Diskuze

Máme auta, ale nemůžeme je prodat, stěžují si autobazary na registr

Majitelům autobazarů a dovozcům ojetin zkomplikoval obchody přechod na nový registr vozidel. Kupujeme na sklad, říkají s nadsázkou, protože problémy s registrem často neumožňují prodej vozu dokončit. Nedoladěný program zároveň blokuje vyřizování agendy spojené s dovozem aut ze zahraničí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

panzic

18. 7. 2012 20:31
...

Sorry ale 95 procent dovozcu staci kilometry a nejsou to jen desetitisice km... Vim z vlastni zkusenosti a po tomto zjisteni jsem si radsi nasep praci v jinem sektoru, nemam potrebu obchodovat s podvodniky a hnusi se mi to.. cest tem kteri podnikaji poctive

0 0
možnosti
MA

reverend66

18. 7. 2012 15:59
ruční práce

V první polovině devadesátých let jsme všechno vypisovali ručně a v mimo úřední dny se vše zadalo do registru.:-P

0 0
možnosti
N

nexus98

18. 7. 2012 21:07
Re: ruční práce

A kdy se chodilo po krámech? Snad ne po práci?8-o;-D;-D

0 0
možnosti
L

LimonadovyJoe03

18. 7. 2012 8:29
To je špatné,

deset let stará ojetina z Německa totiž patří k uniformě české nižší střední třídy. Byla by škoda, aby tito lidé nemohli vyjádřit příslušnost ke své vrstvě.

1 1
možnosti
JK

energetikSZ

18. 7. 2012 9:38
Re: To je špatné,

ty seš debil,co?

1 1
možnosti
PH

petrph

18. 7. 2012 8:06
pořádek muší bejt

Vzhledem k tomu že police má jistě k tomuto registru přístup, tak si jistě může i zpětně dohledat tyhle opožděně provedené zápisy a podle nich pak řidiče pokutovat, že?:-)

0 0
možnosti
S

Sep

18. 7. 2012 8:04
No hlavně že se za to zas

Uvalili nehorázné prachy.[>-]

0 0
možnosti
D

dracekv1

18. 7. 2012 7:41
chudáčci

Na dvořre mají  auta se stočeným tachometrem a nemůžou jet do německa pro další a stočit je znovu. Však oni se na tom zahojí.

0 0
možnosti
ZZC

Zilvar z chudobince

18. 7. 2012 7:18
V nefunkčnosti je cílená snaha

Zlikvidovat jeden sektor české ekonomiky. Vládám se podařilo zlikvidovat za 20 let velkou část oborů... nemá smysl je všechny vyjmenovávat, snad si to pamatujeme. České obyvatelstvo se defacto stalo námezdní silo. Jenže vznikaly nové živnosti a obory hlavně s terciálním sektoru - nákup prodej, služby atd... Tato ekonomicky aktivní část produktivní společnosti je pro stát nebezpečná z mnoha ohledů - jsou nezávislí a umí se o sebe postarat. Po úmyslně nefunkčím projektu Drábka, IZIP... přišla řada na všechny autobazary a dealery. Tyto profese po zbankrotování v českých rukou převezme zajisté další zahraniční "investor". Registr není těžké nastavit tak, aby fungoval první den, to řekne průměrný ajťák a ještě ho napíše za desetinovou cenu !! Sledujeme likvidaciRv[>-]

1 1
možnosti
LM

Sieg1

18. 7. 2012 6:56
Tak si přetočíte mín tachometrů

3 1
možnosti
LM

Sieg1

18. 7. 2012 6:55
Tohle mě připomíná stav před rokem 1989

vše se zapisovalo ručně do karet.Taky jsem si počkal třeba tři hodinky

0 0
možnosti
PS

Pan Smart

18. 7. 2012 6:51
co je to zalživý článek?

Registry fungují na 1001% a přepis nebo registrace jsou do max. pěti minut.

Vždyť to včera říkali ministerští úředníci v televizi!! Nebo snad chcete říc, že se ministerští úředníci mýlí, to přece není možné! Vždyť jim jejich šéf vyplatil takové pěkné odměny za dobře odvedenou práci;-)

0 0
možnosti
MP

dneska.taky.lidi.věří.všemu

18. 7. 2012 8:58
Re: co je to zalživý článek?

je pravda, že jeden přepis se vyřádí max. do pěti minut.

Ale už nikdo neřekl, že se přepisy vyřizují sekvenčně, tedy: jeden přepis 5 minut, další přepis 5 minut, atd. celková kapacita systému 12 přepisů za hodinu ;-)

0 0
možnosti