- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řidič prostě nemá v popisu práce čas a prostředky na shánění nějakejch poučenejch osob, stejně jako nemá řidič kamionu možnost ověřit si jen tak váhu vozidla, prostě mají řečeno sedni a jeď a hotovo.
Proto by za takové nehody a přetížená vozidla měla nést odpovědnost též organizace - zaměstnavatel.
Celkem to tam znám a je mi nepochopitelný proč by ten řidič na té točně vůbec couval, když je tam místa, že by se tam bez couvání otočil náklaďák s vlekem. Pro představu si najděte na mapách Lučany nad Nisou a odbočku z 1/14 směrem na Horní Maxov. Zhruba 100m od křižovatky směrem na Maxov je ZŠ a¨před ní se točí autobusy.
Pokud si dobře pamatuji tak při couvání musí organizace zajistit náležitě poučenou osobu
Dle zákoníku práceŘidič může někoho o tuto službu požádat ale tato osoba nenese žádnou zodpovědnost
nedej bože aby to byl nějaký JOUDA
Policejní mluvčí zase plácá nesmysly. Autobus samozřejmě nemá couvání zakázáno bez přítomnosti druhé osoby. Couvání musí být zajištěno pomocí další osoby, pokud to vyžadují okolnosti. Navíc před zahájením couvání je třeba použít zvukové výstražné znamení. (houknout) Tolik řeč zákona.
Couvání jakýchkoliv velkých aut, kde se nedá vidět přímo dozadu, je vždycky sázka. Škoda, že zákon nepamatuje na to, že chodec pohybující se ve vozovce, musí být především sám za sebe odpovědný a opatrný. Podle mého ten chlap tam neměl co dělat, ale stylem "viníkem je vždy ten větší a profík" se to policie snaží hodit na řidiče autobusu. V každém případě je to chyba, ale kdo nikdy s autobusem nebo náklaďákem necouval v noci v místě, kde by nikoho nečekal, ať hodí kamenem. Nemělo se to stát a když už projevy lítosti, tak zásadně na obě strany, protože chodec nebyl bez viny. Nedal si pozor a jestliže se špatně pohyboval, tak neměl na silnici už vůbec co dělat.
Ona ale citace mluvčí zní jinak "To je podle policejní mluvčí Ludmily Knopové bez přítomnosti druhé osoby na točně zakázané."... Vidíte tam to slovo na točně?
Chtěl bych reagovat na tento článek.....jsem z tohoto regionu a bohužel je to strašná tragedie! Jenže kde je pravda? Proč se nikde nepíše,že dotyčný chodec měl v krvi 1.5 promile a že nevenčil pejska, ale šel z restaurace?
Proč se nepíše, že policie vlastně vůbec neví jak se to celé stalo? Že jsou všechno spekulace a že couvání se hodí všem do krámu? Je mi obou líto....tady jako nikde jinde platí BÝT VE ŠPATNOU DOBU NA ŠPATNÉM MÍSTĚ!!!
zase to odnese řidič. Ale nikdo se nepozastavuje nad tím, kde měl sehnat způsobilou a náležitě poučenou osobu která mu zajistí bezpečné couvání V autobusu jak známo závozník není. A pokud se jedná o točnu pro autobusy, tak by měla být udělána tak, aby se tam mohl autobus otočit bez couvání
Klasickej levicackej pristup - chyby delniku hazet na manazery, pripadne statni spravu.
V dnešní době mi přijde couvání až neúměrně nebezpečné. Couvám na parkovišti v supermarketu a když mám vyšší auto, tak prostě malé dítě absolutně nemůžu vidět. A když si vezmu dodávku, tak raději ještě vystoupím a kouknu se ještě jednou. Já se mu vůbec nedivím, že toho člověka neviděl.
No a než zalezeš do auta a zařadíš zpátečku, tak už tam někod může být... tak jako tak vždy sázka do loterie....
ten couvaci zakon. casto odnekud couvam, treba pri vyjizdeni z parkoviste, neumim si predstavit, ze bych vzdy cekal jestli nahodou nepujde nikdo kolem aby me mohl ukazovat...
nemůžeš čekat na "někoho" ale na náležitě poučenou osobu!!!!!
Ridic MHD je z hlediska pomeru vzdelani a inteligence vs. Mzda jedno z nejluxusnejsich povolani a proto by ho ti stastlivci meli delat zodpovedne a v souladu s predpisy a to jak dopravnimi, tak internimi.
..musel strasne trpet nez zemrel. Musel take hodne kricet ale ten hazlik za volantem byl aparentne hluchy. Zavrit az zcerna, propustit az z nej bude stary muz a bude mit po aktivnim zivote, I tak nikdy neodcini co udelal..