy, no jasne. vite proč na trati F1 nejsou stromy a všude jsou gumy? hadejte. rika se tomu prevence. až priste dostanete smyk na mokre silnici modlete se aby tam nebyl strom. Ja bych je všechny vyťal
a za těch pár sekund dívka stihla zaplout do baráku a tvrdě usnout, nebo jí ta rána prostě nepřipadla divná?
Topiči, co tím chceš říct ? 300 metrů je dost daleko, aby nic neviděla ani neslyšela, stačí malá zatáčka a jsi mimo dění. A i kdyby to viděla a slyšela, tak co ?
Ahoj vi se tady jak největší idioti navážíte do lidí který jste vubec neznali bežte s tima debilníma kecama někam až se vám zabijou v autě 3 kamrádi tak něco řikejte a ne "Tento typ frajírků se chlubí výkonem motoru,"
Smrt kamarádů je strašná, to je jasné, ale tak nějak mám pocit, že pro kamarády řidiče není jeho smrt při dopravní nehodě žádným překvapením, za čas by to přišlo stejně a mohl by to napálit třeba do auta s dětmi a zabít je, a to by bylo horší. Ti, co jeli s ním, ti nepochybně věděli jak jezdí.....jeho problém, řidičák měl, nemyslel. A naučte se česky.
Prý se jednalo o návrat z jednoho nejmenovaného festivalu. Takže nejspíše alkohol.
Já slyšela, že spěchali do práce. V šest museli píchat na vrátnici!
kde to tam mohl tak rozpálit, že to auto přerazil vejpůl. od sv. Anny je polní cesta a co vím, tak neni ve stavu že by se to tam dalo nějak extra rozjet. resp. rozjet tak, že náraz do stromu by rozpůlil auto. asi to byla nějaká svařenina jak píše někdo níže.
Myslím, bez skrytých vad takhle rozpůlit jde jedině flexou. Pokud to auto bylo posvářené (viz níže), náraz nemusel být nijak velký, pouze správně umístěný.
z mých spolužáků ze základky už jsou dva mrtví
oba dva byli prospěchově nejslabší ("na učňák mě vemou vždycky a ještě rádi") a v dělání průšvihů nejlepší ("dtto")
oba se zabili v noci, o víkendu, s alkoholem v krvi a seděli za volantem
Ještě že ten přirozenej výběr od Darwina funguje... škoda že ne takhle jednoznačně
ty jsi byl asi prospěchově nejlepší, ale jinak jako člověk když čtu co napíšeš fakt stojíš za h.... To víš, že budeš žít dlouho, protože jen ten koho bohové milují umírá mlád. ... A nezapomeň si dnes dát facku.
No jo no, tak se zabili, vždyť je to furt dokola.... každej občas rád sešlápn plyn, ale chce to s rozumem
Alfa Romeo 156 v crash testech dle euro NCAP dopadla ve své době poměrně dobře. Předpokládám tedy, že má vyztužený prostor pro posádku a totální rozlomení zpevněné konstrukce uprostřed podlahy je téměř vyloučeno. Mohl by to ale být výsledek dříve oblíbeného kousku našich samozvaných CO svářečů: Za cenu šrotu koupí 2 stejná auta po těžké havárii - jedno zničené zpředu a druké vzadu. Pomocí rozbrušovačky oddělí zničené poloviny a zbytek svaří k sobě. S geometrií se nepářou. Nerovnosti po svarech zakryje kit a nový lak. Nakonec se přinýtují identifikační tabulky a hurá na inspektorát. Vše funguje do prvního většího nárazu.
Po prohlédnutí těch fotek to tak opravdu vypadá, ta podlaha pod zadníma sedačkama je jak uříznutá..