Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tajemná žena z Milonic, kterou léta nikdo neviděl, má zřejmě bratra

Tajemná žena z Milonic na Vyškovsku, o jejíž existenci zřejmě léta věděla jen nejbližší rodina, má pravděpodobně bratra. Policisté totiž z domu, kde žila, odvedli i desetiletého chlapce. Zatímco žena je v péči psychiatrů, o něj pečují odborníci v dětském domově.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Scarlett O Hara

Bratra?

Taky to může být syn, ale Lupa ví vždy vše první a nejlíp. :-P Zprávy, kterým můžete věřit......a můžete věřit i na růžové slony a lítající jednorožce;-)

0/0
22.7.2012 15:15

polednice

A její bratr ma asi sestru,

a Ema má mísu, my máme maso, jen míša nemá nic.

0/0
22.7.2012 14:40

Scarlett O Hara

Re: A její bratr ma asi sestru,

míša má mámu, to by mohlo stačit ;-)

0/0
22.7.2012 15:16

AlBunda

to mě nezajímá,ostatně máte zaostalé

info.Ale co myška z Trmic,obhlíží další pozemky?

+3/−1
21.7.2012 23:11

Modrý Přízrak

Tenhle případ má odvést pozornost

od blamáže s trmickou kauzou? ;-D

+1/−1
21.7.2012 16:32

palačinka

Že by Vlasta Parkanová už držela hladovku?

+1/−1
21.7.2012 15:19

al.mucha

Proč je v prvé řadě nenapadne, že by se mohlo

jednat o syna?

+1/−1
21.7.2012 13:41

My.WinCleaner

Re: Proč je v prvé řadě nenapadne, že by se mohlo

Proč je to nenapadlo? Protože jsi tam nebyl, abys jim to všechno vysvětlil. To je přece zcela jasné.

+2/−1
21.7.2012 14:56

al.mucha

Re: Proč je v prvé řadě nenapadne, že by se mohlo

???

0/0
22.7.2012 8:07

pvl1

Re: Proč je v prvé řadě nenapadne, že by se mohlo

Jasně, že je to napadlo, když se zbláznila po porodu. Ale to by nebylo zajímavé. Rozluštění přinese příští článek s titulkem "Z bratra se vyklubal syn".

0/0
22.7.2012 10:45

bubakovababa

A TEN KLUK

Byl taky vězněn nechodil do školy nikdo o něm něvěděl u lékaře nikdy nebyl. To si mohli novinaři zjistit i s informačním embargem

0/0
21.7.2012 13:39

karelvesely-nemá-rád-tlusté-lvy

-

Žena je Barbora Škrlová, chlapec je třináctiletý bratr Adam za kterého se vydává. Je na tom něco nejasnýho?? ;-O;-D

+12/−1
21.7.2012 11:56

MayaMoya

Re: -

jste mi to vzal z klávesnice...:-P

0/0
21.7.2012 12:04

Tak nevim

Re: -

A příběh pokračuje;-D.

0/0
21.7.2012 15:41

halagajda

Re: -

;-D;-)

0/0
21.7.2012 16:54

inka2

má "zřejmě" bratra

co to je zase za spekulace - jinde jsem četl, že má tři bratry a sestru.

0/0
21.7.2012 11:52

110661

Bratr ...???

... treba to je syn ...:-P

+9/−1
21.7.2012 11:45

halagajda

Re: Bratr ...???

jj, zapadalo by pak, ze se po porodu zblaznila...

+3/−1
21.7.2012 11:50

traktorista operator

Re: Bratr ...???

asi si prala dceru

+1/−1
21.7.2012 11:56

johnsondv

Re: Bratr ...???

..a vyprala ji zcela do běla?Jaký použila prací prostředek bys asi nevěděl?;-D

0/0
21.7.2012 13:01

Lumpíí i po banánu 8

Re: Bratr ...???

ariec

0/0
21.7.2012 13:35

JBetak

Re: Bratr ...???

To je pravda, o osudu toho dítěte tady zatím nepadlo slovo.

0/0
21.7.2012 12:27

karelvesely-nemá-rád-tlusté-lvy

Re: Bratr ...???

A co když je to její pradědeček? 8-o8-o

0/0
21.7.2012 11:52

Pattr

Re: Bratr ...???

Představ si otce se synem a jinou matku s dcerou. Pokud si otec veme za manželku dceru a matka syna, potom je syn sám sobě nevlastním dědečkem a vše je v naprostém pořádku :-). A mudruj ;-)!

0/0
21.7.2012 15:45

Pattr

Re: Bratr ...???

Pro úplnost dcera je také nevlastní babička! ;-)

0/0
21.7.2012 15:47

Menetekel

A jestlipak měla u sebe OP - příčinu své existence ?

Stát by pravděpodobně neměl zasahovat do života lidí, po kterých není vyhlášeno žádné pátrání a kteří od něj navíc nic nechtějí. Stát si totiž nevytvořil občany ale naopak. Občané si vytvořili stát. A ten dnes stojí proti nim...

+5/−1
21.7.2012 11:17

slapr

Re: A jestlipak měla u sebe OP - příčinu své existence ?

takže až si nějací magoři pořídí svých pět dětí, nepřihlásí je na úřadech a budou na nich dělat pokusy, tak je to OK? 8-o

+8/−1
21.7.2012 11:22

Menetekel

Re: A jestlipak měla u sebe OP - příčinu své existence ?

on snad v Milonicích dělal někdo nějaký pokusy na dětech ? 8-o

+1/−1
21.7.2012 11:27

mikezzz

Re: A jestlipak měla u sebe OP - příčinu své existence ?

pokud z existence toho "bratra" byla překvapená celá vesnice? co škola, lékař?

+4/−1
21.7.2012 11:52

Oerteplur

Re: A jestlipak měla u sebe OP - příčinu své existence ?

děti bezdomovců, komediantů, Rómů a jiných kočovníků také tak sledujete ? :-)

0/0
21.7.2012 12:00

dobro

Re: A jestlipak měla u sebe OP - příčinu své existence ?

Ty jsi opravdu Mentalkel. Jak by se ti líbilo v takové izolaci vyrůstat. Lidé by o tvé exostenci neměli ani potuchy. A oni by tě mohli využívat jako otroka, seksuální objekt, pokusné morče... A ani bys nevěděl, že existuje i jiný svět a jiný život. Takového jedince, který by tímto zacházel obdobným způsoben ze svými příbuznými, by si v případě neexistence státu a zákonů podali přímo sousedi. A s tobě by nikdo nepomohl - lidé by si dobře pamatovali, kdo ochotně pomáhá a kdo si hrabe jen na svém písečku a u nich se snaží jen využít jejich dobroty.

+1/−1
21.7.2012 12:36

Menetekel

Re: A jestlipak měla u sebe OP - příčinu své existence ?

máš pro takový řeči nějaký reálný podklad, nebo je to jenom kdyby, kdyby...??? Děti sedláků musely za 1. republiky také makat místo chození do škol. Chceš snad říct, že to byli hlupáci ? Auta v čínských a korejských automobilkách pro Evropu vyrábějí 14-16 letý děti. To ti nevadí ?

0/0
21.7.2012 14:38

Kidkid

Re: A jestlipak měla u sebe OP - příčinu své existence ?

14-16 let už není dítě. Za socializmu jste klidně o prázdninách už ve 14 mohl jít na brigádu a nikdo rodině nepředhazoval, že využívá dětskou práci.

Děti sedláků normálně chodili do školy už za R-U. Tak tu nepište nesmysly. Můj děd byl učitel a neříkal, že by děti nechodily do školy, zvlášť ne děti sedláků!!! Ani děti bezzemků nezanedbávaly školu.

Nesmíte věřit plkům, které vytvářejí novináři, kteří nejsou schopni ani napsat článek bez pravopisných či gramatických chyb. A také nejsou schopni si něco přečíst v dobovém tisku.

+2/−1
21.7.2012 17:27

Menetekel

Re: A jestlipak měla u sebe OP - příčinu své existence ?

já v té době narozdíl od vás nežil, takže vycházím z vyprávění svých předků a knih. A s tím pravopisem máte pravdu: "za socializmu.." se píše "s" ne "z" ;-)

0/0
22.7.2012 11:52

povidam

Re: A jestlipak měla u sebe OP - příčinu své existence ?

pro Menetekel

Stát se má také o své občany starat. Máte divnou logiku - když budete někoho věznit, nebudete na něj vyhlašovat pátrání... a on jako zavřený nebude mít žádnou možnost se bránit. Nakonec se chudák po létech zblázní doopravdy a nic na vás neprozradí, ani když bude z toho domácího vězení vysvobozen.

O to vám jde?

+4/−1
21.7.2012 12:21

žepré

Re: A jestlipak měla u sebe OP - příčinu své existence ?

No nevím, jestli se tajemné ženě bude líbit vězení zvané psychiatrické léčebna víc. :-/

0/0
21.7.2012 14:01

Menetekel

Re: A jestlipak měla u sebe OP - příčinu své existence ?

poslední dobou mám pocit, že se o mě stát stará víc, než bych chtěl. Hlavně formou odvodů a nesmyslných daní. :-)

0/0
21.7.2012 14:40

cssfr

No

ještě sem piště svoje fantasmagorie.......8-o

0/0
21.7.2012 11:11

polednice

Re: No

pištíme, pištíme...

0/0
22.7.2012 14:43

Jindřich Husička

Stat

To jsme radi, ze stat (zase) vi nejlepe, co je pro nas (jednotlivce) nejlepsi. Nezijes podle norem? Sup do blazince!

+3/−1
21.7.2012 10:35

BigpetBig

Re: Stat

A ty víš co se tam dělo? Jestli tam opravdu někdo kvílel, tak je dobře že lidé nejsou lhostejní a zavolali policii. Když se zjistí, že tam žila dobrovolně a nikdo ji neubližoval tak tam klidně může žít dál. Zase nepřeháněj.

+7/−1
21.7.2012 10:53

Jindřich Husička

Re: Stat

To je fakt, Bigu, souhlas. Na druhou stranu sem prosakla informace, ze mela pripojeni k siti i mobil... Uvidime. Ale jestli ji jen tak odvlekli do blazince, proroze vypadala zanedbane, tak mi to smrdi...

0/0
21.7.2012 10:55

spelec

Re: Stat

Presne tak, ale proc kvilela?

...

Jinak záchranáři tahají vas do nemocnice protoze z toho maji prachy a protoze samozrejme maji nejakou odpovědnost (a chteji byt krytí, čemuž rozumim), stačí jim ale důrazně rici, at vam daji podepsat reverz a zbavíme se jich... Je dobře tohle vedet, osobni zkusenosti... Pak je zase nemuzete zalovat za ne poskytnutí pomoci...

+1/−1
21.7.2012 11:21

Jindřich Husička

Re: Stat

Taky pravda. A otazkou je, jestli kvilela. Buh vi, co redaktor slysel? ;-D

0/0
21.7.2012 11:24

ilna

Re: Stat

No jasně, pro záchranáře není větší radost, než vás rvát do nemocnice. Víte, co je za opruz nějakou s volným lůžkem a volným limitem na péči sehnat?

A pokud vám záchranáři vadí, tak proč si je voláte?

+3/−1
21.7.2012 11:44

ctvrta.sudicka

Re: Stat

Odvezli ji proto, že vypadala divně, podle všeho léta nevycházela z domu a kvílela. Někde jsem četla, že prý měla být (kdysi) v jiném stavu a potom se zbláznila. Neznám fakta a nechci dělat úsudky (ani pro sebe), ale rýsuje se mi doměnka, že by její rodiče nerozdýchali, aby se na ně kvůli tomu okolí dívalo skrz prsty a tak si ji nechali doma (třeba jen vycházet nechtěla a oni jí nebránili). Ale v tom případě měli vyhledat odbornou pomoc psychologa, psychiatra a nebo někoho, možností je dost. Jenže ohledně toho i v 21. století ještě existuje hromada předsudků.

+1/−1
21.7.2012 11:53

Jindřich Husička

Re: Stat

To jeste neni duvod nekoho nekam vozit. Ja taky vypadam divne a obcas zakvilim a nikam bych nejel...

0/0
21.7.2012 11:55

ctvrta.sudicka

Re: Stat

A můžu se vás tedy zeptat na to, jaká by podle vás byla správná reakce okolí v této situaci? Myslím si, že je to, co jsem popsala výše je celkem pravděpodobné (mám praxi s aktivizací osob s duševním postižením). Sociální vyloučení jí buďto uškodí a nebo neuškodí, ale nepomůže.

+1/−1
21.7.2012 12:04

Jindřich Husička

Re: Stat

Spravna reakce? Ok, kvilela, zavolali policii, policie mela vysetrit, jestli je tam proti sve vuli, pokud ne, zasalutovat a odjet. Nechci stat, ktery zasahuje do vseho.

A pokud jeji syn nechodil do skoly? Tady je druha strana mince, ze by se jednou jako nevzdelany a neschopny se uzivit mohl obratit na stat s zadosti o davky (nebo co) a protoze stat se cpe do vseho, tak by ho nenechal umrit na ulici (jak si zada priroda u kusu, ktere se o sebe neumi postarat) a bude do nej cpat penize. Vse je spatne. Dejte lidem svobodu a zodpovednost. Jakmile je pripravite o zodpovednost, musi prijit i o cast svobody a to je spatne...

0/0
21.7.2012 12:09

ctvrta.sudicka

Re: Stat

Tím, že je člověk klientem psychologa a nebo pacientem psychiatra a nebo někoho takového ještě nepřichází o svobodu a zodpovědnost. Navíc psychicky nemocný člověk vnitřně velmi trpí. Je to úraz na duši. Může trpět bez ohledu na to, že v podstatě může z domu, může na internet a má telefon. Ale má taky vnitřní zranění, díky kterému neuvažuje nevidí sám cestu ven z problémů a potřebuje někoho, kdo by ho z ní vyvedl a to je psychoterapie. Nechi , aby to vypadalo, že odsuzuji rodinu té paní. Není žádná vyjímka, že se rodiče, kterým je třeba nyní okolo 60 let stydí za své dítě s psychickými problémy. Dříve se na to skrz prsty koukalo.

+2/−1
21.7.2012 12:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.