Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: V kauze Parkanová nejde o právo a spravedlnost, ale o divadlo

Vydání exministryně podpoří naději těch, kdo věří, že teď už se konečně začne vyšetřovat a soudit i nahoře. Ale bohužel – kauza je tak temná, zamotaná, že tomu může věřit jen naivní člověk. Tato kauza není úspěch politiky, nýbrž jen další krach, myslí si komentátor MF DNES Karel Steigerwald.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

karel-smíchov1

Pana

Steigerwalda nečtu protože neumí psat objektivně,ale jen pro ODS i kdyby provedli cokoliv vždy to svede na jiné ani se

nezačervená !! Je to ukázka prodejného novináře;-O

+1/−1
13.7.2012 11:24

kikulin

Re: Pana

Komentátor nikdy nemůže psát objektivně, vždy jde o jeho subjektivní názor, se kterým můžete, nebo nemusíte souhlasit. A co kdyby to napsal v obráceném gardu? Psal by snad pro ČSSD? A propos, každý novinář je prodejný, protože nepíše zadarmo, nýbrž za úplatu. Chcete-li, za honorář.

0/0
13.7.2012 18:39

Eastwood

Karel Steigerwald má pravdu !

V tomto případě nejdu vůbec o Parkanovou a nebo nějakou půlmiliardu, která se mohla a nebo nemohla ušetřit. Všechno jsou to politické hrátky v té naší žumpě, nazývající se parlamentní demokracie.

Je zcela evidentní, že jde o jednoznačné odstranění Kalouska. Souhlasím s těmi, kteří ho chtějí z politické scény odstranit.. Nicméně tento způsob je velmi chatrný. Mnozí z aktérů, kteří tuto kauzu připravovali se dočkají Kalouskova protiútoku. Nedělejme si žádné iluze. Z toho marasmu, ve kterém se nacházíme se jen tak nedostaneme. Nicméně doufejme, že se to jednou povede.

0/0
13.7.2012 8:30

Člověk se svědomím

Větší humus a hnuj jsem nikdy nečetl. Mám husí kůži

Něco takového jsme četli ve škole akorát, když jsme se učili o Totalitních režimech a jejich praktikách pro udržení moci, ovládání a vymývání myslí lidí. Nemyslel jsem si, že si něco takové budu číst někdy ve vlastním reálném žovotě údajně od pravicově smýšlejícího člověka podporujícího pravicovou vládu proti levici

+2/0
13.7.2012 0:06

dykl

Re: Větší humus a hnuj jsem nikdy nečetl. Mám husí kůži

četl jste ho za komančů? , to byste se nyní nedivil.....;-D;-D

0/0
16.7.2012 9:20

BaronOfHell

Docela by mě zajímalo, jestli autor článku ten spis četl,

když se tady projevuje, jako by mluvil Kalousek. Jestli to bude fraška či nikoliv ukáže čas. Každopádně je dobře, že je zde alespoň snaha řešit toto rozkrádání Česka.

0/0
12.7.2012 23:30

FLOGYN

Proč jde komentář zcela mimo podstatu???

Možná, že Policie nemá vše tak dobře připraveno, třeba ano. Tak podle mě otázka nezní. Spíše ji vidím ve dvou momentech. Zda se u nás rozkrádání stalo normou a ti kdo ho představují zda se cítí  bohorovně a beztrestně. Říkám ano. A to je dosti tragický stav.

A druhá část otázky zní, zda zahájením trestního stíhání v kauze CASA a vydáním p. Parkanové zamrzly trochu ty  drzé zlodějské úsměvy, zda to byl signál, že všechno nemusí projít? Říkám ano.A soudě podle hulvátských reakcí zdivočelého účetního Kalouska, zuřivého obhájce mnoha tunelů, podle okolností, které se dějí kolem svědka p. Daňhela apod. ,  odpovídám, že  dobře se stalo. Na rozdíl od komentátora se tedy domnívám, že vše má dobrý výsledek a přispěje to k očistění a že ti kdo vydání podpořili včetně p. Zaorálka či Křečka vystoupili výstižně.

+1/0
12.7.2012 21:15

huh

Re: Proč jde komentář zcela mimo podstatu???

Nic nezamrzlo, protože zaútočili na bezbrannou a naivní oběť. Štiky a vlci si mnou ruce.

0/0
12.7.2012 21:21

whitecatle

Steigerwald je odjakživa apologeta elitářství

Podepisuji názor, že v případě pana Steigerwalda jde o čirý projev jeho dlouhodobého a konzistentního antidemokratického postoje. Podobně jako současný prezident nenávidí občanskou společnost, má rád některé jedince, ale nenávidí společnost jako celek. Vzbuzuje v něm pocity jako odpor a hnus. Odmítá instituty vyspělé demokracie jako např. referendum a především odmítá jakoukoliv kontrolu politické moci. Obecně se považuje za nadřazeného či výjimečného jedince, který by měl mít díky své moudrosti a zkušenostem právo hovořit a hlavně rozhodovat za ostatní, případně tíhne k těm politikům, co takové postoje hájí (např. Benda).

Takoví lidé jako Steigerwald si dokonce často vybírají témata, k nimž má většinová společnost určitý postoj a oni k němu účelově zaujmou postoj opačný, tak aby mohli exhibovat svou vysokou inteligenci. Jde svého druhu o duševní nemoc, takže se domnívám, že spíš nám by jej mělo být líto a měl by v nás vzbouzet pocit pochopení a tolerance.

+2/0
12.7.2012 20:10

12mmmm12

Karel Steigerwald je (doplňte sami)

Kalousek je velkej kámoš s Hávou a to je Omnipol, ten dostal provizi 890mil, Parkanová to zvedla o dalších cca 700mil, takže tento jedinej kšeft nás stál navíc přes 1.5mld ;-) O tom že ty letadla nelétají a nikdo je vlastně nechtěl ani nemluvím. ;-DRvRvRv

+4/0
12.7.2012 19:39

hbx

Re: Karel Steigerwald je (doplňte sami)

Blábolíte. pamatujete si na pandury? To byla parketa ČSSD. A co teď?Rv

0/0
12.7.2012 19:43

666999666

Re: Karel Steigerwald je (doplňte sami)

Vidím že máte špatné informace. Topolánkova vláda oranžádám ten obchod stopla, aby je pak nakoupila ještě o 30% dráž ;-D;-D;-D

+3/0
12.7.2012 19:51

modrýblues

Re: Karel Steigerwald je (doplňte sami)

R^;-D No, popravdě na tom k smíchu moc není.Udivuje mně stranická zaslepenost některých diskutujících. Důvodů může být hodně. Nebo také jenom jeden... Vedlejší pracovní úvazek? Nebo hlavní?

0/0
12.7.2012 20:11

Josefkl

Divadlo

paní Parkanová bylo vaše působení na ministerstvu obrany

+1/0
12.7.2012 19:32

kikulin

Re: Divadlo

Karel Steigerwald nikdy na MO nepůsobil, já taky ne. Nebo - koho tím myslíte? Vzkazujete snad něco skrz prostředníka?

0/0
13.7.2012 18:36

naroznej

Ještě jedna poznámka

Pokud  takový řidič autobusu udělá chybu a nechtěně někoho zabije , odskáče si to s plnou parádou. Zde došlo ke škodě větší než 600 mega  a lidi , kteří sami sebe pokládají za  dobré hospodáře se tváří , jakože my nic... to kolektivní a politické rozhodnutí . Touto kauzou a chováním Kalouska a dalších u mě ztaila TOP 09 poslední zbytky důvěryhodnosti. Nidko nemůže z etického hlediska na jednu stranu po lidech chtít , aby se uskrovňovali a na druhou stranu přehlížet tak obrovské ztráty.

+2/0
12.7.2012 19:24

jrosa

Důsledná komentářová linie - Parkanová z TOP - lilie

Rozumně napsané a od autora na základě jeho dlouhodobého "komentářového přístupu" očekávané, co je ale na 200% jisté, že kdyby Parkanová nebyla tehdy ministryní za KDÚ (TOP), ale za ČSSD, tak by její komentářové hodnocení od stejného autora nebylo v žádném případě takto "křišťálově čisté"!!

+4/0
12.7.2012 19:20

ligacek66

Re: Důsledná komentářová linie - Parkanová z TOP - lilie

R^

0/0
12.7.2012 19:27

modrobolsev_stale vadi.

Kalouskuv Staigerwalde, proc za zpevanku mocne kope Havuv

Kalousek, proc nema podporu ani ve sve strane, aha muze za to Paroubek, kdepak nejaka demagogie ;-DEUR^

+1/0
12.7.2012 19:17

naroznej

Ať už to dopadne

jakkoliv , je dobře , že celá tato kauza vyvolaná policíí vznikla. Tohle totiž nikdo ze zlodějů nečekal. Takže... zloději se třeba leknou a dají si chvilku pohov.

+2/0
12.7.2012 19:14

huh

Re: Ať už to dopadne

Naivo. Zloději si řeknou, že nastrčit naivní figurku je fakt dobrá strategie.

0/0
12.7.2012 21:28

EZ123

Bohuzel

Bohuzel se musim ztotoznit s hlavnim bodem tohoto clanku. O spravedlnost nejde a ruzne politicke skupiny na sebe ruzne utoci a ziskavaji politicke body. S cim nesouhlasim je ale to ze to je proste " tak zamotane" ze se stejne nikdy nic nezjisti. Soudy s politiky- jakkoliv asi tezko dopadnou spravedlne,protoze zakony v CR jsou nastaveny tak aby ty velke a sofistikovane darebaky ochranily-- aspon poukazuji na tu mizerii kterou tady mame. na to jak je cely system nastaven na to aby nikdy nikdo nebyl za nic zodpovedny.. aby lide tak jako p. Stegerwald proste zacali verit ze ty veci  jsou proste mimo nase vnimani.. zamotane tak ze proste nelze rict kdo je darebak a kdo ne. Pro me je vitezstvi uz jen to ze politiky nekdo zacina - popotahovat... ze se nekdo zacina ptat otazky.. ze se nejaka Parkanova, Kalousek.. anebo nejaka CssD klika... trosku opoti a po dekade naproste letargie se mozna trosku zacne bat a treba i zacnou krast trosku mene

+1/0
12.7.2012 19:13

Arkanus

Steigerwald nemá rád demokracii

jak lze z jeho četných článků vysledovat, pohrdá lidmi, uznává pouze vládu elit.

Steigervalde, tvoje plky jsou ubohé. Jistě, vláda elit by byla fajn, ale to by ty elity museli mít

smysl pro čest, slušnost a spravedlnost. A jestli budeš takhle dál bránit ty zloděje, příjdou si pro tebe zase komunisti.

+6/0
12.7.2012 19:08

naroznej

Re: Steigerwald nemá rád demokracii

Mně by zajímalo , co pan Steigerwald dělal za komančů . Že by redaktor Rudého práva ?

+4/0
12.7.2012 19:11

Dr.Fe (2)

Re: Steigerwald nemá rád demokracii

A vůbec by nemusel změnit styl psaní ......

0/0
12.7.2012 21:48

dykl

Re: Steigerwald nemá rád demokracii

rudýho práva zrovna ne, ale loajální byl silně, teď jen přehodil kabát a penízky se sypou dál.....ale máme demokracii a je naše věc že si to může dovolit.....;-(:-/:-(

0/0
16.7.2012 9:25

Fonon

komentář

je důkazem postupného úpadku steigerwaldových schopností. Ve vlastním zájmu by měl raději v parku krmit holuby nebo v rybníce krmit ryby.R^

+3/0
12.7.2012 19:04

Angorka kocka domaci

Věřím, že "JIM" o žádné právo nejde a nikdy nešlo

Jenže nyní prodává armáda nějaké vydatné kulomety za příznivou cenu. Být "JIMI", tak si to divadlo pořádně rozmyslím... ;-)

+1/0
12.7.2012 19:03

naroznej

Považuji za absurdní ,

pokud v takovém to případu musí policie žádat sněmovnu o vydání poslance.

Imunita by měla být zúžena pouze na vyjadřování politických postojů

+3/0
12.7.2012 19:03

Angorka kocka domaci

Re: Považuji za absurdní ,

Samozřejmě. Stejně tak absurdní jsou výkřiky 20 let působícího dinosaura o politické zvůli. Vždyť ji sám pomáhal budovat! Rv

+2/0
12.7.2012 19:04

huh

Re: Považuji za absurdní ,

Politické, policejní, všechno jedno. Vždyť to obojí začíná na "poli".

0/0
12.7.2012 21:35

ajk

....

tak ono šlo nakonec o divadlo??já myslel že jde o těch 650 mega co ti šibalové odklonili.....8-o

+1/0
12.7.2012 18:56

Alfa Omega

Re: ....

Nemysli. Když myslíš, nepiš. Když píšeš, nepodepisuj. Když podepisuješ, tak se nediv.

0/0
12.7.2012 19:00

Doricek

Naprostý souhlas

s celým článkem. Obvinit někoho můžu, když je zákon jasně formulován a pak porušen. A ne z něčeho, na čem se nedokáže shodnout ani hromada právníků. Následný soud bude jen normální loterie a ne akt spravedlnosti. Pro ČSSD je to jen vítaná příležitost jak se oklepat z načapaného zloděje Ratha. Nedělám si iluze o Kalouskovi, Bartákovi a řadě dalších, ale jestli má Parkanová policii posloužit jako návnada, tak je to hnus.

+4/0
12.7.2012 18:56

naroznej

Re: Naprostý souhlas

Každý veřejný činitel má ze zákona povinnost se chovat jako řádný hospodář. Spravuje přeci majetek , který není jeho. Pokud tak nečiní , má být souzen a odsouzen. Toť celé. Nevím , co v tom hledáte.

Podobná kauza se konala v Brně a výrok vrchního soudu byl nekompromisní. Starostka městské části , která předložila radě předraženou nabídku a nechala si ji schválit dostala kriminál. Doufám , že s Parkanovou to dopadne podobně.

+6/0
12.7.2012 19:06

huh

Re: Naprostý souhlas

Blbé je, že z toho zákona je výjimka pro vojenskou techniku. A tak je "obrana" nejlepší příležitostí dojit stát všude na světě. A není to fenomén jen dnešní doby, za "obranu" vždy lid platil absurdně neúměrnou cenu.

0/0
12.7.2012 21:27

Culeto

Pane Stiegerwalde

máte pravdu nejde o letadla jde tu o princip a to podle mého jednoduchý ,nemůžete si stejnou věc vykládat tak, jak se Vám to zrovna hodí.Ministr Kalousek paní Parkanové svým vystupováním hodně ublížil a kdyby se omezil na prosté konstatování faktu se závěrem, že doufá že, paní Parkanová nebude odsouzena udělal by lépe. A popravdě co lepšího se může stát, než to, že paní Parkanová bude osvobozena.Co si z toho mám vybrat já , jako řadový občan, když ( a to už opakovaně) vysoký vládní představitel věřejně vyhlašuje , že nemá důvěru v orgány činné v trestním řízení.Proč Kalousek útočí na policii a ne na státního zástupce? To že se toho chytnou ,,veličiny ´ jako je Zaorálek a spol bych moc neprožíval.

+1/0
12.7.2012 18:53

802

Zajímavé a když se jednalo

o skutečnou politickou šikanu a nikoliv trestní kauzu ve věci Bárty, kde byla ta virtuální "korupce" podložená dvěma megasvědectvími která i sám soud označil jako intriky a podvod tak to tento mladofrontní pisálek nekřičel že tady nejde o právo a spravedlnost ale o politické divadlo.

Parkanová je normální trestní kauza nic tady nesignalizuje že by to byla nějaká politická šikana jako u Bárty a na tom nemůže nic změnit ani divoký pokřik Kalouska ani pokřik jeho mediálních přisluhovačů.

+3/0
12.7.2012 18:48

agu

musim souhlasit - to je tedy blabol

autorovi asi unika, ze "nejasne obvineni" je prave proto, ze pokud by na stul policiste vylozili vsechny trumfy, nebylo by co setrit. proto se to kalous snazi zahrat do autu. na 99% nevi co vlastne policiste v rukou maji a jak bude nakonec znit skutecne obvineni. kdyby to vedel, mohl by se dopredu moc dobre pripravit. at uz formou ztraty pameti, dukazu nebo dokumentu. a nebo naopak jejich vytvorenim.

+2/0
12.7.2012 18:45

irinek

Jsem jen zvědav,

co je schopen Karel Steigerwald ještě vypotit. Jako dramatik má sice smysl pro konflikt, jako člověk je ovšem pouze ubohým slouhou modrých dočasně mocných. Slušný člověk by si měl před takovými "týpky" uplivnout.

+3/0
12.7.2012 18:45

karel-smíchov1

Re: Jsem jen zvědav,

Jako hodný zeť musí být vděčný za svého tchána který zbohatnul díky  obsazení gen.ředitele Kom.banky p.Klausem,

i když to asi nebylo  laciné;-O8-o

0/0
13.7.2012 11:47

dykl

Re: Jsem jen zvědav,

udělal jsem to, ;-D;-D;-D;-D

0/0
16.7.2012 9:28

Jiří Rymeš

No to byl zase Steigerwald

Dnes jsem udělal tu chybu, že jsem začal číst článek aniž bych se podíval kdo je autorem. Po pár větách jsem měl o autorovi jasno, ale přemohl jsem se a přečetl skoro půlku, dál to opravdu nešlo. Autor má novinářskou úroveň Karla Steigerwalda - bohužel setrvalý stav.

+6/0
12.7.2012 18:39

Ing. madqwert

tohle si pis do stranickeho casopisu

Rv;-D

+4/0
12.7.2012 18:35

Zilog

Tvorba Karla Steigerwalda

http://mluveny.panacek.com/serialy/4425-jak-se-mate-vondrovi-1-1975-198.html

... aneb psaval uz lepe :).

+1/0
12.7.2012 18:33

Jan Jan

Štajgrvald je dogmatický bolševický konertita k pravici,

velekněz lží, normalizační škrabal, nyní mladofrontovní profesinonální politruk.

Proboha - to je reinkarnovaný Kojzar, Ždanov a podobná verbeř v modrém nátěru

+4/0
12.7.2012 18:32

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

Re: Štajgrvald je dogmatický bolševický konertita k pravici,

Já bych si dovolil vás opravit: k "pravici"

0/0
12.7.2012 18:56

Já, Claudius

Pane Steigerwalde

divím se, že nechodíte v modrém a nemáte na zdáech křídla.

+1/0
12.7.2012 18:31

hovn

Nevím jak charakterizovat

ten výron pod Vaším článkem, ale důkazem platnosti toho s tím házením perel je určitě. Není se však čemu divit neb Gaussova křivka je neúprosná a sebelepší vzdělání s tím nic neudělá. Nic s tím člověk neudělá - nutno se smířit

+1/0
12.7.2012 18:30

huh

Re: Nevím jak charakterizovat

Souhlas, až na to vzdělání. Dostupnost "studia" nezvyšuje ani nezlepšuje vzdělání.

0/0
12.7.2012 21:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.