- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Se zvedavosti sem se sel jedou svez Panamskym pruplavem a prekvapil mi, jak je uzky. je to pomalu jak ve Stechovicich a lod se do plavebni komory tak napasuje, ze ma jenom tak 10 centimetru na obou stranach Ovsem Panama ma take plany na rozsireni a prislo by to levneji jak ten v Nikaragua.
soucasnym tempem, tak si postavej peknej skanzen.
Jestli bude odlednovani arktidy pokracovat soucasnym tempem....
ten průplav určitě Ortega nikdy neuvidí protože se ho nedožije, o Hugovi nemluvě, Putin v Rusku skončí jako Kaddáfí kvůli nedostatečné vysoké ceně ropy a nízké ceně plynu z Ameriky a v Číně budou sociální nepokoje
škoda,ža už nežije Jára Cimrman,třeba by zakázku dostal,když už mu to v Panamě nevyšlo
... náš stát z našich daní, ostatních berní, a ze státního zadlužení, obtížně hledá, jak by na každého vězně utratil těch 30 000 měsíčně ...
A to jsou zastávky MHD v Praze zadělané od bezdomovců, lesíky jsou plné jejich bytečků, ... a dokonce i Nikaragua bude hledat další pracovníky ...
nebo si myslite, ze Cina a Rusko budou se slozenyma rukama koukat, jak jim nejaky Ortega znarodnuje jejich investici?
než to daj ti komouši dohromady tak tomu budou velet nějaký androméďani
"nejpravděpodobnější varianta stála v tehdejších cenách 25 miliard dolarů, pětadvacetinásobek tehdejších ročních příjmů rozpočtu středoamerického státu" aha, takže Nikarague vytáhne z daní ročně jen miliardu dolarů? Si děláte srandu.,..
Než něco napíšu, tak si o tom něco přečtu, když to nevím:
Příjmy: 2007 - 1,1 2008 - 1,2 2009 - 1,17 2010 - 1,3 2011 - 1,36
http://www.businessinfo.cz/cs/clanky/nikaragua-financni-a-danovy-sektor-11687.html#sec0
Každé vodní dílo dnes slouží několika, ba mohlo by se říci mnoha účelům. Pomůže rozvoji infrastruktury ve svém okolí, přitáhne průmysl a závlahami umožní zvelebit zemědělství. I když to militantní ochránci přírody neradi uznávají, vidíme u starších průplavů, jako je Baťův kanál u nás, nebo Středozemní průplav v Německu, jak se příroda kolem nich stala pestřejší a rozmanitější, což se nemůže říci o žádné nové silnici. Po čase se může stát, že všechny ty ostatní přínosy dokonce i převáží přínos z proplavování plavidel. Věřím, že rozhodnutí postavit průplav je správné a že se jeho uskutečnění podaří.
V tomto případě se skutečně nejedná o sekundární efekty.... Jde pouze o mocenské vlivy v prostoru
my už ten komunismus ve Střední Americe konečně vybudujeme.... bacha na bezpilotní letouny....