- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je obrovský úspěch, na naše poměry. Čekal jsem termín dvou let a 110kmh na jednom kilometru u elektrárny.
.
Komické je, že hradubická má lepší parametry, než má leckde D1. A to už vůbec nemluvím o "dálnicích" ve Švýcarsku, Itálii atd, ty jsou ve většině horší, než naše eRka. Včera jsem jel v Německu po 4-pruhové státovce, povoleno 110kmh, přitom se parametry s hradubickou nedala srovnávat.
.
Další tragédií je absence naváděcích cedulí na Prahu v celých Pardubicích, i na samotné hradubické (vyjma jednoho km před nájezdem). To padá na vrub slabomyslného pardubického ŘSD i s jeho vedením. Perličkou je nedávné přidání jednoho slabomyslného ukazatele na Pardubice, do samotných Pardubicích, u Globusu.
Přiznám se, že smysl těchto tanečků ohledně 90, 110 nebo 130 nechápu. Proč provboha úřady na tom tak dlouho duševně sebeobcují? Nejen v Evropě, kam samozřejmě tradičně nedohlédneme, ale i v CZ je 130 na obdobných či dokonce horších úsecích a nikdo se nad tím nepozastavuje. Příklady: Písek- křížení s I/4, celá R4, celá D1 v úseku Mirošovice-Brno, že tam je to označeno značkou dálnice? No a? Nic, dokonce ani byrokratický výklad předpisů nebrání osazení značkou "silnice pro motorová vozidla", která dálniční parametry mít nemusí a přesto na ní je povoleno 130km/h. Hradubická před mnoha lety jako dvoupruh tak dokonce označená byla. Ale to ještě úředníci nebyli zvyklí vymýšlet kraviny.
ta 110 bude povolena zrovna v ty nejostrejsi zatacce jak je pripojka silnice z Hrobic, kde jsem cekal snizeni na devadesatku, protože tam i já radši pustim nohu z plynu ...hlavne ze po rosicky rovince pojedeme 80 a pak na to budeme moc šlápnout se smrtí v očích na 90 a plížit se k tomu slavnému 110 úseku... Asi si zařídím pojištění proti pokutě a dál budu jezdit jako společnosti nebezpečný šílenec tech svejch 140...
Klid. Sundavat nohu z plynu budete moct i kdyz tam bude 110... Jen nechapu, na co tam potrebujete 110, kdyz stejne jezdite 140...
I kdyby na celem useku 20km useku bylo 110, tak clovek jedouci predpisove neusetri ani 3 minuty proti devadesatce.
Nevím proč se to řeší takto složitě legislativní cestou. Proč neudělat z této komunikace silnici dálničního typu, označit úsek značkou, že není potřeba dálníční známka a omezit rychlost ze 130 km/h na 110 km/h.
Protože dálnice by pravděpodobně musela obsahovat další bezpečnostní řešení... Jinak už by z toho se slávou dálnici udělali. Teda to je alespoň můj názor.
Asi by si panackove z ministerstva meli prohlidnout nektere nemecke silnice kategorie R. Nebo by konecne mohli pouzit mozek (aspon ti nemnozi, kteri ho maji)..
Ten co vede z Pardubic do Hradce. zpátky nikdo nespěchá.
jistě, hradecká námezdní síla chce být rychle doma. Do práce v Pardubicích opravdu nespěchají
pak už jen šup, zelené značky a máme tu dálniční známku :-)
Jo, je to jako biskupská diskuse o tom, jestli by sex po 21.naroezninách neměl bejt legální. Mám takovej pocit, že ti, co rozhodujou o rychl. omezeních, už dávno neřídí a jen se o hůlce ráno došourají do úřadu.
Chtěl bych vidět ty mouly, co to posuzují. Na všech silnicích třídy D aR se už dnes bezpečně dá jezdit minimálně 160 kmh, snad s výjimkou R7, která je v dezolátním stavu.
Nechápu, proč to nemůže být jako v Německu - doporučená 130 a kdo jede víc, má v případě nehody vyšší spoluúčast pojistmého a víc se posuzuje vina vyšší rychlosti. A jezdí se tam přitom bezpečněji.
Počkej ty dostaneš od Fáčkařů vynadáno V tom je 130 opravdu vo zabití