Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kde je Asad? Syrský diktátor prchl z Damašku k moři, tvrdí opozice

Prezident Bašár Asad opustil Damašek a zdržuje se teď v přímořském letovisku Latákíja. Tvrdí to Reuters s odvoláním na opoziční zdroje a nejmenovaného západního diplomata. Armáda svádí s opozičními silami boje v metropoli už pět dní. Ve středu přišel Asad při atentátu o tři klíčové spolupracovníky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sharpe

z novin

Rusku hrozí vysoká pokuta kvůli nedodání raket Íránu

0/0
20.7.2012 1:25

Sharpe

ach jo

Kdyby alespon v te Syrii bylo alespon komu fandit. Zatim je to standartni situace arabskych statu, jedni hajzlici odejdou, druzi nastoupi. No a drive kocka porodi stenata, nez v nejakem arabskem state bude demokracie.

0/0
20.7.2012 1:01

petrmoudry

Už by to ti kriminálníci měli začít balit......

žádné NATO jim už nepomůže, Assád už to dá do pořádku.... měli by začít civilizovaně jednat a složit zbraně....

+6/−1
19.7.2012 22:45

Ceckáč první z boží vůle král

Re: Už by to ti kriminálníci měli začít balit......

Zatim to moc nevypadá, že by to měl Asad pod kontrolou ;-D

0/0
20.7.2012 6:29

D.E.S

rád bych to viděl ..

kdyby se ti oblíbení západní demokratičtí vůdci, měli objevit před svým milovaným  národem bez ochranky, tak by byli posraní až na zádech ... Co teprve když by se mělo okolo střílet ...

+6/−1
19.7.2012 22:28

D.E.S

běžná západní dezinformace ..

v podstatě stejný scénář jako v Libyi ... nuda ..

+3/−1
19.7.2012 22:24

biggles

Re: běžná západní dezinformace ..

nejen západní - je to naprosto standardní taktika k oslabení protivníka. Kterýkoliv vojenský poradce by si musel minimálně dvakrát nafackovat, kdyby podobnou dezinformaci nevyužil.

+1/−1
19.7.2012 23:18

Johny TopMaster

Žádost

Prosím některé diskutéry (oni vědí), aby okamžitě emigrovali do KLDR. Jak lze vidět, velmi urputně se zastávají komunistických nebo Putinistických ekonomik, tak nechť vědí, jak vypadají v reále.

PS.:Jízdenky zaplatím.

PPS.:Všichni víme, že z této země se už nevrací.

0/0
19.7.2012 22:11

0M0H

Re: Žádost

Putin je v ekonomice liberál, hlupáku

+7/−1
19.7.2012 22:12

petrmoudry

Re: Žádost

Však ty obrátíš až to modří ptáci projedou a prožerou..

0/0
19.7.2012 22:18

petrmoudry

Re: Žádost

Johny Topmastere

0/0
19.7.2012 22:18

Johny TopMaster

Re: Žádost

Však já se nezastávám modrých ptáků, u nás jsou v podstatě všechny strany stejná verbež, včetně těch opozičních a těch, které nejsou v parlamentu. Ale to zde nebudu rozebírat, každý ví, která strana je pro něj nejlepší, resp. sliby které strany jsou pro něj nejlepší...

0/0
19.7.2012 22:30

Johny TopMaster

Re: Žádost

Ano, ale většinu velkých firem vlastní jeho blízcí známí.

0/0
19.7.2012 22:25

petrmoudry

Re: Žádost

To nemyslíš vážně......;-D

+1/−1
19.7.2012 22:29

Voloda ma špinavé nehty

Asad = zbabělec se schovává-ať se postaví před svůj milovaný

Asad = zbabělec se schovává-ať se postaví před svůj milovanýlid, oni mu už ukážou, jak ho milují, to samé Kim, Putin i Ahmadýneřád!! Utlačova svůj národ umí každej blbec!! Hlavně díky podpoře Ruska!! Ale Západ neuznává "suverenitu" vrahů a tyranů - nikdo nemá právo zabíjet bez skrupulí nevinné lidi- zásah či nepřímá podpora je naší povinností!!Ať žije Západ a svobodaVEU

+4/−1
19.7.2012 21:57

W0LAND

BACHA PLACENEJ PROPAGANDISTICKEJ DISKUTÉR!!!!!

Rv;-DRv

+3/−1
19.7.2012 22:05

0M0H

Re: BACHA PLACENEJ PROPAGANDISTICKEJ DISKUTÉR!!!!!

A ještě ke všemu TAPETUJÍCÍ:-/

+3/−1
19.7.2012 22:08

Ne schnekům i maslimákům

Re: BACHA PLACENEJ PROPAGANDISTICKEJ DISKUTÉR!!!!!

včera se odkopal, když si během 5 minut dal 4 doporučení v diskusi, kde už 20 minut nikdo nenapsal řádku;-D zoufalý multinick:-P

+3/−1
19.7.2012 22:17

biggles

Re: Asad = zbabělec se schovává-ať se postaví před svůj milovaný

volodo že ty jsi bývalý pašík

proč jsi se přejmenoval ty brežněve ;-D ;-D

+1/−1
19.7.2012 22:53

ewl

AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

je bohuzel taktez vyustenim limitu soucasneho severatlantickeho bloku, ktery se jiz sam o sobe neni schopn drzet ekonomicky pri zivote...vzdyt uz jen samotna informace, ze pocet vkladu u bank na emitovany dluh je prumerne nekde okolo 4% je dosti desiva...kvantitativni uvolnovani penez FEDem a ECB nema zadny ucinek..protoze problem je nekde jinde...vyvoj od druhe svetove valky byl do 70- 80.let tazen budovanim a rivalitou mezi zapadnim a vychodnim blokem...ale jiz v te dobe bylo zrejme, ze se narazi na limity rustu a tedy zisku...proto jiz v 70 letech se upustilo od Brettonwodskeho systemu..zjednodusene receno, kazdy dolar byl podlozen patricnym mnozstvim zlata...tomu byl konec...80.leta v USA pod Reganem prinaseji dalsi uvolneni na financnich trzich a tedy rozmach spekulativniho a nicim nepodlozeneho kapitalu..a do toho prijde pad zelezne opony..zapadni model je v techto letech nadopovan prazdnym trhem byvaleho bloku RVHP...Clinton v 90.letech rezi heslo domov kazdemu a to uz se pomalu

+7/−1
19.7.2012 21:25

ewl

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

blizime k dnesnimu stavu...kolaps let 2007-2008 je jiz jen vrchol ledovce, ktery se zacina hroutit...system nema kam expandovat, dluhy jsou tak obrovske, ze jsou nesplatitelne...jediny region, kam lze exportovat zapadni model je Afrika...nejlepe zeme, kde neni zadny dluh..nasledna instalace nakloneneho rezimu prinese nejen prijeti dluhove sluzby, ale i zajisti kontrolu nas surovanam a uzemim...soucasny sytem je zrejme za hranici udrzitelnosti...

+4/−1
19.7.2012 21:29

Larry Matejka

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

Kolaps transatlantického monetárního systému je neodvratitelný... Otázka je, jestli jsme schopni monetární systém reformovat a udržet civilizaci v chodu nebo jestli upadneme do doby temna, neofeudalismu a nejhorší civilizační krize v historii... Zítra tady nemusí být dluhová krize ani deprese, můžeme monetaristický princip nahradit třeba hamiltonovským systémem kreditu, oligarchický, depopulizační model nahradit civilizačním rozvojem a novou renesancí... Nikdo z nás neztratil své schopnosti, jen je potřeba pohnat k odpovědnosti pár grázlů...

+3/−1
19.7.2012 21:37

Majkyho_pupik

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

v ktere zemi neni zadny dluh?

+1/−1
19.7.2012 21:37

petrmoudry

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

Tak třeba socialistické Československo bylo minimálně zadluženo......

+5/−1
19.7.2012 21:44

Majkyho_pupik

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

tak otazka byla smerovana na soucasnost. v minulosti nemelo Ceskoslovensko temer zadny zahranicni dluh, ale zase melo dluh vnitrni, takze to vyjde nastejno ;-)

+1/−1
19.7.2012 21:48

Larry Matejka

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

Teď vám tu někdo zajisté bude argumentovat obvyklým folklórem a to vnitřním dluhem... :-) Není ale třeba chodit tak daleko... Nezadluženou zemí byla před rokem Kaddáfiovská Libye, což je v kontextu minulého příspěvku možná lepší příklad...

+3/−1
19.7.2012 21:49

Majkyho_pupik

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

Libye v roce 2010 mela tusim 6,5 mld USD dluhu;-)

0/0
19.7.2012 21:53

Larry Matejka

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

cca 4 miliardy, což je zanedbatelné ve srovnání s cca 150 mld. USD v zahraničních assets...

+1/−1
19.7.2012 21:56

Majkyho_pupik

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

no nebudu se hadat, ale sem rad, ze uznavate ze Libye statni dluh mela ;-)

0/0
19.7.2012 21:58

Larry Matejka

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

třeba existuje něco jako balance sheet... Takže byla v roce 2010 v přebytku 146 mld. USD...  

+2/−1
19.7.2012 22:01

0M0H

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

to je na něj moc složité:-)

+1/−1
19.7.2012 22:11

Ne schnekům i maslimákům

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

;-D;-D;-D

slušné spláchnutí

;-D;-D;-D

+1/−1
19.7.2012 22:21

Ne schnekům i maslimákům

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

jinak oceňuji hezké natáhnutí na udičku a následné klepnutí přes pupíkR^;-)

+1/−1
19.7.2012 22:30

Larry Matejka

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

To není stejně nic platné... Některé případy jsou naprosto beznadějné... Nadruhou stranu diskuze není o tom někoho utlouci, ale o dialogu, alespoň tak to chápu.. Je to o argumentech a ne boj na život a na smrt ve kterém protistrana má být vláčena prachem za pickupem... :-)

+2/−1
19.7.2012 22:51

Ne schnekům i maslimákům

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

jj,pravda. tady to je zbytecne.

0/0
20.7.2012 11:56

Majkyho_pupik

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

tohle tvrzeni nikde nerozporuji, jen to nic nemeni na tom, ze o par prispevku vyse jste lhal ;-)

0/0
20.7.2012 7:32

Ne schnekům i maslimákům

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

takže chcete tvrdit,že měla Lybie dluh?:))))

0/0
20.7.2012 9:04

Majkyho_pupik

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

samozrejme ze mela a stale ma ;-) v roce 2010 cca 3,5% HDP

0/0
20.7.2012 9:11

Ne schnekům i maslimákům

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

v roce 2010 zaden dluh nevygenerovali. tvářil jste se,jakože snad i jo:))) a právě tehdy jste se ztrapnil:)

0/0
20.7.2012 9:45

Majkyho_pupik

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

"Libye mela v roce 2010 dluh xy..." pro mene chapave prelozim: Libye v roce 2010 dluzila xy. To kdy ten dluh vytvorila nikde netvrdim. kdybych chtel rict, ze ten dluh vytvorila primo v roce 2010 napisu: Libye mela v roce 2010 schodek verejnych financi xy ;-)

0/0
20.7.2012 9:54

Ne schnekům i maslimákům

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

já si myslím,že moc dobře víte, jak to bylo, ale vám to prostě nedá a tak se musíte vylhat. je to tak pokaždé. ale nebojte,člověk se ztrapni spousty krát,nemusíte to tak žrát:)

0/0
20.7.2012 10:18

Majkyho_pupik

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

tak tak chudak Larry ;-)

0/0
20.7.2012 10:30

Johny TopMaster

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

Ano, a ty fronty na záchodový papír si pamatujete také?

0/0
19.7.2012 22:00

Larry Matejka

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

dokonce i na banány... Tenkrát vyhořela fabrika na toaletní papír a zbytek kapacit nestíhal... Dnes tu fabriku někdo zavřel tak toaletní papír dovážíme, fronty nejsou, ale půjčujeme si na jeho dovoz... dluh už činí 40% HDP a poroste... Naše děti nám možná jednou řeknou proč jste si sakra tu pr.el tenkrát raději nemyli, my teď těch 120% HDP dluhu neutáhnem a na ten toaleťák nemáme... Rv;-D

+2/−1
19.7.2012 22:07

Sharpe

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

Taky vyhorela fabrika na maso, tak nebylo maso, dale fabrika na cibuli a tak jedna fabrika za druhou mela problem, ze vsude byli potize v zasobovano.

0/0
20.7.2012 0:43

Larry Matejka

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

Pamatuji vrcholný husákizmus a tak hrozné to zase nebylo. Měli jsme i slušná průmyslová odvětví. Letadla, sklo, přesné těžké strojírenství, hutní průmysl, zbrojní průmysl atd. Problém tehdejšího socíku byla RVHP, která překážela našemu průmyslu stejně jako dnes EU, ale alespoň nám ponechala soběstačné a výkonné zemědělství. Kdyby bolševik ke konci své éry povolil malé a střední podnikání asi by dnes mnozí opravdu nostalgicky vzpomínali. Podstatné ale bylo, že vrcholný husákizmus byl produktivní model. Dnes, když to tak vezmu žijeme v podobném kolektivistickém, socialistickém EU systému, kde  "neoliberální" model spolu se zeleným marxismem způsobují postupné zavírání produktivních ekonomik. Investice do fyzické ekonomiky se nikomu nevyplácí, tak se místo toho gamblí a my jsme upsáni ten dluh ze hry dokola platit... Stalo se z nás překladiště a montovna, malé a střední podnikání úpí pod daněmi a státistickou buzerací a začali jsme žít na dluh. Fronty se přestěhovaly na zbytečné úřady.

+1/0
20.7.2012 3:27

ewl

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

ja tu ale neobhajuji socialisticke zrizeni...v tom zijeme pod vedenim soudruhu v EU...jiste by se to tak nemuselo zdat..muzete si podnikat, mueze jezdit kam chcete, ale ekonomicky a politicky je blok rizen jak za komunismu...naopak jsem pravicove smyslejici clovek....nicmene mi vadi, abych byl otrokem bankovnich korporaci, ktere strkaji palici do vseho a bez jejich svoleni si bohuzel uz ani tu prdel neutrete...nebo snad mate pocit, ze vas zivot jimi neni ovlivnen...ze svych dani platite dluhovou sluzbu CR, ktera neustale narusta...cili si prozirame budoucnost...je vam jasne, ze demograficky se tento problem jeste zhorsi do 15-20 let...pocet aktivnich klesne, ale dluh rozhodne mensi nebude...ale to je jina debata...kdyby opravdu tohle nekdo chtel resit, tak od zitrka jdou pausalne mandatorni vydaje -30% a najednou by jsme meli rozpocet temer vyrovnany...ale na to nikdo nema odvahu v teto zemi a prenechava tohle  na dalsi generace...

+1/−1
19.7.2012 22:25

Johny TopMaster

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

A vy si myslíte, že současný systém v Číně a Rusku vydrží věčně? Proč takovýto odpor k západní ekonomice? Je nutné si uvědomit, že USA mají 2. nejvyšší možný rating, Čína například až 4. ČR je na tom lépe než Čína... Samozřejmě, existují státy jako Řecko či Španělsko, které na tom jsou ekonomicky skutečně špatně, ale i tam je na druhou stranu mnohem vyšší živ. úroveň než v Rusku či ČLR!

0/0
19.7.2012 21:55

petrmoudry

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

Řekněme to ještě trochu  jinak..... vy si myslíte, že dnešní systém vydrží v USA věčně? Něco co je založeno na loupežích a zločinu, tedy jak původně vznikla USA nemůže věčně fungovat..... nebo Velká Británie, který má svoje bohatství především založeno ze svého koloniálního panství nemůže přece také věčně fungovat.....

0/0
19.7.2012 22:06

Johny TopMaster

Re: AKCE SYRIE, ARABSKE JARO

Neříkám, že dnešní U.S. systém vydrží věčně, ale vydrží mnohem déle než ten čínský či ruský. Samozřejmě i USA mají máslo na hlavě, ale zkuste jen porovnat americký a čínský, popř. ruský HDI...

0/0
19.7.2012 22:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.