Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jmenovat Bradáčovou by mi nevadilo, říká nový ministr Blažek

Místopředseda ODS Pavel Blažek se v úterý stane ministrem spravedlnosti. V exkluzivním rozhovoru pro MF DNES v předvečer svého jmenování mluvil o tom, co ho v úřadu čeká. Zmínil například, že by mu nevadilo jmenovat Lenku Bradáčovou vrchní žalobkyní v Praze. A také to, že resort prostě bude muset najít úspory.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tigrakrajtovita3

0/0
3.7.2012 12:47

schima

Milá iDnes

Co kdyby jste zveřejnili prohlášení mistra Blažka, kde od stolu říká, že okamžitě stáhne návrh zákona o Státním zastupitelství, které by mělo být díky této novele více osamocené a méně zpolitizované. Tady bych hledal důvod odvolání p. Pospíšila, komtři a někteří politici se obávají větší nezávislosti státního zastupitelství

+3/0
3.7.2012 11:19

fandas

pokud to neni

problém“ – ( premiér deklároval „"mněl velké požadavky na  rozpočet MS “  )  S paní Bradáčovou , čtu-li „VAŠE „slova, ten fakt nenastal . Pak p. ministře to  udělejte  jak to cítíte Vy ,mate post zodpovědnosti. Jo to jenom Vy ! My lidé (zajímáte-li se názorem potencionálních voličů) to čekáváme ! ! Vyložte karty na stůl". Přeji Vám rozhodné a rozumné řešení otázek, které si Já, a i spoutá  všech lidí přeje!.

0/0
3.7.2012 11:00

fandas

Re: Pokud to neni

Vážený přispěvovateli to není jenom souhlas s Vámi (potencionální voliči). Každý má svůj mozek i právo sním nakládat dle své vlastní vůle - dejme právo i opozicí. Leč pravě proto - Souhlasím naprosto co píšete.

0/0
9.7.2012 14:39

666999666

By mi nevadilo, nebo mi nevadí?

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
3.7.2012 10:45

ctyrykacka

Jemu to nevadí, Nečasovi jo, tak bohužel...

Rv

0/0
3.7.2012 10:30

jan_libich

Český občan je chlebodárce a sponzor, který však z toho nic

nemá. Snad jen dobrý pocit, že se ty rodinky maj opravdu dobře a nic jim moc nechybí. A to je krásné někomu udělat radost a sám nemít za chvíli na nájem, oblečení a na jídlo. Hlavně u srdíčka potěší, že někomu pomohl k blahobytu.!!

0/0
3.7.2012 10:03

pučmidrát

Nevím co tady prudíte. Víte jak je již těžké najít ve

vrcholné či komunální politice neposkvrněného člena ODS. Nepřejícníci na jiných vláknech píší, že za jeho působení na magistrátu města Brna dostávala jeho choť - exekutorka všechny kauzy které vedlo město vůči dlužníkům.Nic nemravného ani střet zájmů to však nebyl! Pozor.......již bude jmenován od exčestného předsedy ODS ministrem!

0/0
3.7.2012 10:02

ten, který vytočí i děs

Re: Nevím co tady prudíte. Víte jak je již těžké najít ve

najít nepo co? Nedělej si legraci.

0/0
3.7.2012 10:04

Fikos

Mohu požádat někoho o pomoc?

Může nějaká hlava sečtělá, přeložit tuto větu do selské češtiny?

A pak se těším na setkání s paní doktorkou Bradáčovou. Chci si ověřit její integritu," uvedl.

+1/0
3.7.2012 9:49

Sleeper

Re: Mohu požádat někoho o pomoc?

UTFG ;-D

0/0
3.7.2012 9:51

roby

Re: Mohu požádat někoho o pomoc?

no chce ji f.....t

0/0
3.7.2012 9:58

fandas

Re: Mohu požádat někoho o pomoc?

Ve slovníku cizřch slov: INTEGRITA = SPOJENOST, SOUHLASNOST -obecně souhlas s názorem.

0/0
3.7.2012 11:11

Edmund Černá Zmije

Re: Mohu požádat někoho o pomoc?

To snad ne. Souhlas s názorem? 8-o

-

Ve wikipedii je poněkud lepší vysvětlení: "morální integrita – čestnost, poctivost, bezúhonnost v mravním smyslu"

Já bych dodal - souhlas slov a činů, pevný charakter.

0/0
3.7.2012 13:22

Igen

Re: Mohu požádat někoho o pomoc?

Chce ji "ohledat" ve smyslu zák. 141/1961, §114

0/0
9.7.2012 12:53

jan_libich

Není to bratr pana dr. Miroslava Sládka, podoba je značná?

!!

0/0
3.7.2012 9:46

ten, který vytočí i děs

Re: Není to bratr pana dr. Miroslava Sládka, podoba je značná?

a já myslel, že nám tu řekneš něco o těch skvělých rodinkách

0/0
3.7.2012 9:47

jan_libich

Re: Není to bratr pana dr. Miroslava Sládka, podoba je značná?

No já o těch rodinkách nepsal, to by měl říct někdo jiný, kdo těch 5 rodinek zná. Mne to přijde osobně málo.!!

0/0
3.7.2012 9:49

ten, který vytočí i děs

Re: Není to bratr pana dr. Miroslava Sládka, podoba je značná?

pro mě je to dost silný kafe.............. ale jistě je to správně, nechť se jim daří ještě více, vše je naprosto OK.

0/0
3.7.2012 9:51

WIND OF CHANGE

Re: Není to bratr pana dr. Miroslava Sládka, podoba je značná?

Aspoň by byla pr*** - sranda!

0/0
3.7.2012 9:48

jan_libich

Re: Není to bratr pana dr. Miroslava Sládka, podoba je značná?

Jj, pan Miroslav Sládek mi v PS hodně chybí. S ním se člověk nikdy nenudil.

0/0
3.7.2012 9:50

ten, který vytočí i děs

prvořadým úkolem vlády je uchlácholit národ

a pokud možno jej přivést ho hypnotického stavu a pocitu, že je vše jakš takš OK. Období prázdnin k tomu nahrává. Miluji naši vládu moudrých modrých. :-Q

0/0
3.7.2012 9:45

pumpas

xx

Za tetičky Benešové, která byla odvolána pro totální neschopnost, ne proto, že se neshodla s Němcem, bylo ticho po pěšině. Myslí si někdo, že korupce byla menší? Na výsledky slavné akce čisté ruce stále čekáme. Teprve tato vláda vytvořila podmínky a něco se děje. Komunisté z áčka i béčka řvou, jen tak dál.

0/0
3.7.2012 9:38

Vici77

Re: xx

ano souhlas.... akorat ta nase vlada se ted boji Krakena

0/0
3.7.2012 9:40

WIND OF CHANGE

Re: xx

Z které guerilly jste nastoupil? ...

0/0
3.7.2012 9:47

regina1

Re: xx

a víte proč se "tetička" neshodla s Němcem, chytrolíne??

+1/0
3.7.2012 9:48

FanFanTulipan

...

Pane Blažku. Určitě se najde vhodnější kandidát než je paní Bradáčová...;-D

0/0
3.7.2012 9:31

Sleeper

Pospíšil a Nečas....

Pospíšila jsem měl vždy rád, mluví klidně a to co řekne má hlavu a patu. Taky jsem byl překvapen, když ho Nečas vyhodil. Stejně tak mám docela v oblibě Okamuru (ale na prezidenta bych ho určitě nevolil :). O Pospíšilovi na jeho blogu: http://okamura.blog.idnes.cz/c/277248/Ministr-Pospisil-odesla-zaba-na-prameni.html ale moc hezky nepíše. Kdo má tedy pravdu? Nečas s Okamurou, nebo ČSSD s odbory? "The truth is out there" - jak by řekl Mulder a najít tu správnou pravdu je asi nemožné.....

0/0
3.7.2012 9:29

Oslíčkové otřeste se

Re: Pospíšil a Nečas....

Pohádky o hodných a zlých politicích prostě neodpovídají české realitě. Nemá vůbec smysl se do krve hádat, kdo je lepší a kdo má "pravdu", oni všichni jsou v neprůhledném korupčním systému, v kterém buď jsi anebo nejsi.

+2/0
3.7.2012 9:33

jan_libich

Re: Pospíšil a Nečas....

No mediální popularita a mluvení ještě nic neříkají o činech, kteří ty lidé skutečně dělají. V zásadě to všichni politici s námi myslí dobře, takže lžou (pardon mluví pravdu, jen pokaždé jinak, jak je třeba) a dělají pravý opak, než slíbili ve volbách (no je to přeci nutné a ty sliby prý splnit z mnoha důvodů nelze) a nakonec jsou čistí a hodní, pečují o republiku s prosperitou (nakupují levně a kvalitně a výhodně jen za dvacetinásobně vyšší ceny, no to prý je cena běžná) a dělají nám v zahraničí dobrou pověst (sem tam si seberou pero, pospinkají a tak) a špinavé peníze neexistují, takže jsem asi tu stovku od bláta zamazanou špatně viděl. No a média jsou nestranná a nekonvenční. Je to tady super země a všichni tu musí být spokojení!!!

0/0
3.7.2012 9:59

ten, který vytočí i děs

Vážení, je povoleno a důrazně se doporučuje pouze chválit

co dělá vláda je všechno jen dobré a vůbec není pravda, že  vládne oněch pět rodin, kterých si tu dělá , co chce. Cenzura ví, co je pro nás dobré a co ne. Chvalme moudrou vládů i s jejími chlebodárci. Tak, a jdu zvracet.

+3/0
3.7.2012 9:27

jan_libich

Re: Vážení, je povoleno a důrazně se doporučuje pouze chválit

Prosím buďte konkrétní a ty rodiny vyjmenujte, ať se tu netroškaří, to snad není trestné.!!

0/0
3.7.2012 9:31

ten, který vytočí i děs

Re: Vážení, je povoleno a důrazně se doporučuje pouze chválit

dle amerického komentátor české politické scény Erika Besta - rodina Dospivova Penta, Tkáčova J&T, Kellnerova PPF, Komárkova KPMG a Bakalova NWR.

+2/0
3.7.2012 9:35

jan_libich

Re: Vážení, je povoleno a důrazně se doporučuje pouze chválit

No podle mne ještě na pár rodinek zapomněli.!!

0/0
3.7.2012 9:51

ten, který vytočí i děs

Re: Vážení, je povoleno a důrazně se doporučuje pouze chválit

záleží dle objemu kšeftů, pak už se jedná o pouhé miliardáře či multimilionáře, nikoliv o multimiliardáře. Jen chválím, zopakováním chváli přece kucí nepohrdnou. Jsem zvědavej, který bystroušek začne psát, že závidím.

0/0
3.7.2012 9:56

Si0 po 4. zákazu

Re: Vážení,

tady je kupodivu povoleno dokonce i chválit, pokud někdo výjimečně chce.

0/0
3.7.2012 9:32

jan_libich

Současná společnost je společnost, která se klaní zlatým

telatům atd., právě potom přišla Potopa nebo potrestání např. měst Sodoma a Gomora. No a konec světa se už blíží.!! Pan Blažek se zatím snaží působit dobře, má za sebou pár kauz a napojení, která nesvědčí nic dobrého, ale teprve činy na minsterstvu rozhodnou, zda bude lepším ministrem než pan Pospíšil, který byl mediálně chválen a celkem populistický, na druhou stranu rukou plzeňských kmotrů a mužem, jež na zastupitelství dostal zametače typu Rampula a spol. Takže je otázka, jak se pan Blažek prosadí. Na druhou stranu, dokud v této vládě zůstávají lidé podezřelí ze závažných trestných činů jako p. Kalousek a Vondra, tak to asi moc důvěry mít vláda stejně nebude. Promopro se asi zamete a s ním i ty CASy. Už moc nevěřím, že se to nezastrká tradičně pod koberec, ale nechme se překvapit.!!

0/0
3.7.2012 9:27

Oslíčkové otřeste se

Re: Současná společnost je společnost, která se klaní zlatým

'necháváme se překvapit' už asi 20 let, jak to celé dopadne. Výsledek vidíme všichni.

0/0
3.7.2012 10:49

zlatyboty

pan Blažek

..už od pohledu sympatický a určitě spravedlivý i čestný člověk.. prostě prototyp českého vládního politika ;-D

+1/0
3.7.2012 9:26

ten, který vytočí i děs

Re: pan Blažek

tak je to správné.... ovšem ten smajlík.... máš černej puntík!

0/0
3.7.2012 9:29

Si0 po 4. zákazu

Na Blažkovi vidím zásadní plus v tom,

že má vystudovanou pořádnou školu.

0/0
3.7.2012 9:26

jan_libich

Re: Na Blažkovi vidím zásadní plus v tom,

No to je snad plus, plzeňští rychloprávníci důvěru mít jen tak nikdy nebudou, ta škola je nyní symbolem korupčních studií.

0/0
3.7.2012 9:29

luban12

Paní Lenka je jednička.

Nechala zajistit další čtyři "finančníky" v Ústí za rozkrádání evropských dotací R^

0/0
3.7.2012 9:24

jan_libich

Re: Paní Lenka je jednička.

No v Praze podobná žena chybí. Je třeba tady taky vyšetřovat ty korupční kauzy a že jich v Praze není vůbec málo, v tunelech je Praha jasná jednička a to není jen ten Strahovský, Blanka, ale plno dalších.!!

+2/0
3.7.2012 9:30

jan_libich

No současná vláda se snaží legalizovat korupci.

V zásadě už to funguje v nemocnicích, kde se může legálně uplácet doktory. No a za chvíli to zlegalizuje na úřadech, ve školách a všude jinde a sociální rozdíly mezi lidmi ještě znásobí. Tím naroste ještě více napětí a závist. Je to typicky satanský způsob, jak lidi přivést k hříchům vedený z Vatikánu od tzv. papeže a dalších oblastí.!!

+1/0
3.7.2012 9:22

kristusek21

A čo vy si, Blažek, predstavujetě

pod takým slovom "integrita"?;-D

+2/0
3.7.2012 9:19

mkw

Re: A čo vy si, Blažek, predstavujetě

No hadej, to je prece jasny jako facka, uz ta formulace jmenovani Bradacove by mi nevadilo. Co to ma byt? To prece nema byt o tom jestli mu to vadi nebo ne, to ma byt o tom ze tam maji vybrat toho nejlepsiho z nejlepsich, nebo ze by to blazek myslel tak ze vyberou tu nesposlusnejsi z poslusnych?

0/0
3.7.2012 9:25

Demagog z Lidového domu

Proti jmenováníBradáčové se postavil soudruh Rath

ve svém objektivním vystoupení v PS za dozoru policie. Bradáčová nebezpečně rozkrývá korupční kauzy a to se čssd nelíbí a přímo jí ohrožuje.

+1/0
3.7.2012 9:17

mkw

Tak a ted mi reknete,

neslo v tom celym nahodou o to presvedcit verejnost ze Bradacova je ten nejlepsi kandidat pro to aby statni zastupitelsvi fungovalo tak "jak ma"? Povedlo se, ted ovsem vyvstava otazka jestli to vsecho nebyla jen ucelova hra, oni ted jmenuji Bradacovou do funkce, ona bude odmenena za zavreni Ratha na zacatku kampane do krajskych voleb, Pospisil vyhraje s puncem cestneho a neuplatneho krajske volby v Plzenskem kraji a Necas s Kalouskem  budou mit sveho cloveka na Vrchnim statnim zastupitelstvi v Praze. Zda se vam to moc pritazene za vlasy? Zkuste se nad tim zamyslet jeste jednou, zas tak uplne mimo to neni ;-)

0/0
3.7.2012 9:15

pesimistr

Re: Tak a ted mi reknete,

Svoji logiku to jistě má, ale chtít aby se "obyčejní" zamysleli je moc velká odvaha!!Raději budou křičet HURÁÁ nebo FŮŮJ, než alespoň 10 min přemýšlet!!

0/0
3.7.2012 9:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.