Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pospíšil dostal jedničku na kandidátce v kraji, změní se i billboardy

Bývalý ministr spravedlnosti Jiří Pospíšil, kterého na konci června odvolal premiér Petr Nečas z funkce, se stal volební jedničkou na kandidátce ODS v Plzeňském kraji pro podzimní krajské volby. Změnu na kandidátce večer jednoznačně schválil regionální sněm strany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

herbiraff

propaganda

kdyby to byla měsíc před volbami, skoro bych to bral jako dobře zaplacenou reklamu...;-D

0/0
9.7.2012 15:14

Julius 7.

Kde je pravda

Na biboardu nebo v ústech Petra Nečase. Nesystémový neschopný nejlepší a nejoblíbenější lídr. V Marxismu Leninizmu se tomu říkalo jednota protikladů.

0/0
9.7.2012 9:59

roby

a ve funkci

by měl vystřídat slizkého Nečase

+2/0
9.7.2012 9:30

ten.radi

dobrý bylo

jak nabízel lepší vládnutí v kraji a jeho vlastní předseda ho vyhodil pro neschopnost resp. schopnost všeho :-/

0/0
9.7.2012 9:27

Centralní Mozek VeVerek Bartowyj

ODS může kejklit jak chce

a soudruh "PROPAGANDISTA ČTK" vymýšlet modré superptákoviny , lidi se zblbout nedají. Ten by "zachránil" Plzeňský kraj asi podobně jako "zachránil plzeńská práva".

Ono to;-€ "modré točené" ;-€ zkrátka smrdí zespodu i zeshora;-D;-D;-D

+7/0
9.7.2012 8:53

VH75 humanitární bombardér

Re: ODS může kejklit jak chce

nojo ale podporuje ho jeho mamínek Moravec

0/0
9.7.2012 9:05

timothyleary

Re: ODS může kejklit jak chce

Vy myslíte?Že by?

0/0
9.7.2012 10:02

Caroline P... Bártowa čamrda

Re: ODS může kejklit jak chce

článek je typická oblbovačka lidí pravicovými médii

0/0
9.7.2012 9:13

spatřil jsem kometu

Tak se nakonec ten vošoust Bárta dočká

bude mít souboj s Pospíšilem a Jurečkem, který ho pase:-/ Je to tady komedie Rv

0/0
9.7.2012 8:20

waleyo

Re: Tak se nakonec ten vošoust Bárta dočká

Konečně někdo, komu to dochází... ;) R^

+1/0
9.7.2012 8:29

activeclip

Proti oranžádám nemá stejně šanci.

0/0
9.7.2012 8:12

leonard 2

Doktor

Korytář :-/

0/0
9.7.2012 8:09

bar.bu.do

Hledá se trafika pro Jiřinu ...

0/0
9.7.2012 8:03

kocurstvo

Rádobyslušňáčkovi Pospecovi

ublížili odvoláním z vlády, tak mu za to aspoň zařídili jedničku na kandidátce zdarma... Bože můj. A nejvác mě točí oidi, kteří Pospeca mají za slušného... jak krátkozrací lidi to jsou...

+1/0
9.7.2012 7:31

kocurstvo

Rádobyslušňáčkovi Pospecovi

ublížili odvoláním z vlády, tak mu za to aspoň zařídili jedničku na kandidátce zdarma... Bože můj. A nejvác mě točí oidi, kteří Pospeca mají za slušného... jak krátkozrací lidi to jsou...

0/0
9.7.2012 7:31

leonard 2

Re: Rádobyslušňáčkovi Pospecovi

Ano. Je vidět jak média dokáží cloumat s lidmi...

0/0
9.7.2012 8:11

herbiraff

potvrzeno

Tak se to řpeci jen potvrdilo, že to Pospíšil zmáknul. Řekl bych, že dokázal několika stovkám lidí zachránit flek. Našlo se tak 6 obětních beránků, kteří to za ostatní onesli a ostatní si pojedou vesele dál. Zajímavé je, že nevinní jsou jak ty, kteří si za ten nefér titul zaplatili, tak i ti, kteří to přijali, popř. tento systém vymysleli. Nakonec to nejvíce odnese škola, město Plzeň a ti slušní studenti, kteří an tu školu šli s dobrými umysly. Asi tak to vlastně chodí v tomto státě. Vinní se radují a nevinní jsou potrestání. Pospíšil přišel k větším penězům a začínám pomalu přicházet na to, jak. Tohohle týpka určitě nikdy volit nebudu.

0/0
9.7.2012 7:30

erbalk

Prověrka???

Jednou premiér Nečas řekl v OVM, že ministr může být odvolán (nebo navrhnutý kandidát na ministra nejmenován) i kvůli informacím z BIS o bezpečnostní prověrce. Možná se pan Pospíšil přiblížil k někomu nežádoucímu a už nemohl dále zůstat ve funkci...

0/0
9.7.2012 7:08

waleyo

Re: Prověrka???

:) Právě noapak - začal dělat věci, které byly neslučitelné s jeho dalším setrváním ve vládě...

0/0
9.7.2012 7:59

mp8

12 let předchozí vládat ČSSD

(Zeman, Špidla, Gross, Paroubek i levicový Fišer nebo zelenými ovládaný Topolánek, nebyli schopni zrušit anonymní akcie por veřejné zakázky.

Až nyní, pravice ....Pospíšil....konečně udlelal do levicové levoty konečně pořádek !!

+1/0
9.7.2012 1:38

tajny agent

Re: 12 let předchozí vládat ČSSD

Pospisil ma v poslanecke snemovne vetsinu? Jinak zruseni uz davno inicializovala CSSD s komunisty a ODSTOP09VV se pokud vim branili zuby nechty ...

+1/0
9.7.2012 2:34

mirek103

Re: 12 let předchozí vládat ČSSD

Tak já si vzpomínám že to navrhli vždy když měli málo poslanců a i dítěti ze základky bylo jasné že nic neprosadí.

0/0
9.7.2012 7:13

tajny agent

Re: 12 let předchozí vládat ČSSD

To jako omlouva pravici ze hlasuje proti?

0/0
10.7.2012 22:49

waleyo

Re: 12 let předchozí vládat ČSSD

Mě vůbec nepřekvapuje, že s tou mediálně vděčnou hovězinou o "zrušení anonymních akcií" přišli právě tupí rudí - akcie na majitele totiž existují samozřejmě dále a i kdyby se u nás zrušily, tak se tím nic nevyřeší - není nic snazšího než si založit anonymní akciovku v sousední zemi, ta si pak zřídí "neanonymní" právnickou osobu u nás a jede se dál ve starých kolejích - ale mediálně to vypadá, jako by autor toho návrhu byl nejmíň na nobelovku... :)))

0/0
9.7.2012 8:03

tajny agent

ODS je nevolitelna stran po tom co predvedla v 90. letech

+2/0
9.7.2012 2:36

herbiraff

jednička

Taky ti ukazuji jedničku Pospíšile, zejména za to, jak jsi parádně zametl kauzu plzenských práv pod koberec a tím i celá práva v Plzni do háje. Za to metál.R^R^

+1/0
9.7.2012 1:01

SeeM

Lidi neblázněte

poctivý politik v české kotlině?? I po dvaceti letech stále důvěřujete? Bém byl také nejoblíbenější politik... Je pravda že není koho volit, ale ods i čssd není jen menší zlo...

0/0
9.7.2012 0:21

Dfa600

Podle premiéra neschopný ministr

ale na Hejtmana se hodí ;-D   ach jo...

+6/0
9.7.2012 0:05

_MM_

Je to jen mediální humbuk.

Proč všechen odpad končí v naší krásné Plzni? A i ten Pospíšil žádná hvězda není - naopak. To jen média z něho dělají příkladného politika.

+4/0
8.7.2012 23:34

waleyo

Re: Je to jen mediální humbuk.

Protože on si média (tedy některá) ochočil...

0/0
8.7.2012 23:37

luck69

Re: Je to jen mediální humbuk.

Víš Ty _MM_ kolik odpadu a výkalů  máme na severu ?

https://picasaweb.google.com/105909148993824113194/2012070204

PEDAGOGICKAFAKULTAUNIVERZITYJANAEVANGELISTYPURKYNEVUSTINADLABEMPROMOCE

0/0
9.7.2012 0:00

00x8

Kdyby byl fakt tak čestný, jak se snaží vypadat

založí si vlastní stranu. Takhle je jasné, že je to jen a pouze předvolební strategie ODS. Jejich boj.

+2/0
8.7.2012 23:11

Tce

Re: Kdyby byl fakt tak čestný, jak se snaží vypadat

Konzervativci neštěpí strany. ;-)

+1/0
8.7.2012 23:16

Surinam

Re: Kdyby byl fakt tak čestný, jak se snaží vypadat

Vlastní stranu?! Na to by musel mít taky peníze a zázemí. Navíc založit vlastní stranu v rámci téhož názorového spektra, jako je již zavedená strana, z níž jsem vystoupil, a to víceméně jen na tom, že nesouhlasím, že tam to vedou zrovna tihle kmotři, s tím je ve volbách zatím takřka nemožné uspět.

+2/0
8.7.2012 23:38

waleyo

Re: Kdyby byl fakt tak čestný, jak se snaží vypadat

Obn by mu to hlavně otloukl o hlavu jeho kmotr Jurečko - už do něj příliš investoval na to, aby to teď budoval znovu od základu v jiné partaji - jako Benda s ústeckém kraji s Paroubkem...

0/0
8.7.2012 23:42

feese

Re: Kdyby byl fakt tak čestný, jak se snaží vypadat

A to je právě chyba, pak jsou tu kvanta malých straniček bez potenciálu. Silný lídr se prosadí zevnitř. Naopak oceňuji Pospíšilovu loajalitu a způsob, jakým odešel. Nezaznamenal jsem žádnou ukřivděnost či podpásovku, první politik za dlouhá léta, co odešel z nejvyšších míst s noblesou. Věřím, že se jednoho dne vrátí, mnohem silnější.

+4/0
8.7.2012 23:50

MatX

Bordel v ODS

Tohle je mimo jiného další důvod, proč je ODS nevolitelná strana. Jakou má tato strana dlouhodobou koncepci, když předseda odvolá svého ministra pro "neschopnost" a ten se díky tomu stane lídrem ve volbách pro kraj. Tak buď je neschopnej Pospíšil nebo Nečas. A podle všeho je správně ta druhá varianta. Takže výběr Pospíšila je sice chválihodný, ale dokud to bude řídit Nečas, tak nic neřešící.

+6/0
8.7.2012 23:08

waleyo

Re: Bordel v ODS

:) Přečti si stanovy - ODS není KSČ, aby předseda strany mohl dikovat regionálním organizacím strany koho si mohou nebo nemohou bvybrat - když se ta organizace postaví na odpor, tak jsou možnosti předsedy strany proti tomu zakročit dost nízké. Opravdu by Ti více vyhovovala spíše strana vůdcovského typu?!

+1/0
8.7.2012 23:40

Surinam

Já pana Pospíšila vnímám takto:

1) Čestný politik schopný diskuze, takže R^

2) Ministr, který prosadil hybridní občanský zákoník, který se dotkne nás všech (obávám se negativně) RvRv

3) Ministr, který se snažil řešit problémy státního zastupitelství a zkrátit délku soudního řízení R^ (dřívější jmenování Rampulybych mu nevičítal, neb málokdo z nás takové gaunery odhadne předem) 4) Děkan FP ZČU, který tu fakultu (jako její bývalý absolvent) přese vše

nepostavil na nohy, spíše naopak tam postavil na nohy své nástupce

(Růžička, Pauly) Rv

+1/0
8.7.2012 23:03

Kladýnko1

Re: Já pana Pospíšila vnímám takto:

Čestný politik..., nebuď naivní, ta slova se navzájem vylučují, je to stejný gauner jako ostatní, jen mediálně zdatný. Pokud náhodou nějaký čestný politik existuje, tak jistě ne v ODS...

+1/0
8.7.2012 23:11

Surinam

Re: Já pana Pospíšila vnímám takto:

Čest a politika jsou podle mě slučitelné věci. Každý má své vroubky (nikdo, ať mi netvrdí, že nějak nějakou moc alespoň drobně nezneužil, na to já příliš nevěřím), akorát u politiků to prostě více vyzní. A to, že jdete někomu na ruku, o tom přece politika je a vždycky byla a vždycky bude! (Kdyby tomu tak nebylo, tak jste buď zbláznil a všude odevšad Vás odstaví, anebo jste všemocný diktátor, který si dělá naprosto, co chce.) Jinými slovy: nedělejme z politiky něco, co není - čest politika podle mě spočívá v tom, že plní to, co občanům sliboval, a ne v tom, jestli stál na straně barikády jedněch gaunerů proti druhým (kdybyste tam byl, tak máte 3 možnosti volby: rozhodnete se buď rezignovat, nebo podpořit jedny gaunery proti druhým gaunerům, jinak tam dlouho nevydržíte, maximálně si tak odposlancujete své 4 roky, protože poslanecký mandát ve funkčním období je jediná věc, z níž Vás nikdo silově neodstaví).

0/0
8.7.2012 23:34

SeeM

Re: Já pana Pospíšila vnímám takto:

no jestli je čest politika když plní co slíbil tak už tuplem nemáme čestné politiky

+1/0
9.7.2012 0:23

Surinam

Re: Já pana Pospíšila vnímám takto:

A v čem podle Vás spočívá čest politiků? Víte, pokud mají volení politici smysl, tj. demokracie smysl, pak musíte předpokládat, že existují lidé, kteří v daném systému mohou fungovat čestně; to neznamená, že mhouříme oči nad něčími nekvalitami, ale jsme také schopni pochopit to, že ti lidé tam nemají neomezené možnosti k řešení problémů, ani neomezené schopnosti, aby byli (při vší snaze) schopni zabraňovat všem pochybením na sobě svěřených ústavech a institucích.

0/0
9.7.2012 0:39

Surinam

Re: Já pana Pospíšila vnímám takto:

Ještě bych k tomu chtěl doplnit, že politik je volen na základě svého programu (a samozřejmě s ohledem na stranu za kterou kandiduje) - jaká kritéria tam chcete přidat?

0/0
9.7.2012 0:44

LUKR

Re: Já pana Pospíšila vnímám takto:

čest a ODS slučitelné nejsou. !!

0/0
9.7.2012 8:19

waleyo

Re: Já pana Pospíšila vnímám takto:

Ad 1) Kdyby byl Pospíšil čestný politik, tak nenastaly případy jako Vidnava apod. A  s tou diskusí jsi taky vedle - Nečacsovi nejdřív slíbil, že návrh zákona o st. zastupitelství se vypracuje ve variantách, které se pak předloží k diskusi - jenže pak si nechal schváli tu navrhovanou verzi - a druhý den ho Nečas vyhodil z vlády...

Ad 2) Ten zákoník bych mu nevyčítal - napsal ho Eliáš a prošel poměrně rozsáhlou odbornou oponeneturou.

Ad 3) On se nesnažil řešit problém st. zastupitelství - on se obklopil několika bývalými voj. prokurátory a dělal co mu říkali - oni by mu zase pomohli jindy...

Ad 4) T fakulta měl od doby svého vzniku tak špatnu pověst, že by ji nevzkřísila ani živá voda - a akademičtí divousové typu Květoslava Růžičky tou živou vodou opravdu nebyli - spíš naopak

0/0
8.7.2012 23:36

Surinam

Re: Já pana Pospíšila vnímám takto:

1) Co se Vidnavy týče, moc o tom nevím, ale je obviněn nějaký náměstek, Pospíšil obviněn není (žádáno o něj taky není). To druhé svědčí o komunikaci Nečas-Pospíšil, ne o čestnosti jednoho či druhého.

2) Obč. zákoník považuji za naprosto klíčovou věc. Na klasické právnické úrovni sice diskuze proběhla, ale zůstala veřejně takřka skryta za všemi ostatními reformami této vlády. Nebylo naprosto objasněno, proč ten zákon vzniká zcela nanovo a není pouze novelizován. A je z něj evidentní, že mění v mnoha případech právní terminologii a vyžaduje změnu celé série zákonů, což je klasický prípad (kdy jeden zákon vynucuje rychlo-změnu dalších, jak vznikají legislativní kiksy)

3) O stranách barikády jsem hovořil výše, myslím, že si vybral tu lepší. (Vždycky musíte vybírat pouze z materiálu, který je k dispozici - nelze přece si vycucat státní zastupitele s prstu.)

4) Vcelku souhlasím, ale on na ní ta práva vystudoval, on tu fakultu hájil, on tu fakultu tzv. "oživoval" a nemám pocit, že k lepšímu.

+1/0
8.7.2012 23:53

waleyo

Re: Já pana Pospíšila vnímám takto:

Ad 1) Pro uinformace o VIdnavě si přečti můj příspěvek níže včera ve 22:44 - máš tam v kostce vše co na té kauze smrdí. Nebyl obviněn Pospíšilův náměstek, ale šéf Věžeňské služby Kula a poradce Steiner, kteří se hájí písemnými doklady, že plnili pokyny ministra - proto začal být Pospíšil vyšetřován a najednou se začaly dít věci známé z kauzy Čunek...

Ad 2) Je vidět, že jádro věci jsi pochopil - ano ten zákoník je klíčový a mění celou řadu věcí - a právě proto to nešlo udělat novelou stávajícího zákoníku z 60. let. A co se týče laické veřejnosti - nikdo jí nebránil se vyjadřovat a objysňováno a vysvětlováno bylo - není vina odb.veřejnosti, že Tě to tehdy nezajímalo...

Ad 3) :) Pospíšil si vybral "barikádu" cca před 12 lety - plzeňské podnikatele (říkalo se jim "pinglové") Jurečka a Štrunce - společně vytalčili na okraj dosavadní polti. garnituru ODS (Šnebergera a spol.) - od té doby to táhnou společně.

Ad 4) Pospíšil sice prý je patriot - ale tady močil proti uragánu...

0/0
9.7.2012 8:15

I-va

Re: Já pana Pospíšila vnímám takto:

Až na ten občanský zákoník souhlas. Nemyslím si, že je to hybrid.

0/0
9.7.2012 7:19

Ahmad Žalud

...mi je to jedno

...co si na plzeńsku zvolí,to budou mít....jejich boj :-)

+1/0
8.7.2012 23:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.